جاباما
۱۲۷۰۷۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تشدید برخورد کمیته داوران در لیگ امسال

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از برخورد جدی و قاطع این کمیته با کسانی که علیه داوران موضع‌گیری می‌کنند، خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: در مورد اعتراضات مطرح شده در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر علیه داوران تصریح کرد: مطمئن باشید در این فصل از رقابت‌های لیگ به شدت با کسانی که علیه کادر اجرایی و به خصوص داوران مطالبی را مطرح می‌کنند، برخورد قاطعی خواهد شد.

او اضافه کرد: خوشبختانه در جلسه‌ای که با حضور ریاست کمیته انضباطی برگزار شد تصمیم گرفتیم تا امسال با شدت بیشتری با کسانی که در مورد نحوه قضاوت‌ها و داوران صحبت می‌کنند برخورد جدی کنیم.

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که چه ضمانتی برای اینکه کادر فنی و بازیکنان تیم‌ها علیه داوران موضع‌گیری نکنند وجود دارد گفت: امسال تصمیم گرفتیم تا جریمه‌های در نظر گرفته شده برای کسانی که علیه داوران موضع‌گیری می‌کنند را بیشتر کنیم و با کسانی که همواره علیه داوران صحبت می‌کنند، به شدت برخورد خواهیم کرد.

اصفهانیان اضافه کرد: همه در جام جهانی دیدند که داوران در برخی موارد اشتباهاتی را مرتکب شدند اما هیچ کس نسبت به آنها اعتراض نکرد و موضع‌گیری‌هایی نیز علیه آنها انجام نشد. امیدوارم با در نظر گرفتن جریمه‌های سنگین برای کسانی که علیه داوران مصاحبه می‌کنند شاهد بازدارندگی بیشتر در این زمینه باشیم.

او تصریح کرد: در روز گذشته و در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر شاهد اعتراض نسبت به داوران بودیم که اگر برخورد جدی با این افراد نشود، مطمئن باشید سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. البته تاکید رییس کمیته انضباطی هم برخورد قاطع با کسانی است که نسبت به داوران اعتراض می‌کنند.

روز گذشته وحید طالبلو دروازه‌بان راه آهن و یحیی گل‌محمدی سرمربی ذوب آهن اصفهان نسبت به قضاوت داوران اعتراضاتی را مطرح کرده بودند.

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود در مورد محرومیت‌های بازیکنانی که اخطار می‌گیرند نیز گفت: در قانون جدید بازیکنان در مرتبه اول پس از گرفتن سه اخطار از یک بازی محروم می‌شوند و پس از آن و در ادامه فصل اگر بازیکنان دو اخطار را دریافت کنند، از حضور در یک بازی محروم خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج