۱۲۵۴۷۲
۱۰ نظر
۵۰۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۲
پ

عربده‌ کشی مستانه اوباش در شرق تهران

اراذل و اوباش مست بامداد امروز با عربده کشی و ایجاد مزاحمت برای اهالی خیابان استقلال در شرق تهران اقدام به تخریب چندین دستگاه خودرو کردند.

خبرگزاری مهر: اراذل و اوباش مست بامداد امروز با عربده کشی و ایجاد مزاحمت برای اهالی خیابان استقلال در شرق تهران اقدام به تخریب چندین دستگاه خودرو کردند.

ساعت ۲ بامداد چهارشنبه یکم مرداد ساکنان چهار راه استقلال خیابان آمره ای با شنیدن صدای داد و فریاد و عربده کشی تعدادی از اراذل و اوباش به خیابان آمدند. آنها حدود ۵ تن از اراذل و اوباش محل را دیدند که با عربده کشی اقدام به تخریب خودروهای پارک شده در حاشیه خیابان می کردند.

تعدادی از اهالی با مشاهده این صحنه بلافاصله موضوع را به پلیس اطلاع دادند که حدود ۱۰ دقیقه بعد ماموران کلانتری فرجام در محل حاضر شده و موفق به دستگیری یکی از متهمان شدند اما ۴ متهم دیگر از محل گریختند.

یکی از اهالی در این باره به خبرنگار مهر گفت: اراذل و اوباش در حالی که به خاطر مصرف مشروبات الکلی حالت عادی نداشتند به عربده کشی در خیابان پرداخته و در حالی که قمه ای در دست داشتند به طرف اهالی حمله ور شده و به آنها فحاشی می کردند. یکی از اراذل و اوباش نیز اقدام به تخریب خودروهای پارک شده در خیابان می کرد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس خیلی سریع خود را به محل درگیری رساندند اما قبل از این که برای دستگیری متهمان اقدام کنند آنها از محل متواری شدند.

به گفته اهالی، این اراذل و اوباش تا کنون چندین بار اقدام به عربده کشی و تخریب خودروها در منطقه کرده و در آخرین مورد نیز بامداد چهارشنبه به ۶ خودرو که در خیابان پارک شده بودند آسیب رسانده و اقدام به تخریب آنها کردند.

یک مقام انتظامی در گفتگو با خبرنگار مهر در این باره اظهار داشت: بلافاصله پس از تماس اهالی ۴ گروه از ماموران کلانتری ۱۳۶ فرجام خود را به محل حادثه رساندند و متهم اصلی را دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

وی افزود: در حال حاضر تحقیقات در این رابطه ادامه دارد و افرادی که از این متهمان شکایت دارند برای ثبت شکایت خود باید به کلانتری فرجام مراجعه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اامیرحسین

      به جای مستانه ازواژه دیگری استفاده میکردید آخه مستانه اسم معشوقه منه خیلی مکدرشدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وای ناز بشی شما که خیلی مکدر شدی....

      • کاربر

        وای مامانم اینا چقدرامیرحسین مکدر شده بمیرم الهی

      • بدون نام

        حالم به هم خورد اميرحسين

    • علي

      زمانيكه هركي هرغلطي ميخواد انجام ميده ونه دين وايمان داره ونه وجدان ، از مردم ازاري وخسارت وقتل نفس وتجاوز ، اگه متموله ميدونه با ديه مشگلش حل ميشه واگرم بدبخت وتنگ دسته با خواهش وتمنا وتهديد وپادرمياني اين وان بالاخره خندان ازپاي دار مياد پايين ، چه انتظاري ميشه داشت كه اين قبيل شرارت ها كم بشه وبيشتر نشه!!!! اونوقت ادم شيطان صفت به زندگي برميگرده كه بازم ظلم بيشتربشه ولي جاش ادمهاي بي ازار ومفيد ميرن زيرخاك!!!! حتما اين خيلي عمل خداپسندانه اي كه هي تبليغ ميكنند!!!!!!!

    • جوزف

      ساپورت ساپورت ساپورت....

    • بدون نام

      مطمئن باشید تایک نفررو نکشندنیروی انتظامی همه را دستگیر نخواهد کرد.

    • پزشک

      تنها را مقاله با اراذل و اوباش عقیم کردن ان ها و کاهش صفات مردانه با استفاده از امپول خواص است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        كاملا موافقم

    • بدون نام

      پس سرعت ارازل بیشتر بوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج