جاباما
۱۲۶۹۴۶
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

پوستر وسترن جدید «تارانتینو»

پوستر فیلم وسترن «هشت نفرت‌انگیز» جدیدترین پروژه سینمایی «کوئنتین تارانتینو» منتشر شد.

خبرگزاری ایسنا: پوستر فیلم وسترن «هشت نفرت‌انگیز» جدیدترین پروژه سینمایی «کوئنتین تارانتینو» منتشر شد.

«کوئنتین تارانتینو»، کارگردان سرشناس هالیوودی که پس جنجال‌های فراوان سرانجام تصمیم به ساخت وسترن «هشت نفرت‌انگیز» گرفت، جدیدترین پوستر این فیلم سینمایی را که مراحل ساخت آن در چند ماه آینده آغاز می‌شود، منتشر کرد.

در این فیلم بازیگرانی چون «بروس درن»، «ساموئل ال‌جکسون»، «مایکل مدسون» و «کرت راسل» ایفای نقش می‌کنند که پیش از این در تک مراسم نمایشنامه‌خوانی «هشت نفرت‌انگیز» در ماه آوریل نیز به روی صحنه رفته بودند.

کارگردان «داستان عامه‌پسند» پس از افشای بخش‌هایی از فیلمنامه «هشت نفرت‌انگیز» توسط یک وب‌سایت تهدید کرده بود که برای پنج سال ساخت این پروژه سینمایی را به تعویق خواهد انداخت، اما نهایتا تولید این فیلم را از زمستان (نوامبر) با فیلمنامه‌ای بازنویسی شده آغاز خواهد کرد.

پوستر وسترن جدید «تارانتینو»

این اولین فیلم در تاریخ سینما خواهد بود که پیش از این که در پرده سینما نمایش یابد، برای عموم مردم روی صحنه تئاتر رفته است.

عنوان فیلم جدید «تارانتینو» یادآور فیلم «هفت شگفت‌انگیز» ساخته «جان استورگس» در سال ۱۹۹۰ است که در واقع بازسازی فیلم «هفت سامورایی» ساخته «آکی‌ر‌ا کوروساوا»، کارگردان شهیر ژاپنی در دهه ۵۰ میلادی است.

«جانگوی آزاد شده» فیلم قبلی «تارانتینو» بود که در آن بازیگرانی چون «جیمی فاکس»، «لئوناردو دی‌کاپریو» و «کریستوف والتز» ایفای نقش کردند و فیلم در نهایت علاوه‌بر کسب اسکار بهترین فیلمنامه، در گیشه نیز عملکرد موفقی را برای «تارانتینو» رقم زد.

تارانتینو در سال ۱۹۹۵ برای فیلم‌نامه «داستان عامه‌پسند» جایزه اسکار و جایزه بافتا گرفت و سال گذشته نیز با «حرام‌زاده‌های عوضی» نامزد اسکار بهترین فیلم‌نامه شد.

او سه‌بار در بخش رقابتی جشنواره کن حضور داشته که در سال ۱۹۹۵ با فیلم «داستان عامه‌پسند» توانست نخل طلا را کسب کند. او نگارش فیلم‌نامه آثار مطرحی چون «سگ‌های انباری»، «داستان عامه‌پسند»، «ضد مرگ»، «بیل را بکش»، «حرام‌زاده‌های عوضی» و «رومانس واقعی» را برعهده داشته که در سینمای جهان خوش درخشیده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهران

      تارانتینو فوق العاده است، هرکی داستان عامه پسند رو ندیده پیشنهاد میکنم سریع بره ببینه، چون معرکه است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج