جاباما
۱۲۶۹۶۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دایی: بین من و کریمی اختلاف انداختند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به خداحافظی علی کریمی از فوتبال گفت: بحثی بین من و کریمی راه انداخته‌اند که یک عده از آن سوء استفاده کردند و سوار بر جوی شدند که بین ما اختلاف بیندازند. وی همچنین از پیشنهاد کشور آذربایجان برای مربیگری اش در این کشور خبر داد و گفت: با اینکه مبلغ پیشنهادی آنها پنج برابر مبلغ پرسپولیس بود اما به خاطر مردم و هواداران پرسپولیس آن را در کردم.

خبرگزاری مهر: علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت تهران که بعد از ظهر امروز پنجشنبه در سالن کنفرانس خبری سازمان لیگ برگزار شد، اظهار کرد: ما از تیم نفت شناخت زیادی نداریم ولی این تیم همیشه خوب بوده است. من با آمدن منصوریان برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم به غیر از بازی با پرسپولیس، در سایر مسابقات موفق باشند. ما فقط از نتایج این تیم خبر داریم و اصلا بازی‌های دوستانه آنها را ندیده‌ایم. با این حال ما هدف بزرگی داریم و می‌خواهیم پیروزی‌هایمان را از همین بازی شروع کنیم.

وی در ادامه در پاسخ به سئوالی مبنی بر جعلی بودن کارت پایان خدمت بازیکنان فوتبال از جمله حسین ماهینی بازیکن پرسپولیس تاکید کرد: ما درگیر این مسئله نیستیم. این موضوع چند ماه قبل رخ داده است و اینکه این بازیکن کی و کجا کارت پایان خدمت خود را گرفته است، مهم است. باشگاهی که این بازیکن را با این کارت گرفته، باید پاسخگو باشد.

سرمربی پرسپولیس همچنین گفت: بحث حسین ماهینی به پرسپولیس مربوط نمی‌شود. ایشان زمانی که در استقلال اهواز بوده، برایش چنین اتفاقی رخ داده است. من خودم ۱۷ ماه خدمت کردم و فرقی بین فوتبالیست و آدمی که در دورترین نقطه ایران به سربازی رفته است، نیست. همه باید به قانون احترام بگذاریم.

دایی تصریح کرد: مهدی تاج بابت این موضوع خیلی زحمت کشید ولی ما انتظار داشتیم چند روز زودتر این مسئله را می‌گفتند تا ما هم بتوانیم اقدامات لازم را انجام دهیم. متاسفانه زمانی این موضوع را اعلام کردند که ما نمی‌توانیم جایگزینی برای حسین ماهینی پیدا کنیم.

وی همچنین در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر خداحافظی علی کریمی یادآور شد: علی کریمی بازیکن بزرگی است. علی دایی نباید در خصوص علی کریمی و زحماتی که وی برای فوتبال کشیده است، صحبت کند. مسئله خداحافظی متاسفانه در فوتبال ما خوب جا نیفتاده است. خیلی از بازیکنان بوده‌اند که مظلومانه از فوتبال خداحافظی کرده‌اند و هیچ گاه هم بازی خداحافظی برای آنها گرفته نشد. امثال کریمی خیلی‌ها هستند که بازیکنان بزرگی بودند ولی بحثی بین من و کریمی راه انداخته‌اند که یک عده از آن سوء استفاده کردند و سوار بر جوی شدند که بین ما اختلاف بیندازند.

دایی افزود: کریمی بازیکن توانمندی بود و می‌تواند در عرصه کمک به فوتبال ایران هم مثمر ثمر باشد.

سرمربی پرسپولیس در ادامه، درباره عملکرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات و جدایی بازیکنان ملی پوش، گفت: من دوست داشتم در آرامش کارم را انجام دهم. شما دیدید در این مدت مصاحبه ای هم نکردم تا به آرامش تیم لطمه نخورد. حرف‌های زیادی از بعضی اشخاص شنیدم ولی جبهه گیری نکردم و جواب آنها را ندادم.

دایی گفت: اتفاقاتی را که داخل باشگاه می‌افتاد و نمی‌افتاد را رصد می‌کردم و از همه خبر داشتم ولی نمی‌توانستم به زور سید جلال حسینی و محمدرضا خلعتبری را نگه دارم. با اینکه می‌دانستم سید جلال با تیم قطری قرارداد بسته و کارش تمام شده است ولی ناراحتم که این بازیکن با ما رو راست نبود و ما را آنقدر معطل خودش کرد که من نتوانستم یک بازیکن خوب مثل خودش جایگزین کنم.

وی تاکید کرد: این بازیکن حق دارد جای دیگر برود و پول خوبی هم بگیرد ولی می‌توانست زودتر به ما بگوید تا دنبال جذب یک بازیکن خوب برویم.

سرمربی پرسپولیس همچنین با اشاره به وضعیت مهرداد پولادی، تصریح کرد: این بازیکن حتی چند بار جواب تلفن مرا هم نداده است. ما فردا بازی داریم ولی معلوم نیست این بازیکن کجاست! پولادی با پرسپولیس قرارداد دارد ولی متاسفانه جواب هیچ کس را نمی‌دهد. نمی‌دانم پولادی چرا چنین رفتاری می‌کند.

دایی درباره محمدرضا خلعتبری هم گفت: خلعتبری یکی از دوستان بسیار صمیمی من است ولی وقتی می‌خواهد برای ادامه زندگی تیم را ترک کند، نمی‌توانم جلویش را بگیرم. زندگی یک بازیکن مهمتر از هر چیزی است. جا دارد از زحمات علیرضا رحیمی هم تشکر کنم که تلاش زیادی به کار برد. بازیکنانی را جذب کردیم که برخی تیم‌ها ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان بیشتر به آنها پول می‌دادند ولی آنها به عشق پرسپولیس به این تیم آمدند و قید آن پول را زدند تا بتوانند در تیم محبوبشان بازی کنند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که "آیا فکر می‌کنید رقم قرارداد بازیکنان سایر تیم‌هایی که اعلام شد، واقعی باشد"؟ گفت: خیر اینطور نیست ولی اطمینان می‌دهم پرسپولیس تیمی بود که مطابق همان فهرستی که اعلام شده، پول گرفتند.

وی تصریح کرد: بازیکنان بزرگی در فوتبال هستند ولی از نظر من بازیکن باید از نظر فنی بزرگ باشد نه از نظر اسمی. بعضی بازیکنان اسمی بزرگ هستند اما از نظر فنی در آن حد و اندازه نیستند. با همین بازیکنان جوان نزدیک به دو ماه است که تمرینات خوبی انجام داده و به اردوهای مختلف رفتیم و با تمام وجود آماده شروع لیگ هستیم.

دایی در پاسخ به سئوال دیگر مبنی بر جدایی حسینی و به هم خوردن ساختار دفاعی این تیم، گفت: در فصل گذشته بهترین خط دفاعی را داشتیم و عملکرد این خط عالی بود. تلاش می‌کنیم آن روند را حفظ کنیم و این عملکرد را امسال هم در لیگ داشته باشیم. درست است حسینی از تیم رفته ولی خط دفاعی را طوری بالانس کرده‌ایم که مشکلی در این فصل نداشته باشیم. به دنبال جذب یک مدافع خارجی هم هستیم که قرار است هر چه سریعتر به ایران بیاید و البته به جز حسین ماهینی، سه جای خالی دیگر هم داریم که در زمان مقتضی، می‌توانیم از بازیکنی که به درد پرسپولیس بخورد، استفاده کنیم.

وی درباره فوتبال پاک هم تاکید کرد: همه آرزو می‌کنیم که شاهد فوتبال پاک باشیم و این میسر نمی‌شود مگر اینکه خود فدراسیون فوتبال این زحمت را بکشد و فضاسازی لازم را بوجود بیاورد و ما هم کمک کنیم تا شاهد یک فوتبال پاک در ایران باشیم.

دایی درباره اینکه برای خودش هم در زمان بازیگری بازی خداحافظی برگزار نشد، گفت: دنبال این مسائل نبودم. بازیکنان بزرگتر از من هم بودند که متاسفانه برای آنها هم خداحافظی نگرفتند. من به آنچه که از فوتبال می‌خواستم رسیدم. شاید اگر دنبال فوتبال نمی‌رفتم یک مهندس بزرگ می‌شدم اما تمام زندگی‌ام را مدیون خدا هستم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر رقم قراردادش، اظهار کرد: رقم قرارداد من همیشه شفاف بوده است. متاسفانه شما رسانه‌ها هجمه‌ای را علیه من ایجاد کردید. خیلی از همکاران من هستند که حقشان بیشتر از آن چیزی است که الان می‌گیرند. شما ببینید مربیان قبلی پرسپولیس چه قراردادهایی داشتند که نسبت به آنها کمتر گرفتم. به عنوان نمونه ژوزه که حدود ۱۰ میلیارد تومان برایش هزینه شد ولی حق امثال من ضایع شد. شما دیدید من با رقم کمتری فصل گذشته چه نتایج بهتری گرفتم.

دایی افزود: من از آذربایجان ۵ برابر رقمی که از پرسپولیس گرفتم، پیشنهاد داشتم ولی به خاطر قولی که به این تیم و مردم داده بودم، ماندم و به خاطر پول به آذربایجان نرفتم.

" باشگاه راه آهن دو سال بعد از حضور شما در این تیم، رقم قرادادتان را منتشر کرده است. نظرتان در این خصوص چیست؟" سرمربی پرسپولیس در پایان در اینباره گفت: من از طریق مراجع قضایی این موضوع را پیگیری می‌کنم چون شیطنتی پشت این قضیه وجود دارد. از روز شنبه وکیل من این قضیه را پیگیری می‌کند. در راه آهن هم قرارداد خوبی بستم که البته این قرارداد هم شفاف بود و مالیاتم را بر اساس همان قرارداد دادم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج