۱۲۸۶۰۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دکوراسیونی درخشان مناسب هر سلیقه!

به دلیل استفاده از خطوط ساده، رنگ‌های خنثی، و به كارگیری نور و گرما در سبك انتقالی، این سبك بهترین ویژگی‌های سبك‌های سنتی و مدرن را در كنار هم جمع می‌كند. در این مطلب به شما نمونه‌های درخشانی از این سبك را معرفی می‌كنیم.

چیدانه: سبك انتقالی تركیبی از مبلمان، سطوح، مواد و مصالح، و پارچه‌های سنتی و مدرن است. نتیجه این تركیب یك طراحی زیبا و بادوام است كه هم راحت و هم كلاسیك است.اگرچه سبك‌های سنتی و مدرن در طراحی خود عناصر متضاد كمی دارند، اما سبك انتقالی توازن و تعادل كاملی بین این دو سبك به وجود می‌آورد. به دلیل استفاده از خطوط ساده، رنگ‌های خنثی، و به كارگیری نور و گرما در سبك انتقالی، این سبك بهترین ویژگی‌های سبك‌های سنتی و مدرن را در كنار هم جمع می‌كند.

در این مطلب به شما نمونه‌های درخشانی از این سبك را معرفی می‌كنیم.

دکوراسیونی درخشان مناسب هر سلیقه!

خطوط استفاده شده در مبلمان سبك انتقالی صاف و مستقیم هستند، البته ممكن است از خطوط نرم برای ایجاد تنوع استفاده شود. چنین مبلمانی فضایی خلق می‌كند كه نه خیلی مردانه است و نه خیلی پرتزئینات و به همین دلیل برای هر نوع سلیقه‌ای مناسب است. تمركز این سبك بر روی وسایلی با اندازه‌های متوسط است تا سبكی ساده و فروتن به وجود بیاید. در این سبك از پالت رنگی بسیار ماهرانه و دقیق استفاده می‌شود و رنگ‌های مورد استفاده عاجی، بژ، و قهوه‌ای مایل به زرد هستند كه در نهایت فضایی راحت و ساده را به وجود می‌آورند.

در عکس بالا دیواری با رنگ خنثی به عنوان پس زمینه‌ای برای اشیای چوبی عمل می‌كند.

دکوراسیونی درخشان مناسب هر سلیقه!

یك چراغ بسیار زیبا در كنار چوب‌هایی به رنگ گرم، دیوارهای سفید، و تركیبی از وسایل تزئینی معاصر و سنتی در هر اتاقی كه به سبك انتقالی طراحی شده است به چشم می‌آید.

قهوه‌ای گرم تا چوب شكلاتی تنها رنگ‌های تیره‌ای هستند كه در سبك انتقالی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دکوراسیونی درخشان مناسب هر سلیقه!

در سبك انتقالی از كفپوش‌هایی با رنگ‌های خنثی استفاده می‌شود و به طور كلی از فرش‌هایی با رنگ‌های ملایم یا كفپوش‌های چوبی بهره گرفته می‌شود. از آن‌ جایی كه كف به رنگ خنثی است بافت فرش‌ها بسیار بااهمیت می‌شوند. فرش‌های بربری، قالیچه‌های پوست گاوی انتخاب‌های خوبی در سبك انتقالی هستند.

دکوراسیونی درخشان مناسب هر سلیقه!

در این سبك از صندلی‌های سنتی پیرامون جزیره‌ای با خطوط و سطوح مدرن استفاده می‌شود. چنین تركیبی آشپزخانه‌ای به سبك انتقالی خلق می‌كند.

دکوراسیونی درخشان مناسب هر سلیقه!

عناصر ارگانیك، یك دراور آنتیك، نورپردازی معاصر، و درهای مدرن به زیبایی در كنار هم یك فضای انتقالی را به وجود می‌آورند.

دکوراسیونی درخشان مناسب هر سلیقه!

دیوارهای قهوه‌ای به میز آینه براق این فضا گرما می‌بخشند و خطی بین طراحی مدرن و سنتی می‌كشند.

نكته: از رنگ‌های تیره و كاشی‌های شطرنجی، همانطور كه در عكس بالا می‌بینید، استفاده كنید تا ظاهری معاصر به فضای انتقالی خود اضافه كنید.

دکوراسیونی درخشان مناسب هر سلیقه!

یك شیر آب براق از جنس نیكل در كنار صندلی‌های چوبی تیره هماهنگی خوبی به وجود آورده‌اند و پیشخان رنگی با لوستر های نقره‌ای و دیوارهای سفید تركیب متناسبی خلق كرده‌اند. كاشی‌های مستطیلی كه دارای رنگ گرمی هستند تركیبی كامل از عناصر سنتی و مدرن را ایجاد كرده‌اند.

دکوراسیونی درخشان مناسب هر سلیقه!

سایه‌های هماهنگ رنگی، از سفید گرفته تا قهوه‌ای شكلاتی، آرامش و راحتی فوق‌العاده‌ای را در این اتاق نشمین ایجاد كرده‌اند. عناصر چوبی حالتی غیررسمی به فضا اضافه كرده‌اند، اما مكملی برای طرح‌های رنگی هستند.

دکوراسیونی درخشان مناسب هر سلیقه!

عناصر طبیعی مانند سنگ، گرانیت، و چوب گزینه‌های خوبی برای طراحی انتقالی هستند، چراكه آن‌ها می‌توانند نقش‌های مهمی در سبك‌های سنتی و مدرن بازی كنند.

دکوراسیونی درخشان مناسب هر سلیقه!

نكته: با تكرار رنگ‌ها و مواد یكسان از اتاقی به اتاق دیگر از داشتن یك جریان طبیعی و یكپارچه در خانه خود مطمئن شوید.

دکوراسیونی درخشان مناسب هر سلیقه!

رنگ‌های خنثی و پارچه‌های ساده حسی از آسایش را در فضاهای انتقالی خلق می‌كنند.
در این سبك پرده‌ها ساده و بی‌پیرایه هستند و معمولا از میله‌های چوبی یا فلزی آویزان می‌شوند. در این سبك معمولا كركره‌ها چوبی و بافت‌دار و سایه بان‌ها به سبك رومی با خطوطی ساده هستند.

نكته: در اتاقی كه در عكس بالا می‌بینید پرده‌ها دارای اهمیت كم‌تری از سبك پنجره‌ها هستند.

دکوراسیونی درخشان مناسب هر سلیقه!

استفاده از كاشی‌های جناقی در كنار لوسترهای كروی، و نیز تركیب یك كمد آنتیك با یك جزیره سیاه رنگ در آشپزخانه بالا به ما نشان می‌دهد كه چگونه می‌توان به ‌سادگی آشپزخانه‌ای زیبا به سبك انتقالی خلق كرد.

دکوراسیونی درخشان مناسب هر سلیقه!

سقف چوبی كه عنصر فوق‌العاده جذابی در آشپزخانه عكس بالا است با كاشی‌های سنتی و مبلمان مدرن تركیب شده‌ است و ظاهری فوق‌العاده خاصی را به وجود آورده‌ است.

نكته: در جزیره این آشپزخانه از سبدهای چوبی برای خلق ظاهری پاكیزه و برجسته استفاده شده است.

دکوراسیونی درخشان مناسب هر سلیقه!

وسایل زیبا و شیك بدون هیاهو به نمایش گذاشته شده‌اند. عكس‌ها و آثار هنری به شیوه‌ای آگاهانه، با پس زمینه‌ای سفید و قاب‌های ساده، در این فضا نمایش داده شده‌اند.

دکوراسیونی درخشان مناسب هر سلیقه!

تركیبی از بافت‌ها، شامل یك پیشخان بتنی و كابینت چوبی، تاثیر خوبی در این آشپزخانه، كه وسایل سنتی را با ویژگی‌های مدرن تركیب كرده است، به وجود آورده است.

دکوراسیونی درخشان مناسب هر سلیقه!

خطوط ساده و دیوارهای سفید با استفاده از مبلمان دست دوم ، پارچه‌های بافت دار و نور روز تلطیف شده‌اند و یك اتاق نشیمن راحت و انتقالی را خلق كرده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج