جاباما
۱۲۶۹۴۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رییس جمهور اتریش به ایران می آید

زمان احتمالی سفر رییس جمهوری اتریش به تهران با توجه به تمدید چهار ماهه مذاکرات هسته ای بین ایران و ۱+۵، ماه نوامبر اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا: زمان احتمالی سفر رییس جمهوری اتریش به تهران با توجه به تمدید چهار ماهه مذاکرات هسته ای بین ایران و ۱+۵، ماه نوامبر اعلام شد.

خبرگزاری اتریش (آپا) که این خبر را اعلام کرده، افزوده است: تمدید مذاکرات هسته ای، سفر هاینس فیشر به ایران را به تعویق انداخت.

رییس جمهوری اتریش پیشتر اعلام کرده بود که بعد از به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای ایران و ۱+۵ در مدت شش ماهه، اوائل ماه سپتامبر به ایران سفر خواهد کرد.

خبرگزاری اتریش پنجشنبه (امروز) با انتشار گزارشی در این زمینه، نوشت: تداوم مذاکرات هسته ای موجب شده هانس فیشر سفر خود به ایران را به بعد از ماه نوامبر موکول کند.

استرید زالم اوفر سخنگوی ریاست جمهوری اتریش در این رابطه به خبرگزاری اتریش گفت: وین و تهران همچنان درمورد تاریخ سفر فیشر به ایران درحال رایزنی هستند اما به نظر می رسد زمان انجام این سفر بعد از پایان مذاکرات هسته ای خواهد بود.

خبرگزاری اتریش در ادامه به نقل از منابع مطلع،نوشت: قرار است یک هیات بلند پایه اقتصادی فیشر را در سفر به ایران همراهی کند تا فضای لازم برای برای سرمایه گذاران اتریشی فراهم شود.

سفر فیشر به ایران،نخستین رییس دولت اروپایی خواهد بود که از سال ۲۰۰۵ تاکنون از این کشور دیدن می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج