جاباما
۱۲۶۶۲۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کفاشیان: تیم ملی در استرالیا جوان می‌شود

رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید نتیجه‌گیری در جام ملت‌ها مهم نیست بلکه هدف فدراسیون صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ است.

ایسنا: علی کفاشیان درباره قرارداد فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش اظهار کرد: طبق صحبت‌هایی که با کی‌روش انجام داده‌ایم قرار بر این شده که ۸۰ درصد از اولویت تیم ملی، جام جهانی بعدی باشد بنابراین برای ما نتیجه گرفتن در جام ملت‌ها اهمیت آنچنانی ندارد بلکه جام جهانی بعدی برای ما از اولویت بالاتری برخوردار است.

وی افزود: هدف فدراسیون این است که از رتبه اولی ایران در آسیا دفاع کنیم اما صعود به جام جهانی بعدی از همه چیز مهم‌تر است. طبق صحبت‌هایی که انجام داده‌ایم قرار بر این شده که تیم ملی در جام ملت‌های آسیا جوان شود. بازیکنانی که در جام جهانی فرصت بازی نداشتند بازی کنند. به نوعی می‌توان گفت تیم ملی در جام ملت‌ها با ۲۰ تا ۳۰ درصد جوان‌گرایی به میدان خواهد رفت. اگر با کی‌روش در جام ملت‌ها نتیجه نگیریم باز هم سرمربی ما خواهد بود زیرا قرارداد ما با او تا پایان جام جهانی ۲۰۱۸ است.

وی درباره بازی‌های ایران در جام جهانی نیز گفت: من معتقدم بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم زیرا مردم از عملکرد تیم ملی راضی هستند. حتی کارشناسان خارجی نیز عملکرد تیم ملی را ستایش کردند. معتقدم عملکرد قابل قبولی داشتیم.

کفاشیان تصریح کرد: اگر عملکرد تیم ملی را آنالیز کرده‌ باشید متوجه می‌شوید میزان دوندگی تیم ۲۰ تا الی ۳۰ درصد نسبت به دوندگی لیگ بهتر شده بود. این بدان معناست که ما می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم فقط باید بیشتر تلاش کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که طبق توافق‌تان با کی‌روش چه زمانی قرار است تیم ملی اردوهای آماده‌سازی خود را آغاز کند، گفت: امسال AFC طوری برنامه‌ریزی کرده است که در فیفادی‌ها باشگاه‌ها کمتر درگیر باشند. ما هم با سازمان لیگ توافقی انجام دادیم تا تیم ملی زمان بیشتری برای آماده‌سازی داشته باشد بنابراین فکر می‌کنم بتوانیم با درخواست کی‌روش مبنی بر برگزاری اردوهای خارجی سطح بالا موافقت کنیم. البته چند بازی دوستانه نیز از جمله با کره جنوبی در نظر گرفته‌ایم تا تیم ملی با آمادگی کامل وارد جام ملت‌های آسیا شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در بخشی دیگر از صحبت‌های خود با اشاره به حضور تیم ملی امید در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: نتیجه گرفتن تیم المپیک در بازی‌های اینچئون برای ما مهم است بنابراین سعی می‌کنیم با سه بازیکن بزرگسال در این رقابت‌ها حضور داشته باشیم و بعد از اینکه به ایران بازگشتیم همان تیم را آماده کنیم تا در مقدماتی المپیک بعدی شرکت کنند. مطمئن باشید ۵۰ درصد تیمی که قرار است در بازی‌های اینچئون به میدان برود همان تیمی است که قرار است در مقدماتی المپیک بعدی شرکت کند.

کفاشیان در ادامه به انتشار مبالغ قرارداد مربیان و بازیکنان اشاره کرد و گفت: مدتی بود مردم و همین‌طور ارگان‌های مختلف هجمه‌ی سنگینی را به سوی فوتبال وارد می‌کردند بنابراین با توجه به توافقی که با باشگاه‌ها انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که قراردادها را به طور شفاف منتشر کنیم. من هم معتقدم درآمد کسی نباید مشخص باشد زیرا من خودم هم دوست ندارم کسی از حقوق من مطلع باشد اما شفاف‌سازی برای فوتبال لازم است.

رییس فدراسیون فوتبال همچنین امروز در گفت‌وگویی جداگانه درباره موضوع کارت جعلی پایان خدمت بازیکنان فوتبال و برخورد فدراسیون فوتبال با باشگاه‌های متخلف صحبت کرد که می‌توانید متن این گفت‌وگو را اینجا بخوانید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج