۱۲۶۳۶۳
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

اکبرپور: در استقلال رانت نخوردم

اکبر پور می گوید قلعه نویی یک روز می فهمد که در مورد او اشتباه کرده است.

خبرآنلاین: سياوش اكبرپور نمي‌تواند و نمي‌خواهد باوركند که از استقلال كنار گذاشته شده است. او هنوز اميدوار است روزي دوباره به استقلال برگردد!

* قراربود به پديده بروي!

نمي‌توانستم به غير از استقلال در تيم ديگري بازي كنم. هر كاري كردم، نتوانستم خودم را قانع كنم كه به تيمي غير از استقلال بروم.

* قبلاً گفته بودي شايد از فوتبال خداحافظي كني؟

بله اما فكر نمي‌كنم ۳۰ سالگي سن زيادي براي فوتبال بازي كردن باشد. منتظرم روزي دوباره به استقلال برگردم و حتي براي يك بار هم که شده براي اين تيم بازي كرده و پس از آن از فوتبال خداحافظي كنم.

* فكر نمي‌كني كمي احساساتي شده‌اي؟

هر اسمي كه دوست داريد، براي اين كار بگذاريد ولي من تصميم خودم را گرفته‌ام. در استقلال بي‌معرفتي زيادي از برخي دوستان ديدم. متأسفانه قدر بازيكني كه پيشكسوت تيمش به حساب مي‌آيد را نمي‌دانيم. هشت سال براي استقلال زحمت كشيدم ولي احترام مرا نگه نداشتند. پيش از اينكه علي دايي از تيم‌ملي خداحافظي كند، با او تماس گرفته و گفته بودند ديگر دعوت نمي‌شوي و خداحافظي كن. متأسفانه در استقلال هيچ‌كس حتي با من تماس هم نگرفت تا بگويد بايد خداحافظي كنم.

* قلعه‌نويي بايد زنگ مي‌زد؟

روي صحبت‌هايم به هيچ عنوان با امير قلعه‌نويي نيست. مردم اشتباه نكنند، چون قلعه‌نويي استاد من است. زماني كه جوان بودم، قلعه‌نويي مرا به استقلال آورد و به تيم‌ملي رفتم و حالا هم تصميم به كنار گذاشتن من گرفته است. توقعي از قلعه‌نويي ندارم كه بخواهد براي من كاري كند. بحث من با افرادي است كه نزد قلعه‌نويي رفتند و «زير آب» من را زدند. همين الان از خيلي‌ از بازيكنان استقلال بهتر هستم. مشكل من نه فني بود، نه تاكتيكي. زماني كه به استقلال آمدم، همه از جمله امير قلعه‌نويي احترام بازيكنان پيشكسوت همانند عليرضا منصوريان و محمود فكري را حفظ مي‌كردند و هر سال قرارداد آنها زودتر از همه بازيكنان تمديد مي‌شد ولي مرا كه هشت سال براي استقلال بازي كرده بودم، خيلي راحت كنار گذاشتند.

* در اين مدت كسي از استقلال با تو تماس نگرفت؟

با همه بازيكنان و مربيان استقلال دوست هستم ولي به غير از آرش برهاني هيچ‌كس با من تماس نگرفت. من نيازي به هيچ‌كس ندارم اما حداقل يك بار تماس مي‌گرفتند. در دو سال گذشته در ۹۰ درصد بازي‌هاي استقلال حضور داشتم. اگر قلعه‌نويي به من اعتقاد نداشت، به من ميدان نمي‌داد. مطمئنم يك نفر در استقلال چيزهايي به قلعه‌نويي گفت تا او به من پشت كند. مي‌دانم چه كسي «زير آب» من را پيش قلعه‌نويي زد كه در استقلال نباشم، حداقل ۲۰ بازيكن استقلال مي‌دانند كه منظورم چه كسي است.

*واضح‌تر حرف بزن.

به زودي شخصيت اين فرد را براي مردم رو مي‌كنم. هفت، هشت سال پيش خودم ديدم كه اين فرد چطور پشت‌سر افراد حرف مي‌زند. اين شخص همان كسي بود كه با ناصر حجازي خوب بود و وقتي متوجه شد امير قلعه‌نويي قرار است به استقلال بيايد، با او تماس گرفت و گفت خدا را شكر به استقلال آمدي! شايد قلعه‌نويي از صحبت‌هاي من ناراحت شود ولي روزي متوجه مي‌شود كه در مورد من زود قضاوت كرد. آن شخص يكي از افراد نزديك به قلعه‌نويي است و به خاطر او مجبور شدم از عزيزترين رفيقم بگذرم. اين شخص به هر طريقي دوست دارد نان بخورد. دست او به زودي براي امير قلعه‌نويي رو مي‌شود تا سرمربي استقلال بداند چه كسي در كنارش بوده است. مطمئنم قلعه‌نويي روزي متوجه مي‌شود كه در مورد سياوش اكبرپور اشتباه فكر كرده است. اين آقايي كه به زودي دستش رو مي‌شود، حتي مي‌داند كه مديرعامل و سرمربي فصل بعد استقلال چه كسي است. اين شخص نان را به نرخ روز مي‌خورد و قلعه‌نويي هم مي‌داند منظورم چه كسي است. فقط اين را بگويم كه منظورم دستياران قلعه‌نويي نيستند.

* فعلاً مي‌خواهي منتظر استقلال بماني؟

من سه سال با استقلال قرارداد ۴۰، ۵۰ و ۶۰ ميليوني بستم و در اين سه سال تنها ۹۰ ميليون تومان گرفتم. يك بار هم با استقلال دو ساله بستم و ۲۵۰ ميليون تومان گرفتم و ۱۵۰ ميليون تومان بخشيدم. چند روز پيش پسري مرا ديد و اشك ريخت و گفت چرا از استقلال رفتي؟ نمي‌دانستم به او چه چيزي بگويم و بي‌اختيار من هم اشك ريختم.، به زودي جواب افرادي كه باعث جدايي من شدند را مي‌دهم. من عاشق استقلال هستم و منتظرم روزي دوباره به اين تيم برگردم و با پيراهن استقلال از فوتبال خداحافظي كنم. صداي مرا ضبط كنيد و از طرف من بنويسيد، روزي كه از استقلال خداحافظي كردم، در همه بازي‌هاي استقلال به جايگاه شماره هشت آزادي مي‌روم تا اين تيم را تشويق كنم. اگر محروم مي‌شدم، تكل مي‌زدم، با مشت به صورت بازيكن مي‌زدم و... همه‌اش به خاطر استقلال بود. الان هم معناي صحبت‌هايم اين نيست كه از آمدن به استقلال پشيمانم. افتخار مي‌كنم كه پيراهن استقلال را پوشيدم. تمام تصاوير دوراني كه با مصدوميت بازي مي‌كردم، موجود است تا مردم بدانند چطور مرا به زمين مي‌فرستادند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هلنـآ

      پرسپولیسیـــَـم ولــــی خیلـــی دوســِــت دآرم ^_^
      ایشـآلآ به همه آرزوهـات برسـی;)

    • saeed

      جمع کن بابا، جوری صحبت می کنه انگار الکس دلپیرو از تیم رفته ... سیاوش جان عزیز تو باید دو سال پیش از تیم کنار گذاشته می شدی الان هم با سیاه نمایی و مظلوم نشان دادن وجهه ات درست نمیشه.... هوادارا خوب میشناسند و گول مصاحبه های تو رو نمی خورند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج