۱۲۸۷۱۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مارادونا: چرا من سرمربی آرژانتین نشوم؟

دیگو مارادونا عنوان کرد آرژانتین در جام جهانی برزیل یک بازی خوب هم به نمایش نگذاشت. او همچنین گفت وقتی دونگا مجددا سرمربی برزیل می‌شود چرا او سرمربی آرژانتین نشود.

ایسنا: کارلوس دونگا دو هفته پیش به عنوان سرمربی تیم ملی برزیل انتخاب شد. دونگا که در جام جهانی آفریقای جنوبی هدایت سلسائو را بر عهده داشت بار دیگر هدایت تیم ملی برزیل را بر عهده گرفت.

دیگو مارادونا در واکنش به انتخاب دونگا به عنوان سرمربی برزیل گفت: اگر برزیل دونگا را دوباره سرمربی کرد چرا آرژانتین از من دعوت نکرد تا دوباره سرمربی آرژانتین شوم؟ ما در حال حاضر سرمربی نداریم و من نیز سابقه زیادی در تیم ملی آرژانتین داشتم. فرق من با دونگا چیست؟ چرا آرژانتین به من پیشنهاد مربی‌گری نمی‌دهد؟ در هر صورت من در حال حاضر از زندگی در دوبی راضی‌ام و برابر هیچ کس زانو نمی‌زنم تا من را سرمربی تیم ملی‌ آرژانتین کند.

آلخاندرو سابیا پس از جام جهانی که با نایب قهرمانی آرژانتین به پایان رسید از سمت خود استعفا داد. مسئولان فدراسیون فوتبال آرژانتین نیز در تلاش هستند تا خراردو مارتینو سرمربی سابق بارسلونا را به عنوان سرمربی جدید آرژانتین انتخاب کنند. دیگو مارادونا درباره شرایط فعلی تیم ملی آرژانتین گفت: من نمی‌خواهم سابیا یا کسی را مسئول عملکرد آرژانتین بدانم اما تیم ما در جام جهانی برزیل یک بازی خوب هم نکرد. نمی‌دانم مسئول این اتفاق چه کسی است. شما برای موفقیت باید بتوانید بازی خوبی به نمایش بگذارید اما هر کس که بازی‌های آرژانتین را دیده باشد، خیلی سریع متوجه می‌شود که تیم ما در جام جهانی اصلا خوب بازی نکرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج