۱۲۷۲۱۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دل بوسکه: هیچ تغییری در تیم نخواهم داد

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا اطمینان دارد که می‌تواند زخم ناکامی جام جهانی را التیام بخشد. او به بازیکنان تیمش اطمینان دارد و می گوید هیچ تغییری در فهرست جدید نخواهد داد.

ایسنا: سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا اطمینان دارد که می‌تواند زخم ناکامی جام جهانی را التیام بخشد. او به بازیکنان تیمش اطمینان دارد و می گوید هیچ تغییری در فهرست جدید نخواهد داد.

تیم ملی فوتبال اسپانیا عملکردی بسیار ضعیفی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل داشت و خیلی زود از دور رقابت‌ها حذف شد تا وداعی تلخی با برزیل داشته باشد و مدافع عنوان قهرمانی حتی نتواند از مرحله گروهی هم صعود کند.

هر چند ویسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا بدترین عملکرد را در برزیل داشت، اما فدراسیون فوتبال اسپانیا او را از سمتش برکنار نکرده و به نظر می‌رسد که او به کارش در این تیم ادامه دهد. دل بوسکه به بازیکنان تیمش اطمینان دارد و معتقد است که می‌توانند بحران کنونی را پشت سرگذارند. این مربی با تجربه، گفت: زخم جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل عمیق و دردآور است و به سختی می‌توان آن را فراموش کرد با این حال باید تلاش خود را بکنیم تا هرچه سریعتر به روزهای خوبمان برگردیم. باید به آینده فکر کنیم و برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر از جان مایه گذاریم. آینده از آن کسانی است که بی وقفه تلاش می‌کنند و انگیزه و بلندپروازی دارند.

دل بوسکه کارنامه درخشانی با تیم ملی فوتبال اسپانیا داشته است. او موفق شد با این تیم قهرمان جام جهانی و جام ملت‌های اروپا شود. دل بوسکه درباره تمدید قراردادش با لاروخا گفت: فدراسیون فوتبال هیچگونه تردیدی درباره تمدید قرارداد من ندارد. در شش سالی که هدایت اسپانیا را برعهده داشته‌ام تنها یک ناکامی بزرگ داشته‌ام و آن هم در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بود. به خوبی هواداران را درک می‌کنم. طبیعی است وقتی که یک تیم شکست می‌خورد همه علیه سرمربی تیم شوند. الان همه من را مقصر می‌دانند و من این را به خوبی درک می‌کنم. برای موفقیت تیم ملی فوتبال اسپانیا و بازگشت این تیم به روزهای اوج نهایت تلاش خود را می‌کنم.

دل بوسکه درباره این سوال که در صورت ماندن در تیم ملی اسپانیا چه تغییراتی در این تیم خواهد داد این گونه پاسخ داد: هیچ تغییری در فهرست ۲۳ نفره نخواهم داد. درست است که ما در برزیل ناکام بودیم اما بازیکنان نهایت تلاش خود را داشتند. این بازیکنان قهرمان جهان هستند و من به آنها اعتماد دارم. اطمینان دارم که می‌توانیم به روزهای اوج برگردیم. تیمی می‌تواند قهرمان شود که تلاش و انگیزه داشته باشد و بازیکنان این تیم بلند پرواز باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج