۱۲۶۰۳۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

درخواست کمک مجدد سلحشور از مردم

کارگردان سینما و تلویزیون گفت: ساخت سریال حضرت موسی(ع) را به دستور مقام معظم رهبری و با توصیه ایشان آغاز کردیم.

خبرگزاری فارس: کارگردان سینما و تلویزیون گفت: ساخت سریال حضرت موسی(ع) را به دستور مقام معظم رهبری و با توصیه ایشان آغاز کردیم.

بخشهایی از سخنان سلحشور:

این سریال را با توصیه مقام معظم رهبری آغاز کردیم و همچنین این سریال برگرفته از یک داستان قرآنی است.

حضرت موسی (ع) تنها پیامبر یهود نیست بلکه پیامبر ما نیز هست و باید دین خود را به این پیامبر ادا کنیم.

همچنین این داستان بیشترین تطابق را با داستان‌های اسلامی دارد و طبق گفته حضرت رسول اکرم (ص) داستان حضرت موسی (ع) و هارون تا آخر دنیا داستان اسلام خواهد بود.

در این سریال به شخصیت‌هایی همچون حضرت یوسف (ع)، هارون (ع)، خضر نبی(ع)، یوشع (ع)، شعیب (ع) و حضرت موسی (ع) پرداخته خواهد شد.

مهمترین هدف ساخت این سریال تعلیم آموزش‌های دینی خودمان به مردم دنیا است، همچنین در جامعه کنونی خودمان هم به مفهوم آن نیاز فراوان داریم.

در حدود چهار سال است که نوشتن این سناریو را آغاز کرده‌ایم و تحقیقات و داستان نویسی این سریال کامل شده است که هم‌اکنون از ۷۵ قسمت این سناریو ۶۹ قسمت آن آماده شده و ۶ قسمت آن هم به زودی به اتمام خواهد رسید.

البته هم‌اکنون منتظر آن هستیم که به امید خدا بودجه این سریال تهیه شود تا ما بتوانیم پیش تولید آن را شروع کنیم.

از منابع اسلامی، غیر اسلامی و از ادیان دیگر مانند انجیل، تورات و غیره برای ساخت این سریال استفاده شده است اما به این معنا نیست که از آن باورها و آن اعتقاداتی که در قرآن ما است استفاده نکرده‌ باشیم بلکه داستان و موضوعاتی که مطرح شده است را از رمان‌ها، تورات و از این قبیل منابع هم بهره‌برداری کرده‌ایم.

محتوا و ارزش‌ها و اصل داستان را از تفاسیر و تاریخ قرآن و اسلام استفاده کرده‌ایم در حقیقت می‌توان گفت که داستان مشترک است چه از دید ما و چه از دید یهود و اهل تسنن فرقی نمی‌کند، داستانی است که همه از آن اطلاع دارند ولی جزئیات داستان را نمی‌دانند.

ما سعی کردیم جزئیات داستان را از هرجا که می‌توانیم پیدا کنیم اما نگرش‌ها و تعلیمات دینی آن را از کتب و تفاسیر اسلامی استفاده کرده‌ایم.

کسانی که وضعیت مالی خوبی دارند در ساخت این سریال به ما یاری برسانند چراکه بودجه این سریال بسیار زیاد است اگر این سریال ساخته شود یک اثر جهانی خواهد شد و هم مردم ما این اثر را خواهند دید و هم در دنیا پخش خواهد شد مانند سریال یوسف پیامبر (ع)، حضرت مریم و غیره .. زیرا ما این توان را داریم و در گذشته نیز ثابت کرده‌ایم.

شاید افرادی باشند که به خاطر پول و تجارت بخواهند این سریال را بسازند و این اثر از نظر تجاری نه تنها زیان نخواهد کرد بلکه سود بسیار خوبی هم دارد اما ما نمی‌خواهیم کسی که برای کمک به این کار وارد می‌شود، انگیزه مادی داشته باشد.

ما از مومنانی که دوست دارند در ترویج قرآن نقشی داشته باشند می‌خواهیم در این کار ما را کمک کنند تا ما بتوانیم این سریال را بسازیم این کار اگر خوب عرضه شود به امید خداوند تحولی در دنیا ایجاد خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه خل هستیم به تو پول بدیم که بعد بهمون بد وبیراه بگی!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج