کد خبر: ۱۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۵
تعداد بازدید: ۲۸۰۸۳
تعداد نظرات: ۳۴ نظر

۲۱. شب آنگاه زیباست که نور را باور داشته باشیم. (دوروستان)

۲۲. آدمی ساخته‌ی افکار خویش است فردا همان خواهد شد که امروز می‌اندیشیده است. (مترلینگ)

۲۳. اگر دریچه های ادراک را شسته بودند، انسان همه‌ چیز را همان گونه که هست می‌دید: بی‌انتها. (بلیک)

۲۴. برده یک ارباب دارد اما جاه‌طلب به تعداد افرادی که به او کمک می‌کنند. (بردیر فرانسوی)

۲۵. هیچ وقت به گمان اینکه وقت دارید ننشینید زیرا در عمل خواهید دید که همیشه وقت کم و کوتاه است. (فرانکلین)

۲۶. نباید از خسته بودن خود شرمنده باشی بلکه فقط باید سعی کنی خسته آور نباشی. (هیلزهام)

۲۷. هر قدر به طبیعت نزدیک شوی، زندگانی شایسته تری را پیدا می‌کنی. (نیما یوشیج)


۲۸. اگر زمانی دراز به اعماق نگاه کنی آنگاه اعماق هم به درون تو نظر می‌اندازند. (نیچه)

۲۹. زیبائی در فرا رفتن از روزمره‌گی‌هاست. (ورنر هفته)

۳۰. برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد. (اشنباخ)

۳۱. تفکر در باب خوشبختی، عشق، آزادی، عدالت، خوبی و بدی، تفکر درباره‌ی پرسش‌هایی است که بنیاد هستی ما را دگرگون می‌کند. (ادگارمون)

۳۲. "عقلانیت باز" آن عقلانیتی است که فراموش نمی‌کند که "یکی" در "چند" است و "چند" در "یکی". (ادگارمون)

۳۳. آرامش، زن دل‌انگیزی است که در نزدیکی دانایی منزل دارد. (اپیکارموس)

۳۴. هیچ چیز در زیر خورشید زیباتر از بودن در زیر خورشید نیست. (باخ‌من)

۳۵. تنها آرامش و سکوت سرچشمه‌ی نیروی لایزال است. (داستایوفسکی)

36. خداوندا مرا از کسانی قرار دِه که دنیاشان را برای دینشان میفروشند نه دینشان را برای دنیاشان. (دکتر علی شریعتی)


۳۷. علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)

۳۸. من تنها یک چیز می‌دانم و آن اینکه هیچ نمی‌دانم. (سقراط)

۳۹. دانستن کافی نیست، باید به دانسته ی خود عمل کنید. (ناپلئون هیل)

۴۰. تمام محبتت را به پای دوستت بریز نه تمام اعتمادت را. (حضرت علی علیه‌السلام)

منبع : پرشین اســــتار
بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳۴
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
پاسخ
4
19
اسم تيم ابومسلم را عوض كنيد شايد اين مشكلم حل شد ؟
چيه؟؟؟
خيلي حرفم خنده داره؟؟؟
پاسخ ها
نظر فاران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
آقای من !!!!
بیشتر فکر کن
شاید به دردت بخورد .
نظر user
| UNITED STATES |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
کدوم مشکل؟
نظر فاران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
متن قشنگ تری بنویس
اصلا " یک خط اون رو خوندی ؟؟
واقعا" به کارت نمیاد ؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
پاسخ
2
9
من ازجمله اول و آخری لذت بردم از امیر مومنان زیاد بنویسید که جز حقیقت و پند هیچ نیست ممنون .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
پاسخ
2
8
واقعا بعضی از این حرفها رو باید با طلا نوشت.. دستتون درد نکنه عالیه
پاسخ ها
نظر فاران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
اکتای عزیز :
از تیز بینی و روشنفکری ات متشکرم
با شما هم عقیده ام .
نظر فاران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
درود بر اکتای عزیز
موافق . رای مثبت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
پاسخ
0
1
دوستان عزیز :
یک سری به آدرس زیر بزنید سرشار از نکته های ناب و پند آموز از بزرگان دین و متفکرین برجسته دنیاست .

goftarebozorgan.blogfa.com
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
پاسخ
0
9
سخنان دکتر شریعتی نهایت بیداری است ای کاش در این زمان هم امثال دکتر شریعتی ها را داشتیم
پاسخ ها
نظر Saeed
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
man ye done raye +barat dadam.ye done ham injory midam
نظر محمدرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
سلام"من هم با نظر شما موافق هستم اقای
دکترشریعتی نعمتی از طرف خداوند بود که واقعا قدرشو هنوز هم نمی دونم.اگر مطلابی دارید برام emailکنید خدانگهدار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
پاسخ
1
3
مثل همیشه عالی
تشکر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
پاسخ
1
3
soghraaat vaghean ziba gofte adame ba shoor va aaghel be oon migan na be maha ke eddea mikonim hame chiz midoonim
پاسخ ها
نظر saeed
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
chera maha bigane parastim???? doktor shariati ro nemigi!!!esme soghrato miary
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
پاسخ
0
4
دمتون گرم خیلی عالی بود...تشکر .. تشکر.. تشکر .. تشکر.. تشکر .. تشکر .. تشکر ....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
پاسخ
0
1
گفتار این بزرگان رو مطالعه کنیم و بهره بگیریم .
به این وبلاگ هم سری بزنید :

goftarebozorgan.blogfa.com
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
پاسخ
0
2
حقیقتا آرامش دز سایه ی دانایی است
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
پاسخ
0
0
خوبه ولي بعضي هاش تكراريه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
پاسخ
2
1
آرامش، زن دل‌انگیزی است که در نزدیکی دانایی منزل دارد. (اپیکارموس
كسي سراغ داره (كه در نزديكي دانايي باشه)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
پاسخ
0
0
bad nabod.
پاسخ ها
نظر ali
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
سارا خانم سلام
به نظر من این مطالبی که اینجا تایپ شده هیچ مشکلی جز منطقی بودنش نداره...به نظر بانو کجایش گوارا نیست؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
پاسخ
0
0
mamnonam vaghean ziba va delneshin bod
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
پاسخ
0
2
خوب بود یعنی میش گفت عالی
UNITED STATES
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
پاسخ
0
1
ديدن و شنيدن اين جملات واقعاً عاليه، به شرطي كه چند دقيقه اي به معنا و كاربرد اونا تو زندگي فكر و عمل كنيم. متشكرم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
پاسخ
0
1
واقعا زيبا و اموزنده بود
خيلي خيلي خيلي....ممنون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
پاسخ
0
2
هروقت اين پندهاي آموزنده وحكيمانه رو ميخونم باخودم فكرميكنم كه چرابعضي ها كوته فكرن بجاي اينكه درس بگيرن مسخره مي كنند؟ باشماهستم آقاياخانم من يه كمي منطقي باشيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
پاسخ
0
0
واقعا قشنگ بود!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
پاسخ
0
0
Very Very GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD
UNITED STATES
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
پاسخ
0
0
kheyli kesel konande bud... :(
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
پاسخ
0
0
بسیار زیبا مرسی.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
پاسخ
0
0
خيلي جالب بود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
پاسخ
0
0
خیلی عالی بود.فقط یه خرده کم بود.اگه بیشتر بزارید ممنون میشم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
پاسخ