جاباما
۱۲۵۴۳۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بازیگر «مدینه»: به دلواپسی‌ ها توجه نکنیم

گلاره عباسی - بازیگر سریال رمضانی «مدینه» - در گفت‌وگویی از توجه نکردن به دلواپسی‌های ساخت یک سریال مناسبتی و دیدن خوبی‌های این نوع کارها می‌گوید، او از متن زنانه سریال «مدینه»‌ یاد می‌کند، نقش بیتا را جذاب می‌داند و نسبت به اینکه در یک نقش متفاوت و تقریبا منفی بازی کرده است، ابراز خوشحالی می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: گلاره عباسی - بازیگر سریال رمضانی «مدینه» - در گفت‌وگویی از توجه نکردن به دلواپسی‌های ساخت یک سریال مناسبتی و دیدن خوبی‌های این نوع کارها می‌گوید، او از متن زنانه سریال «مدینه»‌ یاد می‌کند، نقش بیتا را جذاب می‌داند و نسبت به اینکه در یک نقش متفاوت و تقریبا منفی بازی کرده است، ابراز خوشحالی می‌کند.

این بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگویی، درباره‌ی آثار مناسبتیِ هرشبی بیان کرد: شتابزدگی از ویژگی‌های کارهای مناسبتی و هرشبی است که هم می‌تواند خوب و هم بد باشد و در عین حال نیز می‌تواند به کار لطمه نزند.

وی افزود: کار مناسبتی و هر شبی نیز یک مدل کار کردن است که می‌تواند انتخاب من به عنوان بازیگر باشد یا نباشد. در ساخت سریال‌های هر شبی این نگرانی و دلواپسی که کار به آنتن برسد وجود دارد ولی می‌شود به این نگرانی‌ها و دلهره‌ها توجه نکرد و بیشتر خوبی‌ها را دید.

بازیگر «مدینه»: به دلواپسی‌ ها توجه نکنیم

این بازیگر خاطرنشان کرد: من خودم سریال‌های مناسبتی وهر شبی را بیشتر دوست دارم چون مخاطب کار را بیشتر می‌بیند و با کاراکترها ارتباط بیشتری برقرار می‌کند، وقتی در یک سریال مناسبتی بازی می‌کنیم، همزمان با ضبط، کار نیز پخش می‌شود و تمرکز ما روی آن بیشتر است.

عباسی ادامه داد: همچنین با بازی در آثار هر شبی نقدهای بیشتری از مردم و منتقدان می‌گیریم و می‌توانیم هر شب خودمان را در تلویزیون ببینم و نقد کنیم تا اینکه یک سریالی باشد که سه سال از زمان تصویربردای آن می‌گذرد و موضوع اثر از سوژه‌ی روز جامعه فاصله گرفته است؛ در آثار مناسبتی شور و شعف و انرژی کار تیمی نسبت به کارهای دیگر بیشتر است.

بازیگر نقش «بیتا مشفق» در سریال «مدینه» در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود درباره‌ی چگونگی حضور در این سریال عنوان کرد: من قبلا در سریال «شیدایی» با آقای نعمت‌الله همکاری داشته‌ام اما تاکنون با آقای مقدم کار نکرده بودم، با من تماس گرفتند و برای بازی در «مدینه» دعوت شدم؛ از تجربه‌ی همکاری با آقای مقدم خیلی راضی هستم و با وی خیلی احساس راحتی کرده‌ام.

او در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه برای نزدیک شدن به نقش «بیتا» چه کرده است؟ گفت: نقشی که در «مدینه» برعهده دارم، نقشی است که قبلا شبیه آن را بازی نکرده بودم، بیتا یک نقش خاکستری است که رگه‌های منفی دارد. من در کارهای تلویزیونی بیشتر در نقش‌های مثبت دیده شده‌ام؛ بنابراین انتخاب من برای بازی در یک نقش متفاوت و خاکستری از طرف کارگردان و نویسنده ریسکی را می‌طلبید که برای من خیلی ارزشمند بود.

عباسی افزود: امیدوارم نه فقط در رابطه با من بلکه در رابطه با همه بازیگرانی که همیشه نقش مثبت و یا همیشه نقش منفی داشته‌اند این اتفاق تکرار شود و بازیگران بتوانند نقش‌های مختلفی را تجربه کنند.

او همچنین اظهار کرد: «مدینه» فیلمنامه‌ خوبی دارد و کاراکترهایش نیز به خوبی شخصیت‌پردازی شده‌اند؛ ضمن اینکه نقش بیتا نیز نقش موثر و جذابی است.

بازیگر سریال «مدینه» با اشاره به اینکه فیلمنامه‌ قسمت، قسمت به دست بازیگران می‌رسید، درباره‌ی اینکه آیا این روند به بازی بازیگر آسیب می‌رساند؟ خاطرنشان کرد: کلیت فیلمنامه و تکلیف نویسنده مشخص بود و فقط ممکن بود چند دیالوگ جا به جا شود.

وی ادامه داد: در کارهای مناسبتی افراد باید نسبت به هم اعتماد متقابل داشته باشند و این خیلی مهم است، وقتی می‌بینیم افرادی مثل آقای مقدم و نعمت‌الله در کارهای تلویزیونی همیشه خوب جواب پس داده‌اند، می‌دانیم که مسیر درست طی می‌شود.

بازیگر سریال «مدینه» که هنوز ضبط یک سکانس از بازی او باقی مانده است، درباره‌ی ویژگی متن‌ این سریال به ایسنا گفت: قصه‌های سعید نعمت‌الله خیلی پرکشش هستند و او مخاطبش را می‌شناسد، قصه‌هایش گره‌های خوبی دارند و نقش‌هایی را برای زنان تعریف می‌کند که جای کار دارند و این اتفاقی است که در سایر فیلمنامه‌ها کمتر رخ داده است.

عباسی در پایان همچنین بیان کرد: کاراکترهای زن در قصه‌ «مدینه» پر و پیمان هستند و زنانه‌ی خیلی خوبی در این کار دیده می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج