۱۲۶۴۵۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خبرهایی از سینما و تئاتر

اولین آمار فروش فیلم سینمایی «امروز» رضا میرکریمی اعلام شد.

خبرگزاری ایسنا: اولین آمار فروش فیلم سینمایی «امروز» رضا میرکریمی اعلام شد.

فیلم سینمایی «امروز» با وجود آنکه در 11 سینما اکران خود را آغاز کرده است اما با استقبال خوبی روبرو شده است.

این فیلم در طی 5 روز در 11 سینما به فروشی معادل 57 میلیون 800 هزار تومان رسیده است. فروش این فیلم شب گذشته در سینماهای تهران حدود 10 میلیون تومان بوده است.


*************

جشنواره تئاتر استان‌های کشور از آذربایجان شرقی آغاز می‌شود.

برطبق این گزارش، شهر تبریز از دهم تا سیزدهم مرداد ماه 93 میزبان گروه‌های نمایشی استان خواهد بود.

جشنواره تئاتر استان‌های کشور به تناسب استان‌های سردسیر و گرمسیر تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

بلافاصله پس از پایان این جشنواره، جشنواره تئاتر مناطق در پنج منطقه کشور میزبان منتخبین جشنواره استانی خواهند بود.

*************

فیلم سینمایی «دربند» به کارگردانی پرویز شهبازی در یازدهمین جشنواره فیلم «ایروان» به نمایش درآمد.

«دربند» که در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر جایزه بهترین کارگردانی را از آن خود کرده و تاکنون در جشنواره‌های بین المللی فیلم ونکوور، پوسان، شیگاگو، سن دیگو، چنای، مستقل های ژنو، گوتبورگ، دوویل، کارنگی ملبورن، هنگ کنگ، مینیاپلیس، سن پل، اینک خاورمیانه و همچنین جشنواره فیلم های ایرانی در پراگ شرکت کرده است، در این جشنواره در بخش غیر رقابتی «فیلم هایی از آن سوی مرزها» حضور داشت.

یازدهمین جشنواره فیلم «ایروان» که با نام زردآلوی طلایی نیز شناخته می شود از 22 تا 29 تیر ماه سال جاری در کشور ارمنستان برگزار شد

***********

هیات انتخاب فیلم های مستند، کوتاه، پویانمایی و نماهنگ بخش جلوه گاه نور سیزدهمین جشنواره مقاومت معرفی شدند.

روابط عمومی جشنواره با اعلام این خبر ااسامی اعضای این هایت را به این ترتیب معرفی کرد:انسیه شاه حسینی، حبیب ا... بهمنی ، محمدرضا آهنج، محمد بیاتی و سعید نجفیان

***************

نمایش "من..." با طراحی و کارگردانی فرهاد تجویدی که برای دومین جشنواره تئاتر شهر تولید شده و سال گذشته توانست عنوان نمایش برگزیده این جشنواره را از آن خود کند در تماشاخانه محراب اجرا می شود.

نمایش "من..." با حمایت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اجرای عمومی خود را از 10 شهریورماه 93 در تماشاخانه محراب آغاز می کند.

در این نمایش 45 هنرمند جوان تئاتر ، مسائل و آسیب‌های اجتماعی را در فضایی خلاقانه به نمایش در می آورند که با طراحی حرکت بدیع و هماهنگی گروهی برای عموم تماشاگران جذاب است.

بازیگران این نمایش رعنا ابراهیمی، امیرعلی ابراهیمی، محمد ابراهیمیان، مهسا احمدی، امیر اجاقی، امیر بنی جمالی، فرانک پاشایی، حسین پورکریمی، متین تاجیک، سعید تاجیک، ستاره تقوی، محراب جعفری، مرتضی حسینی، حسن حسینیان، نسرین خلخالی، فائزه دائمی، سارا دماوندی، محراب رجبی، فاطیما ساعی، سمیرا سالاری، فاطمه سوهانی، فائزه شاه حسینی، سروش شمسایی، فاطمه شول، محسن صادقی، مهدیه صادقی، حسین صفدریان، زهرا عسگری، اشکان علیزاده، محسن غفاریان، رضا کربلایی، آیلین کلانترزاده، مهسا کیاشوکتی، مهسا گلدانی، سپهر کندمی، شاهین قاسمی، سولماز قهرمانی، حمیدرضا لازمی، سیاوش معمارزاده، امیرحسین موسوی، کاظم موسوی، لیلامطلبی، پریسا میرآبادی، میلاد نظری و پرنیا والی هستند.

نمایش "من..." داستان چند جوان در یک کلاس بازیگری است که در غیاب مدرس خود ، ایده‌ها و نمایش هایشان را مقابل تماشاگران به نمایش در می آورند و هریک در منیت اثری که تولید کرده گرفتار می شوند. این خود عامل تفرقه و آشوبی در جمع می شود و زلزله ای ناگهانی آنها را ....

نویسندگان نمایش "من..." حمید ورد و فرهاد تجویدی ، مدیر اجرا قدرت اله صالحی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان شاهین قاسمی، دستیاران کارگردان مرتضی حسینی و امیرتیمور مقدم هستند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به سهیلا محققی منشی صحنه، لیلا مطلبی هماهنگی، نصیر دماوندی مدیر تولید ، طراح پوستر و بروشور کیامرز مراد، موسیقی سعید رضایت و روابط عمومی و تبلیغات علیرضا حسینی و فرید حسینی اشاره کرد.

سومین جشنواره تئاتر شهر که از 10 مهر ماه 93 در مراکز فرهنگی هنری و فرهنگسراهای تهران برگزار می‌شود ، اجرای عمومی آثار برگزیده در سطح شهر تهران را به عنوان یکی از رویکردهای اصلی خود اعلام کرده است.

***********

سایت دومین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس تهران راه‌اندازی شد و از این پس اخبار و اطلاعات جشنواره به آدرس http://www.tjiff.com قابل رویت است.

این سایت که به دو زبان انگلیسی و فارسی طراحی شده است؛ شامل بخش اخبار، فراخوان جشنواره، معرفی داوران در بخش بین‌الملل و فیلم‌های ایرانی، معرفی فیلم‌های بخش مسابقه بین‌الملل، بخش فیلم‌های ایرانی (خاطره یاس‌ها و رویش یاس‌ها) و تصاویر است که با نزدیک شدن به زمان برگزاری و اعلام بخش‌های گوناگون، در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد.

در سایت دومین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس تهران راه‌های ارتباطی با بخش‌های مختلف جشنواره درج شده است.

دومین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس تهران به دبیری «حسین مسافرآستانه » شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج