۱۲۵۵۵۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اطلاعیه درباره جاماندگان از ثبت‌ نام مدارس

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از تکمیل ثبت‌نام ۹۰ درصد دبیرستانی‌ها و ۷۵ درصد از دانش‌آموزان مقطع اول و دوم متوسطه خبر داد و گفت: دانش‌آموزانی که بنا به دلایلی از ثبت‌نام جا مانده‌اند به ستاد ثبت‌نام‌های فعال مراجعه کنند.

خبرگزاری ایسنا: وی ادامه داد: این امر توسط ستادهای ثبت‌نام که همچنان فعال هستند و به کار خود ادامه می‌دهند، صورت می‌پذیرد. توصیه ما این است که کسانی که تاکنون کار ثبت‌نامشان به پایان نرسیده، به ستادهای ثبت‌نام مراجعه و اقدامات لازم را انجام دهند.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از تکمیل ثبت‌نام ۹۰ درصد دبیرستانی‌ها و ۷۵ درصد از دانش‌آموزان مقطع اول و دوم متوسطه خبر داد و گفت: دانش‌آموزانی که بنا به دلایلی از ثبت‌نام جا مانده‌اند به ستاد ثبت‌نام‌های فعال مراجعه کنند.

مسعود ثقفی در گفت‌وگویی، با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت‌نام مدارس دیروز به پایان رسیده و به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود، گفت: اما به دانش‌آموزانی که بنا به دلایلی از ثبت‌نام بازمانده‌اند کمک خواهیم کرد تا کار ثبت‌نام خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: این امر توسط ستادهای ثبت‌نام که همچنان فعال هستند و به کار خود ادامه می‌دهند، صورت می‌پذیرد. توصیه ما این است که کسانی که تاکنون کار ثبت‌نامشان به پایان نرسیده، به ستادهای ثبت‌نام مراجعه و اقدامات لازم را انجام دهند.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه نشانی و شماره تماس ستادهای ثبت‌نام فعال در پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران به نشانی tehran.medu.ir قابل مشاهده است گفت: تاکنون بیش از ۹۰ درصد دبستانی‌ها و حدود ۷۵ درصد از دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم در مدارس ثبت‌نام کرده‌اند.

ثقفی افزود: افراد جا مانده از ثبت‌نام کسانی هستند که یا قصد تغییر مکان مدرسه را به دلیل تغییر مکان محل سکونت‌شان داشته‌اند و یا به دلیل مردودی برخی از درس‌هایشان برای شهریور باقی مانده و هنوز نتیجه قطعی آنها مشخص نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج