۱۲۷۱۷۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قاتل: همسر برادرم از من خواست بکشمش!

ماموران پلیس آگاهی استان آذربایجان‌غربی چندی قبل در جریان مرگ زنی ۱۹ساله به نام میمنت قرار گرفتند و با حضور در محل حادثه، تحقیقات خود را آغاز کردند.

روزنامه شرق: ماموران پلیس آگاهی استان آذربایجان‌غربی چندی قبل در جریان مرگ زنی ۱۹ساله به نام میمنت قرار گرفتند و با حضور در محل حادثه، تحقیقات خود را آغاز کردند.

آنها فهمیدند این زن هدف گلوله‌ای قرار گرفته که از سلاحی شکاری شلیک شده است اما هویت قاتل مشخص نبود. بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌داد این قتل توسط فردی آشنا انجام شده است زیرا هیچ نشانه‌ای از ورود به‌عنف به خانه وجود نداشت؛ علاوه بر این وسایل خانه نیز دست نخورده مانده بود که ثابت می‌کرد انگیزه جنایت موضوعی غیر از سرقت بوده است.

کارآگاهان بعد از انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات خود را روی زندگی خصوصی میمنت متمرکز کردند و فهمیدند این زن دوسال قبل ازدواج کرد اما از شرایط خود چندان راضی نبود با وجود این احتمال ارتکاب جنایت توسط شوهر او منتفی شد تا اینکه ماموران در جریان بررسی‌های خود به خواهرشوهر مقتول ظنین شدند. این دختر ۱۷ساله رفتارهای مشکوکی داشت به همین سبب کارآگاهان وی را با دستور مقام قضایی بازداشت و بازجویی از وی را آغاز کردند.

دختر جوان در بازجویی‌های تخصصی به ارتکاب قتل اقرار کرد و گفت: «میمنت دو سال قبل با برادرم ازدواج کرد اما همیشه می‌گفت از این ازدواج ناراضی است و اصلا احساس خوشبختی نمی‌کند. روز حادثه نیز او خودش به من گفت وی را به قتل برسانم به همین دلیل با سلاح شکاری گلوله‌ای را به او شلیک کردم اما حالا از کاری که انجام داده‌ام به‌شدت پشیمان هستم.»

متهم به قتل، در حال حاضر در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از وی ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج