۱۲۶۵۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منچسترسیتی، میلان را له کرد

منچسترسیتی در دیداری پر گل در گروه دوم رقابت های جام بین الملل آمریکا، میلان را تحقیر کرد.

بیست چهارده: منچسترسیتی و میلان در دومین بازی گروه دوم جام بین الملل در آمریکا، در ورزشگاه هینتزفیلد پیتزبرگ به مصاف هم رفتند. این بازی که در هوای گرم برگزار شد، ۳۴۳۴۷ نفر تماشاگر به خود دید.

میلان که در بازی اول نیز مقابل المپیاکوس به باخت سنگین ۳-۰ رسیده بود، این بار هم متحمل شکستی سنگین شد. برای منچسترسیتی در این دیدار یووتیچ دو بار در دقایق ۱۲ و ۵۸ ، سینکلر ۱۴ و ناواس ۲۳ و سرانجام ایاناکو در دقیقه ۲۶ گلزنی کردند. تک گل میلان در اواخر نیمه اول توسط مونتاری در دقیقه ۴۳ به ثمر رسید.

اولین گل بازی با شوت آرام یووتیچ در ۱۲ مین دقیقه حاصل شد. ۳ دقیقه بعد، کلیچی درون محوطه سینکلر را صاحب توپ کرد و ضربه وی از نزدیکی های دروازه سیتی را با دو گل پیش انداخت. فستیوال گل ادامه داشت، ده دقیقه بعد حرکت آکروبایتک ناواس با تغییر جهت زیاد، جای هیچ واکنشی را برای آگاتزی نگذاشت. ۳ دقیقه بعد مهاجم نیجریه ای تازه وارد سیتی، درون محوطه صاحب توپ شد و با چرخشی عالی گل چهارم را وارد دروازه میلان کرد تا سیتی قبل از دقیقه سی ام، از حریف با ۴ گل جلو بیفتد.

پیش از پایان نیمه اول، مونتاری توانست با ضربه ای از چند قدمی دروازه، میلان را صاحب تنها گلش کند. نیمه دوم باز هم استفن یووتیچ، برای سیتی گل زد و این تیم را ۵ گله کرد. ضمن اینکه بالوتلی در نیمه دوم مقابل تیم سابقش به میدان رفت و البته یک گل نیز زد که آفساید اعلام شد.

برای سیتی و میلان بازیکنان زیر به میدان رفتند:

MAN CITY: Caballero; Clichy; Boyata (Rekik ۷۷), Nastasic, Kolarov (Richards ۷۰); Navas (Leigh ۷۷), Fernando (Garcia ۶۲), Zuculini (Rodwell ۷۷), Sinclair; Jovetic (Guidetti ۷۰), Iheanacho (Huws ۶۲).

تعویضی های استفاده نشده:

Subs (not used): Hart, Wright, Lawlor, Denayer


AC MILAN: Agazzi; De Sciglio (Albertazzi 68), Rami (Mexes 68), Alex (Bonera 46), Constant (Abate 46); Poli (Essien 46), Cristante, Muntari (Saponara 68); Honda (Pinato 86), Niang (Mastour 87), El Shaarawy (Balotelli 46).

تعویضی های استفاده نشده:

Subs (not used): Abbiati, Gabriel, Zaccardo, Mastalli, Pinato, Pazzini
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج