۱۲۶۶۷۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

احضار مرتضوی به دادسرا

وکیل‌مدافع تعدادی از کارگران که از سعید مرتضوی رییس سابق سازمان تامین اجتماعی به اتهام تصرف غیرقانونی در اموال دولتی، اختلاس و خیانت در امانت شکایت کرده‌اند از احضار مرتضوی به دادسرا خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: وکیل‌مدافع تعدادی از کارگران که از سعید مرتضوی رییس سابق سازمان تامین اجتماعی به اتهام تصرف غیرقانونی در اموال دولتی، اختلاس و خیانت در امانت شکایت کرده‌اند از احضار مرتضوی به دادسرا خبر داد.

مصطفی ترک‌همدانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا سعید مرتضوی در رابطه پرونده تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی احضار شده است یا خیر؟ گفت: از سوی شعبه ۱۵ دادسرای کارکنان دولت احضاریه‌ای صادر شده است که بر اساس آن رییس سابق سازمان تامین اجتماعی برای پاسخگویی به اتهاماتش در این شعبه حاضر شود.

وی با بیان اینکه پرونده تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی و شکایت کارگران از مرتضوی یکجا رسیدگی می‌شوند، گفت که زمان دقیق حضور مرتضوی در دادسرا مشخص نیست و این موضوع را دادسرا اعلام می‌کند.

پس از ارسال گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی از سوی مجلس به قوه قضاییه پرونده‌ای در این زمینه مفتوح شد. پس از آن جمعی از کارگران نیز به اتهام تصرف غیرقانونی در اموال دولتی، اختلاس و خیانت در امانت از مرتضوی شکایت کردند.

سخنگوی قوه قضاییه نیز اواسط اسفند ۹۲ در باره آخرین وضعیت پرونده مرتضوی در بخش تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی عنوان کرده بود که این پرونده همچنان در مرحله تحقیقاتی دادسرا است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شیرفرهاد

      ها وگویم کی ها وخواهند به تخلفات و اختلاس کی رسیدگی وکنند !در ایی جور دادگاهها به شاکیان وگویند خفه وشید وایستد بیرون به متهم وگویند وفرما تو . تازه برایش کوکا و پپسی هم ویارند - ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج