جاباما
۱۲۵۹۴۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اسپانسر این هفته به پرسپولیس پول می‌دهد

حمیدرضا سیاسی می‌گوید باشگاه پرسپولیس تلاش می‌کند مشکل کریم باقری را رفع کند.

ایسنا: رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره انتشار فهرست قراردادهای بازیکنان این تیم در فصل جدید اظهار کرد: ما از ابتدا در هیات مدیره قرار گذاشته بودیم که بازیکن بالای یک میلیارد نداشته باشیم و بیشترین مبلغی که یک بازیکن تیم ما گرفته، ۹۵۰ میلیون بوده است. سعی کردیم هزینه‌ها را کاهش دهیم چرا که قصد داریم چند بازیکن خارجی دیگر هم جذب کنیم و با توجه به هزینه خرید آن‌ها سقف ۱۸ میلیارد تومان را رعایت کنیم.

او درباره اضافه شدن افشین پیروانی به عنوان مربی به کادر فنی پرسپولیس و تکلیف کریم باقری گفت: پیروانی با نظر دایی و تایید مدیرعامل باشگاه به تیم اضافه شد. آن طور که رحیمی می‌گوید باقری مشکلی در قراردادش دارد و مبلغی که در قرارداد ثبت‌ شده‌اش وجود دارد با قراردادی که دست اوست تفاوت دارد. ما تلاش می‌کنیم که این مشکل را حل کنیم. باقری یکی از بزرگان فوتبال ماست و باید احترامش حفظ شود. خود من سعی می‌کنم هرچه زودتر با باقری صحبت کنم و مشکل او را حل خواهیم کرد.

سیاسی درباره اینکه گفته می‌شد آخرین چک اسپانسر باشگاه هنوز نقد نشده گفت: قرار است مقداری از پولی که قرار بود طی این چک به باشگاه پرداخت شود، در این هفته به حساب باشگاه واریز شود و بخش دوم آن هم در هفته‌های بعد دست باشگاه می‌رسد. از این نظر مشکلی وجود ندارد و اسپانسر تا به اینجا به خوبی به تعهداتش عمل کرده است.

رییس هیات مدیره پرسپولیس با اشاره به اینکه باشگاه در تلاش است طلب کشتی‌گیران را پرداخت کند درباره جذب بازیکن تیم ملی کاستاریکا گفت: تکلیف اومانیا ظرف دو سه روز آینده مشخص می‌شود. البته ما در پست سید جلال حسینی چندان مشکلی نداریم اما برای باشگاه‌های آسیا باید نیمکت قوی داشته باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج