۱۲۷۰۳۸
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

حذف ۱۰ میلیون نفر از دریافت یارانه نقدی

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: افراد پُردرآمد شناسایی شده اند و به تدریج ۱۰ میلیون نفر از لیست دریافت کنندگان یارانه نقدی حذف می شوند.

خبرگزاری مهر: علی طیب نیا گفت: با شناسایی ۱۰ میلیون نفر از افراد پُردرآمد جامعه، به زودی فهرست جدید یارانه بگیران اعلام می شود. این افراد پُردرآمد شناسایی شده اند و به زودی و آرام آرام از فهرست یارانه‌ بگیران حذف می شوند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه عدالت نیست به همه افراد کشور یارانه تعلق گیرد اظهارداشت: دولت برای اجرای عدالت یکی از بسته های حمایتی همچون بیمه همگانی و حمایت از تولید داخلی را تدوین و اجرا کرد.

طیب نیا از کاهش ۷۵ درصدی تورم خبر داد و افزود: در طول یکسال، تورم نقطه به نقطه کشور از ۴۵ درصد به زیر ۱۵ درصد رسید. همچنین با افزایش صادارت غیرنفتی و توجه به صنایع خُرد پیش بینی می شود کشور تا دو سال آینده از رکود خارج شود.

وی در در ارتباط با نرخ سود بانک‌ها بیان داشت: متأسفانه رقابت نادرستی میان بانک‌ها بر سر سود بانکی بود که سقف سود به ۲۲ درصد رسید. وزیر اقتصاد با بیان اینکه هم اکنون ثبات و آرامش در بازار کشور حاکم است گفت: کارشناسان اقتصادی معتقدند هم اکنون قیمت‌ها در بازار سرمایه به کف رسیده و دولت با ارائه اوراق مشارکت بدون ضامن در بورس این وضعیت را بهبود می بخشد.

طیب نیا با اشاره به درآمد حاصل از افزایش قیمت حامل های انرژی مرحله دوم هدفمندی یارانه ها اظهارداشت: این درآمد در مرحله نخست اجرای طرح هدفمندی یارانه ها، ۲۷ هزار میلیارد تومان بود.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه دولت سال گذشته ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان از محل فروش سهام برخی شرکت های دولتی به دست آورده بود افزود: این رقم هم در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت تا بتواند هزینه های درمانی بیمارستان ها را کاهش دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترسو

      يه سوال ؟ منظور از پر درامد چيه ؟؟؟؟!!!!؟؟؟؟؟ بعدشم اينكه ، ١٠ ميليون نفر كه حذف شوند يعني كه بيش ٦٥ ميليون نفر محتاج يارانه هستن ! ( اونم به مبلغ نا چيز ٤٥٠٠٠ تومان )

    • چوبینه

      همه ملت چه فقیر وچه غنی به یک نسبت سهم دارن چون بیت الماله مگه کسی با رضایت خودش انصراف بده این همه بامبول چیه سر ملت در میارید یا به همه بدین یا کلا قطعش کنید خلاص

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج