۱۲۶۳۲۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

جزییات پیش فروش محصولات جدید سایپا

وی گفت، فروش فوری لیزینگی انواع محصولات با تسهیلات مناسب و بدون ضامن جهت رفاه حال مشتریان محترم در سبد فروش محصولات نیز در نظرگرفته شده است.

سایپا نیوز: گروه خودرو سازی سایپا اقدام به فروش انواع محصولات خود به ویژه خودروهای جدید این گروه اعم از CS۳۵،EADO و آریو با شرایط فروش متنوع وپیش فروش های اعتباری بدون ضامن نموده است.

گروه خودرو سازی سایپا اقدام به فروش انواع محصولات خود به ویژه خودروهای جدید این گروه اعم از CS۳۵،EADO و آریو با شرایط فروش متنوع وپیش فروش های اعتباری بدون ضامن نموده است.

محمد علی قادری گفت: خودروهای cs۳۵ ، eado و آریو از خودروهای جدید گروه خودروسازی سایپا می باشد که با تسهیلات اعتباری بدون ضامن و زمان تحویل مناسب در این طرح در نظر گرفته شده است.

قادری اظهار داشت: این خودروها در کلاس خودروهای سدان و شاسی بلند بوده و دارای آپشن های متنوع و همچنین از طراحی روز دنیا برخوردار می باشد.

وی افزود: خودروهای CS۳۵ وeado وارداتی بوده و خودرو آریو ckd و تولید داخل می باشد.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا خاطرنشان کرد: فروش فوری انواع محصولات شرکت سایپا از طریق سایت فروش این شرکت جاری بوده و پیش فروش نقدی انواع محصولات با موعدتحویل و سود مشارکت مناسب نیز شامل این طرح می باشد.

وی گفت، فروش فوری لیزینگی انواع محصولات با تسهیلات مناسب و بدون ضامن جهت رفاه حال مشتریان محترم در سبد فروش محصولات نیز در نظرگرفته شده است.

به گفته وی هموطنان گرامی می توانند از دو روش سایت اینترنتی گروه خودرو سازی سایپا به نشانی www.saipagroup.ir و یا نمایندگی های مجازگروه سایپا در سراسر کشور اقدام به ثبت نام و تحویل خودرو نمایند.

همچنین مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا با شماره تلفن ۰۹۶۷۷۰ پاسخگویی سوالات مشتریان خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Mhr

      با سلام من به سایت سایپا رفتم مثلا زده پیش پرداخت 30 میلیون و تسهیلات 25 میلیون یعنی الان من می توانم از این تسهیلات استفاده کنم و فقط 5 میلیون بدم اگه می شود توضیح بدهید یعنی این 25 تومن بدون ضامن یعنی چی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج