جاباما
۱۲۶۶۱۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تعطیلات عید فطر به برج میلاد بروید

بازدید از یادمان ملی ایرانیان و برنامه های جشنواره رمضانی برج میلاد تهران به دلیل استقبال گسترده شهروندان در ایام تعطیلات عید سعید فطر تا ۱۰ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

خبرآنلاین: بازدید از یادمان ملی ایرانیان و برنامه های جشنواره رمضانی برج میلاد تهران به دلیل استقبال گسترده شهروندان در ایام تعطیلات عید سعید فطر تا ۱۰ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

به نقل از روابط عمومی برج میلاد تهران، با توجه به استقبال گردشگران و شهروندان پایتخت از برنامه های جشنواره رمضانی بلندترین برج پایتخت برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و مذهبی در ایام تعطیلات عید سعید فطر ادامه داشته و همچنان علاقه مندان می توانند در طول این ایام نیز از برج میلاد تهران بازدید داشته باشند.

ساعات بازدید از برج میلاد تهران از روز سه شنبه هفتم تا جمعه ۱۰ مرداد ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ است، اما شهروندان پایتخت می توانند برای استفاده از برنامه های شاد و مفرح جشنواره رمضانی برج میلاد در این ایام از ساعت ۱۹ تا ۲ بامداد به برج میلاد تهران مراجعه کنند.

استقبال شهروندان از برنامه های جشنواره رمضانی یادمان ملی ایرانیان در طول ماه پربرکت رمضان خارج از انتظار بود و در طول این مدت آمار بازدید از برج میلاد تهران به بیش از نیم میلیون نفر رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج