۱۲۵۵۶۸
۲۴ نظر
۵۰۰۳
۲۴ نظر
۵۰۰۳
پ

نظر جالب فرماندار درباره ساپورت پوشی زنان

فرماندار تهران در حاشیه جلسه بررسی وضعیت حجاب و عفاف در دستگاههای کشور که در استانداری برگزار شد دلایل بدحجابی را وضعیت اقتصادی مردم دانست.

خبرآنلاین: فرماندار تهران در حاشیه جلسه بررسی وضعیت حجاب و عفاف در دستگاههای کشور که در استانداری برگزار شد دلایل بدحجابی را وضعیت اقتصادی مردم دانست.

عیسی فرهادی فرماندار تهران گفت: وقتی قیمت یک ساپورت ۶ هزار تومان و شلوار جین معمولی ۱۰۰ هزار تومان است معلوم است که دختران و زنان ما تمایل به پوشیدن ساپورت پیدا می کنند.

او با بیان اینکه مردم در این شرایط اقتصادی به دنبال کاهش هزینه های خود هستند گفت: باید وزارت صنعت و معدن که متولی تولید در کشور است پوشاکی را تهیه کند که متناسب با فرهنگ اسلامی و با هزینه کم باشد.

فرهادی ادامه داد: متاسفانه لباسهای زننده قیمت کمتری دارند و برای همین دختران و زنان ما آنها را خریداری می کنند درحالیکه اگر چادر و لباسهای اسلامی ارزان باشند این مشکلات پیش نمی آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شايد علت پوشش بد ساپورت به خاطر قيمتش باشه ولي اين 0.25 درصد بيشتر درست نيست

      پاسخ ها

      • علی

        آره منم باهاش موافقم

        الان اگه دقت کنی توی خانواده های مایه دار ، نسبتاً بی حجابی بیشتره تا خانواده های سطح پایینتر

    • مهدی

      اقای فرماندار این ها بهانه است انسان معتقد وبا ایمان اگر ساپورت رارایگان به
      او بدهند نمی پوشد

      پاسخ ها

      • ali

        داداش وقتی آدم پا به زمین گذاشت لخت بود میگن با یک برگ حجاب خودش را درست کرد این یادت باشه آدمهای درستی هستند که صورت با سیلی سرخ نگه میدارند در جایی که لباس مناسب گران باشه مجبوری یا کهنه میپوشند یا میزنند به سیم آخر لباس ارزونه را ( ساپورت 6000تومانی ) را میپوشند هرچه لباس که یه کم حجاب داره زیر 100هزارتومان نیست ولی مانتو کوتاه 15000 تا 35000 حراجه انواع مختلف ، در ضمن هرچه آدمها ی نزدیک به شئونات اسلامی میبینیم اکثرشان از طبقه 3 جامعه هستند و اکر یه کم با انصاف نگاه کنی میبینی این جور ساپورت پوشها از مناطق فقیر نشین میروند به بالا شهر انهم به امید تیغ زدن پولدارها واسه شکمشون ولی بالا شهر نشینها اکثرشون تو ویلاهاشون کنار استخر رو کاناپه دوش آفتاب میگیرند و چون نیاز مالی ندارند فساد اخلاقیشونهم کمه ، نه که نباشه و تا دلت بخواهد میشه دلیل آورد همون طور که علی ع فرمودند از هر دری فقر وارد بشه ایمان از در دیگر بیرون میره اینکه فرمایش بزرگ دینمونه حتماٍ که اینو قبول داری ....

    • محمد

      اقای فرماندار این حرف را میزنی عاقبتش را نیز میدانی؟ بدان که قیمت جوراب شلواری پا نما 3000 تومان است

      پاسخ ها

      • ali

        داداش نگرانیت را بیشتر کن چرا که همین امروز فرداست که مینی ساپورت1000 تومانی هم بین مردم توزیع کنند مگه مانتو بلند کوتاه نشد مگه شلوار شلوارک نشد مگه روسری ها از پیشونی به فرق سر نرفت و... فقر یعنی بی حجابی یعنی بی عفتی یعنی فساد و... اطمینان داشته باش عاقبتش را میدونه خدا کنه یه راکار براش بیندیشند تا فقر از جامعه بیرون بره چون توی بعضی سایتها نیروهای داعش را که با دلارهای آمریکایی که 2میز انباشته شده از دلار را نشان میده ، دارند نیرو جذب میکنند باز اینجا این آدم فقیر که تحت تاثیر قرار میگیره و برای رهایی از بی پولی و فقر به آنها می پیونده وا مصیبتا... خدایا شاید بشه فساد رو جمع کرد ولی ایران عراق دیگرنشه ....

    • طناز

      تا جایی که یادم میاد همیشه هرچیزی توی آمریکا و اروپا از مد میفتاد... تازه توی ایران مد میشد...از جمله لباس... اما یه چیزی یادمون نره که اینجا ایرانه و هر پوششی که توی خیابونای امریکایی و اروپایی پوشیده میشه نمیشه توی خیابونای ایران هم پوشیده بشه.... من خودم ساپورت میپوشم اما فقط توی خونه... نمیخوام به کسی توهین بکنم اما پوشش هر کسی نشان دهنده شخصیتشه .

      پاسخ ها

      • ali

        شما کجای آمریکا دیدید زنها آرایش کنند بیرون بیان ولی تو ایران نگو ونپرس بعدش هم زن آمریکایی نوع پوشش و عرف جامعه خودشون را دارند شما در آمریکا برای هر سنی محدودیتی وجود داره ولی تو کشورمون هنوز برای عدم فروش سیگار به نوجوانان زیر 15 سال لنگ میزنیم و... کجای قوانینمون هم خونی داره که مقایسه کنیم یا الگوبرداری کنیم؟ ...

    • بدون نام

      از این همه تیز بینی و درایت لذت بردیم ، آقای فرماندار 1-پس لابد محجبه ها پولدارترین هستند.
      2- شما به عنوان کارشناس این امر یک حالت دیگر از پوشش را سراغ ندارید که کم خرجتر از ساپورت باشد؟.................

      پاسخ ها

      • جیمز میل

        اقتصاد زیربناست و همه چیز روبنا...حالا شما لباس ارزون و مناسب سبک زندگی اسلامی - ایرانی تولید کنید اگر وضعیت حجاب درست نشد آنوقت به حرف این مسئول ایراد بگیرید. ایشان بی راه هم نگفته من خودم چن ماه پیش همین استدلال رو از زبان مردم شنیده بودم.

    • مصطفي

      اين آقاي فرماندار از كجا ميخره؟!
      بياين تو محله ما يا تو محله احمدي نژاد جون...!
      اونجا همه چي ارزونه
      اونجا همه چي آرومه!!!

      پاسخ ها

      • نرگس

        آره راست میگه این دوستمون
        ما تو محله احمدی نژاد جون زندگی میکنیم
        اونجا همه چی یک سوم قیمته
        اینقدر خوبهههههههههههههه
        شما هم بیاین...................

    • بدون نام

      من ساپورت نمی پوشم ولی به نظرم خیلی هم بیراه نگفته! مانتو شلوار اداری ضخیم و بی کیفیت و یا چادر فیمتشون اصلا پایین نیست! بر عکس لباس های خنک تر و زیبا تر ( نه جلف تر!) رو با قیمت مناسب تر میشه پیدا کرد.

    • بدون نام

      دقیقا درسته. درود بر شما

    • مرتضی جعفری پور

      دقیقا درست گفته الان فقط چادر مشکی پول یک ساپورت و مانتو مارک میشه .مانتوها را هم بدلیل اینکه ارزانتر بشه دکمه هاش را نمیزارند و یک بند اگر از پارچش اضافه بیاد اویزون میکنند بهش زیرشم یه تاپ ......حالا کسی که اینها را مد کرده برد میکنه چون با کمترین هزینه از کناره های پارچه هایی که دور ریز شده و قبلا مکانیکها برای دست پاک کردن کیلویی میخریدند حالا دارند مانتو و ساپورت و تیشرت درست میکنند و به این جماعت که میخواهند شیک پوش باشند میندازند .امان از فکر اقتصادیه بعضیها

    • نرگس

      به نظرم کاملا درست میگه یکی از دلایلی که ساپورت می پوشیم قیمت پایینشه

    • روح الله

      لباس نشان دهنده ی شخصیّت انسان است. به خدا کشورهای اروپایی از زنان و دختران ما باحجاب ترند.تقلید از تبلیغ های ماهواره و کوته فکری بانوان باعث شده اسلام ما به تباهی کشیده شود

    • مهدی

      این رفتار ها همه برمیگردد به فطرت آدم ها!

    • مجید

      نظر فرماندار خیلی هم اشتباهه
      خیلی ها هستن به خاطر ارزونی ساپورت ،ساپورت نمی پوشن افت داره براشون .
      اره از این جهت درسته که موضوع فقره ولی فقر فرهنگی.

    • بهنام

      جالبهفقط دنبال اینن که توپ بشوتن تو زمین کسی دیگه . نه آقا جان وقتی ماهواره فرهنگ اسلمی ایرانی ما رو هدف قرار داده وهیچ اقدام فرهنگی مقابله ای اثر بخش در این خصوص صورت نمی گیره .باید نظاره گر این وضعیت باشیم . تازه این که چیزی نیست .در آینده بدتر هم خواهد شد. البته به نظر بعضی ها .

    • بهنام

      جالبهفقط دنبال اینن که توپ بشوتن تو زمین کسی دیگه . نه آقا جان وقتی ماهواره فرهنگ اسلمی ایرانی ما رو هدف قرار داده وهیچ اقدام فرهنگی مقابله ای اثر بخش در این خصوص صورت نمی گیره .باید نظاره گر این وضعیت باشیم . تازه این که چیزی نیست .در آینده بدتر هم خواهد شد. البته به نظر بعضی ها .

    • علی

      سلام.
      این حرفها بیهوده است چرا که متاسفانه بیشترین بی حجابی ها از پولداران جامعه اند البته 90درصدشان

    • رضا

      هر کی ایمان داشته باشه وضعیت اقتصادی هیچ تغییری نمیتونه در شخصیت اون داشته باشه.

    • ali

      آقا درست ميگن بايد فكري به حال اقتصاد كرد
      1 ماهواره با نصب 150000تومان 2000كانال گيرنده ديجيتال 180000 تومان 23 كانال 2 كابهاي ديني مسيحيت و... را رايگان پخش ميكنند ولي كتب اسلامي با 50%تخفيف 2000تومان و....انور براي جنگ با فرهنگ اسلامي ما فراوان هزينه ميكنند ولي ما تو كشور خودمون براي نوع پوشاكمون مونديم وقتي در گفته ها با عمل تناقض باشه مثل 3000ميليارد اختلاص ... باور خيلي چيزها سخت خواهد شد و...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج