۱۲۵۰۹۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

۱۵ بازی و اپپلیکیشن برای iPhone ۵S

آی‌فون ۵S یکی از بهترین گوشی های هوشمندی است که اپل تاکنون ارایه کرده است. این گوشی برای نخستین بار پردازنده ۶۴ بیتی را وارد دنیای گوشی های موبایل کرده است که تاکنون در هیچ گوشی هوشمند دیگری شاهد آن نبوده ایم.

15 بازی و  اپپلیکیشن برای iPhone 5S

برترین ها: آی‌فون ۵S یکی از بهترین گوشی های هوشمندی است که اپل تاکنون ارایه کرده است. این گوشی برای نخستین بار پردازنده ۶۴ بیتی را وارد دنیای گوشی های موبایل کرده است که تاکنون در هیچ گوشی هوشمند دیگری شاهد آن نبوده ایم. گرافیک بالای این گوشی موردی نیست که بتوان به راحتی از کنار آن عبور کرد. تراشه داخلی پردازنده نیز A۷ است که سرعت بالا و کمترین میزان تاخیر را دارد. در واقع کاربر با دست گرفتن آی‌فون ۵S گویا بمب گرافیک در دست گرفته است.

۱. Infinity Blade III

(۶.۹۹ دلار آمریکا)

تولید و ساخت بازی های جنگی که مملو از حرکات اکشن هستند را اپل سال ها است در برنامه کاری خود دارد. این بازی ها گرافیک بالایی دارند. تا سپتامبر امسال دو نسخه بازی اینفینی بلید عرضه شده بود و تصور نمی شد که نسخه سومی برای آن تهیه و ساخته شود اما اپل آن را برای گوشی آی‌فون ۵S خود عرضه کرده است که کیفیتش فک انسان را به زمین می چسباند.

15 بازی و  اپپلیکیشن برای iPhone 5S

۲. Evernote (رایگان)

اپلیکیشن Evernote در iOS ۶ کمتر کاربری را به خود جلب می کرد زیرا بسیار شلوغ و به هم ریخته بود. اما نسخه آپ‌دیت شده آن برای iOS ۷ دوباره از نو طراحی و رابط کاربری آن ساده تر از پیش شده است. در نتیجه استفاده راحت تری نیز دارد و کاربر دچار سرگیجه نمی شود. این اپلیکیشن نیز برای یادداشت نویسی است و به راحتی می توانید متن جدید بنویسید یا به متن های پیشین دسترسی داشته باشید.

15 بازی و  اپپلیکیشن برای iPhone 5S

۳. Call of Duty: Strike Team

(۶.۹۹ دلار آمریکا)

اپل بلافاصله پس از عرضه آی‌فون ۵S، بازی ندای وظیفه را برای این پلتفورم تهیه و منتشر کرد. این بازی طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد و همیشه در ایکس باکس یا کامپیوتر بازی شده است اما این بار می توانید در گوشی موبایل خود آن را بازی کنید و از فرمانده دستور بگیرید.

15 بازی و  اپپلیکیشن برای iPhone 5S

۴. Sky Gamblers: Cold War

(۴.۹۹ دلار آمریکا)

همچون بازی های جنگی و مبارزه ای، این بازی غیرمعمول هواپیمایی نیز برای پلتفورم جدید آی‌فون ۵S بهینه سازی و منتشر شده است. این بازی نوعی مبارزه هوایی است و گرافیک بسیار بالایی دارد. قدرت گوشی این امکان را به کاربران ۵S می دهد تا مبارزه های چند نفره داشته باشند.

15 بازی و  اپپلیکیشن برای iPhone 5S

5. Total Conquest (رایگان)

شاید کمی عجیب به نظر برسد که بازی استراتژیک کارتونی که بر پایه امپراتوری مقدس رومی ها طراحی و ساخته شده است، برای گوشی آی‌فون 5S بهینه سازی و اختصای برای پلتفورم آن عرضه شود. اما این بازی هنگامی که عرضه شد با رنگ های شاد و گرافیک بالایی که داشت مشتاقان بسیاری در دنیا پیدا کرد.

15 بازی و  اپپلیکیشن برای iPhone 5S

۶. Sky Guide

(۱.۹۹ دلار آمریکا)

نسخه به‌روزشده Sky Guide برای نسخه هفتم آی‌اواس قابلیت ها و ویژگی های جدیدی دارد. پارالاکس، تایپوگرافی ها بسیار شفاف و واضح تر از نسخه پیشین از جمله تغییرات این اپلیکیشن هستند.

15 بازی و  اپپلیکیشن برای iPhone 5S

۷. The Walking Dead: The Game

(۴.۹۹ دلار آمریکا برای هر اپیزود)

اپل برای آخرین گوشی هوشمند خود بازی اپیزودیک و نشانه ای مرده هایی که راه می روند را نوسازی کرده است و مشکلات نسخه های قبلی همچون تاخیرهای بارگذاری یا گرافیکی آن برطرف شده اند و دلیل آن نیز پردازنده بسیار قوی آی‌فون ۵S است که بر پایه معماری ۶۴ بیت ساخته شده است.

15 بازی و  اپپلیکیشن برای iPhone 5S

۸. Xcom: Enemy Unknown

(۱۹.۹۹ دلار آمریکا)

اگر از کاربران آی‌فون هتید و این بازی استراتژیک را تاکنون روی موبایل خود نصب نکرده اید، باید در انتخاب بازی ها کمی دقت کنید. این یک بازی تمام و کمال است که کاربران کامپیوتر و کنسول های بازی از آن لذت می برند. قیمت این بازی نیز پایین است. نسخه ای که برای آی‌فون ۵S طراحی شده است گرافیک بالا و عملکرد سریع تری دارد.

15 بازی و  اپپلیکیشن برای iPhone 5S

۹. Deus Ex: The Fall

(۶.۹۹ دلار آمریکا)

این بازی به تازگی برای آی‌پد مینی به روزرسانی شده بود. اما اکنون برای آی‌فون ۵S نیز آماده شده است و می توانید از قدرت، سرعت و گرافیک عالی آن به واسطه پردازنده ۶۴ بیتی آی‌فون ۵S لذت ببرید.

15 بازی و  اپپلیکیشن برای iPhone 5S

۱۰. Momento (رایگان - آی‌فون)

Momento در واقع نوعی دفتر خاطرات دیجیتال است که به شما اجازه می دهد رویدادهای روزانه خود را یادداشت و برای آینده ذخیره کنید. خوبی این اپلیکیشن در این است که می توانید یادداشت های خود را در سایت های اجتماعی همچون فیس‌بوک و توئیتر با دیگران به اشتراک بگذارید.

15 بازی و  اپپلیکیشن برای iPhone 5S

۱۱. Real Racing ۳ (رایگان)

بازی های Real Racing به طور اختصاصی برای محصولات اپل طراحی و ساخته شده است. به تازگی نیز آخرین نسخه این بازی برای ۵S آ‌پ‌دیت شده است و می توانید از سرعت مسابقه ماشین ها در این گوشی لذت ببرید.

15 بازی و  اپپلیکیشن برای iPhone 5S

۱۲. TiltsShiftGen۲

(۰.۹۹ دلار آمریکا)

این اپلیشکیشن برای عکاسی است. با اینکه نام عجیبی دارد اما رابط کاربری آن بسیار کاربرپسند و استفاده آن آسان است. با این اپلیکیشن در عرض یک ثانیه می توانید مینیاتوری از عکس گرفته شده در اختیار داشته باشید. همچنین قابلیت ویرایش خلوص رنگ ها، نور کنتراست عکس ها نیز برای کاربر وجود دارد. در ضمن، فیلترهای مختلفی نیز دارد که می توانید نمونه دلخواه خود را انتخاب و استفاده کنید.

15 بازی و  اپپلیکیشن برای iPhone 5S

۱۳. Injustice: Gods Among Us (رایگان)

این بازی گیم پلی مشابه مورتال کمبت دارد. این بازی به طور کلی دچار تحول و دگرگونی شده است و مبارزات داخلی آن تغییرات مثبتی پیدا کرده اند. سرعت مبارزات در نسخه ای که برای ۵S تهیه شده، افزایش یافته است.

15 بازی و  اپپلیکیشن برای iPhone 5S

۱۴. FIFA ۱۴ (رایگان)

کمپانی سازنده این بازی تغییرات ویژه ای در آن ایجاد نکرده است و فقط به واسطه افزایش سرعتی که تراشه A۷ اپل دارد، سرعت و عملکرد گزینه های بازی نیز افزایش یافته اند.

15 بازی و  اپپلیکیشن برای iPhone 5S

۱۵. Scratch

(۲.۹۹ دلار آمریکا- آی‌فون)

سیستم عامل iOS ۷ خودش اپلیکیشن داخلی نوت دارد اما بسیار مشابه نسخه ششم آی‌اواس است و همان بافت و کاغذ و طرح را دارد. اما اپلیکیشن Scratch زیباتر از آن است و امکانات نوشتاری متعددی در اختیار کاربر قرار می دهد. در ضمن، قابلیت به اشتراک گذاری فایل ها را نیز دارد.

15 بازی و  اپپلیکیشن برای iPhone 5S
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج