۱۲۹۸۸۵
۱۱ نظر
۵۰۰۸
۱۱ نظر
۵۰۰۸
پ

نظر صریح وزیر صنعت درباره قیمت خودرو

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه مخالف کاهش قیمت خودرو است، گفت: بحثی درباره جایگزینی وزیر صنعت مطرح نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان: محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت معدن و تجارت امروز در حاشیه همایش تبیین سیاست‌های اقتصادی دولت برای خروج از رکود با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که اظهارات برخی افراد حکایت از آن دارد که قیمت خودرو با دخالت نمایندگان مجلس و فعالان اقتصادی کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی خواهد یافت، اظهار داشت: بنده مخالف کاهش قیمت خودرو هستم.

وی افزود: بنده حرفی در مورد کاهش قیمت خودرو نشنیده‌ام حال اگر شخصی یا افرادی مدارک مستدلی دارند که با مطالعه آن امکان کاهش قیمت خودرو وجود دارد به شورای رقابت ارسال کنند.

نعمت‌زاده تاکید کرد: این شورای رقابت است که در خصوص قیمت خودرو تصمیم گیری می کند.

وی در رابطه با برخی خبرها مبنی بر حضور فروزنده به عنوان وزیر جدید صنعت معدن و تجارت نیز گفت: بنده هیچ خبری یا صحبتی مبنی بر حضور آقای فروزنده در وزارت صنعت نشنیده‌ام.البته در خصوص واگذاری پست بنده نیز هنوز موضوعی مطرح نشده و بنده در جریان نیستم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه با بیان این که در سال جاری اغلب واحدهای تولیدی رشد منفی را تجربه کرده‌اند تصریح کرد: درصددیم تا با ارائه تسهیلات و سیاست‌های متعدد برای توسعه فضای کسب و کار و تقویت واحدهای تولیدی تصمیم مناسبی را به کار گیریم کمااینکه در لایحه پیشنهادی خود برای حمایت از تولید نیز پیشنهادات خود را نیز به مجلس مطرح کرده‌ایم.

نعمت زاده با اشاره به اینکه با سازمان مالیاتی مذاکره کرده‌ایم تا جرایم برخی از واحدهای تولیدی براساس قانون بخشیده شود، تصریح کرد: اگر یک بنگاه تولیدی بتواند منابع غیردولتی خود را در بخش خود جذب کند به اندازه نرخ سود منابع جذب شده از پرداخت مالیات معاف خواهد شد.

وی اضافه کرد: البته وزارت صنعت معدن و تجارت با همکاری دولت در سال ۹۶ رشد اقتصادی صنعت را به ۱۰ الی ۱۲ درصد خواهد رساند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیروس

      مبارک است!!!!!!!!!!!!با اظهار نظر آقای سیف دیدیم که روند کاهش قیمت دلار متوقف شد حالا با این صحبت آقای وزیر دولت تدبیر و امید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!! قیمت خود رو نه تنها کاهش نخواهد یافت بلکه شاهد افزایش آنهم خواهیم بود براستی مبارک باد برهمه ما این همه تدبیر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • کاربر

      هردم ازاین باغ بری میرسد

    • علی

      من حامی دولتم ولی بااین نظر وزیز صددرصد مخالفم بزارن یه مقدارخیلی خیلی رکم مردم طعم کاهش خیلی خیلی کم روبچشن سرمایه دارها خیلیخیلی کم تر کلفت بشن

    • دایم

      تا زمانی که قیمت پراید به 4 میلیون تومان وپژو 405 به 11میلیون وبقیه باین نسبت نشوند صحبت از ارزانی خودرو نکنید لطفا". زیرا این تابوت ها بیشتر از این نمی ارزند.

    • محسن

      اوکی...پس گمرک باز کنید اگه اهل منطق هستید جناب وزیر!!!

    • بدون نام

      شما خیلی بیخود با کاهش قیمت مخالفی

    • علی

      واقعا جای تعجب فراوان داره که مجموعه دولت ونمایندگان محترم مجلس با افزایش بدون منطق خودرو مخالفن ولی جناب وزیر محترم صنعت اینچنین قاطعانه با آن موافق هستن وتازه مابایدثابت کنیم که این قیمت گذاری غیرواقعی است. شما چراثابت نمیکنید این افزایش صحیح است...؟؟

    • بدون نام

      وقتی مردم ناراضی و ناراحت هستند شما چکاره ای
      باید کم بشه
      اگه واقعا مردمی هستید بسم الله

    • امیر دیجی

      صداش از جای گرم بلند میشه حتما فامیل خودرو ساز یا قطعه سازه که بی منطق حمایت میکنه

    • بدون نام

      وقتی ماشین خارجی سوار میشه و تمام افراد خانواده اش هم با پول پراید پرادو سوار میشن دیگه دلیبلی برای دلسوزی مردم نیست تازه قیمتها خیلی هم خوبه مملکت گلو بلبله تا کور شود هر آنکه نتواند دید

    • بدون نام

      تمام اين گروني هاي خودرو بر مي گرده به آقاي نعمت زاده كه هميشه ساز گروني رو كوك مي كنه تافته ي جدا بافته از دولت است يا بلكه خود سهامدار كارخانه ها است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج