۱۲۵۶۷۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دعوت مراجع از مردم برای حضور در روز قدس

علما و مراجع عظام تقلید در پیام های جداگانه مردم را به شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس فراخواندند.

واحد مرکزی خبر: علما و مراجع عظام تقلید در پیام های جداگانه مردم را به شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس فراخواندند.

آیت الله مکارم شیرازی در پیامش آورده است: روز قدس روز خروش همه مسلمانان علیه رژیم غاصب است که امسال نقاب از چهره وحشیانه خود برداشته و در غزه صدها نفر را شهید و هزاران نفر را مجروح کرده است.

وی افزود: امروز حامیان رژیم صهیونیستی و اسرائیل از هر زمانی رسواتر شده اند و مسلمانان باید از این فرصت استفاده کنند و دست به دست هم دهند و اگر برخی دولت های اسلامی کوتاهی می کنند، ملت های مسلمان به خروش آیند و بتوانند ان شاء الله این رژیم را درتمام دنیا منفور و حامیانشان را رسوا کنند.

آیت الله نوری همدانی هم در پیامش آورده است به مردم مظلوم فلسطین و غزه می گوییم شما تنها نیستید و دل های همه مسلمانان و آزادیخواهان با شماست و از شما حمایت خواهند کرد.

پیام ما در روز قدس که روز اسلام است به استکبار جهانی و دولت هایی که با آنها همراه و همصدا هستند بعد از محکوم کردن جنایاتشان این است که روزگار دروغ ، فریب و تزویر به پایان رسیده و عدالت و آزادی خواهی در جهان استقرار پیدا خواهد کرد.

آیت الله علوی گرگانی هم در بخشی از پیامش آورده است.. امت بزرگ اسلام ، آزادگان جهان ، ای آنانکه قلبشان برای آزادی ، عدالت وامنیت می تپد هنگام فریاد فرا رسیده ، روز قدس روز فریاد بر سرظالمان و ستمگران ، روز اسلام ، روز تلاش برای آزادی مردم مظلوم و رنجدیده فلسطین ، روز غرش علیه استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل است.

آیت الله جوادی آملی نیز گفت: همه مسئولان و ملت ایران در داخل و خارج باید در روز قدس در حمایت از فلسطین در راهپیمایی شرکت کند.

وی افزود: حال انتفاضه و راهپیمایی کمترین کار است که باید انجام دهیم.

آیت الله سبحانی ، هم مسلمانان را به شرکت گسترده در راهپیمایی یوم الله قدس دعوت کرد.

این مرجع تقلید شیعیان گفت: مسجدالاقصی نخستین قبله مسلمانان ، محل معراج رفتن پیامبر اسلام (ص) برای مسلمانان اهمیت فراوانی دارد و این مقام باید در اختیار مسلمانان باشد.

آیت الله سبحانی افزود: عده ای نژادپرست از شرق و غرب آمدند و بر این مکان مقدس مسلط شدند لذا مسلمانان باید با چنگ و دندان قدس را باز پس گیرند.

وی گفت: در روز جهانی قدس که به فرمان امام خمینی (ره) اعلام شده است باید لبیک بگوییم ، علیه رژیم صهیونیستی شعار دهیم و حق مسلمانان را بازپس بگیریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج