۱۲۵۲۱۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فریبا متخصص: عادت کردیم دقیقه ۹۰ کار کنیم

فریبا متخصص که در سریال شب‌های قدر شبکه دو بازی کرده بود، درباره عجله و شتاب در ساخت کارهای مناسبتی برای تلویزیون می‌گوید: ماهیت سریال مناسبتی خوب است، اما ما عادت کرده‌ایم که همیشه دقیقه‌ی ۹۰ کار بسازیم.

خبرگزاری ایسنا: فریبا متخصص که در سریال شب‌های قدر شبکه دو بازی کرده بود، درباره عجله و شتاب در ساخت کارهای مناسبتی برای تلویزیون می‌گوید: ماهیت سریال مناسبتی خوب است، اما ما عادت کرده‌ایم که همیشه دقیقه‌ی ۹۰ کار بسازیم.

این بازیگر تلویزیون در گفت‌وگویی، با بیان اینکه با عجله و شتاب کار کردن برای کارگردان و بازیگران سنگین است، خاطرنشان کرد: برای ساخت سریال‌های مناسبتی تلویزیون همیشه کمی دیر شروع می‌کنیم که همین مساله برای کارگردان و بازیگران و سایرعوامل شرایط سنگین و مشکلی دارد و باعث خستگی آنها می‌شود.

فریبا متخصص: عادت کردیم دقیقه 90 کار کنیم

وی سپس درباره‌ی حضورش در سریال «کیفر» و همکاری‌اش با حسین تبریزی - کارگردان - توضیح داد: اصولا کار کردن با آقای تبریزی راحت است، چراکه وی از کارگردانان خوب و با حوصله تلویزیون است. در این مجموعه شش قسمتی نقش مادر خانواده و همسر یک قاضی را ایفا می‌کنم. مسائلی که در «کیفر» به وجود می‌آید، مربوط به دو دوست می‌شود که از زمان نوجوانی و دوران جبهه با یکدیگر رفاقت داشتند. در اصل داستان اصلی مربوط به پرونده‌ای می‌شود که مربوط به یکی از آنهاست واختلافاتی را به وجود می‌آورد.

او در ادامه اعلام کرد که موضوع سریال «کیفر» صرفا مربوط به شب‌های قدر نمی‌شود.

متخصص با بیان اینکه تصویربرداری سریال «کیفر‌» به تازگی به پایان رسیده است، از حضورش در سریال جدید مسعود آب‌پرور گفت و افزود: اکنون مشغول ایفای نقش در سریال «زخم» به کارگردانی مسعود آب‌پرور هستم. این مجموعه مناسبتی است و برای پخش در هفته نیروی انتظامی در نظر گرفته شده است.

بازیگر سریال‌های «تولدی دیگر»، «به کجا چنین شتابان»، «زمانه» و«ملکوت» در پایان اظهار کرد: در سریال «زخم» آقای آب‌پرور در کنار بازیگرانی چون محمد صادقی‌، برزو ارجمند، لیلا اوتادی و... ایفای نقش می‌کنم. این مجموعه در ۱۳ قسمت ساخته می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج