۱۲۶۱۵۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

پوران درخشنده: «مدینه» دروغ نمی‌گوید

پوران درخشنده معتقد است «مدینه» سریالی اجتماعی است که موفق شده با بیان مسائل اجتماعی مخاطبانی از طیف‌های مختلف را به خود جذب کند، بدون اینکه دروغ بگوید.

خبرگزاری مهر: پوران درخشنده معتقد است «مدینه» سریالی اجتماعی است که موفق شده با بیان مسائل اجتماعی مخاطبانی از طیف‌های مختلف را به خود جذب کند، بدون اینکه دروغ بگوید.

پوران درخشنده کارگردان سینما در گفتگویی درباره سریال «مدینه» اظهار کرد: این سریال پیام‌های خیلی نزدیک به پیام‌های قرآنی داشت و مسائل و روابطی که بین افراد شکل گرفت و اتفاق می‌‌افتاد آموزنده و اخلاقی بود. به نظر من بهتر است در ماه رمضان همواره چنین سریال‌هایی پخش شود.

وی ادامه داد: چنین سریال‌هایی باید بتواند مفاهیم اخلاقی و انسانی و همچنین آموزه‌های دینی را نه اینکه به صورت مستقیم و شعاری بلکه در جای جای خود گنجاند.

«مدینه» تاثیرگذارترین سریال رمضان

کارگردان «هیس...! دخترها فریاد نمی‌زنند» درباره تاثیرات این سریال اظهار کرد: این سریال نسبت به سریال‌های دیگر ماه رمضان تاثیرگذارترین سریال بود. زیرا واقعی‌ و باورپذیرتر بود و مخاطبان هم بیشتر از آن استفاده کردند. سریالی بود که من به آن نمره می‌‌دهم.

درخشنده با اشاره به ویژگی‌های «مدینه» یادآور شد: این سریال دروغ نمی‌‌گوید. همچنین صادقانه و تاثیرگذار است و هر شخصیتی درباره‌اش نتیجه‌گیری می‌‌شود، سریال بدون اینکه شعار بدهد واقعیت‌ها را می‌‌گوید.

ارتباط قشرها و طیف‌های مختلف با یک سریال

وی با بیان این موضوع که این سریال نمونه‌ای است که می‌‌توانیم شکل کامل‌تری از آن را در آینده برای تلویزیون داشته باشیم، افزود: به نظر من این سریال خیلی خوب با مردم ارتباط برقرار کرد و نکته جالب‌تر اینکه با قشرها و طیف سنی مختلفی به خصوص با نسل جوان که آن را دنبال می‌‌کردند ارتباط داشت.

این کارگردان سینما تأکید کرد: اینگونه سریال‌ها با این شکل، محتوا و ماهیت می‌‌تواند یک آغاز باشد تا مخاطب گریزپا را دوباره پای برنامه‌های تلویزیون کشاند.

مقدم پخته‌ترین سریالش را ساخت

وی نقش کارگردانی را مهم دانست و گفت: کارگردانی این سریال خوب بود و به نسبت کارهایی که من از سیروس مقدم دیدم، این سریال خیلی پخته‌تر و باورپذیرتر بود و ساختاری درستی را برای این کار انتخاب کرد.

درخشنده با اشاره با این موضوع که این سریال درباره معضلات ربا در جامعه هشدار داد، بیان کرد: با توجه به اینکه ربا حرام است و نباید در جامعه اتفاق بیفتد، باید شرایطی را به وجود آورد که نتایج روی آوردن به آن تاثیراتش را بگذارد. البته نه با یک سریال، بلکه باید آنقدر ماندگار باشد تا ملکه ذهن آدم‌ها شود.

وی در پایان ضمن تشکر از بازی پریوش نظریه خاطر نشان کرد: این سریال از نظر دوربین، تصویربرداری و صدا خوب بود و سریالی است که من هم پای آن نشستم؛ سریالی اجتماعی که مردم را جذب کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج