جاباما
۱۲۵۸۱۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پدر تایوانی دخترش را کنار لاشه هواپیما یافت

وقتی هواپیمای کوچک مسافربری «ای تی آر ۷۲» به فرودگاه «مگونگ» تایوان نزدیک می شد، برغم بدی آب و هوا، همه چیز برای فرود آماده بود. اما در دومین تلاش برای فرود، ناگهان هواپیما از کنترل خلبان خارج شد و بر روی روستایی در نزدیکی فرودگاه سقوط کرد.

خبرآنلاین: وقتی هواپیمای کوچک مسافربری «ای تی آر ۷۲» به فرودگاه «مگونگ» تایوان نزدیک می شد، برغم بدی آب و هوا، همه چیز برای فرود آماده بود. اما در دومین تلاش برای فرود، ناگهان هواپیما از کنترل خلبان خارج شد و بر روی روستایی در نزدیکی فرودگاه سقوط کرد.

هیچکدام از ساکنان روستا و خانه هایی که این هواپیما بر روی آنها سقوط کرد، کشته نشدند، اما از ۵۸ سرنشین این هواپیما ۴۸ تن از جمله چهار خدمه آن جان باختند. از میان تمام سرنشینان، ۱۰ نفر از سقوط مرگبار هواپیما جان بدر بردند.

آقای هُنگ، پدر یکی از مسافران بسیار خوش شانس این هواپیماست. وی می گوید: «از نیمه راه، آتش سوزی بزرگی را در برابر خود می دیدم. وقتی به محل سقوط هواپیما رسیدم شعله های آتش فروکش کرده و اولین آمبولانس امدادگران سر رسیده بود. دو نفر مجروح در کنار جاده ایستاده بودند. یکی از آنان دختر من بود.»

برغم بدی هوای و طوفان «ماتمو» که روز چهارشنبه تایوان را در می نوردید، میدان دید برای فرود هواپیما در حد استانداردهای هوانوردی بوده است، اما آنچه در نهایت دلیل اصلی این سقوط مرگبار را مشخص خواهد کرد جعبه های سیاه هواپیماست که پیدا شده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج