۱۲۷۰۹۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اظهار بی خبری مهدوی کیا از شایعات اخیر

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد که برای پست سرپرستی تیم ملی با او صحبتی نشده است.

خبرگزاری تسنیم: مهدی مهدوی‌کیا، ابتدا در مورد درگذشت ناصر احمدپور و حسین معدنی گفت: جا دارد صمیمانه درگذشت آقای ناصر احمدپور، پیشکسوت رسانه‌های ورزشی را به اهالی فوتبال و به برادرش کامران احمدپور تسلیت بگویم.

ناصر احمدپور پیش از اینکه خبرنگار ورزشی شود سال‌ها در فوتبال به عنوان مربی فعالیت می‌کرد. یادم می‌آید زمانی که در تیم جوانان تهران بودم ایشان در کنار تیم حضور داشت و یکی از اعضای کادرفنی بود.

وی در ادامه افزود: وقتی امروز صبح خبر درگذشت حسین معدنی را شنیدم، شوکه و ناراحت شدم. معدنی تا چند هفته پیش در اوج دوران ورزشی خود با تیم ملی در لیگ جهانی به عنوان دستیار کواچ حاضر بود و نقشی بسزا هم در موفقیت والیبال کشورمان داشت اما حالا دیگر در بین ما نیست. من این فقدان جبران‌ناپذیر را به خانواده معدنی و جامعه ورزش به ویژه والیبال صمیمانه تسلیت می‌گویم.

مدیر تیم فوتبال جوانان ایران در خصوص آخرین وضعیت این تیم خاطرنشان کرد: اردوی خوبی را در ترکیه پشت سر گذاشتیم و کادرفنی توانست برنامه‌های خود را طراحی و اجرایی کند. در حال حاضر مشغول آماده‌سازی تیم هستیم تا چند ماه دیگر در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنیم.

مهدوی‌کیا در واکنش به اینکه عنوان می‌شود از زمان حضورش در تیم جوانان تدارک خوبی برای این تیم صورت گرفته است، اظهار داشت: همیشه کم و کاستی وجود داشته اما ما نهایت تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا تیم جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا به موفقیت دست پیدا کند، چون موفقیت این تیم به نفع فوتبال ما خواهد بود. فعلاً هم در تلاش هستیم تا اردوی اتریش و چند اردوی دیگر برای جوانان در نظر بگیریم و البته پیگیر کارهایی مانند ویزا و کمپ هستیم.

وی در خصوص اینکه آیا قرار است به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال ایران فعالیت کند، گفت: با من در این خصوص صحبتی نشده است و در جریان این مسائل نیستم. زمانی که از فوتبال خداحافظی کردم، قصد داشتم در کلاس مربیگری شرکت کنم اما به خاطر حضور در کنار تیم جوانان این اتفاق چندماهی به تعویق افتاده است. پس از مسابقات آسیایی مصمم هستم تا ابتدا در کلاس مربیگری B اروپا و پس از آن در کلاس A و حرفه‌ای شرکت کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج