۱۲۶۱۴۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سرنوشت«مختارنامه» در انتظار «کلاه پهلوی»؟

کارگردان سریال «کلاه پهلوی» درباره‌ی تبدیل این سریال به فیلم سینمایی، عنوان کرد: از آنجه که «کلاه پهلوی»‌ دارای بخش‌هایی است که قابلیت پرداخت مستقل را دارد، برای تبدیل این سریال به یک سینمایی گفتگوهای مختصری با مدیر شبکه یک صورت گرفته است؛ اما هنوز به صورت قطعی نمی‌توان در این‌ باره صحبت کرد.

خبرگزاری ایسنا: کارگردان سریال «کلاه پهلوی» درباره‌ی تبدیل این سریال به فیلم سینمایی، عنوان کرد: از آنجه که «کلاه پهلوی»‌ دارای بخش‌هایی است که قابلیت پرداخت مستقل را دارد، برای تبدیل این سریال به یک سینمایی گفتگوهای مختصری با مدیر شبکه یک صورت گرفته است؛ اما هنوز به صورت قطعی نمی‌توان در این‌ باره صحبت کرد.

سید ضیاء‌ الدین دری ضمن بیان اینکه صحت خبر تبدیل «کلاه پهلوی» به یک فیلم سینمایی را از مدیر شبکه یک باید جویا شد، در توضیح مطلب بالا گفت: سریال «کلاه پهلوی» چند شخصیت اصلی دارد که داستان هر کدام از آنها به صورت موازی در سریال دیده شده است؛ به همین دلیل از همان ابتدا صحبت شده بود که اگر بشود بخشی از داستا‌های این سریال را به صورت جداگانه نیز داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما در سریال « کلاه پهلوی» یک شهر را با تعدادی خانواده نشان دادیم، هر خانواده‌ای داستان جداگانه‌ای را با خودشان حمل می‌کند و در یک نقطه اشتراک پیدا می‌کنند، ما نیز سعی می‌کنیم داستان یکی از خانواده‌ها را به صورت یک سینمایی دربیاوریم و ببینیم چقدر ظرفیت این کار را دارد، اگر مورد توجه قرار گیرد سایر خانواده‌های این سریال را نیز به صورت مستقل به یک سینمایی تبدیل می‌کنیم.

این کارگردان همچنین درباره‌ی تبدیل یک سریال به سینمایی اظهار کرد: صداوسیما در یک مقطع زمانی هزینه کرده و یک سریالی را ساخته است، حال می‌تواند از آن بهره‌برداری‌های مختلفی داشته باشد؛ ضمن اینکه چنین کاری بی‌سابقه هم نبوده است و قبلا درباره‌ی «مختارنامه» نیز اتفاق افتاده و حتی در خارج از کشورهم چنین اتفاقی میفتد.

او افزود: تلاش می‌کنیم تا ببینیم براساس آنچه که در کل سریال موجود است آیا می‌توانیم یکی از آن خانواده‌ها را به یک فیلم سینمایی مستقل تبدیل کنیم؟، تا وقتی مردم نگاه می‌کنند ببینند در روند داستان، مثلا فلان خانواده به طور اخص به چه شکل درمی‌آید، همچنین از آنجا که با این کار «کلاه پهلوی» کوتاه و سینمایی می‌شود، می‌تواند برای مخاطبانی که حوصله‌ی سریال دیدن ندارند جذابیت داشته باشد.

دری در پایان نیز در پاسخ به این پرسش که آیا قصد آغاز کاری جدید برای تلویزیون دارد؟ گفت: ما نیز مانند سایرین هستیم و باید به موضوعی برسیم که این موضوع سرمایه‌گذار پیدا کند تا سرمایه‌گذار کارهای لازم را برای ساخت یک سریال راه بیندازد. من متن‌های زیادی را به صورت طرح‌های مبسوط به جاهای مختلف ارائه کردم و هر کدام که زودتر نتیجه دهد زودتر وارد مدار اجرایی می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج