جاباما
۱۳۰۷۷۶
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

طنز

گزارش فوتبال تروریست‌ها و منتخب جهان!

از آنجایی که این گروه های تروریستی عزیز، هنگام برگزاری جام جهانی فوتبال اقدام به جنگ، خونریزی و کشوریابی کرده اند، فیفا تصمیم به برگزاری دیداری همینطوری بین تیم منتخب تروریست و منتخب جام جهانی می کند تا عیار آنها در زمین مسابقه معلوم شود.

گزارش فوتبال تروریست‌ها و منتخب جهان!





مجله خط خطی - امیر ناظمی: از آنجایی که این گروه های تروریستی عزیز، هنگام برگزاری جام جهانی فوتبال اقدام به جنگ، خونریزی و کشوریابی کرده اند، فیفا تصمیم به برگزاری دیداری همینطوری بین تیم منتخب تروریست و منتخب جام جهانی می کند تا عیار آنها در زمین مسابقه معلوم شود.

ترکیب دو تیم

منتخب تروریست ها: دروازه بان و چهار دفاع از گروه طالبان، چهار هافبک از بوکوحرام و دو مهاجم از داعش!

سرمربی: معدوم مشکوک، اسامه بن لادن

منتخب جهان: بوفون، آلوز، دیماریا، په په، کیالینی، فردیناند، خدیرا، رونالدو، مسی، بنزما، سوارز

سرمربی: فلیپه اسکولاری

قبل از بازی

داور همه بازیکنان را چک می کند تا هیچ سلاح گرم، سرد و ولرمی همراه خود نداشته باشند. همه اعضای تیم تروریست ها با شلوار در زمین حاضر شده اند، ناظر مسابقه با دیدن یکی از اعضای طالبان با شورت، تصمیم به آغاز مسابقه با همان شلوار می گیرد.

گزارش فوتبال تروریست‌ها و منتخب جهان!

شروع بازی دقیقه ۲

بازیکنان منتخب جهان هنوز بر ترس خود غلبه نکرده اند! اعضای بوکوحرام خوش استیل، خوش بدن و عضلانی هستند! این را گزارشگر بازی به طور مکرر و ویژه اعلام می کند!

دقیقه ۱۵ بازی

تیم منتخب جهان توسط مسی به گل می رسد. بازیکنان منتخب جهان بعد از گل، به سرعت پشت سنگرهای تعبیه شده پشت دروازه شان رفته و پناه می گیرند.

دقیقه ۳۰ بازی

بازی روند آرامی گرفته که ناگهان یکی از اعضای طالبان بر روی نیمکت می ترکد. داور چهارم که خود زخمی شده است، دلیل این امر را نزدیکی محل خارش و چاشنی انتحاری تعبیه شده در شلوار بازیکن، اعلام می نماید! همچنین گزارشگر بازی اعلام می کند شخصی که ترکیده به طور حتم در استادیوم حضور داشته است.

بین دو نیمه

اعضای بوکوحرام به سمت تماشاگران منتخب جهان یورش برده و هر چه زن و دختر هست را ربوده و متواری می شوند! اعضای طالبان به سمت تماشاگرانشان رفته و به قطع عضوهای بیکار آنها می پردازند تا آنها باشند با تمام وجود تشویق کنند!

از سوی داعش نیز دستور تشجیع (تشویق) اعلام می شود که تماشاگران بایستی با تمام وجود فریاد بزنند و تشویق کنند و اگر کسی در این راه کشته شود هم اشکالی ندارد.

دقیقه ۵۸ بازی

یک ضربه کرنر برای منتخب تروریست ها به دست می آید. یکی از روی نیمکت فریاد می زند کرنر زیر پرچم کفر؟! در نتیجه یکی از اعضای نیمکت به سرعت پرچم کرنر را با پرچم داعش عوض کرده، سپس ضربه کرنر را می زنند. قبلا پرچم کمک داورها هم به پرچم داعش تغییر کرده است! از آنجایی که داور دیگری در ورزشگاه باقی نمانده، داور به تصمیمات آنها احترام می گذارد.

دقیقه ۸۳

تیم منتخب جهان دست به تاکتیک جالبی می زند! ابتدا لویز سوارز دندان های خود را به کریم بنزما نشان می دهد و در زمین دنبالش می کند. تیم تروریست ها گول قیافه مظلوم و به شدت آشنای بنزما را خورده و درصدد کمک و نجات او برمی آیند که ناگهان مسی توپ را برداشته و گل دوم را می زند. دوباره همه اعضای تیم پشت سنگرهایشان پناه گرفته و با نشان دادن پرچم سفید خواستار ادامه بازی می شوند.

دقیقه ۳+۹۰

نتیجه صفر-۲ به نفع منتخب جهان است. در کنار نیمکت تروریست ها، گوری دسته جمعی در حال حفر است! تلفات تماشاگران ناشی از جهاد التشجیع به ۱۳ تن رسیده است اما آنها همچنان در حال تشویق تیم مخوف خود هستند. سوت پایان بازی زده می شود! په په بعد از بازی با گفتن «ای جانم، این همون تیمیه که می خواستم» به تیم تروریست ها می پیوندد! عده زیادی از طالبان نیز خواهان تعویض شلوار خود با پیراهن مسی اند!

اعضای داعش و طالبان هم در گوشه ای دیگر، مشغول اعدام و تنبیه بازیکنان باقیمانده و مقصر در شکست می باشند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • arash

      این جنایتکاران بدون هویت کجا طنز کجا جنایتکارانی که بانام جعلی داعش به قتل وآدمکشی مشغولنداینها ایادی سیا اینتلجنت سرویس وموسادهستندوشکی درآن نیست وقاطعانه جنایتهای انها تا رسیدن به اهداف پلیدامپریالیسم ادامه داردحیف طنز سخیف که ارائه شدبااین صفحه طنز برترین ها که ارم هم روی ان است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج