۱۲۵۹۲۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

به خاطر همسرم شماره یک را پوشیدم

طالب‌لو: امیدوارم گام اول را محکم برداریم

دروازه‌‌بان تیم فوتبال راه‌آهن گفت: با تمریناتی عابدزاده می ‌دهد می توانم ضعف‌هایم را برطرف کنم.

خبرگزاری فارس: وحید طالب‌لو در مورد شرایط تیم فوتبال راه‌آهن و همچنین بحث انتشار مبلغ قراردادها و پوشیدن پیراهن شماره یک که پیش از این اعلام کرده بود این شماره را بر تن نخواهد کرد صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

ابتدا از اردوی اردبیل صحبت کنیم. شرایط آماده‌سازی راه‌آهن خوب بوده است؟

اردوی بسیار خوب و مفیدی در اردبیل برگزار کردیم، با توجه به تغییراتی که در تیم داشتیم و بازیکنان جدید به ترکیب‌مان اضافه شده بودند بازیکنان به یکدیگر نزدیک‌تر شدند و تمرینات منظمی هم داشتیم. زیر نظر کادر فنی و پزشکی تمرینات خود را دنبال کردیم که فکر می‌کنم بازده بسیار خوبی هم در لیگ برتر خواهد داشت.

کار کردن با احمدرضا عابدزاده دشوار نیست؟ گفته می‌شود که او تمرینات بسیار دشواری به گلرهای تیم می‌دهد.

به هر حال روش‌ تمرینی عابدزاده اینگونه است. ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که خود را با او وفق دهیم. تمرینات مناسبی که او برای ما دروازه‌بانان در نظر گرفته باعث شده تا به آمادگی ۶۰- ۷۰ درصدی برسیم و امیدوارم تا شروع لیگ بتوانیم آمادگی ۱۰۰درصد خود را کسب کنیم، مطمئنم عابدزاده کار خود را بلد است و اگرچه در تمرینات به صورت قدرتی و پرفشار کار می‌کند اما به شخصه از این تمرینات راضی هستم، نوع تمرینات به گونه‌ای است که نقاط ضعف خود را بشناسم و آنها را برطرف کنم تا برای حضور در لیگ آماده شوم.

اخیرا قرارداد بازیکنان راه‌آهن هم در فصل سیزدهم و هم فصل چهاردهم منتشر شده است، نظرت درباره انتشار قراردادها چیست؟

به هر حال هم اکنون این موضوع مد شده است، ما هم هر چه در این مورد بگوییم تأثیرگذار نیست و من نمی‌خواهم درباره این مسئله صحبت کنم. اکثر بازیکنان راه‌آهن به صورت رفاقتی دور یکدیگر جمع شده‌اند و می‌خواهیم تیم حفظ شود و به یکدیگر کمک کنیم. حمید استیلی هم از خودگذشتگی زیادی نشان داده هر چند که خودش تحت فشار زیادی است اما تلاش زیادی برای بهبود شرایط انجام می‌دهد. اینکه هم به عنوان سرمربی و هم مالک در باشگاه فعالیت داشته باشد وظیفه سنگینی است. به همین دلیل ما هم باید به کار خود تمرکز داشته باشیم تا او از این بابت خیالش راحت باشد و به مسئله دیگری فکر نکند. رفاقت در راه‌آهن کلید همه مسائل است و امیدوارم این موضوع تا پایان فصل ادامه داشته باشد.

اخیرا شماره پیراهن بازیکنان راه‌آهن اعلام شد و به شما شماره یک رسید. این موضوع در حالی است که زمانی که ناصر حجازی به رحمت خدا رفت اعلام کردی هرگز شماره یک را نخواهی پوشید؛ حالا چه اتفاقی افتاد که این شماره را انتخاب کردی؟

من به خاطر دل خودم آن تصمیم را گرفتم و هیچ منتی نیست. در این ۲- ۳ سال هم همانطور که دیدید هیچ وقت پیراهن شماره یک را نپوشیدم اما به اعتقاد همسرم شماره ۳۰ برای من خوش‌یمن نبوده و در ۲- ۳ اخیر سختی‌های زیادی متحمل شدم، او از من خواست که شماره پیراهن یک را بپوشم اما من این مسئله را قبول نکردم. پس از این موضوع خودش با همسر ناصر حجازی تماس گرفت و در مورد این مسئله صحبت کرد. همسر ناصر حجازی هم بسیار لطف و محبت داشتند و به من گفتند که برای یادآوری نام ناصر حجازی این کار را انجام دهم. من هم با توجه به کسب اجازه‌ای که خانواده حجازی دادند شماره یک را می‌پوشم، امیدوارم لیاقت این پیراهن را داشته باشم. این شماره بر تن بازیکنان بزرگی چون احمدرضا عابدزاده و ناصر حجازی و خیلی از دروازه‌بانان‌های بزرگ فوتبالمان بوده است. امیدوارم بتوانم دل مردم را شاد کنم.

در اولین دیدار لیگ برتر فصل چهاردهم به مصاف استقلال خواهید رفت. در مورد رویارویی با این تیم صحبت کرده‌ای اما فکر می‌کنم با نزدیک شدن به این بازی حرف‌های جدیدی هم داشته باشی، همچنین حتما بازی‌های استقلال در جام شهدا را دیدید و شناختی نسبت به این پیدا کردید؟

به علت اینکه ما در صبح و بعد از ظهر تمرینات خود را دنبال می‌کردیم و بازی‌ها دیروقت انجام می‌شد خیلی کامل نتوانستیم بازی‌ها را ببینیم اما صحنه‌هایی از بازی استقلال را تماشا کردیم. استقلال تیم خوبی دارد و قابل احترام است. امیدوارم روز پنج‌شنبه گام اول را در لیگ برتر محکم برداریم و تماشاگران هم بازی زیبا و جذابی را شاهد باشند.

در برخی سایت‌ها شایعاتی مبنی بر اینکه قلعه‌نویی در محافل خصوصی اعلام کرده که طالب‌لو را نمی‌خواهد، عنوان شده است. این موضوع شاید باعث دلخوری تو شده باشد هر چند که می‌دانم وحید طالب‌لو بازیکن با اخلاق و قدرشناسی است. آیا دروازه‌بان راه‌آهن پیش از دیدار مقابل استقلال به سمت کادر فنی آبی‌پوشان خواهد رفت؟

خود شما هم می‌گویید که این مسائل شایعه است، من با امیر قلعه‌نویی صحبت کرده بودم و به هر حال سلیقه است و سرمربی تیم تصمیم‌گیرنده است، هیچ بحث خاصی بین ما وجود ندارد،من با تمام وجودم برای راه‌آهن بازی خواهم کرد و قطعا هم پیش از آغاز بازی به سمت نیمکت استقلال می‌روم زیرا افرادی روی نیمکت نشسته‌اند که سهم زیادی در فوتبال ما دارند مخصوصا امیر قلعه‌نویی که در سال‌های گذشته خودم افتخار شاگردی او را داشتم. همچنین حضور زرینچه، فکری و ستار همدانی که از دوستان و همبازیان سابق من هستند و من به عنوان فرد کوچکتر به سمت آنها خواهم رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج