جاباما
۱۲۶۹۹۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ثبتِ نام ۲ اسپانسر روی پیراهن تیم‌ها

تیم‌های راه‌آهن و استقلال در حالی عصر امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته اول لیگ برتر در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند که هر دو تیم روی پیراهن‌شان نام دو اسپانسر نقش بسته بود. همین مسئله سوژه پرسش خبرنگاران از غلامرضا بهروان، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان بازی این دو تیم شد.

خبرگزاری تسنیم: تیم‌های راه‌آهن و استقلال در حالی عصر امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته اول لیگ برتر در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند که هر دو تیم روی پیراهن‌شان نام دو اسپانسر نقش بسته بود. همین مسئله سوژه پرسش خبرنگاران از غلامرضا بهروان، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان بازی این دو تیم شد.

بهروان در پاسخ به این پرسش اظهار داشت: ما پیش از بازی متوجه این موضوع نشدیم اما موضوعی که شما (خبرنگاران) مطرح کردید قابل پیگیری است و نقش بستن نام دو اسپانسر روی پیراهن هر تیم ممنوعیت دارد.

وی با طرح این موضوع که در لیگ‌های مطرح دنیا هیچکدام از تیم‌ها از نام دو حامی مالی روی پیراهن خود استفاده نمی‌کنند،‌ خاطرنشان کرد: این مسئله موضوعیت قانونی دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به خبرنگاری که پرسید، چرا پیش از بازی لباس دو تیم را چک نکردید، گفت: این کارها عمدتاً وظیفه روابط عمومی است. من قبل از بازی اینقدر مشغله داشتم که نتوانستم این کار را انجام دهم.

بهروان با پذیرش اینکه در روز نخست فصل چهاردهم لیگ برتر در امر برگزاری برخی دیدارها کاستی‌هایی بوده است، افزود: اگر حافظه شما یاری کند، در سال‌های اخیر حتی برای گفت‌وگوی خبرنگاران با مربیان و بازیکنان محل خاصی وجود نداشت اما این مشکل کم کم برطرف شد.

وی با یادآوری اینکه سازمان لیگ در روزهای اخیر نهایت تلاش خود را برای رفع مشکلات مالکیت باشگاه راه‌آهن به کار بسته است، گفت: همانطور که گفتم در امر برگزاری دیدار راه‌آهن - استقلال کم و کاستی‌هایی وجود داشت اما ما یکسری اولویت‌ها را مدنظر داشتیم که تلاش کردیم آنها را برطرف کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج