جاباما
۱۲۸۳۶۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

مزایای شگفت انگیز نوشیدن چای

شايد بتوان گفت چاي اين نوشيدني همگاني که بر سر سفره و روي ميز بسياري از مردم جهان، در ميهماني ها، جشن ها ، سوگواريها به عنوان پيش غذا، پس غذا و گاهي غذاي اصلي (چاي شيرين صبحانه) جاي دارد، بعد ازآب يکي از ارزانترين و پرطرفدارترين نوشيدنيهاي جهان محسوب مي شود.

سلامت نیوز: شايد بتوان گفت چاي اين نوشيدني همگاني که بر سر سفره و روي ميز بسياري از مردم جهان، در ميهماني ها، جشن ها ، سوگواريها به عنوان پيش غذا، پس غذا و گاهي غذاي اصلي (چاي شيرين صبحانه) جاي دارد، بعد ازآب يکي از ارزانترين و پرطرفدارترين نوشيدنيهاي جهان محسوب مي شود.

مزایای شگفت انگیز نوشیدن چای

به گزارش سایت.fitnea ، یک لیوای چای داغ بیش از هر چیز دیگری می تواند به شما آرامش ببخشد.همچنین چای سرشار از مواد طبیعی است که برای سلامتی بدن مفید است. در اینجا برخی از مزایای کلیدی نوشیدن چای را مطرح می کنیم:

پیشگیری از ابتلا به بیماری های قلبی

تحقیقات نشان داده است که چای سیاه و سفید خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی را کاهش می دهد. چای باعث بهبود جریان خون در رگها و در نتیجه باعث کاهش خطر لخته شدن خون می شوند.چای همچنین سرشار از آنتی اکسیدان است که باعث پیشگیری از خطر ابتلا به بیماری های عروق کرونر می شود.

تقویت سیستم ایمنی بدن

بر اساس مطالعه انجام شده توسط آکادمی ملی علوم در سال ۲۰۰۹ ، سلول های ایمنی در بدن مصرف کنندگان چای ۵ برابر افرادی است که روزانه قهوه مصرف می کنند. چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان است که سبب تقویت مکانیزم ایمنی بدن می شود و بدن را در برابر طیف وسیعی از بیماری های ویروسی و میکروبی محافظت می کند.

ضد سرطان

چای دارای خواص ضد سرطانی است. مطالعات بالینی نشان داده است که آنتی اکسیدان موجود در چای با رادیکال های آزاد مبارزه می کند و از سلول های سالم محافظت می کند.رادیکال های آزاد مسئول ایجاد بیماری های مزمن مانند سرطان هستند.

کاهش وزن

نوشیدن چای به طور منظم بدون افزودن شیر یا قند به چای سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد. مطالعات نشان داده است نوشیدن ۵ تا ۷ لیوان چای در روز به شما کمک می کند تا ۸۰ کالری بسوزانید.

جلوگیری از پوسیدگی دندان

نوشیدن چای به طور منظم از پوسیدگی دندان جلوگیری می کند. زیرا چای حاوی فلوراید است و مواد معدنی ضروری برای سلامت دندان ها را دارد.همچنین آنتی اکسیدان موجود در چای با بیماری های لثه مبارزه می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاربر

      حتما امتحانش می کنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج