۱۲۵۲۴۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نظارت آنلاین پلیس اماکن بر قهوه خانه‌ها

رئیس پلیس اماکن نیروی انتظامی گفت: با نصب دوربین های ویژه قهوه خانه ها از سوی پلیس به صورت آنلاین کنترل می شود.

خبرگزاری مهر: سرهنگ خليل هلالي در هجدهمين جلسه قرارگاه مرکزي مبارزه با سرقت که با حضور جانشين فرمانده ناجا برگزار شد، با اشاره به تشکيل کارگروه تشديد مبارزه با سرقت در پليس اطلاعات و امنيت عمومي ناجا، گفت: در سه ماهه اول امسال، ۳۹ نفر از اتباع افغاني که اقدام به سرقت مي کردند، شناسايي و دستگير شدند.

وي با اشاره به برگزاري جلسات مشترک اين پليس با پليس آگاهي در راستاي تبادل اطلاعات در خصوص سارقين، افزود: امکان دسترسي پليس آگاهي ناجا به بانک هاي اطلاعاتي ما نظير بانک اطلاعاتي گذرنامه، اماکن عمومي و مهاجرت فراهم شده است.

رئيس پليس نظارت بر اماکن عمومي، در تشريح ديگر اقدامات در راستاي پيشگيري از جرم سرقت، بيان داشت: ضوابط پيشگيرانه اي براي اماکن عمومي و اصناف در نظرگرفته شده که در دستور کار ادارات نظارت بر اماکن عمومي سراسر کشور قرار گرفته است از جمله اطمينان از نصب دوربين هاي مدار بسته که علاوه برايجاد بازدارندگي از جرم سرقت، سرنخ هاي زيادي در اختيار پليس براي کشف قرار مي دهند، از ديگر اقدامات ما در حوزه پيشگيري از سرقت، استفاده برخي از اصناف از شيشه هاي ضد گلوله است که به مرور اجرا خواهد شد.

وي از اجراي ۴ طرح مشترک با پليس آگاهي در تهران طي سه ماهه اول سال براي شناسايي خريداران و فروشندگان اموال مسروقه خبر داد و افزود:مکاتباتي با اتاقهاي اصناف شهرستان هاي کشور در راستاي افزايش ايمني انجام شده است.

رئيس پليس نظارت بر اماکن عمومي، با اشاره به عملکرد رده هاي متناظر استاني، اظهار داشت: تا کنون ۴ قهوه خانه در تهران به صورت آزمايشي به دوربين مجهز شدند که امکان نظارت برخط براين صنوف را براي ماموران فرهم مي کنند، چرا که اين اماکن، محل تجمع مالخران و سارقان هستند.

هلالي، همچنين بازديد از اصناف مختلف از جمله بانک ها و طلافروشي ها در موضوع سرقت را يادآور شد و افزود: طي سه ماهه اول امسال تنها در تهران بزرگ ۳۷ بازديد انجام شده که به صدور۳ اخطاريه، ۶ مورد پلمپ و دستگيري ۷ نفر انجاميده است.

وي با اشاره به اجراي ۱۱ مورد طرح مشترک در غرب تهران و ۸ طرح در منطقه شرق استان تهران، تصريح کرد: در ستاد پليس اطلاعات و امنيت عمومي ستادي تشکيل شده که روزانه به رصد اجراي ۵۰ وظيفه محوله به پليس اماکن استان ها مي پردازد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج