۱۲۶۶۵۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پیشنهاد روحانی به اردوغان برای کمک به غزه

دکتر حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان، امروز در گفتگوی تلفنی با رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه، بر ضرورت تلاش فوری و همکاری جدی کشورهای اسلامی برای کمک موثر به مردم غزه، توقف فوری حملات رژیم صهیونیستی و رفع حصر غزه تاکید کرد.

پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري: دکتر حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان، امروز در گفتگوی تلفنی با رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه، بر ضرورت تلاش فوری و همکاری جدی کشورهای اسلامی برای کمک موثر به مردم غزه، توقف فوری حملات رژیم صهیونیستی و رفع حصر غزه تاکید کرد.

رییس جمهوری در این مکالمه تلفنی یادآور شد: اگر قاهره زمینه همکاری و کالارسانی را فراهم کند، تهران و آنکارا می توانند برای جمع آوری و ارسال کمک های انسان دوستانه منطقه و جهان اسلام جهت یاری رساندن به مردم مظلوم غزه برنامه ریزی نمایند.

دکتر روحانی همچنین با اشاره به معضل تروریسم در عراق و سوریه ، تلاش برای تامین امنیت کشورهای منطقه را ضروری دانست و تلاش پیگیر همه کشورهای منطقه را ضامن ایجاد و دوام امنیت دانست.

رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه نیز در این تماس تلفنی ، مراتب تبریک خود و دولت و ملت ترکیه را به مناسبت عید سعید فطر به ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران ابراز کرد و از برگزاری اجلاس وزرای خارجه کمیته فلسطین جنبش عدم تعهد در تهران که به ابتکار جمهوری اسلامی ایران در هفته آینده برگزار می شود ، استقبال کرد.

نخست وزیر ترکیه همچنین بر ادامه همکاری با ایران برای رایزنی و حل معضلات منطقه تاکید کرد.

همچنین طرفین ابراز امیدواری کردند با پیگیری توافقات اجلاس مشترک ایران و ترکیه در آنکارا، پیوند همکاری دو کشور به طور پیوسته و پایدار ارتقا یابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج