۱۲۹۴۱۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واکنش به تحصن برخی نمایندگان مقابل پاستور

نماینده مردم شهر کرد گفت: مگر می شود برخی استان های برخوردار قوانین اجرایی نظام را زیر پا بگذارند و دولت ها را در راستای مصالح و خواسته های نامشروع و منفعت طلبانه خود همراه کنند. به طور قطع این گونه رفتارها در شان مسئولین در یک نظام جامعه اسلامی نیست.

خبرگزاری خانه ملت: نماینده مردم شهر کرد با اشاره به تجمع اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان مقابل نهاد ریاست‌جمهوری، گفت: احداث تونل گلاب برای انتقال آب غیر قانونی است و قانونگذار باید نماد تمکین به قانون باشند نه آنکه با تحصن و یک اقدام غیر قانونی از یک اقدام غیر قانونی دیگر که حفر تونل برای انتقال آب است دفاع کنند.

سید سعید زمانیان با بیان اینکه تحصن برخی از نمایندگان مقابل ریاست جمهوری اقدام صحیحی نیست گفت: هیچکس مخالف انتقال آب شرب مازاد نیست اما با حفر تونل، فاجعه زیست محیطی رخ می دهد و مهمترین دلیل انتقاد ما نیزاز بین رفتن زمین‌های کشاورزی، تشنگی و فرسایش خاک است.

او گفت: دستور رییس جمهور و پیگیری وزیر نیرو برای متوقف کردن تونل انتقال آب گلاب ۲ بسیار ارزشمند بود و مانع از انجام کاری غیر قانونی و فاجعه شد و تحصن برای دفاع از یک اقدام غیر قانونی خارج از شان نمایندگان است.

او با طرح این سوال که آیا طرحی که هیچ گونه مطالعات زیست محیطی ندارد چگونه می تواند مجوز احداث و ساخت بگیرد؟ گفت: طرح احداث تونل گلاب ۲ هیچ گونه مطالعات زیست محیطی، تخصیص اعتبارات کشوری، مصوبه هیئت دولت، مصوبه شورای عالی آب و مجوز قانونی ۲۱۵ را ندارد و یک تخلف محسوس و آشکار است.

او ادامه داد: مگر می شود برخی استان های برخوردار قوانین اجرایی نظام را زیر پا بگذارند و دولت ها را در راستای مصالح و خواسته های نامشروع و منفعت طلبانه خود همراه کنند. به طور قطع این گونه رفتارها در شان مسئولین در یک نظام جامعه اسلامی نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج