۱۲۶۷۶۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پای رئیس بارسا به دادگاه باز می‌شود

پس از وادار کردن ساندرو روسل به استعفا از ریاست باشگاه بارسلونا، شاکی پرونده انتقال نیمار به نیوکمپ حالا از رئیس جدید کاتالان‌ها هم شکایت کرده است.

خبرگزاری تسنیم: جوردی کاسس، یکی از اعضای باشگاه بارسلونا که پرونده شکایت از ساندرو روسل، رئیس پیشین بارسلونا به خاطر تخلف در انتقال نیمار به آبی و اناری‌پوشان را به جریان انداخت و در نهایت باعث استعفای روسل شد، حالا قصد دارد همین کار را برای خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس جدید کاتالان‌ها تکرار کند.

کاسس سیر قانونی شکایت از بارتومئو و معاون وی خاویر فائوس را آغاز و آنها را مجبور کرده است برای دفاع از خود در برابر اتهام سوء استفاده از سرمایه باشگاه برای خرید نیمار از تیم سانتوس برزیل در سال گذشته در دادگاه حاضر شوند.

شکایت وی از مدیران جدید بارسلونا در ادامه پرونده‌ای است که او در ماه‌های پایانی سال گذشته به جریان انداخت و با افشاگری در مورد تخلف‌های صورت گرفته در پروسه انتقال نیمار به بارسا، مسبب کناره‌گیری رئیس وقت کاتالان‌ها شد.

به دنبال حضور روسل در مراسم محاکمه خود که هفته گذشته صورت گرفت، کاسس حالا مدعی است که مدارکی دال بر دست داشتن بارتومئو و فائوس در پرونده انتقال نیمار به دست آورده است.

او به نشریه آس اسپانیا گفت: ما می‌خواهیم علیه کسانی که مسبب این تخلف شده‌اند اقدامات قانونی صورت بگیرد نه علیه بارسلونا ما به دنبال مجازات مجرمان هستیم نه باشگاه.

شکایت کاسس از مدیران پیشین و فعلی بارسلونا پیگیری ۴۰ میلیون یورویی است که این باشگاه به والدین نیمار پرداخت کرده است تا آنها فرزند خود را به عقد قرارداد با بارسا ترغیب کنند، همان قراردادی که در ابتدا اعلام شد ۵۷.۱ میلیون یورو بوده است و بعدها مشخص شد که رقم واقعی آن ۸۶.۲ میلیون یورو بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج