۱۲۵۵۱۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هاشمی‌نسب:

کریمی هم به زودی فراموش می‌شود

مدافع پیشین پرسپولیس و استقلال معتقد است که علی کریمی هم مثل بسیاری از بازیکنان قدیمی فوتبال ایران فراموش خواهد شد.

تسنیم: مدافع پیشین پرسپولیس و استقلال معتقد است که علی کریمی هم مثل بسیاری از بازیکنان قدیمی فوتبال ایران فراموش خواهد شد.

مهدی هاشمی‌نسب ابتدا در مورد خداحافظی کریمی از میادین فوتبال گفت: معتقدم او بهترین تصمیم ممکن را گرفت و در زمان مناسبی خداحافظی کرد. کریمی فوتبالش را ادامه نداد تا او را به زور از این فوتبال کنار بگذارند. او در بهترین فرصت این تصمیم را گرفت و آخرین بازمانده نسل طلایی فوتبال ایران هم خداحافظی کرد. من برای او آرزوی موفقیت می‌‌کنم.

وی در این مورد که برخی معتقدند علی دایی یک مانع بزرگ برای خداحافظی کریمی با پیراهن پرسپولیس بود و سرمربی سرخپوشان باید با کدخدامنشی شرایط بازگشت کریمی را مهیا می‌‌کرد، خاطرنشان کرد: فوتبال جای کدخدامنشی نیست. شما دیدید وقتی رائول گونزالس با آن همه افتخار و عظمت از رئال مادرید رفت برای‌اش بازی خداحافظی نگرفتند. علی دایی می‌تواند به اندازه خودش حق داشته باشد و علی کریمی نیز همین طور. کریمی نیازی به بازی خداحافظی یا کدخدامنشی ندارد و اگر بازی می‌‌کرد همچنان می‌‌توانست ستاره باشد. بالاخره دیر یا زود باید او خداحافظی می‌‌کرد و بالاخره تصمیمش را گرفت.

مدافع اسبق تیم ملی‌ در قسمت دیگری از حرف‌هایش تأکید کرد: مشکل فوتبال ما دایی نیست بلکه مدیرانی هستند که در این فوتبال کار می‌‌کنند و آنها باید ارزش زحمات بازیکنان را بدانند. خیلی‌ها که در تاریخ فوتبال ایران بزرگ و باافتخار بودند از این فوتبال رفتند و فراموش شدند. الان بحث خداحافظی کریمی داغ است ولی او هم قطعاً مثل خیلی‌ها دیگر فراموش خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت: به نظر من کریمی کار خوبی کرد که دنبال بازی خداحافظی نبود. این بازی‌ها برای خودنمایی مدیران است. بهتر است علی با دوستانی که با آنها خاطره دارد در یک بازی نمادین دور هم جمع شوند و در یک بازی خداحافظی به میدان بروند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج