۱۲۵۱۰۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خلعتبری:

دو سوم پول عجمان را سپاهان داد

باشگاه پرسپولیس نمی‌توانست هزینه رضایت‌نامه من را پرداخت کند و من هم نمی‌توانستم کل پول را خودم بدهم. به همین دلیل از پرسپولیس جدا شدم.

آی اسپورت: مهاجم تازه وارد تیم فوتبال سپاهان همواره علاقه زیادی به این باشگاه داشته است. خلعت بهترین فصل دوران فوتبالش را در سپاهان پشت سر گذاشته و حالا امیدوار است در بازگشت به این تیم پرستاره از روزهای نه چندان موفق حضور در پرسپولیس فاصله بگیرد. گفتگوی تازه او در مورد سپاهان را به نقل از نسیم بخوانید:

- سپاهان را در اردوی ترکیه همراهی نکردی. دراین شرایط وضعیت بدنی و تمریناتت چطور است؟

چون قراردادم با سپاهان دیر امضا شد نتوانستم به اردوی ترکیه بروم و در این مدت به صورت اختصاصی تمرین کردم. الان هم از نظر آمادگی در شرایط خوبی هستم و فکر می‌کنم بتوانم تا شروع لیگ به آمادگی ایده‌آل برسم.

- بعد از مدت‌ها دوری، بازگشت به سپاهان چطور است؟

من در سپاهان روزهای خوبی داشتم و از اینکه دوباره می‌توانم برای این تیم بازی کنم خوشحال هستم. سپاهان باشگاه بزرگی است و چیزی کمتر از استقلال و پرسپولیس ندارد. هر بازیکنی آرزویش این است که در تیمی مثل سپاهان بازی کند و من هم امیدوارم سال خوبی در این تیم داشته باشم.

- سال گذشته در دیدار برگشت سپاهان و پرسپولیس با شجاع خلیل‌زاده درگیر شدی و بعد از بازی مصاحبه کردی. الان مشکلی با او نداری؟

این اتفاقات در فوتبال طبیعی است و نباید آنها را زیاد جدی گرفت. من الان بازیکن سپاهان هستم و با تمام همبازیانم رفاقت می‌کنم و مشکلی با کسی ندارم.

- درست است که خودت بخشی از پول رضایت نامه‌ات را به عجمان دادی؟

بله مجبور بودم این کار را انجام بکنم. برای بازی کردن چاره دیگری نداشتم. تنها راه گرفتن رضایت‌نامه از عجمان، پرداخت پول بود. البته دو سوم مبلغ درخواستی آنها به اضافه جریمه دیرکرد پرداخت اقساط را باشگاه سپاهان داد و خودم یک سوم مبلغ را پرداخت کردم.

- دلیل جدایی‌ات از پرسپولیس چه بود؟

همه دلیلش را می‌دانند. باشگاه پرسپولیس نمی‌توانست هزینه رضایت‌نامه من را پرداخت کند و من هم نمی‌توانستم کل پول را خودم بدهم. به همین دلیل از پرسپولیس جدا شدم.

- عملکرد سپاهان در فصل نقل و انتقالات را چطور ارزیابی می‌کنی؟

سپاهان بازیکنان خوبی را در اختیار گرفته و اسکلت فصل پیش را هم حفظ کرده است. کرانچار هم که به خوبی تیم را می‌شناسد و به نظر من امسال شانس اول قهرمانی هستیم؛ هر چند هفته اول قرعه سختی داریم و باید با پیکان بازی کنیم. از بازی اول باید به دنبال جمع کردن امتیازات باشیم تا سپاهان دوباره به سطح اول فوتبال ایران برگردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج