۱۲۶۵۳۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بخشش عاملان جنايت هولناک قبل از اعدام

سه مرد كه پس از جنايت، جسد قرباني خود را با اسيد سوزانده بودند با گذشت ۱۱ سال از جنايت با رضايت تنها دختر مقتول از چوبه‌دار نجات پيدا كردند.

روزنامه اعتماد: سه مرد كه پس از جنايت، جسد قرباني خود را با اسيد سوزانده بودند با گذشت ۱۱ سال از جنايت با رضايت تنها دختر مقتول از چوبه‌دار نجات پيدا كردند.

پنجم مهرماه سال ۸۲ مردي با مراجعه به پليس ورامين از كشف اسكلتي در باغش خبر داد. در ادامه تيمي از ماموران با حضور در محل متوجه شدند زمان زيادي از دفن جسد مي‌گذرد و عاملان اين جنايت پس از كشتن مقتول جسد او را دفن كرده‌اند. پس از بررسي‌هاي مقدماتي بقاياي اسكلت به پزشكي قانوني منتقل شد و كارآگاهان براي شناسايي هويت مقتول به بررسي پرونده افراد ناپديد شده پرداختند. در حالي كه تحقيقات در اين زمينه ادامه داشت ماموران متوجه ناپديد شدن مرموز مردي به نام ميثم شدند كه از دو هفته قبل از خانه خارج و ديگر بازنگشته بود.

با توجه به اينكه مغازه ميثم در نزديكي محل كشف جسد بود كارآگاهان احتمال دادند اسكلت متعلق به ميثم باشد. با كشف اين سرنخ دختر ميثم به اداره آگاهي احضار شد كه توانست از بقاياي لباس‌ها پدرش را شناسايي كند. با شناسايي هويت مقتول روند رسيدگي به اين پرونده وارد مرحله تازه‌يي شد و كارآگاهان با رديابي‌هاي پليسي متوجه شدند ميثم با مردي به نام اكبر اختلاف دارد.

اكبر دستگير و به اداره آگاهي احضار شد كه در بازجويي‌ها به ارتكاب اين جنايت اعتراف كرد و گفت: مدتي قبل براي مقتول يك وام گرفتم اما او قسط‌هايش را پرداخت نمي‌كرد همين موضوع باعث اختلاف ما شد.

يك روز كه به خانه آمدم متوجه شدم همسرم ناراحت است وقتي دليلش را پرسيدم گفت: ميثم به زور وارد خانه شده و وي را مورد آزار و اذيت قرار داده است همان زمان به همسرم قول دادم كه انتقام اين كار را از ميثم بگيرم. روز حادثه همراه برادرم و يكي از دوستانم ميثم را به بهانه‌يي به باغ كشانده و هر كدام سه ضربه چاقو به او زديم بعد هم روي جسد اسيد ريختيم. با اين اعترافات دو همدست متهم نيز دستگير و پس از محاكمه در شعبه ۷۱ دادگاه كيفري به قصاص محكوم شدند.

حكم قصاص نيز در شعبه ۳۷ ديوان عالي كشور تاييد شد. در حالي كه شمارش معكوس براي اجراي حكم آغاز شده بود تنها دختر مقتول با مراجعه به دادسراي جنايي عاملان قتل پدرش را بخشيد.

صبح ديروز جلسه رسيدگي به اين پرونده در شعبه ۷۱ دادگاه كيفري استان تهران برگزار و متهمان از جنبه عمومي جرم به دفاع از خود پرداختند. سه متهم پرونده با قبول اتهامات‌شان از دادگاه درخواست بخشش كردند. پس از آخرين دفاعيات متهمان، قضات دادگاه براي صدور حكم وارد شور شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج