۱۲۵۸۴۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

زورش به خر نمی‌رسد پالانش را می‌زند!

برخورد با پایان‌نامه‌نویس‌ها به جایی نمیرسد

غلامحسین صدری افشار معتقد است برخورد با مؤسسه‌های پایان‌نامه‌نویسی هیچ فایده‌ای ندارد و خرید و فروش پایان‌نامه به دلیل ضعف دانشگاه‌های کشور رخ می‌دهد.

ایسنا: غلامحسین صدری افشار معتقد است برخورد با مؤسسه‌های پایان‌نامه‌نویسی هیچ فایده‌ای ندارد و خرید و فروش پایان‌نامه به دلیل ضعف دانشگاه‌های کشور رخ می‌دهد.

این نویسنده پیشکسوت با انتقاد از لایحه ممنوعیت خرید و فروش پایان‌نامه که طی آن با افراد یا بنگاه‌هایی که اقدام به خرید و فروش پایان‌نامه می‌کنند، برخورد خواهد شد، گفت: آقایان الآن یادشان افتاده بیایند مؤسساتی را که پایان‌نامه می‌نویسند جمع کنند. مرتب در مطبوعات می‌گویند دارند قانون می‌گذارند که این مؤسسات را ببندند. فکر نمی‌کنند این کارها چه فایده‌ای دارد.

او ادامه داد: این کار الآن در مؤسسه‌ها انجام می‌شود، وقتی مؤسسات را بستند، همین کار را در خانه‌ها انجام می‌دهند. به جای این کار، استاد باید ببیند تحقیقی که ارائه شده از دانشجویش برمی‌آید یا نه. در جلسه دفاع استادان می‌توانند با سؤالات اساسی که از دانشجو می‌پرسند، بفهمند آن دانشجو خودش کارش را انجام داده یا نه. در همه جای دنیا همین‌طور است.

صدری افشار همچنین با اشاره به وضعیت دانشگاه‌های کشور اظهار کرد: بستن دکان مشکلی را حل نمی‌کند. می‌گویند «زورش به خر نمی‌رسد پالانش را می‌زند» همین است. سیستم آموزشی و دانشگاه باید درست رسیدگی کند. همچنین استاد باید وقت بگذارد که این مسائل پیش نیاید. وقتی استادها کوپنی می‌شوند، همین است. وقتی استادان دکترای آن‌چنانی می‌گیرند،‌ نتیجه همین می‌شود که می‌بینید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج