جاباما
۱۲۵۳۲۱
۱ نظر
۵۱۳۴
۱ نظر
۵۱۳۴
پ

عکس: ایده‌های دیدنی و متفاوت طرح کیک

کیک‌ها، دسرها، انواع شکلات، بستنی‌ها و سایر خوراکی‌های معمول به اندازه کافی خوب هستند. اما گاهی دوست دارید یک مهمانی با تمی خاص برگزار کنید و با ایده‌های عجیب و غریب گیک درون‌تان را که احتمالا از کودک درون‌تان فعال‌تر است را سرگرم کنید.

یک پزشک: کیک‌ها، دسرها، انواع شکلات، بستنی‌ها و سایر خوراکی‌های معمول به اندازه کافی خوب هستند. اما گاهی دوست دارید یک مهمانی با تمی خاص برگزار کنید و با ایده‌های عجیب و غریب گیک درون‌تان را که احتمالا از کودک درون‌تان فعال‌تر است را سرگرم کنید. خوشبختانه اینترنت می‌تواند انبوهی از ایده‌ها را در اختیارتان قرار دهد. در این پست نگاهی به ۱۴ خوراکی می‌اندازیم که برای تزیین یا ساخت‌شان از نشانه‌های مشهور دنیای گیک‌ها استفاده شده است.

اینستاگرام

عکس: ایده‌های دیدنی و متفاوت طرح کیک

اینستاگرام که دیگر جزء مایملک فیس‌بوک است، محل خوبی برای انتشار عکس‌های شماست. البته لوگوی آن هم می‌تواند به یک دسر خوش‌مزه تبدیل شود. این همان چیزی است که در تصویر می‌بینید. یک بیسکوییت گراهام که به شکل آیکون اینستاگرام تزیین شده. شاید بد نباشد آن را اینستاگراهام بنامیم!

کیک فنجانی‌های آی‌فون

عکس: ایده‌های دیدنی و متفاوت طرح کیک

شاید به سیالیت و زیبایی آیکون‌های iOS۷ نباشند، اما این‌ها هنر یک گزارشگر نیویورک تایمز به نام نیک بیلتون (Nick Bilton) است که برنده رقابت تزیین کیک فنجانی در سال ۲۰۰۸ شده است.

کیک اندروید

عکس: ایده‌های دیدنی و متفاوت طرح کیک

نام نسخه‌های مختلف اندروید مدت‌هاست که با نام خوراکی‌ها گره خورده است. کیکی که می‌بینید کیک ازدواج زوجی است که نه تنها عاشق یکدیگر که عاشق سیستم‌عامل موبایل گوگل نیز بوده‌اند. در واقع کل مراسم آن‌ها با تم اندروید برگزار شد!

کیکی برای تلفن‌های تاشو

عکس: ایده‌های دیدنی و متفاوت طرح کیک

اگر انقلاب تلفن‌های هوشمند هنوز تمام خاطرات خوب گذشته را از ذهن شما پاک نکرده باشد، با دیدن این کیک که فردی به نام دن بوکیاک دوم (Don Buciak II) تصویر آن را در فلیکر آپلود کرده است، حال و هوای خوشی را تجربه خواهید کرد.

آی‌مک G۳

عکس: ایده‌های دیدنی و متفاوت طرح کیک

سری اولیه آی‌مک در دنیای (آن زمان) سفید و شیری رنگ کامپیوترها از جمله جذاب‌ترین، رنگین‌ترین و شادترین محصولاتی بود که به بازار عرضه شد. Cakehead Loves هم این خط کلاسیک محصولات اپل را به یک سری خوراکی غیرقابل مقاومت تبدیل کرده است.

لوگوی ویندوز

عکس: ایده‌های دیدنی و متفاوت طرح کیک

مگر می‌شود در میان نمادهای دنیای کامپیوتر سیر کرد و از مایکروسافت حرف نزد. این کیک که عکس آن در پینترست ظاهر شده است، برای عروسی یک دانشمند علوم کامپیوتر تهیه شده است.

کیک مدار چاپی

عکس: ایده‌های دیدنی و متفاوت طرح کیک

دانشمندی که در عکس قبلی ذکر کردیم احتمالا این کیک را بیشتر دوست می‌داشت! این کیک را Retro Bakery در لاس‌وگاس تهیه کرده است و تصاویر آن در فلیکر منتشر شده است. نمونه این کیک را می‌توانید به سازنده سفارش دهید، البته باید دو هفته زودتر از تاریح مورد نظرتان اقدام کنید.

شمشیرهای لیزری

عکس: ایده‌های دیدنی و متفاوت طرح کیک

و البته کدام گیکی را می‌شناسید که سری جنگ ستارگان را دوست نداشته باشد و آرزوی یکی از آن شمشیرهای لیزری را در سر نپرورد؟ با پرداخت ۳۴/۹۹ دلار می‌توانید میکسرتان را روشن کنید و با بستنی یخی‌های لیزری و نورانی به Jedi درون‌تان ابراز احترام کنید. این قالب‌ها محصول Think Geek است.

کیک Ewok

عکس: ایده‌های دیدنی و متفاوت طرح کیک

سهم جنگ ستارگان هنوز تمام نشده است. برای تجربه کاملتری از داستان‌های این سری می‌توانید این کیک را هم مد نظر داشته باشید که یکی از کاربران cakecentral.com به نام Promeegirl آن را برای برادرش تهیه کرده است.

استارترک

عکس: ایده‌های دیدنی و متفاوت طرح کیک

این کیک خیلی قدیمی است و در یکی از اپیزودهای Food Network's Ace of Cakes به نمایش درآمده است. البته بعضی از خوره‌های سری استارترک اشتباه‌هایی را در محل قرارگیری افراد داخل سفینه یافته‌اند. شما هم این اشکالات را می‌بینید؟

بازی تاج و تخت

عکس: ایده‌های دیدنی و متفاوت طرح کیک

سریال بازی تاج و تخت هم از آن سریال‌هایی است که این روزها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. تا جایی که ضرب‌المثل جدیدی ساخته شده که می‌گوید: «سلاح‌ها انسان‌ها را نمی‌کشند. جرج آر.آر مارتین آدم‌ها را می‌کشد». این خوراکی‌های الهام گرفته از این سریال هم می‌توانند پیش‌کش مناسبی برای نویسنده این مجموعه باشد که هیچ ابایی از کشتن محبوب‌ترین شخصیت‌های داستان هم ندارد.

هاگوارتز

عکس: ایده‌های دیدنی و متفاوت طرح کیک

من شخصا علاقه چندانی به سری هری پاتر ندارم (گرچه پنج کتاب اول آن را کامل خوانده‌ام) اما نمی‌توان منکر محبوبیت این مجموعه کتاب‌ها و همچنین اقتباس‌های سینمایی آن‌ها شد. به هر حال این کیک هم با شمایل مدرسه جادوگری هاگوارتز می‌تواند برای طرفداران مجموعه هری پاتر بسیار خواستنی باشد.

اپتیموس پرایم زنجبیلی

عکس: ایده‌های دیدنی و متفاوت طرح کیک

گرچه سری فیلم‌های ترانسفورمر با موفقیت زیادی در گیشه روبرو شدند، اما بسیاری از طرفداران دوآتشه از قسمت‌های آخر این مجموعه ناامید شده‌اند. شاید بد نباشد آتش خشم و ناامیدی‌شان را به همراه این اپتیموس پرایم زنجبیلی غول‌پیکر فرو خورند!

سیاره مشتری

عکس: ایده‌های دیدنی و متفاوت طرح کیک

و بالاخره برای پیشتازان فضا هم می‌توانیم این کیک را پیشنهاد کنیم که انصافا بازسازی پرجزییاتی از سیاره مشتری است. سازندگان این کیک نمونه‌ای هم از زمین ساخته‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی خوشگل بودند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج