۱۲۵۶۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مهماني رايحه‌ها/ برترين عطرها و ادكلن‌هاي بازار

بخواهيم يا نخواهيم يكي از مهم‌ترين انتخاب‌هاي روزمره علاوه بر انتخاب پوششي مناسب و متعادل، انتخاب رايحه‌اي متناسب با روحيه و شخصيت‌مان است. بهتر است قبل از خريد از رايحه‌هايي كه با روحيه‌تان هماهنگ است شناختي داشته باشيد تا انتخاب‌كردن وقت زيادي را از شما نگيرد.

مهماني رايحه‌ها/ برترين عطرها و ادكلن‌هاي بازار


بخواهيم يا نخواهيم يكي از مهم‌ترين انتخاب‌هاي روزمره علاوه بر انتخاب پوششي مناسب و متعادل، انتخاب رايحه‌اي متناسب با روحيه و شخصيت‌مان است. در اين زمانه كه وقت ارزشي بالاتر از طلا دارد، بهتر است قبل از خريد رايحه‌هايي كه با روحيه‌تان هماهنگ است شناختي داشته باشيد تا انتخاب‌كردن وقت زيادي را از شما نگيرد.

مهماني رايحه‌ها/ برترين عطرها و ادكلن‌هاي بازار

Nina ricci

رايحه‌اي حساس و خوشبو كه با روحيه شكننده هماهنگ است. اگر به رايحه‌ عطرهاي گلي علاقه‌مند هستيد، در تركيبات اصلي اين عطر ردپاي گل شقايق، گل رز، شكوفه تمشك، گل زنبق و چوب صندل وجود دارد. از اين عطر بهتر است در محيط‌هاي رسمي استفاده كنيد.


Cartier sport

يادداشت‌هايي از بوي فلفل سياه، گل مريم، گريپ‌فروت، نارنگي و چوب صندل كه رايحه‌ اسپرت و دلنشيني كه شبيه به رايحه عطرهاي شرقي است را به مشام مي‌رساند. بهتر است از اين ادكلن براي مناسبت‌هاي نيمه‌رسمي و محيط كار استفاده كنيد تا براي فرار از خستگي روزمره كمك حال‌تان باشد.


CH

چند وقتي است رايحه چوبي‌اش در حال رقابت كردن با ديگر رايحه‌هاي هم ترازش است. اگر اين ادكلن را هنوز بو نكرده‌ايد مطمئن باشيد رايحه چوبي و اسپرت با ماندگاري بالايش را مي‌پسنديد. زعفران، شكر، چوب بلوط، وانيل، ترنج و گل ياس درون مايه‌هاي اصلي‌اش هستند.


Givenchy play intense

رايحه‌اي تلخ و گرم براي آقايان مدرن و اسپرت كه بويي اغواكننده از تركيب پرتقال، گريپ‌فروت، نعناي هندي، نارنگي، دارچين و چوب صندل را مي‌پسندند؛ اين ادكلن در 2 سايز 50 و 100 ميلي در بازار موجود است.


Lalique white

رايحه‌اي دلنشين و سنگين كه تركيب پررمز و راز فلفل، جوز هندي، گل بنفشه، هل، ليمو و چوب سرو است. اگر به رايحه‌هاي تركيبي علاقه‌مند هستيد و معمولا يك تا ۲ ادكلن را با هم تركيب مي‌كنيد، بدون شك بوي مرموز جالب lalique سفيد براي تركيب انتخاب هوشمندانه‌اي است.


Valentinio roc n

رايحه‌اي خوشبو كه الهام گرفته از اسانس گل رز مشكي و رزهاي وحشي است و در بسته‌اي شكيل و زيبا شبيه به رز مشكي با تور و گل رز مشكي طراحي شده است.


Azzaro pour homme - Elixir

مدل Elixir از عطر آزارو كه شبيه به رايحه نسخه قديمي‌اش است با شيشه قرمزرنگي در سال ۲۰۰۹ روانه بازار شد. رايحه‌اي مدرن و خاكي كه در زمان تست، ابتدا بويي خاكي و نيمه كلاسيك به مشام‌تان خواهد رسيد اما با گذر نيم‌ساعت رايحه‌اش تغيير جهت داده و بويي شيرين و گيرا خواهد داشت. گلابي، وانيل، ليمو، گيلاس، گل شمعداني و اسطوخودوس تركيبات اصلي اين معجون خوشبو هستند.


Gucci Guilty

همچنان كمپاني Gucci بعد از نمونه guilty رايحه‌ جديدي عرضه‌ نكرده است. رايحه‌اي رسمي و شيرين با ماندگاري بالا كه بهتر است براي مكان‌‌هاي رسمي استفاده شود. ياس بنفش، عنبر، هلو و خرمالو از اسانس‌هاي تركيبي در اين عطر هستند.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

مهماني رايحه‌ها/ برترين عطرها و ادكلن‌هاي بازار


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج