۱۲۶۰۵۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

دلواپسی ها بعد از سخنان رهبری کمتر شد

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر گفت: دلواپسی های ما بعد از صحبت های حضرت آقا کم شده اما هنوز نگرانی هایی در خصوص نتیجه مذاکرات داریم به همین خاطر پیگیری می کنیم و حسیاست نشان می دهیم و کمک می کنیم تا مذاکرات مثبتی برای ملت ایران به ارمغان بیاوریم.

خبرگزاری خانه ملت: عضو جبهه پایداری با بیان این که دلواپسی هایمان بعد از صحبت های رهبری کم تر شده است، گفت: این تهمت است که می گویند جبهه پایداری نمی خواهد کار توافق هسته ای به نام دولتی به جز دولت احمدی نژاد ثبت شود چرا که برای ما هیچ فرقی نمی کند که دولت روحانی یا دولت احمدی نژاد و یا هر دولتی دیگری بتواند مشکلات مردم را مرتفع کند.

روح الله حسینیان با اشاره به حضورمحمد جواد ظریف ، وزیر امور خارجه در جلسه غیر علنی هفته گذشته مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش اخیر وزیر امور خارجه در قیاس با گزارش های قبلی بهتر بود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب دراین خصوص که آیا گزارش ظریف دلواپسی ها را کم تر کرد یا خیر، تصریح کرد: دلواپسی های ما بعد از صحبت های حضرت آقا کم شده اما هنوز نگرانی هایی در خصوص نتیجه مذاکرات داریم به همین خاطر پیگیری می کنیم و حسیاست نشان می دهیم و کمک می کنیم تا مذاکرات مثبتی برای ملت ایران به ارمغان بیاوریم.

حسینیان در پاسخ به این سوال که آیا دغدغه ها و دلواپسی های جبهه پایداری در خصوص مذاکرات هسته ای به این دلیل نیست که نمی خواهند موضوع توافق هسته ای به نام دولتی به جز دولت احمدی نژاد تمام شود، گفت:در این مساله شکی نیست که جبهه پایداری عاشق انقلاب و فدایی اسلام است و این ها تهمت های ناروا است.

عضو جبهه پایداری با رد این ادعا تاکید کرد: دلمان نمی خواهد برای مردم و اسلام و انقلاب مشکلی ایجاد شود و برای ما هیچ فرقی نمی کند که دولت روحانی یا دولت احمدی نژاد ویا هر دولتی دیگری بتواند مشکلات مردم را مرتفع کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج