۱۲۵۸۷
۱۲۰ نظر
۵۴۹۳
۱۲۰ نظر
۵۴۹۳
پ

بفهميد شما چقدر عاشق محبوب‌تان هستيد

تست روانشناسی: عشق شما چه طعمی دارد؟

عشق واقعي چه نشانه‌هايي دارد؟ آيا علاقه شما به يك نفر مي‌تواند ميزان صداقت‌تان در عشق را هم نشان دهد؟ ابتدا تستي به شما داده مي‌شود كه مي‌تواند نگرش شما را نسبت به عشق بسنجد و شخصيت‌تان را ارزيابي كند. سپس ...

تست روانشناسی: عشق شما چه طعمی دارد؟
تست روانشناسی: عشق شما چه طعمی دارد؟

هر آزمون و تست چيزي نيست به جز نمونه‌اي از رفتار كه اميدواريم رفتارهاي بعدي ما را پيش‌بيني كند. ساده‌ترين چيزي كه هر تست بايد پيش‌بيني كند، رفتارهاي بعدي ما در همان تست است اما آيا تست‌ها موفق به پيش‌بيني چيز سودمندي هم مي‌شوند؟ چرا ما نسبت به اين تست‌ها تصويري تا اين حد منفي داريم و با ديدگاهي بدبينانه آن‌ها را دنبال مي‌كنيم؟ شايد مهم‌ترين دليل آن اين باشد كه اين تست‌ها در دست افراد نابلد و غيرمتخصص، غالبا نابجا و نادرست استفاده مي‌شود، شايد هم ما از آزمون‌ها توقع معجزه داريم! در اينجا ما قصد داريم، ۲نمونه از تست‌هاي روان‌شناسي كه يكي معتبر و ديگري اعتبار چنداني ندارد را با ذكر دلايل با هم مقايسه كنيم، به اين ترتيب شما هم مي‌توانيد ديد بهتر و كارشناسانه‌تري نسبت به تست‌ها پيدا كرده و آزمون درست را از نادرست تشخيص دهيد. ابتدا تستي به شما داده مي‌شود كه مي‌تواند نگرش شما را نسبت به عشق بسنجد و شخصيت‌تان را ارزيابي كند، اين تست بسيار جالب است! اما آيا جالب بودن آن، دليلي بر درست و منطقي بودن آن است؟ به‌نظر شما چنين تستي مي‌تواند استاندارد، عقلي و قابل استناد باشد؟ بخوانيد و قضاوت كنيد!

تست روانشناسی: عشق شما چه طعمی دارد؟

چه نمره‌اي مي‌گيريد؟

۱- در زندگي واقعي، براي چه نوع آدم‌هايي جالب هستيد و كشش داريد.
الف: خرگوش- كساني كه شخصيت دوگانه دارند، به سردي يخ در ظاهر اما به گرمي آتش در باطن
ب: گوسفند- مطيع و گرم
پ: گوزن- زيبا و با ادب
ت: اسب- كساني كه غيرقابل جلوگيري و آزاد هستند.

۲- در فرآيند ابراز عشق و درخواست ازدواج، كدام رويكرد براي شما خوشايندتر و موثرتر است.
الف: ميمون - مبتكر و باذوق كه هيچگاه احساس خستگي نكنيد.
ب: شير- سرراست، صاف و پوست كنده به شما بگويد كه دوست‌تان دارد.
پ: مار- دمدمي مزاج، پر‌نوسان، نفس گرم و عشق سرد
ت: زرافه- صبور، هرگز شما را رها نكند.

۳- دل‌تان مي‌خواهد معشوق‌تان چه عقيده‌اي در باره شما داشته باشد.
الف: سگ- باوفا، صادق، ثابت قدم
ب: گربه- آراسته و زيبا
پ: اسب- خوش بين
ت: مار- انعطاف‌پذير

۴- چه اتفاقي باعث مي‌شود شما رابطه‌تان را قطع كنيد و از چه خصوصيتي بيش از همه نفرت داريد.
الف: شير- متكبر و خودخواه، امر و نهي كن.
ب: مار- هيجاني و دمدمي مزاج، نمي‌دانيد چگونه او را خوشحال كنيد.
پ: تمساح- خونسرد، بيرحم، سنگدل
ت: كوسه- ناامن

۵- دوست داريد چه نوع رابطه‌اي با او برقرار‌سازيد.
الف: گوسفند- سنتي، بدون آن‌كه چيزي بگوييد. او بفهمد چه مي‌خواهيد، ارتباط برقرار كردن از طريق قلب‌ها.
ب: اسب- هر ۲ بتوانيد درباره همه چيز با هم صحبت كنيد، هيچ‌چيز مخفي در ميان نباشد.
پ: خرگوش- رابطه‌اي كه هميشه خود را گرم و عاشق او حس كنيد.
ت: پرنده- رابطه‌اي پايدار و طولاني و بالنده

۶- آيا به او خيانت مي‌كنيد.
الف: انسان- شما به جامعه و اخلاقيات احترام مي‌گذاريد، پس از ازدواج هيچ كار خلافي نمي‌كنيد.
ب: خوك- نمي‌توانيد در مقابل تمايلات‌تان مقاومت كنيد، به احتمال زياد خيانت مي‌كنيد.
پ: گاو- خيلي سعي مي‌كنيد كه چنين كاري نكنيد.
ت: پرنده- شما هرگز نمي‌توانيد استوار و ثابت قدم باشيد، شما واقعا براي ازدواج مناسب نيستيد و نمي‌خواهيد تعهدي بپذيريد.

۷- درباره ازدواج چه فكر مي‌كنيد.
الف: دايناسور- شما خيلي بدبين هستيد و فكر مي‌كنيد اين روزها ديگر ازدواج سعادتمندانه وجود ندارد.
ب: ببر- شما به ازدواج به‌صورت يك چيز گرانبها فكر مي‌كنيد. پس از آن‌كه ازدواج كرديد، پيوند زناشويي و همسرتان را بسيار باارزش و گرامي مي‌داريد.
پ: خرس قطبي- شما از ازدواج مي‌ترسيد، فكر مي‌كنيد آزادي‌تان را از شما خواهد گرفت.
ت: پلنگ- شما هميشه طالب ازدواج بوده‌ايد ولي در واقع، شناخت دقيقي از آن نداريد.

۸- در اين لحظه، به عشق چگونه فكر مي‌كنيد.
الف: شير- شما هميشه تشنه عشقيد و مي‌توانيد هر كاري براي آن بكنيد اما به راحتي در دام عشق نمي‌افتيد.
ب: گربه- شما خيلي خودمحور و خودخواهيد. شما فكر مي‌كنيد عشق چيزي است كه مي‌توانيد به دست آوريد و هرگاه كه خواستيد آن را دور بيندازيد.
پ: اسب- شما نمي‌خواهيد در قيد و بند يك رابطه پايدار قرار بگيريد. به هر چمن كه رسيدي گلي بچين و برو.
ت: كبوتر- شما به عشق به‌صورت يك تعهد دو طرفه فكر مي‌كنيد.


به‌نظر شما اين تست چه مشكلي دارد؟

آيا اين سوالات مي‌توانند نگرش شما را نسبت به عشق بسنجند؟ قبل از اين‌كه به شرح اشكالات اين تست بپردازيم، يكي از سوال‌ها را براي شما تفسير مي‌كنيم.

شايد بگوييد كه اينها همه براي سرگرمي است و چندان هم جدي گرفته نمي‌شود اما فراموش نكنيد وقتي قضيه‌اي بارها و بارها تكرار ‌شود و رواج پيدا ‌كند، كم‌كم از جنبه تفريح و شوخي خارج شده و به مسئله‌اي جدي و باورپذير تبديل مي‌شود.

نخستين و مهم‌ترين اشكالي كه به اين تست مي‌توان گرفت، استفاده از حيوانات براي پيش‌بيني خصوصيات انساني است. اين درست است كه در بعضي تست‌ها روان‌شناسان از اشكال و تصاوير براي پي بردن به‌خصوصيات و مشكلات افراد استفاده مي‌كنند اما آن‌ها براي هر انتخاب از فرد مورد آزمون توضيح مي‌خواهند و چراي هر پاسخ و انتخاب را از او مي‌پرسند و با توجه به توضيحات خود او تفسير مي‌كنند اما در اينجا شما مي‌توانيد فقط انتخاب كنيد و بدون توجه به اين مطلب كه چرا شما اين حيوان را انتخاب كرده‌ايد و ديگري را نه.

ديدگاه همه شما نسبت به حيوانات يكي نيست، مثلا ممكن است شما در سوال 8 كبوتر را انتخاب كنيد چون از بچگي با آن بزرگ شده و اين حيوان را دوست داشته باشيد و ديگري كبوتر را انتخاب كند، چون دركل از حيوانات مي‌ترسد و كبوتر كم‌خطرتر از بقيه به نظرش مي‌رسد!

مسئله ديگر، همسازي يك تست با فرهنگ، اعتقادات، مذهب و باورهاي فرد مورد آزمون است، مثلا در كشور ما چقدر آشنايي با حيوانات از نزديك و نه از برنامه‌هاي مستند راز بقا وجود دارد؟ آيا در اعتقادات ما همه حيوانات قابل نگهداري هستند، مثلا در سوال 5 شما خوك را به‌عنوان همدم انتخاب نمي‌كنيد چون طبق اعتقادات‌تان، جايز نيست.

مسئله ديگر دسته‌بندي حيوانات است، اگر اين حيوانات نماينده‌اي از گروه‌هاي خود هستند، مثلا مار از گروه خزندگان، استفاده از عنوان پرنده آن هم در 2 سوال منظور چه پرنده‌اي است؟ كركس يا قناري؟ مسئله ديگر رواج دادن اين نوع تست‌ها و سوال‌ها در بين مردم است كه نه تنها علمي و استاندارد نيست بلكه خرافه‌پرستي و اعتقاد به موهومات را در بين مردم رواج مي‌دهد.

شايد بگوييد كه اينها همه براي سرگرمي است و چندان هم جدي گرفته نمي‌شود اما فراموش نكنيم وقتي قضيه بارها و بارها تكرار مي‌شود و رواج پيدا مي‌كند، كم‌كم از جنبه تفريح و شوخي خارج شده و به مسئله‌اي جدي و باورپذير تبديل مي‌شود. در ادامه تستي به شما داده مي‌شود كه با پر كردن آن مي‌توانيد پي ببريد كه نگرش‌تان نسبت به عشق تا چه اندازه درست و همراه با بلوغ فكري است.


تست روانشناسی: عشق شما چه طعمی دارد؟

تفسيـر نمــرات

در سوال‌هاي ۲۰، ۱۹، ۱۷، ۱۶، ۱۵، ۱۱، ۸، ۷، ۵، ۴، ۳، ۲و يك هر پاسخ«هميشه»۳نمره، هر پاسخ «گاهي اوقات»۲نمره و هر پاسخ«به ندرت»يك نمره دارد. در سوال‌هاي ۱۸، ۱۴، ۱۳، ۱۲، ۱۰، ۹و ۶ هر پاسخ «هميشه» يك نمره، هر پاسخ «گاهي‌اوقات» ۲ نمره و هر پاسخ «به ندرت» ۳نمره دارد.

  • نمره شما بين۶۰-۴۵ است؟
آفرين! عالي است! شما در مورد عشق به درك و مفهوم درستي رسيده‌ايد، شما مي‌توانيد يك رابطه عاشقانه را به‌خوبي هدايت كنيد. شما دقيقا مي‌دانيد كه در عشق چه مي‌خواهيد، البته مواظب باشيد كه نمي‌شود خيلي كمال‌گرا بود و همه ايده‌آل‌ها را يكجا با هم داشت.

  • نمره شما بين۴۴- ۳۰ است؟
ساختن يك رابطه موفق آسان نيست.شما به درك درستي از عشق نرسيده‌ايد، خودتان هم نمي‌دانيد چه مي‌خواهيد و دچار ترديد هستيد، كمي به‌خودتان وقت بدهيد تا دقيقا بفهميد در عشق چه چيزي براي‌تان مهم است تا آمادگي لازم براي داشتن يك عشق موفق را داشته باشيد.

  • نمره شما زير ۲۹ است؟
صبر كنيد! شما هنوز خودخواه‌تر از آن هستيد كه عاشق باشيد! ملاك‌ها و معيارهاي شما فقط براي داشتن انتخاب‌هاي غلط و نابجا و آرزو به ظاهر مفيد خواهد بود! اگر با اين طرز فكر عاشق شويد احتمال شكست زياد خواهد بود و اگر هم عاشق شده‌ايد صادقانه بگوييد، چقدر موفق بوده‌ايد؟


چند نصيحت دوستانه

تصور اكثر ما از عشق، هنوز اثر جادويي آن است كه موجب از دست رفتن اشتها و لرزيدن زانوها مي‌شود و ما را مدهوش مي‌كند، مسلما داستان‌هاي احساسي و پرسوزوگداز عاشقانه در كتاب‌ها و فيلم‌ها در دنياي واقعيت، امكان‌پذير نيست، هر چند آن‌ها نيز نمونه‌هاي خوبي از قدرت عشق هستند و يادآوري مي‌كنند كه در قاموس دوست داشتن، كلماتي چون يأس و غيرممكن معنا ندارد.

هر يك از ما به اندازه و گونه‌اي از عشق نياز داريم، بعضي نياز داريم كه هر روز جمله«دوستت دارم »را بشنويم؛ در حالي‌كه براي گروهي ديگر از ما، جاي كلمات را يك نگاه، توجه يا ارتباطي بي‌كلام مي‌گيرد.

مهم نيست كه دوست داشتن چگونه ابراز شود، اهميت دارد كه پيوسته و بدون اجبار گفته شود. اغلب ما روابطي را با توقعات خاص برقرار مي‌سازيم و مي‌خواهيم كه طرف مقابل اين توقعات را برآورده كند و در حقيقت خود واقعي و فرديتش را كنار گذاشته و آن چيزي شود كه ما مي‌خواهيم.

چقدر بهتر بود كه توقعات را كنار مي‌گذاشتيم و به فردي كه دوستش داريم تكيه مي‌كرديم؛ كسي كه به‌عنوان مرد يا زن، نمونه و يگانه است، يعني كسي كه ديگر هرگز نظيرش را نخواهيم يافت، براي جلوگيري از يأس حتمي حاصل از توقعات برآورده نشده، بايد فقط از خودمان توقع داشته باشيم، بدين‌ترتيب به ديگران اجازه خواهيم داد كه خودشان باشند.

بايد بتوانيم در هر شرايطي چه خوب و چه بد، همراه و همدمي مناسب باشيم. فراموش نكنيم كه در يك رابطه عاشقانه موفق، ديگر«من»وجود ندارد و بايد «ما» شويم.

يادمان نرود كه «عشق شكيبايي و مهرباني است! عشق حسادت، خودبيني و غرور نيست، عشق رفتارهاي نادرست، خودخواهي يا عصبانيت نيست، عشق خطاها را نمي‌شمارد، عشق با بدي سازگار نيست اما با حقيقت خوش است، عشق هرگز تسليم نمي‌شود؛ ايمان، اميد و صبرش هرگز شكست نمي‌خورد، عشق جاودان است.»

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

تست روانشناسی: عشق شما چه طعمی دارد؟


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Anonymous

      درود و سپاس فراوان از شما،

      تست جالبی بود...از این لحاظ که به بعضی موارد اشاره کرده بودید(از جمله مقایسه و اثبات درستی تست ها با دلایل عقلانی تر) و همچنین اشاره به مواردی که به تجربه ی شخصی من از ارکان مهم شناخت و تداوم روابط هستند!
      سعی کردم با آگاهی جواب بدهم و امتیاز من 46 شد!

      در پایان هم دوست دارم از سیاست های این سایت در تأیید کامنت ها تقدیر کنم! این سایت با توجه به ماهیت و رفتار شایسته ی آن، اینطور که من تا به حال دیدم از جبهه ی خاصی پیروی نمی کند و تنها خبررسانی صحیح و تا حدود زیادی آزادی بیان بینندگان را در اولویت قرار می دهد!
      امیدوارم رنکینگ سایت در درجه بندی سایت Alexa با رتبه ی 28م در ایران پایدار باشه!
      باز هم تشکر میکنم از سایت خوب و پر محتوایتان
      و همچنین شما دوست عزیز که نظرات رو تأیید میکنی! ;))

    • bahar

      mer30 teste jalebi bod man dar teste dovom emtiyaze 50 ovordam albate javab dadanam bad az yek shekaste eshghi bod

      پاسخ ها

      • Saeed

        ki azat porsid emtiazet chande???????

      • مریم

        رااااااااااااااااس میییییییگه خوووووووو

      • عرفانه

        امتیازونگو

    • bano

      سلام تست خیلی جالبی بود مخصوصا قسمت انتخاب حیوانات با روحیات من خیلی جور بود خیلی باحال بود خیلی بعضی قسمتاش با دیدن نتیجه شوکه میشدم

      پاسخ ها

      • مریم

        راااااااااااااااااااااااااااااااااس میییییییییییییییگی؟؟؟؟

      • معشوق

        نه بابا ؟!!

      • عشق f

        باشه فهمیدم

    • armita

      تست بسیار جالبی بود. تا آخر مرحله به مرحله پیش رفتم و به واقعیت رسیدم. راستش را بخواهید با جو و شرایط کنونی جامعه کمی سخته به آدما اعتماد کنیم . این مشکل بنده نیست باور کنید مشکل بسیاری از آدماست. راستی امتیاز من 44 شد .
      ممنون از راهنمایی هاتون . جدی می گیرمش.

    • soyaz

      تست خیلی جذاب ومفیدی بود ممنون

    • Homa

      جالب بود ، مرسی

    • sara

      این تست مثل تست های دیگه خیلی خوب بود ممنون انسان با واقعیت درونیش مواجه می شه

    • پروانه

      خیلی خوب بود من شاید هنوز به اون حدی که باید در مورد عشق معلومات کسب نکردم و با انجام این تست فهمیدم که چی می خوام ممنون

    • sahar

      salam testeh khobi bod ama benazareh man khili tasir nadareh chon ta dar moghiyatesh gharar nagiri nemidoni ke che raftari mitoni az khodet dar barabar sakhtihaye eshgh neshon bedi behar hal man testam 1 bod me30 bye

    • بدون نام

      motshakeram
      man kheyli khosham omad

    • nafas

      slm. merc a teste khubetun. vaghan doros javab dad. man daghighan hamintoriyam. emtiyaze man beyne 45-60 bud. merc.

      پاسخ ها

      • HNY

        are...vase manam shode 52

    • nasim&tohid

      lotf konin tablighato kamtar konin testa khoobe mamnoon

      پاسخ ها

      • مریم

        راس میگه آدم سرسام میگیره:(

    • mansoore jazayeri

      aali bood .emtiyam 49 shod

      پاسخ ها

      • leila

        میگم نام پدر ومادر وشماره شناسنامه وکد پستی و.... یادت رفت!

    • مهشید

      تست خیلی جالبی بود
      مرسی
      خیلی به واقعیت نزدیک بود

    • بذا ناشناس بمونم

      ببخشید من حوصله ندارم نظر بدم ولی با همه موافقم

      پاسخ ها

      • sara

        خب حوصله نداری مجبور نیستی که نظر بدی...

      • مریم

        ینی چی مرض داری؟؟؟؟؟
        نظرشو داده میگ حوصل ندارم نظر بدم:)

      • arsam

        مریم مریض تویی میدونی چرا ؟ چون از اونایی هسی که میان دارن رد میشن یه نظر میدن بچه تو رو چه به این کارا بشین یه گوشه درستو بخون اوکی شدی الان یا باید بیشتر توضیح بدم تستام بد نبودن سارا خانوم تو خوبی خدای قناری خخخ من خودمم داشتم رد میشدم گفتم یه نظر بدم به کسیم مربوط نیست البته حق دارین راجب ادمایی مث ما بحرفین چون راجب خودتون حرف بزنین که کسی گوش نمیده

    • اتنا

      والا مسخره بودن...
      >راستشو گفتم خوب ...ببخشید

      پاسخ ها

      • مریم

        چقدرررررررررررررر صاااااااادق:)

      • arsam

        تو کلا گند زدی به سایت مشکل داریااا به توجه مردم نظرشونو میگن بعد تو میای راجب اونا حرف میزنی عمویی با همین فرمون پیش بری زیر خط فهم میری داداچ

    • sara

      kheilly aliiiiiiiiiiiiiiii buuuuuud makhsosan vase ASHEGHA ke yekisham khodamaaaaaaaaaaaaaaam

    • shahla

      ماشاالله همه عاشقن چه مملکت گل و بلبلی داریم...همه بالای 46 آفرین ...حالا بری به عمقش میبینی هه خیانت کار تشریف دارنا :))

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیزم شاید خودتم عاشق نباشی که این حرفو میزنی

      • sara

        خو معلومه کسی اینجا کم نمیگیره چون کسی که عاشق نی اصن به این چیزا فکرنمیکنه ک باز بخواد بیاد تست بده ok?????????

      • arsam

        من 19 سالمه دندون میخونم . دنبال این چیزام هستم سارا خانوم و 10 ساله که یه دخترو دوس دارم ادما فقط از دید خودشون میبینن سه بعدی نمیبینی من داغونم همه دنبالمن ولی اونی باید باشه نیس میفهمی نه نمیفهمی چون فقط کراش زدی عاشق نبود

    • تينا

      مرسي تسته باحال و جالبي بود. :)

    • fati

      جالب بود.

    • del shekaste***

      khub bud.... manam5sale ashege ye nafaram....omidvaram hameye ashega be eshgeshun beresan....galbe asheg khuneye khodas.....

    • sara

      Vaghan manam movafegham ke hameeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee be eshgheshon beresan .............. adam age ye asheghe vagheiiiii bashe hichvaght khiyanat nemikoneeeeeeeeeee............ manam3sale ashegham

      پاسخ ها

      • مریم

        برااااااااا منم خوووووو دعا کنید:)

    • Meisam

      سلام ب همه دوستان.اولا ك واقعا تست خوبى بود من ك لذت بردم.
      دوما ب عرض برسونم هر كسى عقيده خودشو داره.
      سوما با اون عزيزى ك گفته بود ك همه هم خيانت كار... دوست محترم شما نبايد جمع ببندى خوبيت نداره.كافر همه را ب كيشه خود پندارد

    • بدون نام

      perfect ali bod

    • آزاده

      اولین تستی بود که اینقدر عالی خصوصیات منو درست گفت.ممنون ازتون.

    • بدون نام

      خوب بود مرسی

    • ناشناس

      خوب بود

    • Bahar

      Mer30 Ali Bood

      پاسخ ها

      • مریم

        علی کیه هان؟؟؟؟؟
        عزیزم اسم خاصو با حروف بزرگ مینویسن یاد بگیر!

      • arsam

        تو خوبی خدای قناری مریم خانوم شما خودت عیب نداری شکسپیر میگه کسایی که دیگرانو مسخره میگنن اونا همونایین که هیچ وقت کسیو دوس نداشتن

    • NEGIN

      واقعا واقعی و جالب بود برای من

    • فائزه

      مرسی روانشناسی خوبی بود

    • مهسا

      همش حقیقت داشت.باواقعیت درونم اشنا شدم مرسی

    • mahsa

      قسمت حیواناتش واقعا در مورد من حقیقت داشت !!! خیلی واسم عجیب بود
      ممنون

    • helena

      aaaaliiiiiii budddddddd vaghean

    • foroozan

      y teste adi bood soalaye pishe pa oftade vali bazam mersi

    • ناشناس

      merc vali makhsuse dokhtarast

    • shabnam

      vaghean kheyli jaleb bood man ke koli estefadeh kardam to eshgh ghablim ke shekast bozorgi khordam vali too eshgh badiim az in masaeel bekhoobi etefadeh mikonam mer30fogh oladeh bood

    • homa

      ممنون خیلی جالب بود و کاملا درست مچکرم

    • پونه

      خیلی خوب بود .واقعیت رو گفت و بهم خیلی کمک کرد

    • ستاره

      خوب بودميدونستم ميتونم رابطه عاشقانه داشته باشم ممنونم

    • بدون نام

      سلام.مرسی خوب بود. اما چه فایده، من 53 آوردم، خیلی به زندگیم وفادارم و دوستش دارم و خیلی کارا واسه دوامش کردم به خاطر همین عشقی که بحثش هست. اما مدام از سمت همسرم خیانت میبینم... پس این درک کامل من از عشق بخوره توی سرم!

    • maede

      خوب بود, واقعا درسته, من میدوونستم که تو دابطه ی عشقیم موفقم

    • mahyar

      kheili jaleb bood be vagheiat residam

    • سحرررررررررررررررر

      تو ذوقم خورد ولی از ته قلبم دوسش دارم خدااااااااااااااییییییییییاااااااااا به کی بگم آهاااااااااااییییییییی

    • setareh

      خخخخخخخخخخخیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییللللللللللللللللللللللللللللللییییییییییییییییییییییییییییییی خوشم اومد.
      مرررسسیی!!

    • داداش

      سلام موافقم

    • سارا

      اين تست هيچ جا ديگه نبود

    • niloo

      salam man emtiazam 50 shod vali tu zendegim hamsare man kamelan oghayere va tafsiresh az eshghe chize dgas vase haminam man daram bohrane hoviat migiram

    • شادی

      خوب
      تاحدودی درست بود

    • نیلو

      تست الی خیلی جالب بود

    • Elsa

      salam teste jalebi bod man ke khosham oumad

    • mahsa

      slm ,
      teste khubi bud .
      tnQ :)

    • بدون نام

      87ه7

    • ایلای

      سلام
      مرسی واقعا که عالی بود
      خدایا همه ی عاشقا رو به عشقشون برسون .

    • فرزاد

      عشق مقدس است وباید به آن زانو زد

    • دنیا

      تستش واقعاجالب بود ولی اینجاداری خودتوارزیابی میکنی توتاچه حدخودتوبسازی کسی میادهمه باورتوباخاک یکسان میکنه و شبی بیخبرمیره عشق نهایتش تنهایه چه بشناسیش چه نه نهایت همدم گریه است ولی باورکنیداین گریه به همه هستی می ارزه

    • وحید

      عالی بود ... مرسی

    • فاطمه

      سلام به همه ی عاشقان دلباخته
      من تا 2 سال و 3 ماه و 6روز پیش به عشق اعتقاد نداشتم اما اما با وجود چنین آدمی تو زندگیم که بعد خدا میپرستمش معنی واقعی دوست داشتنو فهمیدم و امیدوارم یه روزی امیدم نا امید نشه. به امید اون روز...

    • مونا

      خیلی جالب بود منتظر تستهای جدید هستیم

    • كوثر

      خوب بود مرسي

      پاسخ ها

      • مریم

        دقت کردین اکثر کسایی ک نظر دادن دخخخخختران؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        نتیجه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        1)بیکارن
        )بیشترتر عاشقن
        3)بیشتر دخترا میان نت
        4)همه موارد
        5)هیچکدام
        ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • arsam

        واس اینه دخترا زیادی جو میدن منو میبینین اومدم اینجا دروغ نباشه دختر خالم نشونم داد تازه ادرس جمیمل ونو میدم من چم به این کارا ولی از همه بیکار تر تویی مریم . اسم خوبیم نداری دهه 60 هسی خخخخخ

    • مریم

      میسی عالی بووووووووووووود من جزو گروه اولم

    • nari

      jaleb bud

    • سما

      اصلا درست نیس

    • احمد و مهسا

      با سلام
      ما این تست ها را انجام دادیم و خوشبختانه متوجه شدیم که آگاهانه ازدواج کرده و به درک درستی از عشق رسیده ایم.
      با تشکر

    • HNY

      ali bood testa....mamnoonam

    • نرگس

      ممنون جالب بود

    • elnaz

      واقعا عالی بود.ممنون

    • XX

      هم عشق چیز چرتیه هم این تست!!!

    • رزلا

      واقعا عالی بود خیلی به دردم خورد ممنون

    • آخر دنیاست اینجا

      تست جالبی بود خوشم اومد

    • sogand

      خیلی باحالبود

    • saba

      خیلی عالی بووووودددددددددددددددددد

    • marziyeh

      ای بد نبود

    • hosein

      هرجاتست میدم میگن اخرعشقم من

    • مطهره

      خیلی جالب بود به روحیات من که خیلی خیلی نزدیک بود تعجب کردم

    • مهدي شيراز

      بيشترادمو اميدوار ميكنه مرسي

    • جواد

      عشق من فااااطي

    • 75mona

      سلام گلم عاليييييييييييييييييييي بود.Mer30

    • samar

      معذرت میخوام ولی خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی مسخره بوداصلانفهمیدم چی به چیه

    • ی نفر

      خیلی نزدیک بود ها مخصوصا سوال هشت که معلوم شد من زنم و بیشتر دوست دارم خخخ

    • sonia

      تست حیوانا خوب بودولی بی ربط

    • مرجان

      تست خوبی بود ممنون

    • بدون نام

      عزیزم عالی بود عاشقتم
      به وب منم سر بزن

    • negin

      ali bod

    • mahsa

      خیلیییییییییییی عالی بو مرررسی

    • bahar

      جالب بود به نظرم...امیدوارم اونایی که عاشقن سر عقل بیان...تو دنیا هیچی دردناک تر از عشق نیست....تو همه ی زندگیتو برای طرف میدی اما در آخر باید با خاطره هاش زندگی کنی...

    • زهرا

      خوب

    • شهلا

      مر30
      من به این نتیجه رسیدم میتونم ی عشقو هدایت کنم اما...
      من
      عاشق شم
      فک کن ی درصد

    • yas

      خوب بود به درد خورد

    • 180

      تست اولی خیلی عالی بود

    • ناهید

      خیللللللی جالب بود

    • زهره

      بی معنی بود

    • بی نشون

      واقعا راسته
      من که جدی میگیرم

    • خودمم

      چه جامعه ی عاشقی داریم ما تستش چی بود همش مسخره بود مخصوصا اون حیووناش تا تونست مارو با حیووناش مسخره کرد یعنی عشق ما حیوونه؟
      البته بعضیاشونم جالب بود
      اگه فحش بدی خدا خیرت نده خدا بزنه کمرت فحش نده غیبتم نکن لطفا من فقط نظر دادم

      پاسخ ها

      • عرفانه

        آره واقعاچرت بودایول

    • به نام گیتار عشق

      عالییییییی بود فوق العاده 46 توی دومین تست

    • انگشترعاشقی

      ای بابا این چیه آخه کی حوصله خوندن داره تست آنلاینش خوبه کی موافقه

      پاسخ ها

      • sara

        meee

    • زهرا ۱۸

      من از عشق متنفرم من هیچ وقت عاشق نمیشم احساس میکنم پسرها هدفشون فقط ارضای غرایز جنسی شونه وهیچ وقت عاشق نمیشن عشق وجود نداره احساس میکنم تو رابطه ی جنسی شخصیت زن خورد میشه احساس میکنم پسرها به چشم ابزار به ما نگاه میکنن من از پسرها متنفرم تحساس میکنم انها موجودات عجیبیاز یک دنیای دیگرند احساس میکنم پسرها مثل رباط هستند و احساس ندارن من از هیچ پسری خوشم نمیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج