۱۲۵۴۰۶
۱۳ نظر
۵۰۰۰
۱۳ نظر
۵۰۰۰
پ

اقدام احمدی‌نژادی‌ ها در ۸۰ سالگی هاشمی

آنها بی‌خیال «هاشمی» نمی‌شوند. این‌بار به بهانه تولدش می‌خواهند در مجتمع رسانه‌ای هما جمع شوند؛ جمع‌‌شدنی که ابتدا به نظر یک جشن تولد می‌رسید اما «عبدالرضا داوری» فعال رسانه‌ای نزدیک به «احمدی‌نژاد» می‌گوید جشنی در کار نیست بلکه سوم شهریورماه به بهانه ۸۰سالگی «هاشمی» کارنامه، بینش و روش او به نقد و بررسی گذاشته می‌شود.

تابناک: آنها بی‌خیال «هاشمی» نمی‌شوند. این‌بار به بهانه تولدش می‌خواهند در مجتمع رسانه‌ای هما جمع شوند؛ جمع‌‌شدنی که ابتدا به نظر یک جشن تولد می‌رسید اما «عبدالرضا داوری» فعال رسانه‌ای نزدیک به «احمدی‌نژاد» می‌گوید جشنی در کار نیست بلکه سوم شهریورماه به بهانه ۸۰سالگی «هاشمی» کارنامه، بینش و روش او به نقد و بررسی گذاشته می‌شود.

روزنامه شرق نوشت: «احمدی‌نژاد» به‌ظاهر از سیاست کنار رفته اما سیاست‌ورزی‌اش همچنان ادامه دارد. تقابل با «هاشمی» هم از همان سال ۸۴ از ارکان اساسی در اصول سیاست‌ورزی او بود. نتیجه هم گرفت. حالا یا خودش یا هوادارانش همچنان تصور می‌کنند که تقابل با هاشمی برای آنها سودآور است.

«عبدالرضا داوری» که هر‌از‌گاهی در صفحه شخصی فیس‌بوک خود مطالبی در نقد هاشمی منتشر می‌کند، این‌بار هم خبر از برگزاری جلسه‌ای به مناسبت ۸۰سالگی او داده است. او می‌گوید: «هدف از این جلسه کمک به شناخت آقای هاشمی است. ما اعتقاد داریم که ساختار حقیقی قدرت جمهوری اسلامی را ایشان پایه‌گذاری کرده و نقش ویژه‌ای در آن داشته ‌است، به همین بهانه دوستانی که در بخش آموزش و پژوهش مجتمع رسانه‌ای هما فعالند تصمیم گرفتند به بهانه تولد ایشان یک جلسه هم‌اندیشی برپا کنند.»

«صادق زیباکلام» هم که پیشتر کتاب گفت‌وگو محور با هاشمی از او منتشر شده، حالا از سوی هواداران «احمدی‌نژاد» برای شرکت در این نشست دعوت شده ‌است. او در پاسخ به اینکه چرا طرفداران «احمدی‌نژاد» تصور می‌کنند که همچنان از تقابل با هاشمی سود خواهند برد؟ درحالی که فضای سیاسی کشور با سال ۸۴ بسیار متفاوت است و شاهد آن هم انتخابات سال ۹۲ است می‌گوید: «آقای احمدی‌نژاد برای بازگشت به قدرت در سه‌سال آینده برنامه دارد و نمی‌خواهد که در بی‌خبری کامل بماند.

آنها در سال ۸۴ با تبدیل هاشمی به سمبل اشرافیت و احمدی‌نژاد به سمبل عدالت، دوگانه‌ای ساختند و از این تعارض بهره بردند و حالا هم تصور می‌کنند که با ادامه همان سیاست شاید بتوانند موفق شوند. اگرچه تصور آنها از قدرت هاشمی با واقعیت منطبق نیست، فکر می‌کنند که او همچنان در قدرت است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احد

      درووود بر هاشمی
      هاشمی دوست داریم

    • رسا

      به این بردارای دلواپس بی خودی بگید مردم دیگه بزرگ شدن و فقط رسانه داخلی نگاه نمی کنند

      پاسخ ها

      • بهرام

        واقعا گل گفتی حالا مردم با رسانه های بین الملل ارتباط دارند

    • امیر

      هاشمی پشتوانه ی بزرگ نظام است.و این کارهای بچگانه احمدی نژاد و دارودسته اش لطمه ای به شخصیت بزرگ وی نخواهد زد. دیگه هشت سال دوران بدبختی و سو مدیریت احمدی نژاد هرگز تکرار نخواهد شد.

    • بدون نام

      از داوری خوشم میاد انسانی صادق و صریح است

    • صفی

      ما مردم سمبل اشرافیت (هاشمی) را بر سنبل عدالت (چپاول بیت المال ) احمدی ژاد ترجیح میدهیم .شرکت احمدینژاد در انتخابات آینده همین وجهه کم او را هم از بین خواهد برد.

    • ناشناس

      ما مردم هاشمی را دوست داریم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کدوم مردم؟من در کل زندگیم فقط یک نفرودیدم که تازه اونم فقط چند ماه ازش طرفداری کرد بعدش هرچی بهش می گفتیم خودشو می زد به کوچه علی چپ

    • بدون نام

      ما مردم ايران هاشمي را دوست داريم ومي دانيم كه چه قدر براي اين كشور زحمت كشيده اند.هاشمي زنده باد

    • جعفر

      احمدی نژادها از فرهنگ رژیم های استبدادی استفاده می کنند این آقایان نمی دانند که اینجا ایران اسلامی است و مردم فقط از خدا می ترسند........الان کشور ما نیاز به وحدت دارد تا اختلاف ، اگر راست می گویند یک نظری هم در مورد داعش و قتل عام مردم فلسطین بدهند .

    • دانیال

      کسی نیست رییس جمهوری که کارنامه اقتصادیش ته دیگ رسیده بودرامحاکمه کندکه اینطورشخصیتهای تاثیرگذارانقلاب ونظام راموردهجمه قراردهد

    • جمشید

      مردم در فلاکت بدبختی زندگی میکنند اونوقت اینان دنبال چی میگردن...

    • محمد

      خیلی دلم می خواد ببینم رای مردم کی را رییس جمهور می کنه؟
      هاشمی که نشان داده تا به حال توی تمام انتخابات ریاست جمهوری که می تونسته کاندید بشه شده احتمالا توی انتخابات بعدی هم میاد احمدی نژاد هم فکر کنم دوست داره دوباره برگرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج