۱۳۰۸۲
۶۴۹ نظر
۵۰۹۸۴
۶۴۹ نظر
۵۰۹۸۴
پ

سرمایه‌گذاری موفق فقط با ۵ میلیون تومان

با ۵ میلیون تومان چه کارهایی می‌شود کرد؟ شاید بگویید که خیلی چیزها می‌شود خرید اما منظور ما خرج کردن پول نیست بلکه راه‌هایی است که از طریق آن بتوانیم پول‌مان را ۲ برابر کنیم. شاید خنده‌‌تان بگیرد ولی با ۵ میلیون می‌شود کار و کاسبی خوبی راه انداخت.

برترین ها: با ۵ میلیون تومان چه کارهایی می‌شود کرد؟ شاید بگویید که خیلی چیزها می‌شود خرید اما منظور ما خرج کردن پول نیست بلکه راه‌هایی است که از طریق آن بتوانیم پول‌مان را ۲ برابر کنیم. شاید خنده‌‌تان بگیرد ولی با ۵ میلیون هم می‌شود کار و کاسبی خوبی راه انداخت و سود کرد. یک اقتصاددان می‌گفت مهم این نیست که چه میزان پولی برای سرمایه‌گذاری داری؛ مهم‌تر این است که ایده‌ای سودآور داشته باشی البته منظور این اقتصاددان این نیست که با ۵ میلیون خود بروید و خط تولید آینه ۲۰۶ راه بیندازید یا به سراغ کاری بروید که ۱۰ میلیون تومان سرمایه اولیه لازم است چون در این صورت به نیمه کار نرسیده نه تنها سرمایه اولیه را از دست می‌دهید بلکه کلی هم زیر بار قرض می‌افتید.
یادتان باشد قوانین ریاضی هیچ‌گاه تغییر نمی‌کنند اما بازده کاری شما می‌تواند فراتر از قوانین اولیه ریاضی عمل کند. مثلا می‌توانید با یک ایده اقتصادی مناسب ۵ میلیون خود را نه تنها ۲ برابر بلکه تا ۱۵ میلیون نیز افزایش دهید. با این‌که این پول خیلی کم است اما چون اکثر افراد این میزان سرمایه را در اختیار دارند، ما راه‌هایی برای کسب و کار و سودآوری پیشنهاد می‌دهیم.
سرمایه‌گذاری موفق فقط با 5 میلیون تومان

فرصت‌های محل زندگی‌تان را بشناسید

کمی وقت بگذارید و فرصت‌های شغلی منطقه زندگی خود را بشناسید. به‌دنبال نیازهای منطقه بگردید. برای این کار باید مدتی در محل زندگی‌تان بچرخید و درددل‌های کسبه و مشتریان را بشنوید. مطمئن باشید این روزها همه به‌دنبال یک گوش شنوا می‌گردند، ایده‌های شما از همین دردل‌ها بیرون می‌آید. برای‌‌تان مثالی را می‌آوریم؛ در یکی از شهرک‌های غرب تهران پسرجوانی دست به ابتکار جالبی زده بود. در این شهرک تنها 2نانوایی وجود داشت و برای بعضی‌ از اهالی مسیر رفت و برگشت طولانی آن، عذاب‌آور بود. این جوان خلاق کار خود را با یک موتور و سرویس گرفتن از این اهالی شروع کرد. او با نانوایی‌ها صحبت کرده بود و به‌عنوان پیک این نانوایی‌ها مشغول به کار شده بود. به این طریق که شماره خود را در بین منازل پخش کرده بود و روی آن نوشته بود با یک تماس نان تازه در منزل‌تان است؛ کدام‌یک از شما حاضر نیست برای خوردن نان تازه، آن هم اول صبح، بدون این‌که ساعت‌ها در صف بایستید، تا مبلغ 500 تومان بدهد؟ این جوان حالا خودش یک مغازه دارد که نان بسته‌بندی شده را هر روز به در‌ منازل منطقه می‌فرستد. شما هم از همین مثال کوچک تجربه بگیرید و نیازهای منطقه خود را بشناسید. اینجا همه از ایده‌های نو استقبال می‌کنند.

در کار دیگران شریک شوید

ممکن است فردی آشپز خوبی باشد و برای شروع کار 5 میلیون تومان کم داشته باشد یا یک تخصصی دارد و برای آموزش آن به دیگران نیاز به یک کلاس دارد. شما می‌توانید با 5 میلیون خود یک کلاس در ساعات خاصی، از یک آموزشگاه اجاره کنید. بانک‌ها نیز گزینه خوبی هستند که با افتتاح حساب سرمایه گذاری سودی را از بانک دریافت کنید، اوراق مشارکت هم بد نیستند. اگر ایده‌ای اقتصادی دارید و این پول برای اجرای آن کم است، بهتر است در یک بانک حساب قرض الحسنه باز کنید و یک سال بعد و گاهی حتی 48 ساعت بعد 10 میلیون وام بگیرید.
 
سرمایه‌گذاری موفق فقط با 5 میلیون تومان
سری به بورس بزنید

بورس تنها جایی است که یک سرمایه‌گذار با 5 میلیون تومان می‌تواند تراکتور تولید کند البته با مشارکت با کلی سهامدار دیگر. البته اگر با اصول بورس آشنایی ندارید و از اوضاع بورس ایران مطلع نیستید ریسک نکنید و این گزینه را برای کاربلدها بگذارید اما اگر به اندازه کافی وقت دارید می‌توانید با 100 هزار تومان در کلاس‌های آموزشی شرکت کنید که نحوه سرمایه‌گذاری و سودآوری در بورس را آموزش می‌دهند البته باید به اندازه کافی ریسک‌پذیر هم باشید چون ممکن است با توجه به وضعیت بازار و نرخ تورم بازده سود شما منفی هم بشود اما اگر بدانید در کدام صنعت سرمایه‌گذاری کنید این خطر می‌تواند به صفر برسد. به‌طور مثال صنعت فلزات در ایران همیشه با رشد روبه‌رو بوده و سود بسیاری را برای سرمایه‌داران خود آورده است. از اواخرسال 84 تا 87 شاخص فلزات اساسی و کانی‌های فلزی در بورس اوراق بهادار ایران حرکت افزایشی نیرومندی داشتند که در این میان اغلب سهام شرکت‌های معدنی، استخراج سنگ آهن و فولاد با رشد قیمت بالایی روبه‌رو بوده است.

طلا یا حساب طلا
 
برای سرمایه‌گذاری در طلا باید یک نکته را حتما مدنظر داشته باشید. سرمایه‌گذاری کوتاه مدت در طلا ریسک بالایی دارد بنابراین اگر بنابه شرایط امروز بازار طلا که قیمت آن هر روز بالاتر می‌رود، می‌خواهید ۵‌میلیون خود را سکه یا طلا بخرید، باید بگوییم که ریسک بالایی می‌کنید. این نوع سرمایه‌گذاری باید حداقل برای یک برنامه‌ریزی ۲ ساله باشد تا سود خوبی نصیب‌تان شود اما اگر می‌خواهید تا ۶ ماه آینده از پول‌تان استفاده کنید این فکر را از سرتان بیرون بیاورید. سکه پیشنهاد بهتری نسبت به زیورآلات است. اجرتی که روی طلای کار شده کشیده می‌شود هنگام فروش کسر می‌شود و این باعث می‌شود تا شما سود کمتری کنید. طلای خام یا شمش نیز گزینه مناسبی است و چون کارمزد ندارد سود شما را به میزان قابل توجهی بالا می‌برد و اما سپرده طلا که به تازگی افتتاح شده، از خرید طلای کار شده سودآور‌تر است اما به‌دلیل این‌که مالیات از آن کسر می‌شود بهتر است همان طلای خام یا سکه را تهیه کنید.
سرمایه‌گذاری موفق فقط با 5 میلیون تومان

بازار صنایع‌دستی داغ است

این روزها در منزل همه ایرانی‌ها یک جنس عتیقه یا صنایع‌دستی پیدا می‌شود. بازار این قبیل اجناس حسابی داغ داغ است. نیازی هم به مغازه داشتن نیست، می‌توانید در دایره دوستان، همکارها و اقوام خود کار کنید البته سرمایه‌گذاری در عتیقه نیاز به تخصص و تجربه دارد اما در زمینه کالاهای توریستی خوب می‌توانید کار کنید و سود خوبی هم دارد. اگر در شهرهای تاریخی زندگی می‌کنید، موقعیت خیلی خوبی را از دست می‌دهید اگر به بازار توریستی این شهرها توجه نکنید. اگر هم که ساکن تهران هستید باید در سفرهای خود ذهن اقتصادی‌تان را فعال کنید. به‌دنبال اجناسی بگردید که نمایانگر فرهنگ ایرانی باشد، این اجناس که اکثرا قیمت زیاد بالایی ندارند، هم سود خوبی برای شما دارند و هم فروشی راحت. فقط کافی‌است کمی سلیقه به خرج بدهید. با پیدا کردن مشتری برای خود حتی می‌توانید قبل از رفتن به سفر سفارش‌های خوبی بگیرید. در همین جا باید لباس‌های محلی را هم اضافه کنیم. لباس اقوام ایرانی به‌خصوص از نوع دخترانه‌اش بازار فروش خوبی دارد. گوشواره، دستبند، کیف و روسری که برچسب صنایع‌دستی داشته باشد سود بالایی به همراه دارد.

فرش ابریشم بخرید
 
این مثال را همه ما زیاد شنیده‌ایم؛ مثل قالی کرمان می‌ماند. قالی دستباف به‌خصوص اگر ابریشم و از جنس درجه یک باشد، هرچه قدر که پا بخورد ارزشش بالاتر می‌رود البته منظور از پاخوردن این است که کرک روی آن به مرور زمان می‌رود و شفاف‌تر می‌شود. منظور این مثال را وقتی می‌فهمید که سری به بازار فرش تهران بزنید و قیمتی از فرش‌های نو و دست‌دوم بگیرید. اگر سری به این بازار نزده‌اید، پیشنهاد ما این است که حتما به آنجا بروید. تنوع فرش‌ها و زیبایی آن‌ها شما را مسحور خودش می‌کند. در همین گشت و‌گذار بود که آقای پروینی یکی از مغازه‌داران سرای آزاد از فرش به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری سودآور یاد کرد.
سرمایه‌گذاری موفق فقط با 5 میلیون تومان
به پیشنهاد این فروشنده‌ که سال‌هاست در این حوزه فعالیت می‌کند فرش ایرانی‌ هیچ‌گاه از ارزش نمی‌افتد. شما می‌توانید با 5 میلیون تومان خود یک فرش دستباف ابریشم تبریز، کاشان یا قم بخرید(البته فرش ابریشم قم شهرت بیشتری دارد و حرف اول را می‌زند و چون تمام ابریشم است شاید با 5میلیون به سختی بتوانید 6متری‌اش را پیدا کنید)، با این خرید هم شما از فرش و زیبایی‌اش استفاده می‌کنید و هم بعد از چند سال اگر تصمیم به فروشش گرفتید نه تنها ضرر نکرده‌اید بلکه با قیمتی بالاتر از خرید می‌توانید آن را بفروشید. با توجه به این‌که قیمت فرش دستباف ایرانی سال به سال بالا می‌رود، اگر شما فرشی را امروز با قیمت 5 میلیون بخرید و استفاده هم بکنید، البته نه این‌که مدام زیر پا باشد و کفش بخورد، چند سال بعد با توجه به تورم و افزایش قیمت، می‌توانید با قیمتی حدود 8 میلیون تومان آن را بفروشید. سرمایه‌گذاری خوبی است، نه؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • افشین

      5 میلیون که سرمایه نیست عزیزم!

      پاسخ ها

      • سامان

        سلام. من شرکت بازرگانی دارم. پارسال دوستم بهم زنگ زد و کلی گلایه که کار واسش نیست. یه پیشنهاد بهش دادم که توی یک هفته4/800/000 فقط سود خالصش شد. فقط 1 هفته. با 3 میلیونم شروع کرد. ما کار تو مملکت زیاد داریم. فقط کافیه از مهندسی معکوس استفاده کنید. ضمنا توی کار دستکش صنعتی هستم. سام صنعت ایرانیانم اسم شرکتمه. ضمنا هرکی بخواد روسری فروشی بزنه که سود بالایی داشته باشه من میتونم کمکش کنم.خوشحال میشم کمکش کنم.
        saman.sm922@gmail.com

      • حسین

        من یه فرمول میدم برید روش کار کنید با یه حساب سر انگشتی ظرف سه تا پنج سال میلیاردر میشید . تعجب نکنید و نخندید !
        شما ده میلیون تومان دارید و اگه بتونید از طریق هر کاری فقط ماهیانه ده درصد بهش اضافه کنید یعنی در ماه دوم مبلغ ده میلیون تومان شما میشه 11 میلیون تومان و در ماه دوم یازده میلیون میشه دوازده میلیون و یکصد هزار تومان و به همین ترتیب شما ثروت هنگفتی رو می تونید انباشته کنید به شرطی که هر ماه فقط ده درصد به سرمایه اولیه اضافه کنید و این روند ادامه پیدا کنه سال سوم تقریبا یه میلیاردر خواهید بود .

      • زارعی

        میتونم یک پیشنهاد کاری با سرمایه 13 میلیون در اختیار کارآفرینان قرار بدم

      • مهدی

        سلام . من کلی ایده با سرمایه بسیار کم دارم براتون.......

      • مسعود

        در جواب حسین:سیستم احمدی نژادی حساب کردی؟؟؟در عرض 3 سال ده میلیون شما با سود ده درصد ماهیانه(بر فرض محال)میشه 300 میلیون نه میلیارد پروفسور...

    • مرضیه

      خوب بود! منم تصمیم گرفتم ارشد نخونم و بزنم تو کار آزاد!

      پاسخ ها

      • کریم

        چطور میشه

    • بدون نام

      فقط اولی خوب بود بقیه ببخشیدا ببخشیدا مضخرفم ضخرف

    • رضا

      با5ميليون ميشه 10 روز خورد و خوابيد و حالشو برد فقط همين

    • بدون نام

      یه روش تضمینی سریع اینه که پنج میلیونو جلو آینه بزاریم سریع میشه ده میلیون آی کیف داره آی کیف داره

    • mhm

      بعضی ها آنقدر اعتماد بنفسشون پایینه که را آسونپول درآوردن روهم بهشون میگی فکر میکنن تخیلیه بابا خلاق باش روشها رو عوض کن موفق میشی کاری نداره....

    • بدون نام

      مثلا كيه كه كيف از جنس گليم بخواهد؟!

    • حمید ملکخواهی

      سلام سرمایه گذاری در فلزات و سکه طلا از همشون بهتره و زود بازده هست از راهنمایتون خیلی ممنون

    • بابک عزیزی

      راحب خلاقانه بودن طرح سرمایه گذاری بحث های زیادی هست.نظر من اینه برای یه کار معمولی مثل بسته بندی بهتره 5میلیون واسه کار هزینه کنی 5 میلیون واسه تقویت کار مثل بازاریابی و تبلیغات.بسته بندی کمی عمومی بود مثلا تا حالا فکر کردید بسته قند چقد از همون مقدار قند گرونتره؟ این نظریه توضیحات بیشتری داره اگه کسی مایل بود تماس بگیره تا تمام ایده ها رو باهاش در میون بزارم.نظریه های توی سایت خوب بودن . مرسی . 09351821498

    • سجاد همرنگ

      من که یه میلیون دارم چیکار کنم

      پاسخ ها

      • رضا

        یه ملیون و هشتصد بزار روش متور بخر

      • بدون نام

        ایول داداش یه میلیون چنتا صفر داره
        واسه خودت داری عشق وحال میکنی ها فک کنم خرج پنصدسالت جوره

    • جلیل میبدی

      از سه سال پیش من از صفر شروع کردم حالا نزدیک پنجاه میلیون سرمایه دارم.(یه کارگاه تولیدی)با شاگردی شروع کردم.شعار من همیشه اینه :همت بلند دار که مردان روزگار، با همت بلند به جایی رسیده اند...

      پاسخ ها

      • رویا

        میشه بیشتر توضیح بدین

      • رضا

        اینی که ای گفت ای الان یعنی چه ؟

      • بدون نام

        به نظر من ریموت با ریسیور روشنایی منزل بخر ببر تو خونه های لوکس نصب کن دوست من تو این کاره خیلی سود خوبی داره اگه خواستی به خودش زنگ بزن بپرس اینم شمارشه 09149712645 یا 09309258390

      • سینا شریعت

        آفرین به شیوه ی تفکرت اینم داشته باشین بچه ها...
        برو قوی شـو اگــر عـزم زندگــی داری
        کـه در نظام طبیعت ضعیف پایمال است

      • بدون نام

        چه جوری؟ ب ماهم بگو

    • نيما

      با سلام من نمي دونم چرا همه دنبال اين هستند كه با يك مبلغ كمي مثل 5 و يا 10 ميليون درآمد زائي كنند درآمد اين مبالغ انقدر نيست كه بشه يه زندگي يك نفره را چرخاند بايد آستين ها را بالا زد و دنبال يه تخصصي مثل مبل سازي ، كابينت سازي ،مكانيك خودرو،نقاش و صافكار خودرو ،غيره كه جزء نيازهاي روز مره بوده و هميشه بازار خود را دارد اقدام نمائيد در اين صورت سرمايه 5 و 10 ميليوني به كمكتان مي آيد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین

      • آمنه

        آفرین

      • حسام

        دوست من من کاریو سراغ دارم که با یک ملیون تومن میتونی شروع کنی سره دو سه ماه حقوقت تصاعد می خوره از همه مهم تر میتونی کارآفرینی کنیو آشناهاتم این کارو انجام بدن برای اولا روزی 3 ساعت کفایت می کنه ولی اگه کارت بیشتر بشه طبیعتا باید زمان بیشتری بگذاری.در صورت تمایل بهم میل بده.
        www.he.sheikhzadeh@gmail.com

      • محمداردونی

        سلام چون نیما جان بعضی ها ندارن
        مثلا من خودم چند دفه از صفر شروع کردم
        ولی هیچ وقت ناامید نیستم خدا بزرگه

    • پیمان اریایی

      کسی هست که منو راهنمایی کنه ؟ من یه مغازه 90 متری دارم با 30 تومن پول نقد البته تا 6 ماهه دیگه میشه 50 تومن.من موندم که چه کاری بکنم.فست فود خوبه ؟یا فروشگاه ابزار یراق ؟چه شغلی جواب میده.

      پاسخ ها

      • امیر علی

        بنظر من اگه یه کافه یا یه فست فود بزنی خیلی بیشتر از کار های دیگه جواب میده دوست من .

      • ayhan

        فسد فود بهتره چون هم نسيه نداره هم نوسان نداره روز به روز هم خواهانش زيادتر ميشه

      • فرزاد

        فروشگاه پخش مواد غذایی ایده خوبی هست

      • milad

        به نظر من بهترین کار با سرمایه ای که تو داری اینه که یه قهوه خونه بزنی.الان سود قهوه خونه بالای 70%.

      • بدون نام

        وست من بستکگی به جاش دا ره

      • ابراهیم

        سلام داداش من خودم فست فودی داشتم عالیه حداقل40%سوده ولی بلدی؟جاش کجاست؟بعدشم ابزار یراق هرچی سرمایه بزاری سال بعد همون جنس دوبرابر میشه یعنی سرمایت دوبرابر میشه.

      • فریبرز

        کدوم شهری

      • حمزه

        بستگی به جات داره ببین مردم بیشتر درخواست چیو دارن به نظر من فست فود خیلی بهتره چون اکثر مردم استفاده دارن

      • مهرزاد

        شغل .پرسودترین

    • حسن شمس

      سلام خوانندگان محترم درسته در این زمان با 5 یا ده میلیون حتی نمی شود جایی رفت لیکن در محل زندگی شهری می شود در یک آژانس تاکسی تلفنی یک ماشین پراید خرید و مسافرکشی کرد یا تو کار تره و بار و سبزیجات با وانتی مشغول کار شد ناقابل ماهی دو میلیون با کسر هزینه ها یک میلیون برای خود آدم می ماند البته هر چیزی به عرضه و جدیت آدم بر می گردد و نیز تبار و والدین و دوستان خوب نه عکس آن یک دست هرگز صدا ندارد علامه دهر هم باشید باز محتاج این و آن هستید زیرا فرصت را تا غنیمت ندانید هرگز نمی توانید کاری کنید می توانید مواد غذایی و خوار و بار در سر کوچه راه بیاندازید و ... زیاد نوشتم ولی باز می گویم شرط اصلی همان فرصت اولیه است دانستی موفقی وگرنه بدبخت

      پاسخ ها

      • پرهان

        همیشه کادی رو انجام بدید که سرمایه کم بخاد ولی سودش زیادباشه مثل کارهای هنری..صافکاری نقاشی مکانیکی نقاش ساختمان..اینا ده درصد سرمایه میخاد نوددرصدسود داره..کاری که سرمایه زیادبخواد و منتظر فروش باشی تا پنج درصد سود کنی عمرت به فنامیره..پول رو از هنر دربیارید..یه مدت شاگردی یه عمر آقایی...

    • نیما

      سلام من 24 سالمه 5 میلیون دارم که اضافیه به نظرتون چیکار کنم سود بگیرم طلا بخرم؟ ارز؟ سکه؟یا چی....؟ راهنماییم کنید مرسی

      پاسخ ها

      • امیرعلی

        اگه از نظر مالی مشکلی ندارید در زندگی روز مره خودتون پیشنهاد من خرید شمش طلاست که هر وقت بخواید پول نقده.

      • بدون نام

        سوال کن اوراق قرضه به نظرم برای تو خوبه

    • مجيد

      موافق حرفاتون هستم اما راه يك كم دور هستش

    • ارسام

      5 تومن موتورم بهت نمیدن

    • کریم

      من3میلیون داشتم سال85.زمین کشاورزی اجاره کردم و شروع به کاشتن زعفران کردم.تا الان 60میلیون زعفران برداشت کردم و امسال حدود30تن پیاز زعفران دارم که با احتساب هر کیلو 2000تومان میشه 60میلیون که در کل 120میلیون میشه حدود20میلیونشو خرج کردم و بقیش همش سود بود.البته سختی زیادی کشیدم اما ارزشش رو داشت که پولم33برابر بشه.با پشتکار و توکل به خدا هرکاری رو میشه انجام داد.باخداباشید.خدا نگهدار

      پاسخ ها

      • abolfazl

        kodum shahr hastid .momkene bishtar tozih bedid?sar reshteyi dashtid ? mamnun

      • آذراسماعبل زاده

        باسلام دویت عزیز خیلی دوست دارم بیشتر دراین مورد بدونم واقعا نیازمند مشاوره هستم سختی مهم نیست 09123253184

      • س.ن

        سلام . لطفا در مورد کاشت زعفران راهنمایی کنید میخوام این کار رو شروع کنم اما چیزی ازش نمیدونم ممنون میشم کمکم کنید

      • Sajad

        دوست عزیز فارغ التحصیل بیکارم ممنون میشم راهنمایی کنی شروع کار تولید زعفران به چه شکلی است.

      • فاضل

        کریم تو مسلمون نیستی ههههههدمت گرم ایده ی خووبی دادی بهم

    • ابوذر

      سلام من ده میلیون وام گرفتم اقساطش ماهی 400000تومان هست به نظر شما چه کاری میتونم بزنم با این سرمایه کم.تو شهر ما باربری نداره به نظرتون باربری میصرفه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عالیه کدوم شهری؟

    • رضا

      شب بخیر

    • مجید

      عزیزان با این تورم ما هر چی زور بزنیم باید هزینه هامونو جبران کنیم چی سود میمونه بنظره من بزن تو کاره خودکوشی که همش سوده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نياز مبرم به يك پزشك داريد به يك روانپزشك با تجربه مراجعه كن برات خوبه

      • بدون نام

        یکی از عوامل بدبختی ما وجود افرادی مثل شما در جامعه ست.

      • بدون نام

        حالم از آدمای نا امید بهم می خوره

      • ازرائل

        خدا بیامرز خودشو کشته برا شادی روحش فاتحه بفرستید

      • رشید

        چقدر کوتاه فکری الان بچه های است با سرمایه ی 20 هزار تومان توی اصفهان منظورم بچه هی 10 ساله کوچیک داره توی پارک لواشک میفروشه 1000 تومان میخره و 1500 یا 2000 تومان میفروشه روزی 20 الی 30 هزار تومان درامد داره ولی غرورش را زیر پا گذاشته اونوقت تو خودت را میخوای بکشی
        به سلامت مزاحمت نمیشم به کارت برس

      • رامین

        ایول به رشیددددددددددددددد

      • حامد

        دوستان راست میگن
        شما خودت برو خودتو خلاص کن تا بقیه رو از زندگی نا امید نکردی

      • حسن

        سلام
        از نظر قرآن هرکس خودکشی کند جزای او جهنم است

      • ارش

        اولا دقت نکردید اون خودکشیه یا خودکشی؟ اشتباه نوشته یا منظورش خود کوشی بوده یعنی خودت بکوشی. احتمالا خودکشی بوده ولی شایدم خود کوشی باشه. اون خودکشی هم اگه باشه شوخی کرده.بعد از یه نظر یه بعد راست میگه دوره زمونه سختی شده برای کاسبی و تجارت شده . بعضی ها تو مرز جنون و خودکشین البته هیچ موقع نباید نامید بشن و دست به خود کشی بزنن. ولی موانع کاسبی و تجارت خیلی زیاده .هزینه ها مالیات گرونی تورم و ...خود گنده هاش کله گنده هاش موندن. البته انسان با امید و تلاش زنده است ولی دوره زمونه سخت و بدی شده مثل سی سال قبل نیست که از شاگردی هم به جاهای خوب و بالا برسی. خیلی سخت شده. در کل هم نباید از پولهای کم انتظار سودهای بالا داشت . پول کمه.بعد که نمی خواهیم غیر حلال کار کنیم. گرون بفروشیم و .... به سود معقول راضی نباشم و ...با اینکه این دوره زمونه حلال حرام قاطی شده . کاسبی کردن تجارت کردن و حلال و حرام کاسبی و تجارت کردن واقعا سخت شده. بعضی وقتها هم ادم نمیدونه چی چه کاری حلال حرامه.

      • بدون نام

        سلام من هشت ملیون وام گرفتم چ کاری بکنم که هم بتونم زیادش کنم هم قسطاش عقب نیفته

      • حامد

        حیف اون نون که بابات ریخته تو شکم تو دوزاری بدرد نخور

    • بدون نام

      توی ایران سرمایه سرگردون زیاده توهر کاری بری قبلا گندش در اومده و از اون طرف هم کاهش ارزش پول و تحریم و رکود اقتصادی و تورم و غیره و تواین اوضاع هم تا بیایی یه کاری شروع کنی هزار رقم مالیات و کوفت و دردسر میاد سراغت پس همون بهتر که پولت رو بذاری تو حساب سود ناچیزش بسنده کنی یا بزاری از ایران بری خلاص شی !

    • مسعود

      دوستان من 50 میلیون پول دارم...
      اونایی که میخوان با من شریک بشن ایمیل بزنن

      ساکن بندر عباس هستم و تو بازار بندر و دبی و تایلند آشنا دارم و میتونم با سرمایه ای نزدیک به 100 میلیون وارد کاره صادرات واردات بشم...البته اگر کسی باشه که شریکمون بشه...
      اینم بگم که کلی آدم با تجربه و کاکشته دورو برم هستن و ضرر کردن تو این کار خیلی کمه.
      اگر شراکت میکنی ایمیل بزن تا طرح توجیهی بدم.

      پاسخ ها

      • شهریار

        سلام. از طریق جیمیل بهتون میل زدم. لطفاً چک کنید.

      • فرهاد

        سلام داداشم خسته نباشی ازت یه راهنمایی میخواستم اینم شمارمه لطفا یه تک بزن با هم اشنا بشیم

      • رویا

        واردات خیانت به هموطنان است.

      • عبداله

        سلام داداش لطفا میشه بیشتر توضیح بدین اینم

      • بهزاد

        سلام
        ساکن اصفهانم
        چطور میتونیم در این زمینه با هم کار کنیم؟

    • sudn

      فقط باید کار کرد واقعا اگه روشو داشتم با 5ملیون خیلی کارا میکردم فالوده فروشی.باقالی. کبابی یا همون جگرکی.شغل اینجوری زیاد یا میوه فروشی پرتقال هندونه. کاشکی روم میشد این کارارو کنم هندونه میخره کیلو 100تومن 500میفروشه بابا کار زیاده اینا مثال بود یا ضایعات یکی از پولساز ترین شغلاست یا سمساری بستگی داره کار زیاد ولی باید تلاش کرد زیاد

    • اردلان

      شاید شما جوونا الان نمیتونید با 5 میلیون کار کنید یا به قول بعضیاتون بذاریش جلو اینه یا تو ده روز کلکشو بکنی شما پهلوونا عادت کردین به خوردن خوابیدن یه روزی اگه من 500هزارتومن داشتم هزارتا کار میکردم روی حرفم باشماس اگه دنبالش باشین گیرتون میاد کافیه غرورتونو بذارین لب حوض...

      پاسخ ها

      • جوون محتاط

        درود، حرف های شما خیلی به دل نشست. ممنون از صداقت شما......

      • محراب

        دمت گذم

    • فرشته

      با 30 میلیون چه کار مطمئنی میشه راه انداخت ،سود کم اما مطمئن

      پاسخ ها

      • majid

        be man email bezan. mitunim baham sharik shim,tozihate bishtar dar email. pashimun nemishi. faghat hamino begam ke mitunam sali 60 % behet sud bedam

      • وحید

        فقط بوقلمو پرورش بدی

      • ابراهیم

        مزون بهترین کار براشما خانم هاست

      • بدون نام

        هیچی

    • حامد

      با سلام.
      دوستان من حدودا 10 تومن سرمایه دارم به نظر شما چه کاری میتونم انجام بدم که سوداور باشه؟

      پاسخ ها

      • majid

        mitunam ba 10 tomane shoma har 4 mah 2 meliyoon behetun sood bedam. behem email bezanin

    • کافی نت میخوام

      والا من 10 تومن داشتم میخواستم یه کافی نت بزنم تو محلمون چون هیچ کافی نتی هنوز اینجا زده نشده رفتم برا مجوزش اولین شرطش این بود که باید حداقل 30 سال سن داشته باشم و متاهل باشم من 25 سالمه و مجردم نمیدونم حالا باید اینکارو ببوسم بزارم کنار عایا؟
      خیلی به این کار امیدوار شده بودم این چه قانونیه عاخه

      پاسخ ها

      • سامان

        سلام دوست عزیز
        شما میتونید مجوز رو به اسم کسی بگیرید که یک اعتماد 2طرفه بینتون باشه(چون ممکنه در حین کار مبلغی جابجا بشه مثلا یک فقره چک کشیده بشه) میتونید مجوز رو به اسم پدر بگیرید

      • ابی

        عزیز من جمهوری تهران کافینت داشتم.با 12 م شروع کردم سال90.بد نبود مشتری زیاد بود ولی تهران یه خونواده معمولی 2 تومن خرج ماهیانه شه.کار شیکیه ولی سود کم.سر خیابون روسری بفروشی سودش بیشتره.اگه خدمات کامپیوتری و کپی بزنی بهتره سال 93 بدون احتساب پول پیش مغازه با 10 تون میشه زد.بهتر از کافینته

    • بدون نام

      با سلام

      من ایده دارم ! هرکس خواست به من ایمیل بزنه صحبت کنیم !

      مدت شش ماه

      حد ضرر 20 درصد

      در ضرر سهم ندارم !


      سود مورد انتظار 5 تا 10 درصد ماهیانه

      سهم از سود 50 درصد


      fxbmo@ymail.com

      پاسخ ها

      • یوزارسیو

        با سلام منم همه این نظرا رو خوندم و می دونم درد همه این همکیشانم چی هست و خواهد بود. به نظر بنده عزیزی که می خوای کافی نت بزنی این کار ارزششو نداره درسته که موقعیت محلتون به اون می خوره که بتونی این کسب و کار رو راه بندازی ولی من 11 ساله که این کارو دارم ولی ازین کار پر اذیت تر نیست که نیست باور ندارین می تونید بهم ایمیل بزنید تا اختلاط کنیم و راهنمایی کنم ولی عزیزا اینو در نظر بگیرند که آینده شغلیتان را هم در نظر بگیرین که همه تو خونشون دیگه اینترنت دارن و می تونن همه کاراشونو راه بندازن ssxx_oo@yahoo.com

    • سلام

      سلام دوستان
      من در يك شركت مشغول به كار هستم براي اينكه درامد خودمو بيشتر كنم يه كاسبي راه انداختم البته با سرمايه بسيار كم و با همت زياد.
      كارشم زياد سخت نيست.رفتم چند تا كارتن ژيلت با چند بسته رنگ مو جديد گرفتم و پخش كردم الان كاسبيم بهتر شده با روزي 2يا3ساعت كاركردن ماهي 800 تومن دارم.سرمايه اوليه من 1 ميليون تومنه.

      پاسخ ها

      • مرتضی

        سلام.لطفا جزییات این کار رو اگه زحمتی نیست برام ایمیل کن.متشکر

      • مجتبی

        سلام. اگه زحمتی نیست جزییات کارتونو واسم ایمیل کنید. ممنون

      • مجتبی

        سلام. اگه زحمتی نیست جزییات کارتونو واسم ایمیل کنید. ممنون
        mojtaba_ghatreh2@yahoo.com

      • سیاوش سعید

        سلام من ۱۵میلون پول دارم چی کاربایدانجام داد

    • یاسر

      باسلام وخسته نباشید .من پارسال با مبلغ 3میلیون کارکردم یک تولیدی کوچک ساخت فیلتر هوای پراید وپژو زدم الان هم دارم کار میکنم وخدارو شکر میکنم . اونایکه میگن پول رو بذار جلو اینه دوبرابر میشه .یا بهت موتور نمیدن اینجور ادما نه پولدارن ونه کار میکنن از بس بیکاری کشیدن این حرفارو میزنن.برید جلو وببینید .باتشکر

      پاسخ ها

      • مهدی

        اگر لطف کنید بگید چجوری کارو شروع کردید ممنون میشم تا از تجربیاتتون استفاده کنم.تشکر

      • akam

        اگه لطف کنین بگین ازکجاوچجوری شروع کردین وبگین کل هزینه بابت راه اندازیش چقدی شده ممنون میشم خداقوت...

      • محمد

        سلام ممنون میشم درمورد کارتون منو راهنمایی کنید اگه لطف کنی شماره تماس به من بدی ممنونت میشم

      • ابوالفضل

        سلام.من دنبال کار تولید فیلتر هوا هستم و تبلیغات زیادی دیدم میترسم کلاهبرداری باشه لطفا کمکم کن و بهم مشاوره بده

    • یوزارسیو

      در همه این حرفا همش ناامیدی دیده می شه بغیر از اونایی که شغل خوب یا عادی پیدا کردن ولی با این حرفا نمی شه کار پیدا کرد. در کل من می گم همه باید بفکر کاری باشن که بعدها ازش پشیمان نشن و بتونن ادامه بدن و مخارج زندگیشونو براحتی پیدا کنن . این هم در این بهبهه زمانی کشورمان که تحریم های اقتصادی بر روی قیمت وسایل و خودرو و مسکن و ... تاثیر خیلی بدی گذاشته نمی دونم بکجا آباد می ریم . خدا به همه این جوانان و مردم کشور رحم و معجزه ای بکنه تا بتونیم از زیر این مشکلات سالم و با آرامش و راحت زندگی کنیم . انشااله

      پاسخ ها

      • ebi

        جون مادرت ماروهم راهنمایی کن

    • بدون نام

      من با 9 مىلون. تومان طى مدت 10 ماه تونستم پولمو به 30 مىلون برسونم اما باکمى تلاش

      پاسخ ها

      • mj

        با سلام.لطفا برایم ایمیل کنید به من بگید که چه کار کردید.

      • زی ری

        چیکار کردی؟

      • مهدی

        میشه لطف کنید بگید چطور؟

      • بدون نام

        چجوری داداش

      • akam

        میشه بگین چجوری ؟مرسی

      • nazi

        میشه بگید چه کاری ؟

      • حسن

        سلام میشه بگید چطوری؟راهنمایی کنید اگه میشه

      • faeze

        سلام خوبین خسته نباشین ؟ اگه میشه راهنمایی میکنین چطوری موفق شدین ؟خیلی محبت مبکنید اگه بگید .ممنوونم

      • ef

        اگر امان دارد ميشه بفرماييد چطوري اين كار را انجام داديد؟

      • said

        بابا جادوگر...

      • نسیم

        آفرین نابغه

    • javad

      **توجه**توجه**
      من یه کاری سراغ دارم که اصلا سرمایه نمیخوادو درامدشم میلیاردی!!!!!!!!!
      حتما میگین چی؟؟
      نه؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
      فقط تجربه+وقت وتجهیزات میخواد(بیل-کلنگ صحرایی و...)
      اونایی که تو این کارن می دونن چی دارم میگم؟؟!!!!!!!!!!!
      بیفتین تو این کار که بهتراز این نمی تونین کاری گیر بیارین...
      هر کی ‍پسندید یه ای ولا لااقل به خودش بگه!!!!!!!

      پاسخ ها

      • mohammad

        اقا این تجهیزاتیکه میگی آخه خیلی سرمایه میخواد.(دستگاه طلایاب میدونی چنده؟)

      • علی

        توجه به اینم داشته باش دوست عزیز در ایران شبانه ده هزار نفر بیل و کلنگ به دست پی این کار میزنن به کوهو بیابون

    • رضا

      سلام به همگی.میدونم شما هم مثل من تمام وقتتون شده فکر کردن در مورد اینده و کسب درامد خوب. من تا حالا 2 بار مغازه زدم و چندین بار هم دست فروشی کردم و با ماشین بابام هم مسافر کشی کردم . همه این کار ها رو انجام دادم تا بتونم پول جمع کنم و وام بگیرم و بزنم تو کار ساخت و ساز . ولی نشد که نشد.
      همسایه ما یکی از بزرگترین پخش پوشاک در اهواز رو داره. این بابا برای اینکه پسران خودش رو بیاره تو این کار بهشون یه مقدار جنس میداد که دست فروشی کنن تا راه روش فروش رو تا حدی یاد بگیرن والان پسر بزرگ این خانواده مسئولیت خرید اجناس از خارج کشور رو داره و پسر دوم فروش اجناس و پسر سوم مسئول انبار چیدمان شمارش و چک هاست + چند تا کارگر.
      میخواستم اینو بگم بدون تجربه هیچ کاری نکنید. از الان شروع کنید به کسب مهارت و تجربه برای شغلی که دوستش دارید تا بتونید با سرمایه خودتون وارد این کار شوید.اینو هم بگم پولتون رو به هیییییییییییچ کس ندین .

    • بدون نام

      پرورش قارچ,شترمرغ,ماهی,مرغ,گاو,گوسفند,گل های زینتی,میوه های گلخانه ای,باغداری,تولید داروهای گیاهی(پرورش گیاهان دارویی),تولید قطعات خودرو,عقد قرارداد با شرکتهای خصوصی و فروش ایده های خلاقانه خودتان

    • نورودوف

      قم پوز در نکن.هزینه عروسی من سر از 80 میلیون در اورد 5 میلیون کادو گرفتم

      پاسخ ها

      • ebi

        من با5ملیون عروسیم تموم شد ق م پ و ز

      • بدون نام

        هههههههههههههههههههههههههههههه

      • م ح

        خوب اگه نداشتی پس چرا 80 خرج عروسی کردی که حالا ناراحت 5 تومن کادو تی عقلت کمه دیگه

      • بدون نام

        چه فامیلای خسیسی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • رضا

      من 5 میلیون تومان سرمایه دارم البته مغازه پدرم هم خالیه و آماده کار اگر کسی ایده پر سود و بدون ریسک داشت من مشتاق شنیدنم

      پاسخ ها

      • وحید

        سلام مغازه پدر شما چند متره؟

      • majid

        maghaze kojast? behem email mizanin?

    • علی

      سلام بچه ها من خواستم بگم من میتونم با 5میلوین مغازه میوه فروشی بزنم راهمایم کنید با تشکر

    • احسان

      خرید و فروش ماشین . 2 روزی 500 تومان سود میکنی. اگه اول کار ضرر کردی اشکال نداره چون هنوز تجربه نداشتی . بعد از 1 سال واسه خودت گرگ میشی تو بازار ماشین.

      پاسخ ها

      • محمد

        با سلام
        آيا بايد با صاحب نمايشگاه آشنا باشيم؟

    • علیرضا

      سلام. بهترین کار تهیه و تولید فیلم هست. هم دست کم هست هم مافیاست. من خودم با زیر صفر شروع کردم ولی الان از بابت همین کا ظرف 2 سال حونه 200 میلیونی خریدم .

      پاسخ ها

      • امین

        سلام میشه بگی چ جوری؟

      • فرهاد

        سلام ..منظورتون فیلم وعکاسی عروسی هست؟ وکجا کارو شروع کردین

      • اکام

        چجوری؟

      • علی

        مگه میشه؟؟؟؟ چجوری؟؟ ایمیل کن لدفا

    • محمد

      با سلام
      من حدود15ميليون سرمايه دارم با يه مغازه در راسنه ي پارچه فروشان
      ميخوام حوله -انواع روميزي- پادري- زير سفره -روفرشي دستمال جادويي-سفره هاي شيك-توكابينتي روپشتي وامثالهم.اولاديگه چه چيزهايي بفروشم دوما عمده فروشيهاي اين اجناس در تهران كجا هستند؟

    • بدون نام

      WWW.ZULUTRADE.COM

    • اردلان

      همتون گشنه این بدبخت ها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه خودت گشنه نبودی که اینجا پیدات نمیشد

      • علیرضا

        ... واقعا اگه خودت نیاز نداشتی اینجا چه غلطی میکنی؟

    • روزبه اشرافی

      یه مشت اوسکول نیشستن میگن چه کنیم چه نکنیم...بابا پاشید همت کنین و همه چیز ردیفه.پیشنهادهای جالبی دارم .مشکل اینه که مام همش میگیم این کار ریسکه فلان کار ریسکه.خوب همینه !!باید جرات داشته باشی.من خودم سال 85 با یک میلیون شروع کردم الان شکرخدا 700 دارم

      پاسخ ها

      • behnam

        سلام میشه من رو هم راهنمایی کنید یا بهتر بگم توی یه کاری با خودتون شریک کنید ممنون

      • روح الله حسینی

        سلام، ببخشید میشه بگید چکاری رو شروع کردید؟
        ممنون

      • امین

        سلام میشه راهنمائیم بکنی؟

      • ash1

        سلام لطفا طرحتونو برام ارسال کنید مرسی

      • مهران

        سلام دوستان.افرین روزبه موافقم باید همت کرد

      • سارا

        اولا شر و ور نگو ثانیا احترام بقیه رو نگه دار

      • علی

        یعنی سالی ۱۰۰تومان به ما هم بگو چجوری ،این ایمیلمه s_a_tabatabaei61@yahoo.com

      • محمد

        سال 85 یک میلیون داشته حالا 300خرج کرده 700 داره ایول 10 سال فقط 300 خرج کردی

    • رويايي

      سلام من توقعم خيلي بالاست شايد يکم تخيلي بنظربياد.يه برنامه هايي توزندگيم دارم که 100ميلياردپول ميخواد!الان سرمايه کمي دارم100ميليون بيشترنيست کسي راهي براي من سراغ داره؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودکشی

      • majid

        ba poolet harcheghadr ke hast har 3 mah behet 15 darsad sood midam. khodet hesab kon cheghadr mishe. age vaghean rast migi kheeili kara hast ke beshe ba in pool koli sood kard

    • حسن طاهری

      سلام بهترین راه خود کشی است

    • راجو

      پرورش بوقلمون

    • فرشاد

      مغازه خالي دارم اما سرمايه ندارم كه يه كسبي رو استارت كنم اگه كسي پايه است بسم الله

      پاسخ ها

      • وحید

        سلام میتونم بپرسم مغازتون کجاست؟

      • محمد

        مغازتون کجاست وچند متراست

      • بدون نام

        سلام داداش اگه جای خوبی باشه من جنس دارم خیلی زیاد

    • مهسا

      من یک دفتر کار دارم با 40 میلیون قرض یک نفر ایده بده من چکار کنم 40 میلیون و پرداخت کنم و بتونم از دفترم استفاده کنم

      پاسخ ها

      • amoo

        به نظر من برو بده به یارو از 40 تومن بگذره

    • حسن

      خیلی ممنون از مطالب جالبتون
      1- ببینید چکاری میخواهید داشته باشی
      2-برنامهریزی کن
      3-اقدام کن

    • Majid

      Niyaz be sarmayeye shoma hastam, koli kar mishe anjam dad,ashna ziyad daram niaz be sarmaye hast. mail bezanin

      پاسخ ها

      • رضا

        توکه اینقدر آشنا داری خوب اونا باهات شریک بشن چرا اومدی اینجا کلاه برداری کنی؟

      • بدون نام

        گل گفتی رضا جان

      • رامین

        رضا لایککککککککک

    • توچال

      عرض ادب :از راهنمایی شما سپاسگزارم عنایت بفرمایید ایدهای بهتری پیشنهاد بدهید.

    • فاطمه

      سلام من تقریبا15 تومان سرمایه دارم میخوام یه شغل که مناسب خانم باشه وباشکست روبه رونشم چی پیشنهادمیکنین؟

      پاسخ ها

      • مهدی

        به نظرم شما برید تو کار محصولات سلولزی و ارایشی خودم تو همین کارم سودشم خوبه

      • علی

        لوازم‌ارایشی اشنا دارم جنسهات با من

    • زهرا

      سلام من 15میلیون سرمایه دارم میخوام تو تبریز کار پوشاک راه بندازم نظرتون چیه؟

      پاسخ ها

      • علیرضا

        برادر من ، من اهل تبریز هستم ولی ساکن تهران. تو تبریز پول در نمی یاد. ولی تا دلت بخواد آدم فضول و ناخن خشک داره. وقتت تلف نکن برو تهران یا کرج

    • امیر از رشت

      من 8تومن دارم یه شریک میخام که باهم یه کارراه بندازیم.ساکن رشت باشه.اگرهم کسی کاری درنظرداره که با8تومن میشه راه انداخت راهنمایی کنه لطفا

    • مهراز

      به نظر من یه کالای پرسود که نیاز همه هستش رو انتخاب کنید وبا زدن یه دفتر بازرگانی و با بازاریابی خوب این کالا رو واسه اون کارخونه به فروش برسونید

    • ناصر دماغ

      به نظر من با 5 میلیون خیار و آناناس بخرین بهتره یا میگیره یا نمیگیره

    • ایمان

      من 25میلیون دارم چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • محسن

      بچه ا همتون شام مهمون من پول هاتونم بیارید بگم چیکار کنید

    • مجيد

      منو در مورد شغل با سود بالا راهنماييم كنيد

    • اشكان

      سلام 100 ميليون سرمايه داريم مييخام بدم يكي كار كنه با سود ماهي 50% جايي رو معرفي كنيد هم معتبر باشه هم اين سودو بده

      پاسخ ها

      • علی

        هاهاها حالت خوشه چ پر توقع

    • حمیدرضابهدری

      دوستای من نظرمن اینکه هرکاری روکه میخواین شروع کنین اول ببینین منطقه تون بیشتربه چی نیازداره برین دردکوچه وبازاروبشنوین بعدتمامی مراحل کارتون روسنجیده برین جلووکاری رو انتخاب کنین که مورد علاقتون باشه(شاگردی یادتون نره هرچه قدرم استاد باشین)موفق باشین ان شاءالله.

    • کامی

      سلام
      من حدود 50 تا 100 تومنی دارم(بسته به زمانشه آخه)
      شراکتی کار میکنم
      ساکن بانه هستم
      پدرم تو کار صادرات وارداته
      تا دلتم بخاد ایرانو عراقو دبیو چینو تایلندو... آشنا داره
      اما می خوام خودم کار کنم
      هرکی دوست داشت شریک بشیم خبرم کنه
      kamel.tab@gmail.com
      خوشحال میشم

      پاسخ ها

      • افشین

        من میتوانم باهات کار کنم اهل گنبد استان گلستان هستم.اینجا از بانه هر چی بیاری میخرن09119968808 دوست داشتی تماس بگیر

      • امین

        زنگ بزن بهم من کاشانم محصولاتتو رد میکنم

      • saeed

        من میتونم در بحث فروش در بیرجند و زاهدان کمکت کنم در صورت تمایل به همکاری در خدمتم09156690118

    • شاهین

      سلام
      من یه زمین 300 متری دارم که توش یه مغازه 30 متری و یه انباری داره ولی پول ندارم که ساخت و ساز کنم و مشارکت هم دوست ندارم میخوام اونجا کسب و کار راه بیاندازم ولی پول زیادی ندارم 3 یا 40 میلیون بیشتر ندارم
      خلاصه این مکان اطراف شهرک اندیشه است البته داخل خود اندیشه نیست اطراف اونه نمیدونم چکار کنم کسی میتونه راهنمایی کنه جدیدا به کابینت سازی فکر میکنم ولی خیلی مطمئن نیستم اگه راهنمایی کنید ممنون میشم

    • شاهین

      سلام
      من یه زمین 300 متری دارم که توش یه مغازه 30 متری و یه انباری داره ولی پول ندارم که ساخت و ساز کنم و مشارکت هم دوست ندارم میخوام اونجا کسب و کار راه بیاندازم ولی پول زیادی ندارم 3 یا 40 میلیون بیشتر ندارم
      خلاصه این مکان اطراف شهرک اندیشه است البته داخل خود اندیشه نیست اطراف اونه نمیدونم چکار کنم کسی میتونه راهنمایی کنه جدیدا به کابینت سازی فکر میکنم ولی خیلی مطمئن نیستم اگه راهنمایی کنید ممنون میشم

    • SAJJAD

      سلام به داداشای گلم. من 2 سال پیش کارمو فقط با 8 تومن سرمایه شروع کردم الان 65 تومن پول دارم. یه مغازه لبنیاتی زدم و کلی سود کردم. فقط یادتون باشه اگه خواستین لبنیاتی بزنین جاش خیلی مهمه.. ایشالا همتون پولدار بشین....

      پاسخ ها

      • ash1

        فدای تو با این دل پاکت

      • ash1

        انشاالله همیشه موفق باشی

      • نیما

        عزیزم خیلی گلی خدا بیشتر بهت بده

      • ابی

        دمت گرم که مثه بعضیا فقط حرف نزدی وگفتی چکار کنیم انشالله میلیاردر بشی

    • علی

      من نمی دانم با پولم چکار کنم ماشین بخرم یا خانه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ضایع این که پرسیدن نداره خوب معلومه خونه بهتره

    • بدون نام

      عزیزان من هم 3 میلیون دارم میخوام یه کاری کنم که در کوتاه مدت توش سود داشته باشه . لطفا راهنمایی

    • roya

      سلام.من 5 میلیون تومن پول دارم گذاشتم تو یه بانک با سود 23% به نظرتون میشه از روش وام بگیرم بعد بزارمش تو یه بانک دیگه دوباره وام بگیرم؟!قسطاشم از رو سودش پرداخت میشه.اینجوری ظرف 4 سال پولم 2 برابر میشه!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حماقت نکن . سودش قسطش رو نمیده دختر .

      • مهندس

        سود وام همیشه کمتر از قسطش هست و اگر وام رو توی یک کاری نزنید که سود دهی داشته باشه فقط یه هزینه ماهیانه به خودتون تحمیل کردین . موفق باشید

      • مسعود

        تو برو دنبال شوهر پولدار بگرد از این خلاقیتا دوری بجویییی

    • بدون نام

      قبل هر کاری خیلی تحقیق کنید

    • داود

      سلام من اهل اردبیلم لیسانس معماری دارم به کارهای اجرایی هم علاقه دارم حدود سه میلیون دارم تو یه شرکت هم کار میکنم ولی میخوام از شرکت دربیام سراغ یه کاره نونو آبدار بزنم در ضمن یه سوله 400 متری هم دارم لطفا راهنماییم کنید اینم ایمیلمه
      aslani.davood@gmail.com

      پاسخ ها

      • افسانه

        پرورش قارچ گزینه ی خوبیه

      • ابی

        قارچ بیچارت میکنه

      • هومن

        اگه دور از مرکز شهره مرغداریش کن

    • پوریا

      سلام دوستان
      من 5 ملیون سرمایه دارم زیاد نیست ولی میخواستم بدونم کسی کاری یا شراکتی سراغ داره که سود بالا داشته باشه
      09375752121

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با majid تماس بگیر
        :d

    • مجید

      من در خصوص تولید مایع ظرفشویی و دستشویی تخصص دارم اگه کسی سرمایه داره بسم الله سرمایه 50 م

      پاسخ ها

      • kazem

        من هستم

    • مسعود

      سلام به تمامی دوستان لطفا خوب توجه کنید من در کشور عراق مشغول به کار هستم و کارم کارشناس فروش دستگاه های صنعتی چینی ، ایرانی و ترکی هست از درآمدم راضی م شکر خدا گاهی 3 میلیون گاهی 6 میلیون ولی کار مستقل رو بیشتر دارم کارای زیادی رو تو کشور عراق میشه انجام داد مثلا آهن ضایعاتی بخری وارد ایران بکنی و یک طرح دیگه دارم واسه اونایی که تو گمرک آشنا دارن ایمیل بزنن کمی صحبت کنیم تو فیس بوک هم میتونید پیدام کنید

      پاسخ ها

      • شهاب

        سلام میشه بهم ایمیل بزنی از کارت...مرسی

      • عادل

        گمروک اشنا دارم چون خودم گمروک فعالیت دارم

      • هدایت

        سلام اقا مسعود،اگه میشه لطفا یه ایمیل بهم بزن یا زنگ بزن ببینم برا فروش عسل تو عراق یا جاهای دیگه اشنا داری کمکم کنی،سپاس

    • میثم

      ولی به نظر من الان با پنج میلیون میشه ی کافه سنتی کوچیک زد که درامدش ده برابر بورس و این چیزاست

    • فالگوش

      سلام.به نظر من بهترين وموفق ترين راه درامد تو ايران فروش مواد مخدر(شيشه وكراك و..)هست اونم به حمد خدا تا دلت بخواد مشتري داره!
      به راستي چرا بايد تو جامعه اي زندگي كنيم كه بهترينهاي راه درآمد دروغ و كلك وخلاف باشه!!

    • علی

      سلام من سال 86 با 5700000 شروع کردم الان خالص 80 میلیون دارم خوبه به نظرتون

    • ناشناس

      خاک بر سر همتون

      پاسخ ها

      • شایان

        سلام چه کاربی دادا اگه میشه بهم کمک کن دادا

    • ناشناس

      دوست من تو کار نصب و فروش ریموت با ریسیور کنترل روشنایی منازل کارخانه اداره و... هست
      اگه خواستین با سرماییه کم یه کار داشته باشین باهاش تماس بگیرین تا راهنمایی کنه
      عملکردش اینه که کل روشنایی ساختمان رو با ریموت کنترل میکنه ایشالله موفق باشید تلفنشم اینه 09149712645_09309258390 اسمش علیه بچه با مرامیه راهنماییتون میکنه.

    • مهدي ی

      سلام. چرا همه فقط در مورد اینکه چقد پول دارن نوشتن!؟
      لطف کنید در مورد ایده و کارتون هم بگید نترسید ....!!!!!

    • موجی

      من یه ایده دارم ولی نمیدونم چیه لطفا بهم کمک کنید بدونم ایدم چیه

      پاسخ ها

      • موج موجی

        من میدونم ایده ت چیه فقط کمکم کن بتونم بگم ایده ت چیه

    • جیگولی

      یکی از بهترین کارها فروش خیار شور یعنی تولید آن و فروش به مغازه های سوسیس و کالباس فروشی است هیچی هم نمی خواد من از 200هزار تومن شروع کردم الان همونم ندارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خيلي باحالي

      • بدون نام

        دمت گرم

      • ابی

        دمت گرم خداییش کلی خندیدم

      • علی

        هی خدااا چقد خندیدم

      • بدون نام

        eyvalllllll

      • بدون نام

        هییییییییی واااااای
        دمت گرم

    • ash1

      سلام به همه من 8 تومن دارم و میخوام انشاالله برم تو کار پرورش شترمرغ به نظر شما چطوره بهم ایمیل بزنید و لطفا منو از نظرای خوبتون دریغ نکنید همتونو دوست دارم و مرسی

    • حميد

      من حدود 30ميليون دارم اما موندم چه كاري باهاش كنم
      اگه كسي موردي باشه يا راهنمايي كنه يا چيز ديگه ايميل بزنه
      mossafer_2007@yahoo.com

    • مری

      سلام به همگی 12 تومان دارم چه کاری خوبه

      پاسخ ها

      • ابی

        ساندویچی

    • مرتضی صانت مودب

      سلام به همه بیشترین سود بانکی روز شمار مال کدام بانکه ممنون میشم بگید

      پاسخ ها

      • مازیار

        سلام...
        بانک مهر اقتصاد روز شمار 23%

    • hojat

      salam pedare man sale 80 ye zamin kharid 8 melyoon alan 600 melyoone inam karie ammma alan zamin gherooooone

    • بدون نام

      سلام. من میخام پاییز نودوسه بادوستم مغازه گوشی فروشی بزنم شهرستانبناب. آش.

    • sepehr

      عالی

    • محمد

      با سلام
      بچه ها برای احداث سالن قارچ به 50 میلیون تومان پول نیاز دارم اگه کسی داره هم حاضرم شریکش کنم هم حاضرم با وثیقه مطمئن ازش بگیرم و سود خوبی بهش بدم . لطفا اگه مایل به سرمایه گذاری بودید با این شماره تماس بگیرید.09352943451. ممنون

    • میثم

      من میخوام یه تولیدی نایلون تو شهرمون تو استان گلستان بزنم اما نیاز به سرمایه دارم
      اگه کسی مایله سرمایه گذاری کنه بهم ایمیل بزنه
      msmpesarakloo@gmail.com

    • محمدرضا

      با سلام خدمت دوستان.هر کس مایل بود در زمینه فروش تابلو فرش فعالیت داشته باشه تماس بگیره.با حداقل سرمایه.حتی کمتر از یک میلیون.من خودم تولید کنندم.پیشنهاد های جالبی دارم.09368293343

    • عابدریمدانی گرگیج

      سلام دوستان
      من سرمایه5میلیون تومان دارم بنظرتون چکاری میتونم باش انجام بدم که سودخوبی داشته باشه
      برای راهنمایی باشماره زیرتماس بگیریید
      09396070077
      09103454013
      ممنون

    • شایان

      درود
      من سرمایه 3 میلیون تومان دارم بنظرتون چکاری میتونم باهاش شروع کنم که درآمد متوسط داشته باشم شغلی هم ندارم و فعلا بیکارم
      به کمک و راهنمایی شما عزیزان نیاز دارم با سپاس فراوان
      09396070077
      09103454013
      ممنون

      پاسخ ها

      • دهنوی

        سلام برو دنبال خرید کلی گیاهان دارویی و بعد بسته بندی کن و بفروش ادامه بده مطمئن باش در عرض 2 سال میلیاردر اگه نشی حد اقل پولت 200 برابر میشه بهت قول میدم

    • امید

      www.simsh.orq.ir
      این سایت فروش کارت شارژه با امکان عضو شدن ینی زیرمجموعه من میشه و سود ناچیزی بهم میرسه هرکسی عضو بشه برای کاروکاسبی توی فروش کارت شارز بدک نیست فقط بعد از عضویت برای لینکتون دامین بسازین ادرسشو کوتاه کنین و اونو به هر نحوی که میشه تبلیغ کنین از چاپ مجله تا سایتهای آگهی همه جا تبلیغش کنین تا مشتریهایتون زیاد بشن و شاهد سود فروش خود بشوید سوالی بود بپرسین
      saeedi2000@chmail.ir

    • هفت

      سلام دوستان من 7میلیون پول دارم میخوام یه کاری باهاش راه بندازم ولی نمیدونم چه کاری خوبه اگه کسی نظری یا پیشنهادی داره به من ایمیل بزنه لطفا.koorosh.kabir57@yahoo.com

    • سعید

      سلام من تخصصم لوله کشی سردوگرم وفاضلابه ودانشجوی کارشناسی تاسیساتم ولی بازار کارمون خوابیده اگه کسی میتونه کمکم کنه ممنون میشم09156690118

    • علیزاده

      سلام من تو کار ساخت قالب و تولید محصولات پلاستیکی هستم خوشحال می شم یه همکا یا شریک داشته باشم با شرایط سرمایه نزد خودتون یه محصول تولید کنید بفروشیم 09122901283

      پاسخ ها

      • محمد

        سلام میشه یه توضیح کامل در مورد کارتون و سرمایه اش چقدره به من بدی ممنون میشم.

    • مازیار

      سلام
      دوستان عزیزم کار آزاد نیاز به تجربه داره هرکاریرو که شما فکرشو بکنید نیاز به تجربه داره شما میتونید با چند ماه وقت گزاشتن تو کار مورد علاقتون تو کارتون اوستا بشید اون موقست که میتونید سرمایه اندکتونو با تزریق تو کارتون چند برابر کنید...مشکل همه ما اینه که میخایم یه شبه میلیونر شیم...

    • عباس

      با سلام من یه مغازه 80 متری در بزرگراه فتح دارم ، م خوام یه کسب کاری را بندازم ولی نمی دونم چیکار کنم البته سرمایه ام دارم اگه کسی خواست باهام شریک شه یا ایده ای داشت بهم ایمیل بزنه ممنون .
      a.p.taherian@gmail.com

    • رضا

      خيلي خوب ميشه اگه دوستان ب جاي اينكه بگن پولششون چند برابر شده ايده هايشان را بگويند چون روزي رسان خداست.

    • محمد

      سلام.من در حال حاضر 29 سالمه و و وقتی این کار و شروع کردم دانشجو کارشناسی معماری بودم.پدرم توی کار فروش چوب بود تا زمانی که من یه سری تبلیغات رایگان توی اینترنت برای فروش پالت های چوبی گذاشتم خوب اوش فقط زنگ خور داشتم بعدش تونستم با یکی و دو تا شرکت بزرگ قرارداد فروش پالت دست دوم جهت خط تولیدشون ببندم الان توی این شغل کمتر کسی هست که من رو نمیشناسه و در ضمن سرمایه اولیه من یک لپ تاپ برای توی اینترنت رفتن بود اما الان از واحد مسکونی تا ماشین زیر پام رو از اون طریق خریدم.
      از این و اون میخریدم به شرکتها میدادم اوایل نقدی بخاطره بنیه مالی پایین الان چکهای میلیونی.
      موفق باشید نا امید شیطونه.

    • مهدی رمضانی

      سلام دوستان .من کل مطالب رو خوندم ونظر خودمو میگم.
      ببینید دوستای گلم موفقیت اتفاقی نیست همه ما آنچه امروز داریم نتیجه تفکرات دیروزمان است پس باید برای فردا خوب فکر کنیم.مهربونای من آدما دو دسته اند:شرایط ساز وشرایط پذیر.کسانی که شرایط سازند به دنبال کاری می روند که به آن علاقه دارند وهرروز به موفقیت دراون کار فکر می کنن وبا تلاش فکری وجسمی نتیجه هم میگیرند.اما انسان های شرایط پذیرفقط دوس دارن دستوربگیرن ودریک اداره حتی به عنوان آبدارچی مشغول به کاربشن ویک حقوق مشخص ماهانه بگیرند.
      دوستان من آنچه درون ما رخ می دهد اتفاقات بیرونمان را شکل می دهد پس برای شروع یک کسب وکار اول باید درون خودمون رو تغییر دهیم .علایق خودرا بنویسید کارهایی که دوس دارین وبه نظرتون منطقی میاد روی کاغذ یاداشت کنین وبعد از برسی های زیاد یکیش رو انتخاب کنین وشروع کنین.سخت ترین مرحله روشن شدن مسیر هست وتمام.من سال 85خدمتم رو تموم کردم اومدم خونه ودیدم فقر تو خونه موج میزنه نه پولی نه خونه ای .خانوادم خیلی فقیر بودن.منم رفتم دنبال کارگری...........شیرنی پزی . سوپرمارکت .جوشکاری . مرغداری و.....اما موفق نشدم تا اینکه یک روز یک اتفاقی افتادو درون من تغییر کرد .الان خدارو شکر وضعیت مالیم عالیه.
      هرشخصی دوست داشت دلایل موفقیت منو بدونه بهم ایمیل بزنه شاید تونستم کمکش کنم. اینجا نمیشه تایپ کرد طولانیه.ازمدیر سایت هم تشکر میکنم
      سرمایه شروع من 50هزارتومن مالی وجرعت وریسک پذیری زیاد بود.
      mehdi.ramazani63@gmail.com

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منتظر ایمیل شما هستم. ممنون

    • کیومرث

      سلام ذوستان
      من اولین بار با دو سه میلیون شروع کردم، حدودا 8 سال پیش. به ترکیه پسته میبردم تو بسته بندی های فله ای الان کارگاه دارم و تو بسته بندی های کوچیک تولید و علاوه بر ترکیه به دیگر کشورهای اروپایی صادر میکنم و افتخارم اینه که الان یک میلیاردخودساخته هستم.
      موفق باشید

      پاسخ ها

      • شیری

        با سلام.تو این زمینه از شما مشورت میخوام با تشکر9379918737

      • lمحمد

        سلام میشه در مورد کارتون منو راهنمایی کنین ممنون میشم .mghorbani002@gmail.com

      • ابی

        سلام میشه منم راهنمایی کنی

      • مهران

        سلام منم هدف از کارم همین کار شماست میشه راهنمایی ام کنید.انشا... موفق تر باشید

      • محمد

        سلام دوست عزیز.من شزایط کار شمارو دارم میتونی یه راه ارتباطی به من بدی تا ازت مشورت بگیرم؟

      • محسنم

        باسلام برای بسته نیاز به مجوز داره ازکجا

      • س.ن

        سلام . لطفا در این زمینه را هنماییم کنید ممنون

      • negin

        لطفا منو راهنمایی کنین

    • بدون نام

      سلام. من حدود 150 تا سرمایه دارم که میخوام بزنم تو یه کار زود بازده. بیشتر بهم میگن بزن تو کار فست فود تو تهران. نظرتون چیه؟ کسی که خودش این کارو کرده به نظرتون کجاها تو تهران میشه با این سرمایه همچین کاری زد؟ یه سری شرکت های مشاوره هم هستن که ظاهرا تو این زمینه مشاوره میدن از انتخاب جا تا راه اندازی تا دکور و تبلیغ و .... میخوایتم نظرتون رو بدونم. کسی فکر یهتری به نظرش میرسه خوشحال میشم باهام در میون بزاره.

      پاسخ ها

      • دهنوی

        سلام برو تو بورس سهام بخر

    • ناهید

      باسلام من چندی پیش هسرم براپر سرطان ریه از دست دادم باکلی مشکل با4فرزند اما هرگز تانفس می کشم نامیدنخواهم شد 9م دارم امانمی دانم به چکاری دست بزم لطفان هموطن عزیزم مرایاری کنید ممنون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ۹میلیون که که هزینه خوردو خوراک فقط ۶ ماه برای ی خانواده ۵ نفره هست! سریع بفکر باش .هر کاری شد بزن.ی اسنک فروشی بزن

      • بدون نام

        بزن تو کار خياطي-آرايشگري

      • ابراهیم

        بزن تو کار ساندویچی
        سوالی هم داشتی به خودم بگو

    • علی

      سلام به همگی
      من یه جون سی ساله هستم که حدود پنجاه میلیون سرمایه دارم دنبال کسی هستم بتونم باهاش تو یه کار مطمئنی شریک شم
      ممنون 09126029960

    • akam

      سلام ب همه دوستانواشنایان... بنده با10 سال سابقه کاردرامورفنی واجرایی و3سال نظارت برامورساخت وتولیدفاز1مرزی یکی ازشهرستانهاوساختمون سازی فعالیت دارم خودمم کارشناس عمرانم لطفااگه کسی هست که قصدب همکاری داره بااین شماره تماس بگیره 09368814511 درخدمتیم

    • امیر ارومیه

      سلام دوستان همه گفتن منم میخام بگم دردمو .
      من یه لیسانس بیکارم و متاهلم با 2 تا هم فرزند هیچ سرمایه ندارم پول هر روز رو همون روز خرج میکنم به سختی خیلی زیاد زندگیم میگذره
      ایا کسی هست که بهم کمک کنه و بگه چیکار کنم کارگری کردم و ابدارچی هم شدم بازم خرج زندگی در نمیاد . خیلی ممنون میشم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هم کارگری و هم آبدارچی، کار کردن برای مردم....ببین چطور میتونی برای خودت کار کنی...

    • بازاریاب

      کسب درآمد در مسبی
      هديه عضويت در مسبي از 5 ارديبهشت تا 31 ارديبهشت: در هنگام فعال شدن حساب شما مبلغ 10000 ريال به حساب شما در سايت افزوده می شود.
      توضیحات بیشتر در لینک زیر:
      http://www.masbi1.ir/orderwork.aspx?rgm=172839

    • اشکان

      با سلام اینجانب جهت واردات خودرو به 150 الی 200 میلیون سرمایه نیازمندم یا به صورت شراکتی یا به صورت قرضی لذا خواهشمندم شرایط خود را جهت همکاری فقط اس ام اس کنید تا توضیحات کامل را به عرض برسانم.
      09367833073

    • ََََآرش

      سلام
      من ساکن تهران هستم 20 سالمه و میخوام هرچه زودتر پولدار بشم یعنی حداقل تو 3 سال حداقل یک میلیارد داشته باشم سرمایم نهایتش 5 میلیون تومنه اگه کسی بود منو معرفی کنه به یه کاری یا کلا بگم بهم کمک کنه خیلی لطف کرده لطفا بهم ایمیل بزنید
      arashsahar7@gmail.com
      دوستان منتظرتونم من به آینده زیاد امیدوار نیستم ولی دوستان این 5 میلیون قرض بهم داده شده لطفا کمکم کنید منتظر ایمیلاتونم

    • مسعود عسلویه

      پارچه سرای با 10 میلیون نظرتون چیه ؟>

      پاسخ ها

      • ابراهیم

        عالیه فقط تجربه داری؟؟؟؟؟؟؟؟

    • سعید

      سلام.من میخوام یه مغازه لوازم ارایشی بهداشتی بزنم و تجربه هم ندارم اگر کسی هست ک تجربه داشته باشه لطفا ازتجربیاتش دراختیار منم بذاره.ممنونsaeeed051@gmil.com

    • الهه

      من 10 میلیون پول دارم نمیدونم چه کاری راه بندازم که سود خوبی بده این بانکهای مزخرف که سود درست وحسابی نمیدن ترو خدا منو راهنمایی کنید.

    • بدون نام

      تن تاک بخرین مشکلاتتان حل حله

    • میلاد

      منم دو تا اتاق دارم که نمیدونم توش چه کاری میشه زد .چون مسکونیه و در ضمن مستاجر نمیخوام و میخوام کاری توی اون راه بندازم که هم بازار خوبی داشته باشه و هم راحت بشه فروخت.دوستان نظری ندارن؟

      پاسخ ها

      • رسول

        داداش قارچ پرورش بده سرمایه هم نمیخواد سود هم عالی

      • ابی

        قارچ ن ننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

      • yosef

        اصلا تو کار قارچ نرید من خودم 2 سال بودم اصلا بازده نداره؛تولیدی رو شروع کنید که جنستون اگر فروش نرفت بتونید نگه دارید و خراب نشه

    • محمود

      دوستان اگه کسی میخواد شریکی یه کاری توی خونه انجام بدیم و فکر وایده ای داره بگه.من یه خونه دارم که کسی توش زندگی نمیکنه.بیایید یه کسب و کاری شروع کنیم.یا منو راهنمایی کنید.

    • afzali

      سلام
      من 10میلیون را ماهانه500هزار سود میدم
      هرکس خواست تماس بگیره
      09137009100

    • جواد

      سلام ... 15 م سرمایه دارم ... چون مدرک مربیگری بدنسازی دارم تو فکر زدن باشگاه بدنسازی بودم ولی سرمایم کمه .... اجاره یا رهن مغازه زیر پله هم که خیلی بیشتر از این حرفاست ... کسی نظری نداره ؟؟؟

    • hani

      ارایشگاه بزنین سرمایتون هم یه قیچی

    • محمد

      سلام به همگی .به نظر من کارهایی که با سرمایه های کم مثل 2 یا 5 میلیون کرد یکی کارهای خدماتیه. یعنی درکل کارهایی که نیاز به تخصص شما داره و با این سرمایه میشه وسایلش رو تهیه کرد یا حداقل پول پیش وسایلش رو داد و باقیش رو قسطی کار کرد. کارهایی مثل تعمیرات برق اتومبیل،تعمیرات کولر ماشین و ...
      کارهای دیگه فروشندگیه، مثل پخش اجناسی که در سوپر مارکتها فروش میره که باید سعی کنید جنسی که میارید این خصوصیات رو داشته باشه:1- چون شما سرمایه تون کمه و در بازار رقابت زیاده مجبورید با بعضی مغازه ها به صورت اعتباری و نسیه کار کنید پس سعی کنید جنسی که میارید ارزون باشه و هر سری که فاکتور میدید به مغازه دار حتی اگر سفارشش زیاد باشه مبلغ فاکتورتون سنگین نشه .2- جنسی رو بیارید که گردش زیاد داشته باشه یعنی جوری نباشه که وقتی جنس رو به مغازه دار دادید تا سری بعدی که میرید هنوز جنستون رو نفروخته یاشه البته این موضوع واسه دوستانی که در شهرهای کوچک میخوان کار کنند مهمتره.3- جنسی رو بیارید که حداقل 30 درصد واسه شما سود داشته باشه تا سریع رشد سرمایه داشته باشین. 4 - جنسایی رو بیارید که حجمشون کم باشه و شما در شروع کار نیاز به هزینه اجاره انبار و این چیزها نداشته باشید و بتونید حتی توی اتاق خونتون هم نگه دارید.اینها تجربیاتی بود که من خودم به کار گرفتم و جواب داده و خواستم در اختیار شما قرار بدم تا ان شاالله شما هم موفق بشید.
      با آرزوی پولداری همه دوستان

    • حمید

      سلام
      من پنج میلیون سرمایه دارم می خوام باهاش یه کار با سود مناسب راه بندازم.
      نیاز به یه ایده ی واقعی و عملی دارم.
      اگه کسی هست و راهی سراغ داره یه لطف کنه و بهم ایمیل بده.
      با کمال تشکر.
      hamidrezasayyady@gmail.com

    • بورسی

      با توجه به حضور آقای روحانی، امثال بورس، پربازده ترین گزینه سرمایه گذاری هست

    • محسن استیری

      سایت جالبی هست من هم نزدیک به 20میلیون پول دارم تخصصم آنارشیشه هست ولی میخوام بزنم توکاتولیدی لباس وچگونه. به نظرشما خوبه؟؟؟؟؟

    • علی 66

      سلام به همگی
      میخواستم بدونم اگه با 10-12میلیون یه مغازه لبنیاتی بزنم بهتره یا فروش لوازم موتورسیکلت؟؟؟؟ممنون میشم راهنماییم کنید تجربه هم ندارم/

    • بدون نام

      لبنیاتی

    • صالح

      داداش کار تخصصی مثلا فقط پوشاک کودک انجام بده. همه چی نیار

    • حسین نادرزاده

      با سلام
      خیلی سایته خوبیه منم10تومان وام گرفتم می خوام برم تو پخش

    • سید

      اگه وسیله داشته باشی که کارپخش راانجام بدی میتونی تخمه باکیفیت و تفت داده تنی ازتولیدکننده از شهرخوی یاکرمانشاه بگیری وبه سوپری هاباقیمت کمتراز عمده فروشها بفروشی.تخمه کانادایی کیلویی5500میخری عمده فروشهاکیلویی8000تا8500میفروشن تومیتونی باکمی ارزانترفروختن مشتریهای زیادی داشته باشی سود خوبی هم ببری.بعدازمدتی میتونی خودت عمده فروشی بزنی وکارخرده فروشی هم داشته باشی .قطعاسودکلانی میکنی.فقط باید تداوم داشته باشی شاید اوایل بازارت خوب نباشه امادرست میشه.ایرانی سربلندباتفکرمثبت .برقله ارزوهایتون میبینمتون

    • حسن

      سلام د.ستان با8میلیون چیکار میتونم بکنم؟

      پاسخ ها

      • ابراهیم

        داداش یه ایمیل بزن بهم تا بهت بگم به خیلی چیزا بستگی داره
        ebi13704@yaho.com

    • لبولفضل

      سلام من از اول نوجوانی کار کردم چندین شغل بلدم اشپزی الکترونیک کشاورزی و خرید و فروش تره بار ولی بد شان سی اوردم سرمایه خود را از دست دادم و حالا دارای 100 ملیون بدهی هستم اگر مقداری سرمایه داشته باشم در خودم توانائی میبینم جبران بکنم لطفا راهنمای بکنید چه کاری انجام دهم که در یکسال 100 ملیون بدهی خود را بدهم

    • امیر امیری

      باسلام وعرض خسته نباشید به عزیزان مشاور

      بنظر شما با 70میلیون تومان چه کاری راه بیندازم که سودآورباشه درضمن من هیچ سابقه ی فروشندگی ویا پیمانکاری ندارم ممنون میشم ازراهنمائیهای برادرگونه عزیزان

    • فرهاد

      سلام به همه دوستان من در يكي إز بهترين خيابان هاي شلوغ و مركزشهر أهواز داراي يك ملك بسيار با أرزش با موقعيتي عالي تجاري وإداري هستم و نياز به شخصي دارم به منظور سرمايه كذاري ومشاركت جهت ساخت ضمنا أين ملك داراي فروشكاهي سه بربا٢٥٠مترتجاري قابل كسترش تا ٧٠٠ متر مي بأشد و و اماده هركونه بيشنهاد شراكت با فروشكاههاي بزرك وزنجيره اي و توليدكننده و غيره ميباشم ضمنا أين ملك داراي ٢سند٦دانك ميباشد وداري ١٥٠٠متر تجاري و١٥٠٠اداري كه به صورت يك باساز قديمي ميباشد در هر صورت خوشحال ميشوم همكاري نمايم ضمنا اول به فكر سود شما هستم بعد خودم لطفا جهت اطلاع بيشتر و توضيحات كاملتر باشماره٠٩١٣٠١٣٢١٣٢تماس بكيريد.

    • آقای خوب

      من با مدرک لیسانس دو ماه تابستون رفتم کارگری،8 صبح تا 8 شب زیر آفتاب،ولی حالا پولمو نمیدن،هیچی دیگه دعا کنید بدن،خدافظ شما

    • reza

      سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز با تجربه. من دارو ندارم6ملیون ازتون کمک و پیشنهاد میخوام که چه کاری میتونم انجام بدم سود خیلی زیاد برام مهم نیست فقط کار مدام باشه. ممنونم

    • مازیار

      سلام
      الان بهترین فصلیه که سیفیجات بخرین انبار کنین بعد زمستون بکشین بیرون بفروشین...یه سردخونه نزدیک شهر خودتون پیدا کنید و ...

    • sis

      من2000متر گلخانه دارم با تمام امکانات بنظرتون از کجا و چطوری شروع کنم و چقد سرمایه واسه شروع لازمه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        5 میلیون توی این فصل

    • habib

      سلام دوستان من ۹م پول دارم لطفا راهنمایی کنید به چه کاری بزنم ممنون میشم

    • علیرضا

      سلام دوستان، یک پیشنهاد عالی دارم
      کتب پزشکی اورجینال که به صورت زبان لاتین وارد میشود بسیار گران میباشد، از این رو چند تا از دوستان به سایتهای مربوطه مراجعه میکنند و صفحه صفحه انرا کپی میکنند به عبارتی افسد میکنند. یعنی شما که پزشک باشید جهت تهیه یک کتاب اورجینال شاید 6 یا 10 برابر افسد (کپی) همان کتاب باید پول بپردازید. این کار در کشور ما جرم محسوب نمیشود بلکه تشویق هم میشود و از بابتی ارز نیز از کشور خارج نمیشود،
      دوستان این کار فوق العاده پر سود بوده ازطرفی چون مشتریان شما پزشکان هستند پول خوبی در این حرفه میباشد.
      شما نیاز به تحقیق و جستوجو سایتهای خارجی کتب پزشکی، یک مکان مناسب نچندان بزرگ که هم دفتر شما باشد هم محل کار تعدادی کامپیوتر قوی و شما میتوانید با یک دستگاه چاپ که 90% انها به صورت دست دوم وارد میشود و میتوان براحتی تهیه نمود شروع کرد.
      البته شایان ذکر است محل کار شما باید در محدوده انقلاب باشد.
      دوستان نزدیک من دراین امر مشغولند واقعا موفقند کسانی که طی 2 سال البته زحمت بسیار موفقند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لطفا منو راهنمایی کنین؛ ممنون

    • هانی

      باعرض سلام من 10ملیون پول دارم ولی نمیدانم با این مبلغ به چه کاری دست بزنم واز انجایی که از ریسک کردن میترسم به علت اینکه هیچ پشتیبان ندارم از شما تقضادارم بگید به چه کاری دست بزنم ودرامد خوبی داشته باشه ضمنا خودم 31 سالمه وبیکارم

    • ahmad

      سلام به تمام دوستان عزیزی که فقط وفقط قصدشان به دست آوردن نون حلال برای خودوخانواده شان هستم بنده خودم کارمندهستم حدودیک سال میباشد درکنار کارمندی یه شغلی ایجاد کرده ا م که علاوه براینکه به سه نفر ماهنه ششصدهزارحقوق میدم بلکه سرمایه ام تویه سال ازده ملیون صدوبیست ملیون شده بطوریکه دنبال یه راهی هستم که خودمو ازدست اداره راحت کنم روش بنده برای اونهایی
      هستش که اولا مردعمل باشندوهمش حرف نزننددوما درحدود ده میلیون سرمایه داشته باشندمرحله اول:اجاره ی مغازه ای حدود25 متری درخیابان های اصلی یکی ازمحلات ترجیحا محله ای که انتخاب میکنی ازنظراقتصادی سطح متوسط داشته باشنداگر پایین هم باشد مشکلی نیس ضمنامبلغ اجاره ات هم پایین تره هم مدت اجاره تو سعی کن درقراردادکمترازدوسال نبندی بخاطراینکه پس ازیکسال زحمتودرمرحله زمانی سوددهی بالا ازشغلت سواستفاده نکنندوشمادردوسال بتونی پشتوانت قوی کنی وتغییرمکان نتونه توبازارت زیادتاثیزبذاره مرحله دوم:خرید لواز م پلاستیکی خانگی ازتهران که قیمت هرقلم بیشترازدوهزارتومان نباشد بنده درحدودصدقلم جنس که قیمتشون پایین دوهزاره درمغازه م موحوده اسم مغازه تونو میذارید دنیای دوهزارتومانی یعنی هرکالایی که شماخواهیدفروخت قیمتش دوهزارتومانه لازم به ذکراست بنده جنسی راآورده ام که خودم دوهزارودویست خریده ام ولی دوهزارمیفروشم ولی درکنارش جنسی راهزارخریده ام دوهزارمیدم چون طرف حساب شما زنها هستن وعاشق خرید لوازم خانگی مخصوصا درطبقات پایین جامعه پس مطمین باشید زنی که واردمغازتون میشید باخرید یک قلم کالاخارج نمیشه درمرحله سوم شما مطمینا نیازبه کمک دارید پس سعی کنید بعلت نوع شغل ازخانم ها درصورت امکان ازبستگان نزدیکتون کمک بگیرید واستخدام کنید موفق باشید

    • رحیم رحیمی

      با سلام وخسته نباشید خدمت همه دوستان
      یه نصیحت برادرانه اگه میخوای توی کارت موفق باشی
      حالا هر کاری که باشه .اول از همه ۱یا ۲ ماه توی اون کار برو جایی شاگردی کن تا دستت بیاد چجوری از اون کار بهتر پول دربیاری با این کار هم یه پولی در آوردی هم اگه بچه زرنگی باشی کارو از طرف می دزدی واز تجربه دیگران استفاده میکنی . از قدیم گفتن تجربه کردن تجربهای دیگران خطاست شما هم سعی کنید از اونا درس بگیرید .

    • سمیرا

      الان 3 سال میشه که دارم با پول خیلی کم کار میکنم خیلی صاحب تجربه شدم طوری که پروژه های بزرگی طراحی کردم درسته به اسمه من نیست ولی من که میدونم کاره منه بالاخره هیچی هم نداشته باشه صاحب تجربه شدم من اگه این پولو داشته باشم میرم سفال گری می کنم کار هنری می کنم نمایشگاه راه میندازم. 3 ماه یه بار کارا مو میفروشم یا میبرم جمعه بازار. ولی برای کسی دیگه مفت کار نمیکنم مگر اینکه دوستش داشته باشم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای وااای

    • خاتمی

      سلام 5میلیون خودش سرمایه هست اگه هدف فقط کار کردنو پول در اوردن باشه به شرطی که اما واگرو از ذهنمون پاگ کنیم

    • Ebbi

      سلام بر دوستان گل.منم ی 5میلیونی سرمایه دارم.خب قربونتووون برم ی پیشنهادی،فکری ک بتونم موفق باشم.ی ایده ای ک ی خاکی تو سرم بریزم

    • احمد

      البته بنده تو زمینه بسته بنده بندی و قطعه بندی مرغ و پای مرغ سورت روده ودامپروری هم اطلاعات جالبی دارم و کار کردم اما فعلن ترجیح می دم تو زمینه قالب و تولیدات پلاستیکی با مصارف بهداشتی ساختمانی و اشپزخانه فعالیت کنم با تشکرعلیزاده

    • امید

      سلام به تمامی بچه ها من حدود 40تومان پول دارم به نظر شما چه کاری میشه باهاس کرد ممنون میشم اگه راهنمای کنید.

    • نیما

      اخه بندگان خدا اگر 50 تومن دارید بزنید تو کار زمینهای توریستی گیلان و مازندران.سودش حد و حساب نداره .میگیری کاربریشو عوض میکنی 9 ماهه 6 برابر سود میکنی.خودم تو این کارم هرکسی کمک خواست یا خواست بیاد تو این کار خودم جزئیات بهش میگم.

      پاسخ ها

      • مهرنوش

        سلام من حدود 25 تا 30 دارم خیلی کار خرید و فروش را دوست دارم میتونید راهنمایی کنید.
        مرسی

    • علی

      باسلام ازدوستان کسی هست که بدونه برای بسته بندی مواد غذایی چه مراحلی رو بایید طی کرد؟مجوزشو صنعت معدن میده؟

    • شیرین

      بچه ها من نزدیک 12 میلیون پول دارم که دادم دست یه نفر باهاش کار میکنه و 3 درصد بازاریشو بهم میده میخوام بزنم تو یه کاری که بیشتر سوددهی داشته باشه و خودم با پولم کار کنم با توجه به اینکه من یه خانوم هستم چه کسب و کاری رو بهم پیشنهاد میدین؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دنبال چند درصد در ماه هستید ؟

    • محمد

      ٥ سال پيش داروي بيحسي دندان ليدوكايين بسته اي ١٠ تومان بود امروز هر بسته بالاي ٦٠ هزار تومانه. سرمايه گذاري تو وسايل دندانپزشكي عاليه ولي سرمايه اوليش بالاست و تاريخ انقضا شونم بايد در نظر گرفت

    • مهربون

      بادرود'بنظرم'انسانهاازنظراقتصادی دوگونه اند وشاید بتوان آنها را جهت راحت فهمیدن به لکوموتیوو واگن ها تشبیه کرد'به دلایل گوناگون همه مثل هم نیستند'بعضیها دارای شم اقتصادی مادر زادی هستند'نمیشود منکر شد'باید آنرا قبول کنیم'پس اگر آنرا قبول کردیم باید راهی پیدا کنیم که واگن ها را به لکوموتیو متصل نماییم'تمام واگن ها دارای توانایی های منحصر بخود است' وارزشهای خود 'پس بیایید در فکر متصل کردن واگن ها به لکوموتیو باشیم'با این تعریف میفهمیم لکوموتیو یعنی انسانی با شم اقتصادی و ایده راحت پذیر و واگن ها انسان های گوناگون با ارزشهای منصر به خود'پس خواهش میکنم از دوستانی که دارای ایده منطقی با توجه به اوضاع فعلی ایران دارند با زبانی ساده و ارایه نمونه ومدرک توجه واگن ها را جلب نمایند'

    • اردلان

      سلام من توزندگی پنج میلیون داشتم که شریکم برد حالا واسم خود کشی خوب نیست

    • ٠٩١٣١١٨٦٤٢٠

      سلام
      من يه ادمي بودم كه با صفر ىارد بازار كار شدم و خدا را شكر به همه جا رسيدم البته چند تا شغل عوض كردم
      ذغال فروشي
      موبايل
      ماشين
      دفتر پيشخوان دولت
      طلا و ....
      حدود پنج ماه پيش يكي حدود نصف سرمايم را برد و منا داغون كرد
      بعد از اون الان با حدود ٣٠٠ -٤٠٠ ميليون سرمايه ديگه هنگ كردم چه كار ميتونم بكنم كه جبران رفته هام بشه
      لطفا يه كسب و كاره پر در امد با اين سرمايه به من پيشنهاد بديد

      پاسخ ها

      • yosef

        سلام میتونید بزنید تو کار بازیافت مثل کارگاههای بازیافت پلاستیک و کارتون و لاستیک و اونو تبدیل به مواد اولیه مصرفی کارخانه های لاستیک و کارتون سازی بفروشید خودم تو فکر این کار بودم ولب چون سرمابه زیاد میخاست و سرمایه من خیلی کمبود نتونستم دستگاهاشو بخرم

    • احمدرضا

      سلام يه اپارتماني دارم حدود ٨٠ متر تو خيابان شريعتي پايين پاسداران موقعيتش اداري كلا ٣ واحده كه اون ٢ تا هم شركتن هركي فكر مي كنه از ازش ميشه نون در اورد بسم الله ايده اي اگه داريد از مطرح كردنش ممنون مي شم راستي وسايل شركتم داره ميز و صندليو كامپيوترو فقط نمي دونم چه شركتي اخه

      پاسخ ها

      • امیرعلی موسوی

        سلام من در زمینه کارهای تبلیغاتی ی فعالیت های دارم و خودم هم تولید کننده کیف هستم خواستی میتونیم در زمینه تبلیغات همکاری کنیم

    • اباندخت

      با سلام . به نظرتون برای یه خانم خانه دار لیسانسه که سابقه فروشندگی هم داره با سه میلیون چه کاری مناسبه که زیاد وقت گیر هم نباشه بتونه به خانواده برسه ؟

    • حسین

      با 5 تومان میشه کارها کرد جهت راه اندازی شغل با مبلغ کم به من ایمیل بزنید.denagostar1392@gmail.com

    • ابراهيم

      با سلام بيست ميليون پول دارم براي سرمايه گذاري چه كاري بهتره انجام بدم لطفا راهنمايي كنيد.

    • حامد

      من 7 میلیون سال 86 داشتم .فکر کردم به اینکه چیجوری درامد زایی کنم .رفتم دنبال کار تخصصی ولی تخصص نداشتم به این فکر افتادم با یه اهل فن شریک بشم سرمایه از من کار از اون .الان 8 سال گذشته هم خودم متخصص شدم هم 200 میلیون در امد زایی کردم

      پاسخ ها

      • کاظم

        سلام میشه بیشتر توضیح بدی و اون حرفه یا تخصص اسمش چی ممنون میشم

    • مهدی

      سلام
      بیست تا سی میلیون. ساکن شیراز. کاری که بشه بصورت نمایندگی یا شراکت بین تهران و شیراز انجام داد و پرسود باشه رو لطفا معرفی کنید
      ممنون

      پاسخ ها

      • yosef

        سلام اگه اینقدر سرمایه داری میتونی زمین بخری و بری تو کار محصولات باغی مثل لیمو خرما زعفران

    • میثم

      من 100میلیون پول دارم ولی به فکر یک کار تولیدی میگردم یکی راهنماییم کنه

      پاسخ ها

      • قاصدک

        باهاش یه خونه بخر و اجارش بده

      • بدون نام

        کار تولید پوشاک هم خوبه

    • کورش

      باسلام
      کسی اگه اطلاعی درمورد بازار زعفران داره بنویسه

    • ندا

      سلام، دوستان لطفا کمکم کنید هر کس این نظر رو دید کمکم کنه من یه دخترم ۲۸ ساله ام که میخوام تو مغازه پدرم کار و کاسبی راه بندازم اما اصلا نمیدونم چیکار کنم میشه چند تا شغل زود بازده و خوب تو یه محدوده خلوت بشه راه اندازی کرد بهم پیشنهاد بدین خیلی زود من بیکار شدم افسردگی دارم میگیرم و اینکه خرج خانواده ام با منه

      پاسخ ها

      • حاج محمدرضا

        چقدر سرمایه دارید؟

        آرایشگری و فروش لوازم بهداشتی آرایشی

      • VOLVO

        در مورد عطاری تحقیق کن. میگن عطاریها درآمد خوبی دارن

    • بهناز

      سلام دوستان ..من حدود 30 40 تومن پول دارم ..فوق لیسانس از دانشکاه دولتیم ولی چون 2 ساله فارغ التحصیل شدم و هنوز بیکارم دارم به مرز جنون میرسم...یکی از دوستام مغازه پوشاک زنانه ترک باز کرده تو تبریز و فروش خوبی در حد خودش داره...با توجه به اینکه من تو اصفهانم میتونم اینکارو انجام بدم؟ دوستان اصفهانی اگه میشه راهنماییم کنن...تو اصفهان پوشاک ترک که یکم گرونتر از اجناس ایرانی و چینی و صدالبته با کیفیتتره، آیا خریدار داره؟ یا مردم ترجیح میدن ارزون بخرن و هر ماه بخرن؟
      ممنون میشم کمکم کنید ...دیگه از بیکاری نمیدونم چیکار کنم..عاشق کار کردن و پول در آوردنم..ولی راهشو بلد نیستم

    • کوروش

      سلام دوستان عزیز , من کار آشپزی میکنم , یک سال پیش این کار رو تو خونه شروع کردم کلی هم تو محلمون گیشا مشتری داشتم ولی بعد پنج ماه همسایه ها ناراضی بودند مجبور شدم جمع کنم , دوستانی که جای کوچکی مثل زیر زمین یا یه واحد مستقل کوچک دارند تماس بگیرن .ممنون .
      ۰۹۳۶۱۶۹۹۱۹۱

    • omid

      اگه دنبال کار در منزل یا شغل دوم با در امد بالا هستی به این وبلاگ سر بزنwww.omid165.blogfa.com

    • اكب

      من بچه دهدشتم فقط ٢٧سالمه با ٣٨٠٠ شروع كردم الان -١٦٠م دارم از ٨٨ تا الانو گفتم يه زميني پدرم بهم داد فروختمش فقط ٣٨٠٠ توش كار كردم خداي خ زحمت كشيدم

      پاسخ ها

      • رضا

        سلام. شیوه کارکردن خود را برای دیگران بگو

    • ندا

      سلام. به خدا خسته ام نمیدونم چه کار کنم شوهرم هر کاری انجام نمیده الان ساعت 3 ظهر هست و اون هنوز خوابیده هر کاری رو عار میدونه ولی محاصره من سختی بکشم حقارت بکشم به خدا همش پدرم پشیمون داره تا الان 50 میلیون به بابام بدهکاریم، زندگی برام سخت شده عصبی شدم، خودم فوق کامپیوتر دارم دانشگاه درس میدم. باورتون میشه هنوز بعد از سه ماه حقوق بهم ندادن! خیلی غصه میخورم، کمکم کنید یه کار خوب تو خونه که به سرمایه زیاد نیاز نداشته باشه بگیید یک عمر دعاتون میکنم شوهرم همش میگه زشته آبروم میره، این کارو بکنم اون کارو بکنم، منم از خانواده متوسط رو به بالایی بودم که الان این شده زندگیم فقط غصه فقط گریه، هیچ کاری از دستم درنمیاد، الورودها کمکم کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو طلاق بگیر خلاص

      • شاهین

        آرایشگری خیاطی آشپزی کدومش رو بلدی؟میتونی یه سایت بزنی و محصولی را بخری یا کاری را که بلدی با قیمت کمتر انجامش بدی یا میتونی هزینه کنی و اموزش ببینی.
        اگه کمی سرمایه داری یه ارزان سرا بزن با تبلیغ زیاد و بگو مثلا تمام اجناس 5 هزار ت (مثل اجناس پلاستیکی اشپزخونه شانه جوراب لیوان گل سر-کش مو-قاب عکس-سیم-کتابای کوچک آشپزی-کارد چاقو-دستمال کاغذی- کاغذ کادو-شارژ-نخ قرقره- تابلو کوچک وسایل خرازی و ... اگه صد قلم بفروشی میشه روزی 500 هزار ت میتونی یه دستگاه کپی هم کنارش بزاری برای کپی کارت ملی شناسنامه و ..-فقط مغازت جای خوبی باشه انشا.. مشکلات تمام مردم حل بشه انشا..

    • بدون نام

      طلاق

    • ندا

      نه تحمل میکنم هر چه قدرم سخت باشه به خاطر دخترم به خاطر زندگیم با همه سختی ها میجنگم خدا بزرگه

      پاسخ ها

      • کامران

        خانم محترم کسی که تا 3 میخوابه عمرا درست بشه، یعنی شاید اگه بگم بدتون بیاد ولی این شخص بیماره(مثل معتادها که بیماریشون سخت و علاجشون هم سخته) بیشتر فکر کن حتی اگر دخترتونو دوست دارید باید به خاطر اونم شده تهدید به طلاق کنید و پاش هم وایستید تا بلکه یه تکونی بخوره، اگه مرد عمله باهم دیگه یه نمایندگی فروش بیمه بزنید تا کم کم راه بیفته و...والا همون طلاق

      • مهدی ایده پرداز و طراح

        سلام خواهر محترم با توجه به نظرات شما و اینکه اطرافتون ادمهای متوسط به بالا زندگی میکنن و با سختگیریا بانکها بابت وام دادن...شما اگه هنوز اعتباری دارید در فامیل و دوستان از طریق تلگرام یه گروه تشکیل بدید که میخواید قرعه کشی خونگی بزارید سعی کنیذد مدتش 20 ماه کمتر بشه مثلا 20 ملیونی یا 30 ملیونی بزارید ماهی 500 هزارتونم یا 1 ملیون ..بزارید مردم پول دارن واسه این کارا پول میدن ..شما اولیشو برمیدارید تنبل باشد یا زرنگ نباشید ماهی 1 تومن دستتونو میگره...تو دوسال 60 ملیون دستون میگره.....باز نظر خواستید میگم یاعلی

    • مسعود

      به نظد من با 5 ملیون تومان نمی توان کادی کرد

    • ابراهیم

      باسلام خدمت دوستان
      وقت عزیزان ونمیگیرم اماحیفم اومد درباره یک موضوع چیزی نگم وبعضی ازدوستان وراهنمایی نکنم
      دوستانی که دوست دارن بزنن توی کارتولیدی مخصوصا تولید بوقلمون و مرغ پرورش عسل و.....ازشون خواهش میکنم یاتوی این کارانیان یااگه خواستن بیان یک مقدار بیشترفکر کنن. ....چون من حدود8ساله توی این کارم متاسفانه مخصوصا ازسال 93 اوضاع تولید خیلی افتضاح شده من خودم باوجود اینکه بهترین تولیدمرغ کشورودارم درعرض چهارماه پیش 15 تومن ضرر کردم دوره بعد 37تومن ضرر کردم یکی ازهمکارام درعرض یک سال ونیم بدهیش 600میلیون تومن شده وورشکسته شده....
      متاسفانه توایران اصلا ازتولید حمایت نمیشه فقط وفقط برین سمت دلالی البته اگه بتونید پولشو بخورید ماکه ازگلومون پایین نرفت .....
      آوازدغل از دورخوش است ببخشید سرتون وبه درد آوردم. ..دلم خیلی گرفته بود ازسوء مدیریت دولتمردان. ....

    • سهراب

      سلام.لیسانس دارم.اما الان پخش انواع اسپری خودرو رو انجام میدم.راضی هستم.اما متنفر از...........

    • مسعود

      سلام دوستان,من سرمایه ایی حدود ٢٠٠ میلیون دارم,میخوام بزنم تو کار زبسته بندی و صادرات زعفران اگه کسی نظری و پیشنهاد و تجربه ایی داره ممنون میشم کمکم کنه.بنظر شما کار بهتری اگه میشه انجام داد راهنمایی م کنید,ممنون

    • علی

      سلام من داداشم تو کرج تو شرکت بین المللی آرایش بهداشتی
      کار میکنه منم دانشجوام خوزشتانی ام تو شهرستان خواست نظرتون بپرسم که من برم از مغازه های آرایش بهداشتی سفارش بگیرم و به داداشم بگم بفرسته و پخش کنم کلا ویزیتوری نظرتون چیه

      پاسخ ها

      • yosef

        سلام اگه امکانش هست با من تماس بگیرید من هم کمی سرمایه دارم شاید تونستم محصولات شما رو بازار یابی کنم 09364955812

    • محمد

      من موندم چیکار کنم بعضی از دوستان هم پیشنهادت عجیبی میده آخه الان کجا با 5 میلیون مغازه اجاره میدن الان رهن یه مغازه 20 متری تو پایین شهر 100 میلیون شده تازه کلی هم وسایل باید بخری

    • سعید

      من60میلیون دارم به نظرتون بااین پول چه کاری راه اندازی کنم اهنمایی کنید؟

      پاسخ ها

      • ایلیا

        سلام
        اگر به کارهای کشاورزی علاقه دارید کارهای باغداری و دامپروری شغل خوب و درامد زا میتونه براتون باشه اولش زحمت داره ولی وقتی رو ریل بیفته بهتر میشه
        اگر به کار کشاورزی علاقه ندارید برید تو کار مواد غذایی میتونید توکار پخش باشید
        کار صنایع دستی هم کار با توجه به رشد گردشگران و یعدش صادرات هم میتونید داشته باشد

    • مهدي

      با سلام و احترام من مشهد هستم كاري مد نظرم هست كه ده ساله مشكل اشتغال هر كسي كه در آن مشاركت كنه براي هميشه حل ميكند
      54 هزار نفر بيان و سرمايه پنج ميليون تومنشون به من قرض بدن ده ساله چك و تضمينم بگيرن برن آزاد بعد از ده سال همه اين 54 هزار نفر استخدام ميكنم با شغل شرافتمندانه و پول ساز در حدي كه ماهي به اندازه همين پولي كه به من قرض دادن درآمد داشته باشن
      اين ايميل من هست هر وقت 54 هزار نفر به من درخواست دادن همه دريك كنفرانس مجازي دعوت ميكم اگر سرعت جواب نداد گروه بندي ميشيم
      بعد توضيح ميدم با تشكر و احترام
      كاردان فني نقشه كشي صنعتي
      كارشناس بازرگاني
      كارشناس ارشد مديريت منابع انساني
      ( عملكرد و بهره وري )
      راه طولاني گاه با يك اعتماد نزديك ميشود ولي هرگز راه بنبست نمي شود چون خدا هست .

      پاسخ ها

      • وحید احدی

        کو ایمیلت نقشه کش

      • بدون نام

        حالت خوبه پسرم؟؟؟ 270 میلیارد میخوای که مشکل اشتغال بقیه رو حل کنی؟؟؟؟
        همونو بزاری بانک ماهیانه بیش از 5 میلیارد سودشه که تا ده سال میشه بیش از 600 میلیارد!!!! که بعد ده سال به همه اون بدبختا که پول دادن دو برابر پولشونو بدی، 200 میلیارد شیرین خوردی... تازه میخوای به ملت چک تضمین هم بدی!!!! پسرم تاریخ فرار کی هستش؟؟؟ خبر بده با هم بخوریم....ما بشیم تازه ترین اختلاس

    • مرتضضی

      سلام دوستانن

    • مرتضی

      مابرای کارمان به یک سرمایه گزارنیازمندیم محدوده کرج

    • بدون نام

      سلام ،من ۸۰ ملیون پول دارم ۲۵ سالمه تهران اریاشهر میشینیم با این پول چه کنم

      پاسخ ها

      • رضا

        ماشالله تو با این سن خوب پس اندازی داری .تو بگو ما چیکار کنیم

      • MOSLEM

        5 ىرصى ماهيانه كافيه ؟

    • مریم

      من 30 میلیون دارم و در شهرکرد میخوام کسب کار راه بندازم بیشتر نظرم روی مغازه آرایشی اما روی کاشت زعفران هم فک کردم نمیدونم چقد سرمایه میخواد به نظرتون با این پول چه کار خوب و پر درامد میتونم راه بندازم آیا سرمایه ام کافیه؟؟

    • محمدعلی

      با سلام من در رفسنجان ساکن هستم و کارم نصب انواع درب اتوماتیک هستش اگر کسی مایل به همکاری در زمینه تولید و مونتاژ درب کرکره هست خبر بده '''شماره یا ایمیل بدین تماس می‌گیرم

    • عليرضا

      سلام كسي پانزده ميليون داره تو شيراز با من شريك بشه؟

    • یوسق

      سلام دوستان من یه کار سراغ دارم شاید تو هر شهر دو ملیونی 2 تا 3 نفر تو کارباشن من خودم این کارو میکردم شریک داشتم یه شب تمام لوازم کارمو دزدید و رفت خدا لعنتش کنه درامد من میانگین 6 ثا 10 میلیون تومان بود الان خودم 20 تومن دارم اگه کسی خواست تماس بگیره نیاز به 30 تومن دیگه هست اگه پشت کار طرف و خودم بیشتر باشه بیشتر از این ها درامد داره

    • سعید

      سلام خدمت همگی من تمام نظرات دوستان خوندم و یه نتیجه گیری کلی رسیدم اول همت و تلاش تو هر کاری مهمه و کار رو هم عار ندونید توکل کنید به خدا در مورد هر کاری تحقیق کنید برای اونیکه پنج میلیون سرمایه داره تا اونی که صد میلیون داره باید یک هدف مشخص کنید و دنباله اون هدف برید هر کاری اولش سخته ولی بعد از شش الی ده ماه به سود اوری میرسه دنبال سود اول کار نباشید اونی که اهل اصفهان بود یه سر به نجف اباد بزنه زغال بلوط بزار تو ماشین پنج تا کارتن حتی با سواری دم ده تا سوپر مارکتی برو جنس پرمصرفیه همه جوان ها به خاطر قلیون دنبال همچین زغالی هستند ماشالله سوپری هم فراوانه زغال میخری کیلو چهار هزار تومن و میفردشی شش الی هفت هزارتومان حدود هشتاد درصد استفاده کار کردن عیب نیست

    • میثم

      برو از iransmspanel.ir یه نمایندگی بگیر و بشین بفروش و سود کن !
      خیلی زرنگ باشی میتونی ماهانه تا 3 میلیون درآمد داشته باشی!

    • رضا

      سلام.خسته نباشید من 16 سالمه و میخام برای 21 سالگی طلا فروشی باز کنم و سرمایه منم 250/300 ملیونه آیا میتونم طلا فروشی باز کنم ممنون میشم یکی بهم کمک کنه ممنون.

      پاسخ ها

      • عماد

        طلا فروشی بسیار سود خوبی داره برای کسی که انرژی کار نداره.
        شما که جوون هستی و جویای نام و ثروت، چرا طلاسازی انجام نمیدی؟
        اگر مهارت های لازم رو نداری، میتونی با اهل فن مشاوره بگیری.
        با سرمایه ای که در اختیار داری مشاغل پردرامد دیگه ای بزنی پیشرفت بهتری دارن.

    • امامی

      اگر کسی نانوایی بزند و نان خشک بپزد و بفرشد عالیه ارد کیلو 1000 تومان است نان خشک کیلویی 4000 تومان با 5 میلیون سرمایه میشود این کار را انجام داد

    • emad

      درود به شما پارسی زبان.

      اگر دنبال سود بالا با سرمایه ای زیر 5 م هستید، بیزینس های کاذب مثل:
      خانه تنباکو و قلیان فروشی، رزرو بلیط های کنسرت و فروش تکی، یا .. ..
      تولیدی :
      جوراب بافی، جعبه های کادویی، کیف دوزی اما با سلیقه، دستگاه تولید فیلتر هوا،خرد کردن و بسته بندی قند..
      خدماتی:
      آرایشگری و ماساژ، کارواش سیار برای مناسبت ها (مثلا آخر هفته ها ورودی آرامستان و گلستان شهداو.. با قیمتی کمتر، به تمیزکاری ماشین بپردازید؛ داشتن سایه بام و پلاکارت مهم است)، پیک موتوری و ..
      اگر بدنبال سود بالاتری از این ها هستید.. مواظب باشید حین پریدن از نردبان نیفتید.
      اگر هنر تتو کردن رو دارید نمایندگی شرکت بلو استار رو میشناسم که دستگاههاش توی ایران مجوز دارن از وزارت بهداشت و وزارت صنایع و معادن.
      اگر طرحی که تتو میکنید مصادیق شیطان پرستی نداشته باشه، بهتون مجوز تتو کردن میدن.باید برین دوره ببینین.
      بنده تعمیرات تخصصی دستگاههای تتو رو انجام میدم، اما میتونم برای عزیزان با سیصد و پنجاه هزار تومان (بجای هزینه های میلیونی)
      دستگاه+آموزش+پوست مصنوعی برای تمرینو رنگ رو خریداری کنم و بفرستم.

    • میثم

      سلام.من اهل کاشان هستم وبیشتر در صنعت فرش فعالیت دارم.من به دوستان پیشنهاد میکنم در این صنعت فعالیت کنند.من میتوانم فرش مورد نیاز شما را تامین کنم.همچنین در زمینه ی گلاب وعرقیات وداروهای گیاهی میتوانم کمکتان کنم.خیلی سود دارد.

      پاسخ ها

      • مهران

        سلام بنده مشتاقم در زمینه ی فرش با شما همکاری داشته باشم

      • جواد

        سلام دوست عزیز . بنده تعداد زیادی بافنده فرش با تجربه میشناسم اگه مایل به همکاری بودین بهم زنگ بزنید

    • saeedjeloodar

      باسلام خدمت دوستان کامنت همه شما هارو خواندم
      با سرمایه خیلی کم میتونه ادم اشتغال زایی کنه
      من نزیک به ۲،ملیون داشتم یه دکه سیگاری کوچیک راه انداختم الان باهمون سر مایه کم ماهیانه دوملیون سود ماهانمه یه یک کارگر هم گرفتم که ماهی ۸۰۰هزار تون فقط دارم به او میدم تقریبا ماهی یکملیون دویست هزار تومن برام میمانه و در صمن خودم هم شب ها بساط هم میکنم خدا شاهده شاید باورتون نشه ۵۰هزار تومن جنس اسباب بازی میخرم میگان گین شبی ۲۰ الی ۲۵تومن بهم سود میده من درخدمت کسی نیاز همکاری داشته باشه بخاد کاری رو شروع کنه راهنمایش میکنم سرمایه اول یک توکل بر خدا داشته باشد که بزرگ ترین سر مایه هست

    • سعید جلودار

      باسلام خدمت دوستان کامنت همه شما هارو خواندم
      با سرمایه خیلی کم میتونه ادم اشتغال زایی کنه
      من نزیک به ۲،ملیون داشتم یه دکه سیگاری کوچیک راه انداختم الان باهمون سر مایه کم ماهیانه دوملیون سود ماهانمه یه یک کارگر هم گرفتم که ماهی ۸۰۰هزار تون فقط دارم به او میدم تقریبا ماهی یکملیون دویست هزار تومن برام میمانه و در صمن خودم هم شب ها بساط هم میکنم خدا شاهده شاید باورتون نشه ۵۰هزار تومن جنس اسباب بازی میخرم میگان گین شبی ۲۰ الی ۲۵تومن بهم سود میده من درخدمت کسی نیاز همکاری داشته باشه بخاد کاری رو شروع کنه راهنمایش میکنم سرمایه اول یک توکل بر خدا داشته باشد که بزرگ ترین سر مایه هست

    • بدون نام

      سلام با هشت میلیون چی کار میشه کرد که ریسک کمی داشته باشه

    • محمد رضا

      سلام.مغازه 10 متری تو اول یک بازارچه مواد غذای دارم. توبازارچه مرغ و ماهی و گوشت فروشی و چند تا مغازه ارزان فروشی.. حتی ترشی فروشی هست چندتا هست. اما پروتینی سوسیس و کالباس نیست.تو فکر این کار هستم
      واقعا دو دل هستم اما می خوام یک کاری شروع کم

    • علی

      سلام من یه مغازه دارم 15 متر ولی متاسفانه تو کوچس البته 2 طرفش بازه به نظر شما چیکاری رو شروع کنم
      تراکم منطقه = فوق العاده بالا
      مواد غذایی زیاده
      املاک هم زیاده
      در حال حاظر کافی نتم ولی بیشتر کار تبلیغات میکنم

    • Mohsen

      سلام، من هیچ پولی ندارم ،ولی چندماهی میشه که بر روی لامپهای فوق کم مصرف led کارمیکنم وبه نتایج عالی هم رسیدمه که باعث میشه قیمت لامپled نصف بشه ،،مثلا یه لامپ 40وات فوق کم مصرف led که بالامپ 300 وات رشته ای نورش یکسانه و دراینترنت جستجوکنید تقریبا 110 هزارتومانه ولی من مداری طراحی کردم که تونستم همینگونه لامپ روباقیمت 20000 تومان بسازم ولی متاسفانه هیچ سرمایه وسرمایه گذاری روندارم که بتونم تولیدعمده کنم،

      پاسخ ها

      • امیر اسلامی

        محسن جان سلام
        امروزه شرکت های دانش بنیان زیادی هستند که از این طرحها استقبال میکنند ، به آنها رجوع و طرح خودت را ارائه بده
        با تقدیم احترام ، اسلامی

    • Mohsen

      سلام، من هیچ پولی ندارم ،ولی چندماهی میشه که بر روی لامپهای فوق کم مصرف led کارمیکنم وبه نتایج عالی هم رسیدمه که باعث میشه قیمت لامپled نصف بشه ،،مثلا یه لامپ 40وات فوق کم مصرف led که بالامپ 300 وات رشته ای نورش یکسانه و دراینترنت جستجوکنید تقریبا 110 هزارتومانه ولی من مداری طراحی کردم که تونستم همینگونه لامپ روباقیمت 20000 تومان بسازم ولی متاسفانه هیچ سرمایه وسرمایه گذاری روندارم که بتونم تولیدعمده کنم، حالا اگرکسی تمایل داره که این لامپ روباهم تولیدملی کنیم بهم ایمیل بزنه،

    • نیما

      سلام
      من یه مغازه دارم میخام بزنم تو کار پخش مواد غذایی ولی نمیدونم چه محصولی رو به پخش برسونم که هم سرمایه زیاد نخاد همون دو سه میلیون هم ماشینی مثه وانت یا نیسان نخاد چون ماشین سواری دارم و هم سود خوبی داشته باشه لطفا راهنمایی کنید

      پاسخ ها

      • کریمی

        بهم زنگ بزن

    • امین

      سلام
      من مشکل شمارو داشتم و تحقیقات زیادی کردم
      یکی از کارایی که پیشنهاد میدم بهتون با این سرمایه شرکت خدماتی نظافتیه که خودم دارم ولی بستگی به محل سکونتتون داره هزینه راه اندازیشم زیر ۱ میلیون شد
      ۲_اش و حلیم فروشی مخصوصا برای شهرهای سردسیر با سرمایه کم و فروش نقد
      ۳_اتو بخار
      ۴_ کاری که خودم تو فکر راه اندازیشم زدن یه فروشگاه پلاسکو ۲۰۰۰ تومنی که هم پارچه هم پلاستیک هم فلز و هم شیشه و با قیمت کم میخرید و ۲۰۰۰ میفروشید فقط یه مغازه بزرگ میخواد میتونیدم توی شهرای مختلف هر چند ماه بچرخید و مکانتونو عوض کنید

    • اهورا

      باسلام بنده 30م دارم نمیدونم چه کاری راه بندازم لطفا راهنمایی کنید

    • ناهید

      برین وان از ترکیه لباس مارک دار باقیمت پایین بخرین دوبل بفروشین .من خودم لباس ها رو توی آرایشگاه خالم یه گوشه رو رگال چیدم ظرف 3روزهمش فروش رفت کلی سود کردم.البته این کار بیشتر به درد خانما میخوره.

    • مجتبی

      سلام من سرمایه 6 تومنی دارم میخواستم بدونم چه کاری را بندازم چی بفروشم اگه مغازه زدم که سود خوبی داشته باشه لطفا نگین برو فسفود بزن فلافل بفروش تو منطقه محروم هم هستیم ینی امکانات اموزشی و خدماتی در حد صفر

    • فراز

      سلام دوستان من پخش آرایشی دارم تو تبریز زیاد راضی نیستم می خوام تبدیل کنم به شرکت دارویی کسی می تونه کامل راهنماییم کنه که از آرایشی می دونم بهتره ولی چون می خوام مثل آرایشی زمانبر نباشه تا راه بیافته راهنمایی می خوام ممنون میشم اطلاعات ساده که سوله و دفتر و اینا می خواد می دونم فقط نحوه اینکه دارو چطور می دن بهم و چند سرمایه می خواد زیاد اطلاعات ندارم

    • ملایری

      سلام از شهر کریم خان زند شهر ملایر با شما سخن می گویم ، مشکل از خود مردم هست چرا به هم اعتماد نمی کنید و پول هاتون رو روی هم نمی زارین بعد یه کارخونه بزنید و با هم توش کار کنید دیگه کارگر هم نمی خواید خودتون هستید الان نگاه کن چند نفر یک ملیون و سه ملیون دارن صد نفرتون جمع بشه یک کارخونه .
      گفتم مدیریت و اعتماد در ما مرده متاسفانه . دولت هم که باید این کارها رو سامان بده که خوابه .

    • امین

      سلام در زمان قدیم به فرمایش پدز بزرگم که یک تاجره قدیمی هست و پدر بنده و عمو هایم تاجر هستند همیشه به همهی ما یک چیز میگفتند . که از قول پیامبر میگفتن . که کلاه هاتون رو به هم بفروشید و کار کنید و من الان حودم همان کار رو میکنم نه کلا یعنی از کلا شورع کردم و الان در حال حاضر خرید فوروش خشکبار هستم الان که وقت توت خشکه میرم جمع پیکنم و به قیمت حیلی خوبی میفروشم این مثال بود . دوستان به هم اعتماد کنید که بتوانید در کار و زندگی موفق باشید من در زمینه خشکبار در خدمت شما هستم به امید بهترین ها برای تک تک شما .

    • هادی

      سلام خدمت دوستان مثل اکثریت من هم تمامی نظرهارو خوندم ویه سری هاش خوب بود. اگه ده سال پیش بود میتونستی ریسک کنی و شروع کنی اگر هم موفق نمیشدی آنچنان نگران نبودی اما الان که گرونی رکود بازار و غیره زیاد شده فرصت ریسک رو از آدم گرفته اگه ریسک کنی و موفق نشی دیگه نمیتونی بلند شی کسی هم نیست دستت رو بگیره. منم الان ۱۰ میلیون دارم اما هیچ کاری نمیتونم بکنم واقعا فشار بی پولی و گرونی بد جوری به همه لطمه زده کسی ایده داشت بگه بدونیم چیکار باید بکنیم

    • مسلم

      اونايي كه با 5 ىرصى راضي هستند با سرمایه 100 میلیونیی حاضرم براشون کار کنم بشرط اینکه بالای 5 درصد سهمه منه !

    • مهدی

      سلام من 4 سال کارمند بودم...و حتی شیفت شب وامیستادم حالت نگهبانی ...چندتا سربازم پیشمون بود..یکشون کار مشاوره تحصیلی بود کارش فقط روحیه دادن به بچه مدرسیا که کنکور داشتن بود مثل کنکور تجربی روزی 50 تومن به بالا کار میکنه حتی بیشتر روزی دوت شاگرد میگره...انقد این بشر مثبت اندیشه که باعث شد من راه قسد دادن ماهی 10 ملیون به بالا بدست بیارم ...پولمو بخش کنم تو چندتا تا افزایش پیدا کنه ...اخه من واسه پزشکی دارم میرم یه کشور اروپایی.پولم کم بود..جورشدخداروشکر خیلی سخت بود...واقعاا مثبت اندیش باشید ادمهای منفی اول خودشونو نابود میکنم بعد اطرافشون....راست میگن ادمهاا تعدتاثیر 5 نفر دوراطافشونن......

    • رسپینا

      سلام دوستان دختری هستم 29 سالمه 7 میلیون بدهی دارم و در شهرکرد زندگی میکنم .علم ان ال پی میگه اگه کاری رو کسی درجایی انجام بده و موفق شه شما هم میتونید اون کار رو در هرجایی انجام دهید و موفق شید به شرطی که قواعدی رو بکار گیرید که اون فرد بکار گرفته .من ممنون میشم اگر کسی با یک میلیون تونسته هر کاری بکنه البته مناسب با شخصیت زنان به من هم توضیح بده تا بتونم بدههامو صفر کنم و درامد کسب کنم .

      پاسخ ها

      • امیر اسلامی

        سلام و عرض ادب
        ایا شما به چشمه ، قنات یا رودخانه دسترسی دارد ؟
        اسلامی

    • اسمس

      فقط بزنید تو کار تولیدی تو هر زمینه ای شده نگران نباشید منم ده میلیون دارم میخوام کارگاه mdfراه اندازی کنم توکل بخدا لاقل اگه ضرر هم بکنم وسایل که فولاد است چیزیش نمیشه

    • ندا

      سلام دوستان من یه دخترم با سرمایه 7 میلیون تومان دلم میخواد واسه خودم کار راه بندازم با درامد و سود خوب یه فضای خالی در بسته هم دارم به عنوان کارگاه از غرب تهرانم کسی ایده خوب و پولساز داره بهم معرفی کنه .

    • مجتبی

      سلام دوستان با سرمایه ی ۵۰ میلیونی چه کاری میشه کرد البته میتونم به ازای هر نفر ۵۰ تومن به سرمایم اضافه کنم یعنی دوتا دوستام هستن اوناهم نفری ۵۰ دارن قبلا هم تو کار روسری بودم اما دوس دارم درامد بیشتری داشته باشم ممنون میشم راهنمایی کنید

    • حاج اصغر

      میدونید چیه دوستان مشکل ما کار نیست من خودم 20 تا 30 ملیون سرمایه دارم اما موندم چیکارش کنم و میدونم مشکل اصلیم ترسه ترس از اینکه شکست بخورم ترس از وضعییت اقتصادی مملکت ترس از بازار کاری که میخوام بزنم توش مشکل ما کار نیست کار زیاده مشکل اساسی ما ترسه چیزی که بعد از هر فکری به سراغمون میاد هیچ کدوم از ما پشتوانه نداریم مملکتی که پشتوانه ای برای این سرمایه های سرگردون نداره و برنامه ای برای این فکرها قرار نداده میشه این سرچها و این جملات که چیکار کنم چیکار نکنم و مطمعنم که توی این جاها هم یه فکر درستی نمیرسم خودم به این نتیجه رسیدم با پدرم یا دایی یا یه بزرگ از اقوام مشورت کنم هم اعتمادش بیشتره هم کلا بهتره اگر هم نشد امیدوارم بشه نا امیدی خوب نیست پس میشه ...موفق باشید

      پاسخ ها

      • رضا

        آفرییییییییییییییییییییییین
        حرف دل منم همینه، ترس ترس ترس ترس

    • احسان می

      سلام دوباره .دوستان بخدا پول در اوردن حتما پول نباید باشه که.میشه با تفکر و خلق ایده به پول زیاد رسید.بخدا قصه میخورم میبینم این همه از بیکاری رنج یبرید.منم مثه شما بودم میگفتم نمیشه ولی یه دوستی که خدا خیرش بده دید منو به دنیا عوض کرد.از منجلاب نجاتم داد و بهم فهموند که پول در اوردن یه هنره که با پول خیلی کم هم میشه .همین کاری که من کردم و الان هم دارم یک چیز دیگه با پلاستیک میسازم که تو خونه هم میسازم و قالبشم با 200 هزار تومن میسازم و تولید انبوه میکنم.همه چیم میشه باهاش ساخت دمپایی .کفش.جا لوستری.تزیینی دکوری.عروسکای مختلف.جا کلیدی مارک دار.توپ..... و هر چی که پلاستیکی باشه..آی دی من تو تلگرام پیام بدین تا راهنماییتون کنم.به یک بنده خدایی اموزش دادم رفته با همین مواد قاب موبایل تولید کرده الانم داره میفروشه با خانمش کلی هم سود داره.به خودتون بیاین خواهشا

      پاسخ ها

      • احمد

        ایده تون عالیه راهنمای کنید دوست عزیز

      • سمیه

        سلام
        خب ادامه اش ؟نه ایدی نه ایمیلی نه چیزی
        فقط یه چیزی میگین و میرید !

      • رضا عبدالهی

        سلام عالی بود راهنمایی کنید ممنون میشم

      • سمانه نعیمی

        دوست عزیز ایدی ت رو نذاشتی که
        ؟

    • ابرهیم جوکار

      با سلام خدمت همه دوستان گرامی
      من تقریبا 20/00/000تومن سرمایه دارم
      چه کاری رو میتونم باهاش راه بندازم
      داخل یه شرکت هم کار میکنم راستش دیگه از شیفت شب وایسادن خسته شدم
      میخام بزنم بیرون
      ممنون میشم راهنمایی کنید
      با سپاس

      پاسخ ها

      • امیر اسلامی

        استاد جوکار سلام
        برای حفظ سرمایه ات با کار کردن در شیفت شب کنار بیائی بهتر است ، حداقل هم حقوق گرفتی و هم پس اندازت حفظ شده . با تقدیم احترام اسلامی

    • فرزاد

      من تعدادی از سهام یک شرکت تعاونی صاحب یک نیروگاه برق گازی در یزد را دارم که قبلا خودم توش کار میکردم . شرکت قرارداد خرید برق تضمینی با وزارت نیرو داره. اکثر سهام داراش اعضای بدنه صنعت برق استان یزد هستند. و در چند سال گذشته سود خوبی بردن. مدیراش هم همه با سابقه های صنعت برق هستند و الان افزایش سرمایه دادن و در حال احداث واحدهای تولید پراکنده هم هستند. هرکس مایل به سرمایه گذاری بود به من اس ام اس یا ایمیل بزند فروش فقط نقدی

    • مینا

      سلام من 13میلیون پول دارم و تا دوسال دیگه باید جهاز بخرم.لطفا اگر ایده ای دارید راهنمایی کنید که چطور میتونم در عرض یک سال الی یک سال و نیم پولمو دوبرابر کنم.بیشتر دلم میخواد کاسبی ای باهاش راه بندازم که ماهانه در امد ازش داشته باشم.تهران هم زندگی میکنم.فقط الان بخاطر وقت کمی ک دارم در شرایطی نیستم ک کاری رو انتخاب کنم ک ریسکش بالا باشه و سود نکنم و خودم ب تنهایی باسد از پس خرید خودم بربیام.خیلی ممنون میشم اگر واقعا کمک فکری بتونید بهم بکنید.در ضمن مهارت فروشندگی رو هم دارم اما ی کاری باشه ک مردونه نباشه چون دخترم.

      پاسخ ها

      • امیر اسلامی

        با سلام و عرض ادب
        شاید بهتر باشه که سرکار موجودی ریالی خود را در بانک سپرده گذاری کرده و با تخصص خودتون که اشاره شد در یکی از فروشگاههای معتبر شهر به کار مشغول شوید ، اولا" سرمایه اولیه اتان را که همه موجودی خودتون هست رو از اذبین رفتن نجات داده و سودی را نیز دریافت خواهید نمود و دوم آنکه از حقوق دریافتی هر چقدر هم پائین باشد حتما" پس انداز خواهید نمود ، برخی اوقات کار نکردن درآمدش بیشتر از کار کردن است
        باتقدیم احترام ، اسلامی

    • الیاس

      با سلام به همه دوستان من تو کار صنعت آلومینیوم هستم.الان اوضاع و شرایط کاری رو به رکود هستش و از اونجایی که کارم فقط بصورت چک هستش و چکهای برگشتی زیادی دارم و کلی طلب از مشتری و اینکه همیشه تو کار تولید بودم و علاقه دارمو خدارو شکر مشتری و سفارش کار دارم ولی دیگه با شرایط فعلی حاضر به ادامه تولید نیستم و به دنبال یه شغلی هستم با 100 میلیون سرمایه که بتونم افزایش سرمایه داشته باشم.لطعا راهنمایی نمایید.با تشکر

    • سعید یزدانی

      سلام دوستان تعجب میکنم کسی برنامه نویس وشروع یک کسب و کار اینترنتی رو حتی تو نظرات هم نزاشته.............

    • رضا

      با 40 میلیون تومان چیکار میشه کرد ؟ یا کجا میشه سرمایه گذاری کرد
      اینم بگم که همین الان تو یه کاری زدم که بدون هیچ زحمتی ماهیانه 3 درصد سود میده بهم یعنی سالانه 36 درصد
      حالا اگه دوستان پیشنهاد بهتری دارن مشتاق شنیدن هستم

      پاسخ ها

      • رضا گیله مردی

        داداش منم اندازه خودت سرمایه دارم لطف کن منو راهنمایی کن تا ما هم یه سر و سامونی بگیریم.

    • مهدی

      سلام دوستان
      اول باید بگم کاش از این سایت های که عملا به این موضوعات مربوط به کسب و کار با سرمایه های کم میپردازند بیشتر و جدی تر میبود چون به اشتراک گذاشتن ایده ها و تجارب خوب افراد میتونه باعث رونق کاروبارهای کوچک بشود. بنظر من بهترین راه کسب درآمد با پول کم اینه که به مانند شرکت های سهامی افراد سرمایه هاشونو رو هم بگذارند و یه بورد مدیریتی تشکیل بدهند البته تمام جوانب سنجیده شود تا جلو کلاه برداری گرفته شود, به این ترتیب چون افراد از استانهای مختلف عضو استند متوانند با هماهنگی اجناس در استان های دیگر که فروش بیشتری دارد و اعضای دیگر در آنجا زندگی میکنند بفروش برسانند, خلاصه اگر روشی ایجاد شود که این افراد علاقمند به سرمایه گذاری بتوانند با هم کار کنند میشه خیلی کارها کرد چون ظرفیت وجود داره یکی تخصص داره یکی سرمایه داره یکی ملک داره یکی بیکاره وقت داره ...... به امید موفقیت همه دوستان

    • رضا

      هی خدا،،اینجا فقط گفتن چ کنیم چ نکنیم،،پس ایدها کو:-(

    • محمد د جواد

      سلام خدمت همه
      من 19سالمه و دانشجوی ترم اخر رشته برق هستم از دانشگاه ازاد ما میدونم که کار نیست و مدرکم رو باید در بشکه بزارم من 10_15 تومن سرمایه دارم اینجا تو شهر ما جمعیت زیاد هست با اینکه خود شهر کوچیک هست من دنبال سود کلان نیستم فقط دنبال یه کارم که بتونم ازش نون در بیارم و هر چه زود تر تشکیل خانواده بدم اینجا خونه اجار کردن راحت هست ماهی 300 بیشتر نمیگیرن
      حالا اگر چیزی بنظرتون میرسه که من بتونم باش یه کار راه اندازی کنم که ماهی دو تومن سود داشته باشه راهنماییم کنید مممنون

    • مهرداد

      ولش کنید .. حالا یه چیزی گفت

    • علی

      40 تومن دارم.لیسانس مکانیک تموم کردم. اصلا کار مرتبطی نیست همش اشنا میخوان فقط و فقط حتی کار غیر مرتبط. چه کنم با اون سرمایه؟ بانک مانک نگید همین الانشم 20 درصد میگیرم از صندوق بانک. مبخوام کار کنم. مثل خیلیا هم هوای سود میلیونی اینا در سرم نیست.

    • پویا

      سلام دوستان . بنظر شما با 70 میلیون چه کاری میشود راه انداخت . در ضمن من خودم کارمندم وقت کار کردن ندارم یه کاری میخام باشه که فقط سرمایه در گردش باشه

    • مهسا

      سلام. تا اینجا نزدیک 400تا نظر بود که از ساعت 12 ظهر تا الان که ساعت 4 داشتم تک تک شو با دقت میخوندم و ایده های خوبو یادداشت کردم ممنونم از همه دوستان. منم خودم میخام یه 4 5 سال تو اداره کار کنم بعدش اگه بشه یه مغازه اجاره کنم توش لوازم آرایشی بفروشم، الان بعد 20 ماه کار کردن 10تومن پول پس انداز کردم که گذاشتم تو صندوق بانک 20 درصد سود میگیرم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بورس

    • ملکی

      سلام
      دوستان عزیزی که قصد راه اندازی یک کسب و کار رو دارید باید قبل از انجام هرکاری از کارتون یک طرح توجیه اقتصادی تهیه کنید که بتونید در مراحل راه اندازی کار کمکتون کنه و هم در مواقعی که نیاز به گرفتن وام هست

    • ملکی

      سلام به همه
      همیشه میشه با هر سرمایه ای کار کرد فقط باید خواست
      من خودم کلی کار کردم تا حالا ولی بهترین کاری که می تونم بگم اینه که سایت راه اندازی کردم و چون رشتم هم مهندسی نرم افزاره خودم طراح و برنامه نویس هستم سایتی راه اندازی کردم و مشغول تهیه و فروش فایل های دانشجویی هستم درآمدش هم بد نیست و الان هم درصدد بزرگ کردن کار هستم

      امیدوارم که تونسته باشم کمکتون کنم
      اگه سوالی بود در قسمت نظرات سایتم بپرسین حتما پاسخ میدم

    • کاظم

      بهتری و مفید ترین سایتی بود که تا حالا سر زدم جملات تاثیر گزار انسان رو به زندگی امیوار میکنه صداقت در گفتار چیزی که باعث پیشرفت انسان می شه مشورت با بزرگان است

    • بیتا

      سلام دوستان عزیز. منم با هدف گرفتن ایده به این سایت اومدم. تجربه شخصیمو میخوام در اختیار دوستان قرار بدم. برای دوستان ی ایده دارم که بتونن با مبلغ حداکثر صد و پنجاه هزار تومان ،در عرض چند روز حداقل سی تومان سود کنن. یعنی روزی 5%. بدون هیچ ریسک و زحمتی و با خیال راحت. فقط اینترنت پر سرعت لازم دارین. دوستان استقبال کردن تو عمومی ایده مو میزارم.

      پاسخ ها

      • رضا گیله مرد

        خوب اینترنت پرسرعت هو داریم از طرحت هم استقبال کردیم حالا بگو طرحت چیه داداش؟

    • مجتبی

      سلام دوستان منم مهندسی برق الکترونیک دارم و الانم کارمندم و 10 میلیونم پول دارم لطفا راهنمایی کنین با این پول چه کاری میتونم بزنم که سود زود بازده داشته باشه و تو شهر تهران زندگی میکنم ممنون میشم اگر راهنمایی کنین

    • محمدحامد

      باسلام خدمت دوستان وعزیزان هم زمین داریم هم اب یه طرحی دارم خیلی عالی هست با سود تضمینی 100 درصد که نیازبه شریک با 60 الی 70 میلیون هستم که دوبرابر پولش همون سال گیرش میاد ظرف 6 ماه فقط باید خودش بیاد نظارت کنه خونه وامکانات هم دراختیارش میذارم خودم گرفتارم منم میام سرکشی میکنم ومیرم تو مرحله ی راه اندازی هم کنارش خواهم بود هرکسی دوست داشت تماس بگیره .... یه طرح دیگه دارم تو منطقه مون پراز اثار باستانی هست فقط یه فرد کله گنده با دستگاه کبری یادستگاه خیلی خوب نیازهست که این دیگه میلیاردی میشیم.منتظرتماستون هستم

    • امیرعلی

      سلام دوستان
      آیا کسی در مورد فروشگاه باطری خودرو تجربه ای داره؟ با تحقیقاتی که کردم ،اگه موقعیت مغازه خوب باشه با پنج میلیون هم میشه شروع کرد.در آمدش هم بد نیست و لازمم نیست که فنی بلد باشی. اگه کسی قبلا تو این کار بوده و تجربشو داره لطفا راهنمایی بکنه تا شاید گره از کار کسی باز بشه. ممنون

    • نجیب

      بدک نبود ممنون از راهنمایی تون

    • بیتا

      سلام دوستان. بنظر من شما کافیه به یکی از شعب کارگزاری برای ثبت نام در بورس مراجعه کنید.مدارک لازم(اصل شناسنامه. کارت ملی. آخرین مدرک تحصیلی. شماره حساب بانکی) و ایمیلتون. بعد ثبت نام کافیه برای خرید عرضه اولیه ها اقدام کنید.(خیالتون راحت باشه. هیچ ریسکی نداره. پولتونم از دس نمیدین. حداقل موجودی لازم برای خرید سهام 120000 تومان است، البته بسته به قیمت عرضه تفاوت داره). من خودم به شخصه فقط عرضه اولیه میخرم و سود میکنم. راهنمایی بیشترو میتونید حضوری از خود کارگزاری بگیرید. موفق باشید عزیزان.

    • میلاد

      سلام . با 15 سال سابقه کاسبی ک دارم
      هر کی بخواد بهش مشاوره می دم
      لیسانس هتل داری دارم
      مشامه تیزی دارم تو برنداز کردن کار و محل

      پشیمون نمی شید من کاسبی های سراغ دارم ک نیاز ب سرمایه هم نداره درامد خوبی هم داره

      پاسخ ها

      • کاظم

        سلام اقا میلاد شماره تماس و ادرس ایمیل تون رو لطفا بزارید

      • سمانه

        سلام لطفا بمن ایمیل بزنید و شماره تون رو واسم بذارید.ممنون

      • سعید

        میشه ادرس ایمیل لطف کنید

    • suziii

      سلام آقا میلاد. پیشنهاد کسب و کاری هم برای خانومها دارید?ترجیحا در منزل. لطفاراهنمایی کنید اینجا. یا آدرس ایمیل بدید. با تشکر.

    • علی

      سلام ب همه دوستان
      من تو میدون تره بار مرکزی بارفروشم.یعنی حجره داریم.باتجربه سی و پنج ساله که پدرمو داداشم تو این صنف دارن احتمال ضرر سرمایه گذاری تقریبا صفره.اگه کسی خواست باسی چهل تومن سرمایه گذاری کنه در خدمتم.

      پاسخ ها

      • کاظم

        سلام لطفا شماره تماس یا ادرس ایمیل

    • حمید

      سلام دوستان من ساکن سبزوار و چند سال در کار زعفرانم به نقاط زیادی از کشور زعفران به صورت فله فرستادم ولی یک ساله ک دارم بسته بندی میکنم و چون از مرغوب ترین زعفران قائنات و سبزوار استفاده میکنم موفقیتی درکارم کسب کردم من یک پیشنهادی برای دوستانی که در شهرهای دیگه به جز استان خراسان هستن دارم من یک دوستی دارم که تو یکی از شهرهای جنوب بدون گذاشتن هزینه و بافروش محصولات من داره درامد عالی رو بدست میاره بدین صورت که سفارش لازم رو میگیره و برای من ارسال میکنه و من هم بسته بندی های مورد نیازش رو براش میفرستم و اون بدون هیچ گونه زحمتی و فقط با یک دلالی ساده داره کسب درامد میلیونی میکنه .........

      پاسخ ها

      • امیر اسلامی

        حمید خان عزیز سلام
        از همت و غیرت شما شگفت زده شدم ، کمتر کسی پیدا میشود که به روش شما با دیگران همکاری نماید ، لذا بشما پیشنهاد میشود کل کشور را هدف گذاری نمائید و از طریق یک آگهی در روزنامه یا فضای مجازی برای خود نمایندگان توزیع بخواهید ، شرایط خودتان را برایشان تشریح نمایئد ، هدف گذاری نموده و طبق برنامه کالا را بدستشان برسانید ، فروش شما چندین برابر خواهد شد ، بهمین سادگی . موفق باشد . اسلامی

      • هدایت

        سلام اقا حمید برای فروش محصولتون لطفا با من تماس بگیر

      • داریوش

        سلام آقا حمید
        بنده داریوش از اردبیل هستم
        می خواستم باهاتون در زمینه همین زعفران همکاری کنم
        09149871131

    • مهندس امیر فتحی

      با سلام . اینجانب فوق لیسانس حسابداری و مشاوره مالی و اقتصادی میباشم . سرمایه از شما ایده و راه اندازی کسب کار جدید . شرکت . کارخانه تولیدی. فروشگاه های بزرگ . و تجارت با من دهها ایده عالی و حساب شده برای راه اندازی دارم و من بعنوان کارمند شما مدیریت برنامه ریزی خاهم کرد. راه اندازی .و کار و فروش با من

      09116374654

    • بدون نام

      من یه مغازه پوشاک دارم.مال خودمه اجاره نیست.ولی فروشم خیلی پایینه.یه روزایی صفرمیشه.میشه راهنمایی کنیدبرای فروش بالاچه بایدکرد.

      پاسخ ها

      • امیر اسلامی

        با سلام
        نیاز منطقه ، قدرت خرید ساکنین ، پوشش منطقه ، و از همه مهمتر تولید جنس در خود منطقه میتواند به شما کمک شایانی نموده تا بازار خود را بدست بیاورید
        با تقدیم احترام ، اسلامی

    • نبی

      سلام وقتتون بخیر.سیستان هستم.ممنون میشم راهنمایبم کنین با 15 میلیون چکارکنم

      پاسخ ها

      • احمد

        سلام دوست عزیز.یه ده تمن ازش بده به من چندا بدهکاری بالا اوردم پرداختشون کنم.یعنی باور کن دعات میکنم یعنی خیرو برکت تو پنج تومنه باقی موندت میوفته

      • امیر اسلامی

        سلام ، با توجه به هوای خشک و گرمی که منطقه شما دارد میتوانی با تهیه یک گلخانه حدودا" صد متری پلاستیکی با کمترین هزینه نسبت به پرورش میوه های گلخانه ائی و قلمه گیاهانی که معمولا" مورد نیاز شهرداری ها میباشد برای خود درآمدی خوب ایجاد نمائی ، باور کن به هزینه آنچنانی نیازی ندارد ، برای کمبود آب در منطقه میتوانی با شرجی نمودن هوای داخل گلخانه پلاستیکی مصرف آب را تا حد بسیار مناسبی کاهش دهید........

    • کاظم

      سلام اقا میلاد لطفا شماره تماس و ادرس ایمیل تون رو بزارید

    • بهرام

      سلام به همگی
      من بچه گلستانم.جایی زندگی میکنم که شتر زیاده
      این اطراف قدر دوغ شتر رو نمیدونن.من میتونم دوغ شتر رو توی 1/5لیتری پلمپ شده براتون بفرستم.هر چندتا که بخوایین
      شنیدم توشهرهای بزرگ مثل تهران دوغ شتر رو گرون میفروشن
      اگه کسی حاضره با من کار کنه میتونم براش دوغ بفرستم با قیمت خوب.چیز خراب شدنی هم نیستش.هرچقدر بمونه خوشمزه تر میشه.وضعیت ارسالش هم با اتوبوس به هر ترمینالی که خواستین میتونم بفرستم بصورت پلمپ.کرایه بار هم با من.فقط پایین ده تا نمیفرستم چون نمیصرفه.
      از لحاظ قیمت هم خیالتون راحت،دونه ای 7500 ت حساب میکنم
      شما میتونین به مشتری دونه ای 10 الی 12 حساب کنین،بستگی به کشش بازار داره
      ولی قبل از هرکاری سفارش بگیرین که جنس رو دستتون نمونه.
      سرمایه هم نمیخواد ریسک هم نداره
      فقط باید مشتری جمع کنین،مطمئن باشین کسی که یه بار میخوره بازم سفارش میده.از لحاض خواص دارویی هم میتونین تو گوگل سرچ کنین.................

      پاسخ ها

      • امیر اسلامی

        سلام ، بنگاه اینترنتی خودت را داشته باش ، از طریق سمانه های مجازی بصورت مرتب تبلیغ و برای فروشندگان محصول مد نظر از طریق ارسال پیامک و ایمیل خودت را معرفی کن ، ارسال محصول از طریق انعقاد قرارداد با شرکتهای تعاونی مسافربری و پرداخت هزینه محصول در محل باعث ایجاد اعتماد از سوی خریدار میگردد ، موفق و موید باشید . اسلامی

    • Vali

      سلام دوستان یه جا داریم توی گرمدره تقریبا400متر برای آتلیه عروس میشه درستش کرد کسی هست که راهنمایی کنه یا کمک کنه باید برسی بشه با تشکر

      پاسخ ها

      • امیر اسلامی

        سلام ، شخصی را میشناسم تخصص وی برگزاری مراسم جشن و عروسی است .........

    • ابوالفضلل

      سلام من میخام مرغ بومیه تخم گذار پرورش بدم

    • داریوش

      سلام،خوشبحال شما که پول دارید نمیدونید چکارش کنید،من نه پولی دارم نه شغلی...زندگیمو باختم میخام از صفر شروع کنم با زن و بچه و مستاجر...میدونم شاید الان مسخرم کنید ولی شرافتا اگه کسی کاری بلده راهی بذاره جلوم،دمتون گرم

      پاسخ ها

      • داریوش

        داداش با هر کاری شروع کن که نیاز به سرمایه گذاری نداشته باشه حتی کارگری بعد هزینه هاتو پایین نگه دار تا بتونی تو چند ماه 4 .5 میلیون تومان پس انداز کنی
        بعد با اون پول شروع کن به تجارت های خیلی کوچیک ولی ثمرده
        یواش یواش پیشرفت می کنی

    • اسماعیل

      داداش بزن تو کار تعمیرات من فنی هستم سرمایه نمیخواد سودش عالی............

    • بهروز

      سلام من 15میلیون وام ازدواج دارم و تازگی بیکار شدم لطفا اگر کسی کار تولیدی چیزی با این سرمایه سراغ داره راهنمایی کنه ممنون میشم

    • بدون نام

      اسن بدرد نمیخوره

    • Silva

      سلام
      به کار خوب شروع کردم ولی به حمایت شما دوستان نیازمندم

    • gader

      سلام چه کاریه خوشحال میشم ایمیل بزنید

    • علي

      با عرض سلام خدمت دوستان عزيز
      لطفا راهنمايي كنيد
      بنده حدود٧٠ميليون سرمايه و يك مغازه حدود بيست متري در مسير كارهاي صنعتي مثل ابزار، الكتريكي ولوله فروشي و... در شهر بوشهر دارم لطفا راهنمايي كنيد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دستگاه بیار بزن تو کار سیم پیچی

    • محسن

      سلام من 10 تا 20 م سرمایه میتونم بذارم.مشهدم هستم.اگر کسی پینهاد کاری خوبی بده حاضرم باهاش کار کنم.به شرط اینکه اولا خودش صادق باشه و بی کلک و دوما پیشنهادش زود بازده باشه و سوما ماهانه 3 م به بالا سود برام داشته باشه.ضمنن در حال حاضر به مدت 17 ساله که در زمینه فست فود فرنگی فعالیت دارم.خانمم هم تو کار فروشگاه اینترنتی فعاله .

    • کاظم

      سلام دوستان لطفا ایده هاتون رو بگید نه مشکلاتتون رو در ضمن شماره تماس یا ایمیل بزارید مطلب خالی مشکل کسی رو حل نمیکنه

    • کیانوش

      سلام دوستان
      بطور اتفاقی این صفحه و تعدادی از صحبت عزیزان رو خوندم...
      با توجه به موضوع مورد بحث بنده احساس نیاز کردم تا فرصت مشارکتی با سود بسیار خوبی که خودم هم مشغول آن هستم را با شما در میان بذارم که البته از کف قیمت 7,6 میلیون تومان شروع میشه و تا سقف 3میلیارد تومان میشه مشارکت کرد.هرکسی که علاقه مند بود شمارشو زیر همین متن بذاره تا اطلاعات بیشتر رو بهتون بدم.

      پاسخ ها

      • خانم علی یاری

        سلام آقا کیانوش ممنون میشم اطلاعات بیشتری به من بدید. ....... بی صبرانه منتظرم

      • کاظم

        سلام لطفا من رو هم راهنمایی کنید

    • محمد

      سلام آقای کیانوش. من علاقمندم باهاتون کارکنم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام آقا محمد
        خوشحال میشم بتونم خدمتی کنم.

    • زهرا

      سلام دوستان
      من ۱۰ میلیون سرمایه دارم میخوان بزنم تو کار تهیه غذای خانگی به نظرتون میگیره یا میبازم؟

    • مجید

      سلام، اکثر نظرات رو خوندم ، بیشتر افراد پول دارند ولی نمی دانند چه کار کنند ... جالب بود برام ... یه تجربه دارم و میگم بهتون ... از زندگی لذت ببرید حالا چه با کار کردن و چه با پول خرج کردن ... وقتی فهمیدید زندگی کردن ارزش داره ، ایده های خوبی به فکرتون می رسه ... شاید یکی زیاد سود کنه و یکی کمتر ... ولی مهم این هست که شما تلاشتون رو برای زندگی انجام دادید ... خدانگهدار

    • حمید

      سلام ی مغازه یدکی موتورسیکلت دارم حدود 150 متر. عقب مغازه هم انبار دارم حدود 100 متر 3 ساله فروشم خوب نیست 20 ساله تو این کارم نمیدونم چه کار کنم

    • بدون نام

      بفروش بزار بانك كيف كن

    • حمید

      میخوام ی کار دیگه ای شروع کنم ولی نمیدونم چه کاری شروع کنم ب پول گذاشتن تو بانک هم از لحاظ شرعی ....

    • محسن

      برخی شرکت های پخش مواد غذایی با سرمایه مردم کار می کنند و ماهیانه 5 الی 6 درصد سود می دهند.
      یعنی با 5 میلیون تومان ماهیانه 300 هزار تومان سود می دهند.
      اصل پول را هم با چک و سفته تضمین می کنند.

    • سامان

      سلام. ممنون از کسانی که لطف کردند و به من ایمیل زدند.توی این دوسال هم خیلیا مشغول کار و موفق شدند که توسعه بدن. فکر نمیکردم اینقدر جالب بشه این نظر من که نزدیک به سه سال پیش گذاشتم.
      هر کسی از دوستان خواست شماره های دوستانی که کار کردن و موفق شدت رو بهش میدم تماس بگیره و ازشون راهنمایی بخواد.
      الانم توی این وضعیت بازار اگر کسی با ۵ میلیون خواست کار کنه یه پی ام به من بده. با جون و دل راهنمایی میکنم.
      بخصوص خانومهایی که میخوان یه منبع درآند داشته باشند .
      ارادتمند شما. محمدی

    • امیر اسلامی

      سلام
      من امیر اسلامی متولد سال 1345 هستم ، برای اولین باره وارد این صفحه شدم و کامنت های دوستان رو مطالعه کردم که در نوع خودش بسیار جالب بود ، من تجربه های تلخ زیادی در بازار کسب و کار داشتم و این تجارب تلخ در کنار کار اداری من بود که اگر بقول معروف این حقوق بازنشستگی نبود معلوم نبود در چه وضعیتی بسر میبردم ، اون چیزی که بعنوان یک تجربه میخوام در اختیارتون بگذارم به قسمت خوش داستان تلخ تجارت های من برمیگرده ، من در طول عمری که خداوند متعال عنایت فرموده سه بار ورشکسته شدم و تمام اموالم رو از دست دادم و با تلاش های خودم به زندگی عادی برگشستم ولی هربار که برای برگشت تلاش میکردم این تنها خانوادم بودند که کنارم بودند و دوستانم به جز اینکه ضررهای دیگری بمن وارد کنند کار دیگری نمیکردند پس درس اول دوری کردن از دوستان به ظاهر دوست و البته کمک گرفتن از دوستان واقعی که بخاطر خودت در کنارت هستن ، دوم آنکه بعد از هر شکست بعلت شدت سختی وادار به پیدا کردن راه چاره بودم پس بسیار دقت میکردم تا کاری پیدا کنم که سرمایه کمتری بخواهد و سود بییشتری بدهد پس درس دوم آنکه دنبال کاری باش که سرمایه نخواهد و درامد خالصش چندین برابر سرمایه اش باشد . سوم آنکه در کارتان دقت لازم را بخرج دهید ، بالای سر کار خودتان باشید ، هیچکس دلش برای شما نسوخته و دقت لازم را بخرج نخواهد داد ، در هر کاری که خودم نبودم و کار را به دیگری سپردم ضرر بسیاری کردم پس درس سوم آکه به جز خودت در حساب و کتاب و نظارت بر امور به هیچکس اعتماد نکن چهارم آنکه هر زمان از لحاظ اعتقادی ضعیف شدم و از دستورات خداوند متعال دوری کردم ضربات سخت تری را متحمل شدم پس درس چهارم ، اعتقاد به خدا و اعتماد راسخ به برنامه کاری خود داشته باشید لذا با رعایت این چهار اصل میتوانید کار واقعی خود را براه بیاندازید همانگونه که من هم اکنون برای خود کاری را راه اندازی کرده و خودم را سرگرم ساخته و در کنارش درآمدی هم دارم ، چنانچه سوالاتی در خصوص نحوه کارهایم داشتید میتوانید بفرمائید تا در اسرع وقت پاسخ آنها را برایتان ارسال نمایم . با تشکر امیر اسلامی

      پاسخ ها

      • حمید

        جناب اسلامی از راهنماییتون ممنون

    • حمید

      سلام جناب اسلامی با تشکر از راهنمائیهای خوبتون میشه در مورد کارتون ی کم توضیح بدین

      پاسخ ها

      • امیر اسلامی

        حمید خان سلام ، یکبار برایتان پاسخ فرستادم ولی منتشر نشد ، شرمنده ، در مورد کارم سوال فرمودید مختصری توضیح خواهم داد ، یک روز به دکترم گفتم که کلا" بیخوابی به سرم زده و شبها تا خود صبح راه میروم ، دیگر گلهای فرش خانه امان را کاملا" حفظ شده ام ، پیشنهادی داد ، گفت بجای راه رفتن روی مخ آنهائیکه خوابیده اند به هر آنچه که فکر میکنی را روی کاغذ بنویس ، افکارت را به روی کاغذ منتقل کن ، بارها و بارها اینکار را کردم ، افکار پریشان ، درهم ، کج و معوج ، آنچنان قاطی که خودم حیران از این همه پراکندگی ، این موضوع را با فرد دیگری مطرح کردم ، ایشان بمن یاد داد تا افکار بهم ریخته را چگونه مرتب کرده و از هر کدام آنها به چه شکل بهره وری نمایم ، امروزه میتوانم به خود ببالم که اکنون توانائی هدایت افکارم را به یک موضوع خاص دارم و تنها با فکر کردن و اجرای آن موضوع کاری را طراحی میکنم ، یک روز در یک روستای سرسبز یکی از شهرهای شمالی که برای تفریح آنجا بودم به شخصی برخورد کردم که کاری برای امرار معاش نداشت ، زمینی برای زراعت و پولی برای راه اندازی کاری نداشت ، در خانه ائی زندگی میکرد که 80 متر حیاط داشته و الحمدالله منزل متعلق به خودش بود ، به وی توصیه کردم ده فرغون خاک و بیست عدد جعبه پلاستیکی میوه و مقداری گونی نخی فراهم کند ، به وی آموختم که گونی ها را در کف جعبه ها پهن نموده و روی آنها خاک بریزد ، برایش مقداری بذر سبزیجات تهیه کردم و تهنا برایش محرکی شدم تا بتواند در آن جعبه ها سبزیجات بکارد و محصول خود را برای فروش در بازار محلی ارائه دهد ، سال بعد که وی را دیدم مدعی شد که با جدی گرفتن کارش آن را گسترش داده و هم اکنون برای خودش بازاری دارد ، کاری که وی راه انداخته بود نه سرمایه ائی میخواست نه کار بسیار ، به هیچکس بدهکار نمیشد و مسلما" برای آنکه در حیاط خانه اش سبزی کاشته نباید به اداره ائی مالیات پرداخت میکرد ، امروزه بنظر شما چند دست از این امور را میتوان در خانه خود راه اندازی و راهبری کرد ؟
        با تقدیم احترام اسلامی

    • مصطفی

      سلام به همگی
      من به مدت ۱۰ ساله که تو کار ابزار یراق بودم تو یه مغازه ۲*۷ تو شهرستان آمل ولی به علت فروش خیلی کم تغییر شغل دادم ۳ماه تره بار باز کردم ولی اصلا خوب نبود الان ۱ماهه که اونم جمع کردم فعلا بیکار هستم دنبال کار میگردم پول نقد هم ۲م و ۱۳میلیون چک تا برج ۶ دارم .یه مقدار از ابزارهامو هنوز نفرختم که اگه بفروشم فکر کنم یه ۱۰ تومن بشه .الان موندم چیکار کنم برگردم به همون ابزاریراق یا شغل دیگه ای اونجا باز کنم یا بدمش اجازه .اگه ممکنه ایده ای نظری به ذهنتون میرسه با تشکر

    • مصطفی

      سلام به همگی
      من به مدت ۱۰ ساله که تو کار ابزار یراق بودم تو یه مغازه ۲*۷ تو شهرستان آمل ولی به علت فروش خیلی کم تغییر شغل دادم ۳ماه تره بار باز کردم ولی اصلا خوب نبود الان ۱ماهه که اونم جمع کردم فعلا بیکار هستم دنبال کار میگردم پول نقد هم ۲م و ۱۳میلیون چک تا برج ۶ دارم .یه مقدار از ابزارهامو هنوز نفرختم که اگه بفروشم فکر کنم یه ۱۰ تومن بشه .الان موندم چیکار کنم برگردم به همون ابزاریراق یا شغل دیگه ای اونجا باز کنم یا بدمش اجازه .اگه ممکنه ایده ای نظری به ذهنتون میرسه برام میل کنین........ با تشکر

    • بدون نام

      سلام تو کاری ک قبلا بودی وفروشت کم بوده دیگه دنبالش نرو ببین تو نقطه ای ک هستی مردم چی بیشتر مصرف دارن هر چند ب لطف اقای روحانی بازار همه جا خرابه

    • مصطفی

      سلام به همگی
      من به مدت ۱۰ ساله که تو کار ابزار یراق بودم تو یه مغازه ۲*۷ تو شهرستان آمل ولی به علت فروش خیلی کم تغییر شغل دادم ۳ماه تره بار باز کردم ولی اصلا خوب نبود الان ۱ماهه که اونم جمع کردم فعلا بیکار هستم دنبال کار میگردم پول نقد هم ۲م و ۱۳میلیون چک تا برج ۶ دارم .یه مقدار از ابزارهامو هنوز نفرختم که اگه بفروشم فکر کنم یه ۱۰ تومن بشه .الان موندم چیکار کنم برگردم به همون ابزاریراق یا شغل دیگه ای اونجا باز کنم یا بدمش اجازه .اگه ممکنه ایده ای نظری به ذهنتون میرسه برام میل کنین .... با تشکر

      پاسخ ها

      • امیر اسلامی

        جناب مصطفی خان سلام
        مسلما" تغییر کار مرتب در یک محل کسب باعث بی رونقی بازار کار در تمامی مشاغلی خواهد شد که راه اندازی نموده و به همان میزان ضرر و زیانش را خواهی دید ، لذا به شما بعنوان یک دوست پیشنهاد مینمایم که کار خود خود را هر چه که هست تغییر نداده تا حداقل بازار هدف همان کار را برای خود مهیا نمایی ، زیرا مصرف کننده در بلند مدت به محل کسب شما آشنا شده و قطعا" به هنگام نیاز به شما مراجعه مینماید ، حال حدس بزنید که وی برای خرید ابزار و یراق مراجعه میکن و میبیند که محل مورد نظر میوه فروشی است !!!!! در این حالت شما یک مشتری را برای همیشه از دست داده اید . امیدوارم که موفق و موید باشید . اسلامی

      • بدون نام

        من حرف اقای اسلامی رو قبول ندارم به نظر من باید تغییر بدین شغلی که دیدین درامدی نداره چون یه روز دو روز نبوده که ایشون تو کار ابزار یراق بودن ۱۰ سال بودن و اگر که چیزی براشون داشت که ول نمیکردن . به نظرم شمال چون ویلا سازی وجود داره برین تو کار جووشکاری خوب باشه براتون . من چون تو کار املاک بودم مدتی بعد از یه مدت وقفه برگشتم دوباره تو املاک و شرایط برام خوب نبود اصلا و الان دنبال کار جدیدم

    • بدون نام

      سلام ایا کسی در مورد پخش تخم مرغ به مغازه ها وچقد ر سرمایه میخواد اطلا عاتی داره ممنون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باید از مرغداری بگیری من یه مدت کار میکردم که هر باری که میومد طرف ۵-۶ میلیون میداد بار نیسان رو که تو کارتن بودن شونه ها . با بعضی از مغازه ها امانی کار میکردیم پوول نمیدادن دردسر داشتیم . اگه بتونی امانی چکی بگیری بعد نقد بفروشی خوبه که بازار خیلی وضعش خرابه و قبول نمیکنن

    • یاسین

      پنج میلیون رو بردارید باهاش برید دبی اونجا حقوق و مزایا خیلی بالاست حتی اگه خیابون رو جارو کنید بهتون پولی میدن که به پول ایران میشه ده تومن

    • بدون نام

      واقعا برای بعضی ها متاسفم ک وطن خودمون رها کنیم بریم نوکری تو کشور دیگه جارو کشی و حمالی

    • جواد

      باسلام . به همتون توصیه میکنم بزنید توی کاره پرورش زنبور عسل . همتون .
      جواب میده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زنبور اگه نیشمون بزنه چیکار کنیم ؟

      • امیرحسین

        پیشنهادی خوبیه.من برای خودم دو تا کندو دارم و سالی 10
        کیلو حتی بیشتر عصا خالص خالص دارم.

    • امیر اسلامی

      دوستان من همگی سلام
      بیشتر کامنتها مبنی بر گرفتن ایده از دیگران بود و بسیار کمتر ایده اعلام شده بود و اگر هم ایده ائی بود بشکل کلی مطرح کرده بودند ، این دوستان که اینجا هستند دنبال راه کار مناسبی برای درآمدزائی میگردند تا ضمن حفظ سرمایه خود مقدار آن را بیشتر کنند ، پیشنهادی داشتم ، افراد خواهان کار نوع علاقه خود را بیان نمایند و دوستانی که دارای افکار همسو و نظرات مشترکی هستند با فرد مورد نظر وارد مذاکره شده تا بتوانند با ترکب سرمایه کار مشترکی را امتحان نمایند البته این مذاکرات نباید قرارداد تلقی گردد ، زمانی کار مشترک به قرارداد خواهد رسید که نظرات به بالاترین حد اشتراک خود برسد ، امیدوارم برای دسته بندی نظرات مناسب باشد
      با تقدیم احترام ، اسلامی

    • محمد

      سلام من ده ملیون دارم نمیدونم. باهاش چه کاری مییشه کرد که بشه ازش نون در اورد خواهشا کمکم
      کنیدهمه میگن پول کنیه نمیشه هیچ کاریوقت کردو برجی چهار صد تومنم قست دارم

    • ارش

      سلام از نظر من اسباب بازی سود بالایی داره و من میتونم کمکش هر کی خاست بزنگه راهنماییش کنم

    • مهدی

      سلام من تو ی شهر کوچیک ی مغازه دارم.دوس ندارم اجارش بدم.ب نظرتون چی راه بندلزم؟ خودم کارمندم و ب عنوان شغل دوم دوست دارم ی کاری راه بندازم،خودم موبایل فروشی،عطر و ادکلن،نقره و بدلیجات رو دوس دارم،ناگفته نمونه اینجا مردم از نظر اقتصادی ضعیفن.نظر دوستان

      پاسخ ها

      • محسن

        سلام مغازه داری حوصله زیادی میخواد و همیشه باید بالا سر مغازت باشی،موبایل فروشی به تعمیرات تخصصی اگه باشه نونت توی روغن

    • علیرضا

      باسلام همه نظرات راخوندم اكثر سرمایه دارن ولی ایده ندارن بهتره برید به بسیج سازندگی محلتون سری بزنید بنظر من اونها میتونن به شما کمک کن کلاسهای اموزشی دار در مورد پرورش مرغ .زالو.شترمرغ.زنبور.خرگوش.وغیره هم اموزش میدن هم وام میدن عالی کسی را میشناسم که رفته پرورش زالو زده الان. هر زالو را در روسیه دونه ای 8دلار میفروشه

      پاسخ ها

      • جواد

        سلام میشه شماره موبایل اونی که رفته توی کار زالو بزاریر ؟

    • فرزاد رجبی

      باسلام به تمام دوستان نیک اندیش
      در وهله اول سپاس خود را از این سخاوتی که دوستان در ارایه نظرات خویش داشتند اعلام می نمایم بهره بسیار بردم در وهله دوم توصیه به دوستان جویای پیشرفت مالی دارم که با توجه به شرایط اقتصادی کنونی و احتمال ادامه این رکود تا حداقل دو سال دیگر پیشنهاد می کنم در زمینه تغذیه اندیشه کرده و فعالیت نمایند که در این زمینه را می توان به چهار بخش تقسیم کرد بخش تولید مواد غذایی بخش پخش مواد غذایی بخش فروش مواد غذایی و بخش بسته بندی مواد غذایی -در هر بخش که توانایی فردی و شرایط محیط اجتماعی که زندگی می کنید انتخاب کرده و سپس از افراد صاحب نظر در آن حیطه مشورت گرفته و اولین قدم عملی هم ابتدا بازاریابی و مشتریان آن را بیابید و با مقدار کم هم آغاز کنید و روی یک دهم سرمایه خود مانور دهید تا اگر آن کار مناسب بود و سود دهی داشت ادامه بدهید و مدت حداقل نه ماه زمان مفید بگذارید تا ارزایابی صحیح داشته باشید امیدوارم همگی موفق باشید
      فرزاد رجبی روانشناس و درمانگر و فعال اقتصادی

    • محمد

      سلام به همگی من خودم حسابدارم ولی یه پیشنهاد دارم شاید کمکتون کنه .این یه واقعیت از چیزیه که دیدم با چشمای خودم بهتون میگم .یه اقایی بود که اشنامون بود از درد بی پولی و کار و اینا معتاد شده بود ولی یه خونه داشت کل دارایش بود که واقعا دیگه بی پولی خیلی بهش فشار اورد با چهار تا بچه که رفت خونشو فروخت و یه ماشین فاضلاب کشی خرید و با دوتا پسراش چون تو شهر ما فاضلاب کشی نبود چهاهای فاضلابو میکشید پول خوبی تونست تو یه سال جمع کنه بعد یه سال ماشینو فروخت با پولی که جمع کرد یه مغازه دخانیانی زد که الان خدارو شکر وعض مالیش عالی شده و میتونم به جرعت بگم سیگار تمام شهرو میده موادو هم ترک کرد .مغازرو داد بچه هاش توش کار میکنن الان تا جایی که ازش خبر دارم رفته جنوب و اشپزی شرکتا و این چیزارو بر میداره پیمانکاری . امیدوارم این قصه کمکتون کنه .

    • علی جهان

      سلام من یه شغل نون و آب دار سراغ دارم که تو هر شهری که باشین میتونید انجام بدین.کارمم خرید روده گوسفندیه.تخصص لازمم بهتون آموزش میدم شما تو شهرتون از طرف من خرید میکنین منم واستون میفروشمش و اگر بار خوب بتونید بخرید حداقل هفتگی ۵۰۰الی۱میلیون سود خالص دارین سرمایه آنچنانی هم نمیخواد در ضمن اگر باری که میخرید خوب باشه حاضرم سرمایشو خودم تقبل کنم و شما هم یه حقوق از من بگیرید....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام جناب علی اقا میشه توضیح بیشتری بدین

      • بهزاد

        سلام ممنون از پیشنهاد شما امکانش هست با هم همکاری کنیم استان گلستان

      • سیامک آفرین

        سلام
        آقای علی جهان لطفا شماره تماس بدین

      • عادل

        اماده برای همکاری

      • بصیر

        سلام دوست عزیز من میتونم باهاتون همکاری کنم .استان گلستانم یینم ایمیلم basirn35@yahoo.com منتظرتون هستم

    • کژال

      سلام بردوستان همه نظرات روخوندم بعضی هاایده های جالبی دادن ولی اکثراخیلی کلی توضیح دادن کسی که برای یه خانم باسرمایه 10تومن ایده خوبی داره ومیتونه واقعا کمک کنه البته خودم چندتاایده دارم ولی میخام چندین گزینه داشته باشم درموردشون تحقیق کنم باتشکرفراوان.....

    • نسرین

      سلام؛
      من 8 میلیون سرمایه دارم با ی مغازه 20 متری رو خیابون ک عبور روش متوسطه و از بازار شهر دوره.بنظرتون چ کاری میتونم راه اندازی کنم که مناسب ی خانوم باشه و تو شهرکوچیک باشه.
      ممنونم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام لباس زیر

    • محمدحسین

      سلام به همهء دوستان.
      اگه کار mdf بلدید که چه بهتر و اگه بلد نیستید حتما از حالا تا 2 ماه دیگه اصل کارا یاد بگیرید.
      یه کار عالی براتون دارم که حدود 30 تومن سرمایه میخواد.
      یه اختراع جدید و عالی که حدود 1 ماه دیگه تبلیغاتشا شروع میکنم و نمایندگی میدم.اول هم از اصفهان شروع میکنم تا خودم بتونم روی کارشون نظارت کنم.
      این اختراع میترکونه.

      پاسخ ها

      • amin

        سلام من ام دی اف کار هستم لطفا راجب کلرتون بیشتر توضیح بدید.

    • سعدون کعبی

      500میلیون تومان دارم نمیدانم با اون مبلغ چه کاری رو شروع کنم مشه کمکم کنید سوپر مارکت سه تا پیش من درواقع هستن مثال کارگاه باشه الیه

    • رویا

      به نظر شما با سرمایه 50میلیون چه کاری مناسبه?

    • عليرضا حاجي عيسي

      سلام خدمت همه حضار
      بنده يه واحد مسكوني دارم كه قبلا درونش كار فروش و خدمات تصفيه اب انجام ميدادم
      از بديه روزگار و نامرديهاي همكارانمون در بحث خدمات ندادن متاسفانه كار تصفيه اب خراب شد و ديگه كسي اعتماد نميكنه به شركتها.بگذريم
      در اين واحد ميتونيد كمك كنيد من چه كاري ميتونم راه بندازم كه سود دهي خوب داشته باشه تا يه تكوني به زندگيمون بديم؟؟؟؟

    • محمد

      درود اگر شخصی در استان گیلان میخواهد تولیدی ماکیان بزند من میتوانم کمک کنم دستگاه ..آموزش ...وتولید ...تماس در حال حاضر کانادا هستم

    • korosh

      با سلام...از سبزوار....23سالمه وضع خانوادگی مالی بدی دارم.....درشرف متاهل شدن...حداکثر12میلیون سرمایه دارم باید حتما یه شغلی بزنم شاید بتونم 2 3تومن هم روش بزارم....میشه یه ایده شغلی بهم بدید....
      خودم نظرم روی:
      1.میوه فروشی با وانته(از ساری وشخرای اطراف میوه تازه باغی بیارم بفروشم)
      2.ساندویچی بزنم..لطفا راهنمایی کنید یه شغل بهتر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گندم بکار خواستی پیام بده بیشتر توضیح بدم

    • ستاره

      کدوم بانک الان بیشترین سود رو میده؟

    • محمد

      درود در منطقه کرمان در حال زدن تعاونی تولیدی چند منظوره هستیم آب برق زمین . تخصص داریم تعدادی سرمایه گذار همراه با کار سرمایه دست خودتان سود عالی .جهت تولید .دستگاههای جوجه کشی طرح کانادایی ..وتولید شتر مرغ ...بلدرچین ...دستگاه تولید علوفه...دستگاه تولید بیو گاز خانگی..خشک کن میوه وسبزی خورشیدی..دستگاه تولید ماست ..خوراکپزو آبگرمکن خورشیدی و..

    • وحید

      با پنجاه هزار تومان میتونین یه فروشگاه اینترنتی درست کنین روزی حداقل ۱۰۰ هزار تومن درآمد کنین اگه کسی خواست راه اندازی کنه به من بگه

      پاسخ ها

      • عادل

        سلام عرض ادب میشه بنده رو راهنمایی کنید

    • ahmadmexes

      من چند تا کار که دوستان خودم انجام دادن و خوب بوده را مینویسم براتون البته تو شهر ما خوب جواب داده تحقیقاتش بمونه با خودتون.

      1. تولید موزاییک سرمایه خیلی زیادی نمیخواد و خوبیش اینه که از کم هم میشه شروع کرد و نیاز هر شهر کوچک و بزرگه و مواد اولیه اش همه جا فراوونه.

      2. تولید لباس زنانه:
      شاید بگید ما خیاطی بلد نیستیم ولی اشتباه میکنید بلدید.
      الان چرخهای کامپیوتری اومده که طرح بهش میدید خودش میکشه
      معمولا هر شهری یه نوع لباسی با طرحهای خاص فروش داره
      یه نگاه به چرخ janome mb4 بندازید با هر نوع دوختی کار میکنه مثلا در شهر ما زری کاربرد زیادی داره.

      3. یه رستوران یا بیرون بر کوچک بزنید.
      لازم نیست مغازه انچنای بگیرید یا خیلی مغازه بزرگ باشه ولی لازمه تو مرکز بازار باشه
      من خودم یه خانمی را میشناسم که مغازه اش اینقد کوچک بود که
      جا واسه چند نفر نداشت فقط غذا را میداد دست مشتری و اونا هم میبردن غذاشونو تو مغازه ی خودشون میخوردن
      از کم شروع کنید مطمئن باشید نصفش سوده
      مثلا زرشک پلو با مرغ 10 تومن میفروشن هر ران مرغ اگه حساب کنید 3 تومن هم قیمتش نیست با پلو و ادویه اش هم که حساب کنید 5 تومن بیشتر نمیشه و 5 تومنش سوده فقط 20 پرس بفروشید ماهانه 3 میلیون درامدتونه

      4. کارواشی
      نیاز نیست که کارواشتون مدرن باشه فقط یه جا میخواید واسه شستشو و خرج دیگه نداره درامد روزانه اون ماهانه بالای 10 میلیونه
      شما اگه روزانه 20 ماشین بشورید و هر ماشین هم 20 تومن بگیرید و ماشین سنگین 50 تومن میگیرن روزانه 500 هزار کاسبید.

      5. سوپر مارکت
      شاید فکر کنید اینهمه سوپرمارکت هست و دیگه بازار اشباع شده
      ولی اینو هم بخونید بد نیست
      در شهر ما مثل بقیه شهرها در هر محله چند سوپر مارکت هست
      ولی یکی از جوونها یک ابتکار و ایده ی نویی خلق کرد که کاسبی اش سکه شد.
      اون یه پیک موتوری استخدام کرد که خانواده ها دیگه لازم نبود واسه خرید بیان سر کوچه فقط زنگ میزدن و کالای خودشونو سفارش میدادن
      مغازه دار هم بابت این سرویس هم هیچ مبلغ زیادتری از مشتری نمیگرفت.
      کارش تا جایی رونق گرفت که از محله های دیگه بهش زنگ میزدند و
      و چند تا پیک موتوری استخدام کرده و حالا یک سوپر مارکت تنبدیل شده به چند سوپرمارکت در همه ی محله ها

      اینها شغل هایی بود که در شهر ما جواب داده امیدوارم بکارتو بیاد.
      خوشحال میشم شما هم کارهایی که سود خوبی تو شهرتون داره را واسه ما بنویسید.

    • ناشناس

      سلام من سرمایه دارم میخوام لبنیاتی بزم اما هیچ تجربه ای ندارم آیا میشه ریسک کرد لطفا راهنمایی کنید متشکرم

    • احسان

      نه عزیزم ریسک نکن
      برو چن ماه تو لبنیاتی کارگری کن همه چی میاد دستت
      بجای ریسک همت کن عزیزم همت همت همت

    • مجتبی

      سلام
      کی گفته که با اندک سرمایه نمیشه یک کسب و کار راه انداخت
      اتفاقا میشه، خودم به شخصه گاها روزی 200الی 300هزار تومان درآمد دارم البته بستگی به اعتماد مشتری به داره(چون سن من پایینه و فکر میکنن که کار بلد نیستم)
      از دوستان میخوام که انقدر نا امید نباشند فکر کنید من که 18 سال سن دارم تونستم یه درآمدی داشته باشم پس شما هم میتونید.
      فقط امیدتون به خدا باشه و کمی همت کنید انشاالا میشه.

    • احمد

      سلام دوستان من یک کاسبی خوبی دارم و برای رونق و پیشرفت نیاز به پنج ملیون سرمایه دارم که میتونم ماهانه 400 هزار سود بدم اگر کسی مشتاق بود با قرار داد رسمی و ضمانت کار کنیم .من تهرانم و مهم نیست شما اهل کجا هستید پول از شما کار از من

    • یاسین

      میتوان بادست خالی درامد داشت .ولی با پنج میلیون نه اگه تجربه کاری دارید تجربه خرید فروش داری میشه کارکرد پول کمی ولی دراین حال پول باعرضشی هست اگه دستم من بود سود میکردم شمارو نمیدنم البته من خودم دارم ،پولتو بزار بانک سه ساله بادست خالی، سه سال کار کن

    • نازی

      سلام خدمت دوستان بیکار نظرات دوستان را مطالعه کردم خیلی چنگی به دل نمی زنه ۲۰ میلیون پول دارم از زحمت کارگری جم کردم پیش هر کسی رو زدم هیچ کس کاری به من پیشنهاد نمی کند شما دوستان بالایی همه با هم بگین چه کار کنم

    • بدون نام

      سلام میخوام ی مغازه فروش سیگارو تنباکو بزنم اگه کسی تجربه ای داره لطف کنید راهنمائیم کنید با تشکر

    • وحید

      با عرض سلام و خسته نباشید به دوستان لطفا اگه کسی هست منو راهنمایی کنه که با بیست میلیون چه کاری میشه کرد نمیخوام ریسک کنم یا ضرر کنم چون میخوام با ضافه کردن پولم ازدواج کنم ممنون میشم یا بهم خبر بدید ایمیل بزنید

    • میثم

      سلام ب همه دوستان عزیز
      من یه چیزی حدود 80تومن سرمایه دارم ولی نمیدونم باهاش چه کار میتونم بکنم. من بعنوان ی جون25ساله این همه دائیه منه و نمیخوام ریسک کنم
      اگر کاری سراغ دارید مشتاق میشم همکاری داشته باشیم
      لازم به ذکره که بنده ساکن کرج هستم

    • میثم

      سلام ب همه دوستان عزیز
      من یه چیزی حدود 80تومن سرمایه دارم ولی نمیدونم باهاش چه کار میتونم بکنم. من بعنوان ی جون25ساله این همه دائیه منه و نمیخوام ریسک کنم
      اگر کاری سراغ دارید مشتاق میشم همکاری داشته باشیم
      لازم به ذکره که بنده ساکن کرج هستم

    • بدون نام

      با سلام
      من در شهر قاین(پایتخت طلای سرخ جهان)هستم و دغدغه همه تولید ثروته.بدون صفرریال سرمایه وارد شغل میلیونی شوید.کافیست بجای بازاریابی شبکه ای برای بنده بازاریابی کنید و سودخودتون رو از همون طرف بگیرید.ا....

      پاسخ ها

      • amin

        سلام.میشه بیشتر توضیح بدید راجب این کار .متشکر

    • همایون

      اسپری فلفل و شوکر بخرید از بانه با ارزون ترین قیمت و بفروشید به دو تا سه برابر.خیلیم راحت و پر درآمده.

    • ستاره

      الان خیلی از شرکتها نیاز به سرمایه دارن سود 70% دارن میدن با ضمانت خود پول و سود من میخوام پولم رو سرمایه کذاری کنم از دوستان خواهش میکنم کمی من رو راهنمایی کنن هنوز دودل هستم اکر پول به این راحتی دست آدم میاد خوب چرا بقیه مردم سرمایه کذاری نمیکنن و خیلیها تو بانک پولشونو میذارن .. من هنوز پولم تو بانکه قبل از هر کاری نیاز به مشاوره دارم واقعا نمیدونم چیکار کنم .. لطف میفرمایین از تجربه هاتون یا شنیده هاتون بکین آیا سرمایه کذاری کنم یا نه؟ البته من تصمیم دارم با وکیل برم ولی چه نوع ضمانتی معتبره؟ اکر چند نفر مواقن با سرمایه کذاریم اون موقع میخوام برم سراغ وکیل .. ممنونم

    • پسرک سبزی فروش

      ایده من که عملیش کردم
      من یه پسر 29 ساله هستم که سال85 وارد دانشگاه شدم و با کلی قرض و وام مدرک فوق دیپلم کامپیوتر گرفتم همزمان دوره تعمیرات موبایلم رفتم و مدرک اونم گرقتم ولی چون سرمایه ای واسه راه اندازی مغازه نداشتم بلافاصله رفتم خدمت سال 91 از خدمت برگشتم و با سرمایه 3 میلیونی یه مغازه خدمات کامپیوتری راه انداختم تو محلمون که بعد چند ماه بخاطر کساد بودن بازار جمعش کردم و تصمیم گرفتم لیسانسمو بگیرم به امید اینکه کار اداری گیرم بیاد اما خودتون که از وضعیت استخدامی ها خبر دارین که همه با بند (پ) پارتی وارد میشن . به ناچار مجبور شدم با مدرک لیسانس یه پراید بگیرم و برم مسافرکشی . تو این مدت همه جور مسافری به پستم میخورد و با بعضیاشون صحبت میکردم و ایده میگرفتم تا اینکه یه جرقه تو ذهنم زده شد . یه شب ساعت 3 نصفه شب رفتم میدون میوه و تره بار شهرمون و 30 کیلو سبزی خریدم 30 هزار تومن آوردم خونه نشستم سبزی ها رو به بسته های نیم کیلویی تقسیم کردم یعنی 60 تا بسته !!! صبح زود یه دبه آب برداشتم و با یه میز کوچیک سبزی ها رو بردم تو یه خیابون تقریبا مرکز شهر و یه گوشه از پیاده رو نشستم و سبزیا رو چیدم رو میز و یخورده آب پاشیدم رو سبزیا که تازه بمونن . هر بسته نیم کیلویی رو دادم 1000 تومن و در عرض 2 ساعت همشو فروختم که شد 60 تومن یعنی 30 تومن سود !!! بعدشم رفتم دوباره مسافرکشی . عصر رو خونه خوابیدم تا بتونم نصفه شب بیدار بشم و برم میدون . این بار بجای 30 کیلو 50 کیلو سبزی خریدم آوردم خونه و بسته بندی کردم بردم تا دم دمای ظهر فروختمشون . این بار هم 50 تومن سود کردم . دیگه نرفتم مسافرکشی . یه مدت کارم شده بود همین تا اینکه به فکرم رسید سبزی پاک کرده و شسنه شده هم بفروشم . واسه شروع کار 10 کیلو سبزی پاک کردم و شستم و هر 100 گرم سبزی رو داخل ظرف یکبار مصرف گذاشتم و روش رو با نایلون محافظ غذا پوشوندم و بردم در چندتا رستوران فروختم و شمارمو دادم که اگه خواستن بهم زنگ بزنن . از طرفی یه آگهی ام داخل اینترنت گداشتم که مشتریای زیادی زنگ زدن و سفارش سبزی خوردن و خورشتی دادن . دیگه الان کارم جوری شده که چند تا خانوم باهاشون همکاری میکنم سبزی رو میبرم میدم تو خونه پاک میکنن یا سبزی رو خشک میکنن با جاهای دیگه مثل رستوران و عطاریام همکاری دارم . خدارو شکر کار و بارم گرفته و چند نفر دیگم در کنارم درآمد دارن
      دوستان بدون تلاش به هیچی نمیرسید . نزدیک افراد منفی نرید و واسه شروع فقط به خدا توکل کنید . از هیجی نترسید اگر با خدا باشید خودش هواتون رو داره
      از کم شروع کنید تا به زیاد برسید . سرمایه اولیه من 30 هزار تومن بود دیگه از این کمتر شما سرمایه دارین ؟؟؟؟؟؟؟

    • فرزاد

      من پیشنهاد میدم در بورس عضو بشی و خرید و فروش سهام کنی. بنده با 10 میلیون 1 سال پیش شروع کردم سهام خریدم بعد 1سال 10 میلیونم شده 210میلیون.
      فقط یکم باید دانش بورسی کسب کنی که اونم ظرف یک ماه همه چیز یاد میگیری. ت

    • علی

      سلام. به ۵نفر اقا برای کار در تولیدی ظروف پلاستیکی نیازمندیم‌. با درامد روزی ۴۵هزار تومان و بیمه.

    • mohamad

      اقا باز شما ی کم پول دارید من اون یکمم ندارم حالا راست میگید بگیید چی کار کنم ااا وایستید مثلاینکه 10هزار تو جیبم دارم برم سهام بخرم؟نظرتون؟

    • سید محمود

      سلام. من یک جوان ۲۰ ساله هستم کاین ماه دارم یک وام دو ملیونی با درصد پایین می گیریم که با پول خودم میشه دو میلیون و دویست می خواستم بدونم که به نظر شما میشه از این پول با رفتن به بانه سود کسب کرد??چه ایده ی دیگه ای دارید برای کسب درآمد??

    • سید محمود

      سلام. من یک جوان ۲۰ ساله هستم کاین ماه دارم یک وام دو ملیونی با درصد پایین می گیریم که با پول خودم میشه دو میلیون و دویست می خواستم بدونم که به نظر شما میشه از این پول با رفتن به بانه سود کسب کرد??چه ایده ی دیگه ای دارید برای کسب درآمد??

    • سید محمود

      سلام. من یک جوان ۲۰ ساله هستم کاین ماه دارم یک وام دو ملیونی با درصد پایین می گیریم که با پول خودم میشه دو میلیون و دویست می خواستم بدونم که به نظر شما میشه از این پول با رفتن به بانه سود کسب کرد??چه ایده ی دیگه ای دارید برای کسب درآمد??

    • بدون نام

      سلام
      كسي هست كار بسته بندي انجام بده؟
      من بوشهر هستم منطقه ما الان فصل خرما هس. يكي از آشناهامون تقريبا كار صادرات انجام ميده ( بيشتر به قطر و عمان)، كسي هس تو كار بسته بندي باشه يا اقلا بتونه براي سرمايه گذاري تو اينكار منو راهنمايي كنه؟
      ميخوام از اين دو امتيازي كه در كنارم هس يه فرصت خوب ايجاد كنم.
      ممنون ميشم راهنمايي يا همكاري كنيد.

    • الهه

      دوستان من ی دختر خانوم ۲۲ ساله هستم که پنج میلیون سرمایه دارم میخوام باهاش کاری کنم ولی اکثر شغل ها مردونه هستن کسی شغلی زنونه سراغ داره؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام خوید من کارهای زیادی برات سراغ دارم و راهنماییتان میکنم من راه خوبی رو بلدم که درآمدت حتمی است میتونی میلیاردی و میلیونی درآمد کسب کنی پول پول میاره تو پول داری من تجربه کاری بیا شریک شیم ببینید من همه کار رو امتحان کردم و توزمینه وب و اینترنت و موبایل و برنامه سازی و ...و همه چیز اطلاعات کافی دارم فقط سرمایه اولیه ندارم تا موفق بشم اگه پول داری و می خوای سرمایه گذاری کنی من فقط از تو 2 الی 3 ملیون تومان پول می خوام تا ثرتمندت کنم اشتباه نکن برای خودم نمی خوام می خوام اشتراکی با هم یه سایت بزنیم و درآمد کسب کنیم و یا مایل باشی کارهای دیگه ای هم هست که منتانسب با خودت باشه سراغ دارم و ممطئن باش در آمدش حتمی و صد در صدی است با اطلاعات زیر فوری با بنده تماس بگیر ممنون.

      • حسيني نسبيان

        سلام. برو تو كاره وسايل آرايشي. من يه سرمايه گذار هستم. اگه دوست داشتين لطفا تماس بگيريد. 09133918880

      • علیرضا

        باسلام
        اگه ساکن مشهد هستید با من تماس بگیرید تا یک کسب وکار باهم راه بندازیم09394535039

    • محمد

      من ۳۵۰ متر گاراژ دارم کارواش زدم اما نمیچرخه کار دیگه ای سراغ دارین؟

    • مهدی

      سلام
      من میخام ی کار تو خونه راه بندازم، ی مقدار جنس بیارم تو خونه بفروشم از طریق اشناها و فک و فامیل، چیزایی مثل پوشاک و وسایلی ک روزمره استفاده میشه، نظرتون چیه دوستان

    • عیسی

      سلام
      من۲۴ سالمه فوق دیپلم فنی دارم بعد از پایان خدمت دچار سانحه شدم و پای چپم رو از دست دادم الانم دوساله بیکارو الافم تو خونه نمیدونم باید چیکار کنم لطفا راهنمایم کنید.تشکر

    • وحید

      سلام
      من خیلی وقت بود دنبال درآمدزایی از طریق اینترنت یودم
      راه های مختلفی رو امتحان میکردم و همش با شکست و ضرر مواجه میشدم
      تا اینکه یکی از ایده هایی که قبلا توش شکست خورده بودم رو دوباره پیاده کردم
      اما این بار تبلیغ گسترده توی همین گروه های تلگرام انجام دادم
      خوشبختانه این روش برای من موفقیت آمیز بود و تونستم به همون چیزی که دنبالش بودم برسم
      من درسی که از اینکار گرفتم این بود که اگه ایده ای تو ذهنتون هست، تا آخر برای پیشبرد اون ایده ادامه بدید
      هیچوقت ناامید نشید حتی اگه شکست میخورید
      "شکست مقدمه پیروزی است"
      تلگرام فرصت بی نظیری برای شما فراهم کرده
      20-30 میلیون ایرانی تو تلگرام هستن و میتونید برای موفقیت خودتون ازش بهره ببرید

    • علی

      سلام به همه. (یکم طولانیه ولی شاید کمی کرده باشم)
      تقریبا همه ی کامت هارو خوندم و هیچ چیز به درد بخوری نبود همه ی شماها پول های ریز دارید و میدونم همتون هم ایده دارید و هم حاضرید انجام بدید (منم 35 تومن دارم) ولی
      اول از همه عین خودم خیلی ها میترسن کارشون شکست بخوره و دوست دارن با یکی مثل خودشون که سرمایه کمی داره برای اینکه خیال خودشون راحت باشه هم کاری کنن ولی کسی پا پیش نمیذاره چون تمع بین ایرانی ها ذاتیه.
      دوم اینکه خیلی ها سرمایه هاشون خیلی کمه و کلا کاری نمیتونن بکنن.
      (من مثل نفرات قبلی نیستم که فقط بگم ایده دارم و خدافظ همه تشنه ی یه ایده هستن)
      اول از همه اینکه دقت کنید سازمان بورس داره چجوری میچرخه همش با پول مردمه با سرمایه های کوچیک و بزرگ.
      من از این نظر هایی که خوندم به این نتیجه رسیدم که اگه یکی از بین این همه ادم که اینجا نظر دادن جلو بیوفته و( در ادامه کامل میگم چیکار کنه که اینکار کامل انجام بشه هم خودش موفق به درآمد زیاد شده هم خیلی ها رو نجات داده)

      یه نفر جلو بیوفته حداقل 10 نفر از کسایی که اینجا سرمایه ی بالای 15 یا 20 میلیون دارن برای شروع همه با این شخص همکاری کنن و همین طور که گفتم همه ی ما ایده هایی داریم (فقط ترس داریم که تنهایی امکان شکست برامون هست و اینکه یک دست صدا نداره ) جمع شدن 10 نفر کنار هم یعنی 10 تا ایده و 10 تا سرمایه که از کنارش حداقل میشه 2 یا 3 تا از این ایده ها رو راه انداخت به مرور زمان اون کسایی که این کارو راه انداختن میتونن کم کم به سراغ کسایی برن که سرمایه های کمی دارن و از ایده های اونا پشتیبانی کنن .
      مثلا من پدرم کارخونه داره ولی میگه خرجتو خودت دربیار منم با پدرم میونم زیاد خوب نیست و اینکه از بچگی فقط تو محل کار خودمون بزرگ شدم و تمام زیر و بم کارمونو بلدم و هیچ استعداد دیگه ای جز چرخوندن یه محیط کاری ندارم ولی سرمایه ام نمیرسه واسه انجامش حالا این مثال بود خیلی هاتون همین جوری هستید که سرمایتون به ایده هاتون نمیرسه . اگه با هم باشد هر ایده ای که بخواید دیگه براتون سخت نیست هرکسی یه گوشه ی کار رو میگیره یه نفر گروه رو بچرخونه و سرمایه گذاری های مختلف انجام بدید و همینجوری به سراغ کسایی که سرمایه ی کم دارن برید مثلا بعد ها میتونید سایت درست کنید که کسایی که سرمایه ی کمی دارن شما پشتیبانی کنید و مثلا در ازای جمع شدن 30 نفر که سرمایه ی 5 ملیون دارن هر بار یه پروژه کاری رو انجام بدید
      امیدوارم که متوجه نوع ایده ی من شده باشید البته این چیزی نبود که بشه درجا بهش پرداخت باید تخصصی روش تفکر بشه برنامه ریزی بشه البته این کار ها واسه کسی که ذهنش از نظر استراتژی خوب کار کنه سخت نیست با قدرت تخیل خیلی کار ها میشه انجام داد فقط لطفا کسایی که این نظر رو میخونن یکم توی تخیل برن و راه های بهتر شدن ، ضعف ، مراحل اولیه ی انجام این کار و جزئیات ریز و درشت این ایده رو در ادامه ی نظرات حتما با بقیه درمیون بذارن تا این طرح کامل بشه .
      همتون منتظر یه ایده بودید اگه واقعا اهل انجام کار باشید پیگیری میکنید وگرنه تا آخر عمرتون منظر بمونید.
      ممنون که وقت گذاشتید.

    • امير

      سلام پخش زغال سود داره به نظرتون

    • علی

      علت اینکه اینجا رو پیدا کردم؟
      چون امشب حدود یه هفته است که بیکارم، خواستم ببینم بیکار ها نظرشون چیه ☺
      تحصیلات من؟
      دانشجوی انصرافی کارشناسی روانشناسی بالینی
      حرفه های من؟
      تجربه کار در کارخانه تهیه و توزیع انواع سبزی بسته بندی و فله ای
      میوه فروشی در بالاشهر و هایپر مارکت
      سبزی خورد کنی های ریز
      بهترین درآمد در سال 96؟
      (گفتم 96، بخاطر اینکه قبل از این شغل های دیگه بهتر بود) میوه فروشی لذا فقط در بالاشهر
      چرا؟
      (منظور من از بالاشهر جایی مثل زعفرانیه و الهیه تهران است، چون خودم اونجا تجربه دارم. جای دیگه نمی چرخه یا خوب نمی چرخه)
      جاهای دیگه وانتی ها بازار رو خراب کرده اند
      با اینکه خیلی ساده بنظر میرسه ولی خیلی پیچیده و سخته پس حواستون باشه. چون خطا بکنید بدبخت میشید
      اما اگه حدود بیست سی میلیون داشته باشید می تونید ماهی پنج شش میلیون در بیارید
      اگر بخواهید ماهی حدود سی میلیون و بیشتر در بیارید باید 1: صد میلیون سرمایه بذارید 2 وارد به اینکار باشید
      من آماده ی همکاری، مشاوره، و راهنمایی بیشتر هستم

      پاسخ ها

      • علیرضا

        باسلام
        من ساکن مشهد هستم لطفا با من تماس بگیرید تا یک کسب وکار باهم راه بندازیم یا اگه نخواستید که تنها راه بندازم از بیکاری کلافه شدم من100میلیون سرمایه دارم. 09394535039

    • بدون نام

      عزیز می تونی با اجاره 2 هکتار زمین که تقریبا 6 ملیون سرمایه گذاری نیاز داره 16 ملیون درآمد کسب کنی ببین بایست گندم بکاری ببین لازم نیست منتظر باشی دولت از تو بخره دلال های زیادی هستن که 50 تک تومنی پایین تر از دولت ازت گندم میخرن و بعد خودشون به قیمت دولتی میفروشن تو میتونی به ائونا بفروشی و یکچا پولتو بگیری ببین من هزینه کاگر و هم حساب کردم که اون آبیاری میکنه اگه خودت کار کنی و زحمت بکشی درآمدت بیشتر هم میشه و زیاد هم کار سختی نیست همه چیز رو دستگاه انجام میدی من پول ترکتور و ... همه رو حساب کردم 16 ملیون درآمدش شد با تشمکر

    • کارتون خواب دیروز میلیونر اینترنتی امروز

      معدن طلا زیر پای شماست ولی شما غافلید!
      شاید براتون جالب باشه من دو سال پیش در یکی از پارکهای تهران کارتون خوابی میکردم و امروز بعد از دو سال راه و روشی رو برای پول دراوردن آسان و بدون هزینه از اینترنت کشف کردم که تنها افرادی که برای من کار میکنند از من هفته ای سه میلیون حقوق میگیرن(حدود سی نفر برای من کار میکنند).
      نظرات رو که میخوندم خندم گرفته بود که چطور بعضی افراد روی بزرگترین معدن طلای جهان معاصر(اینترنت)ایستادن ولی از بی پولی و بیکاری و نداری مینالند...
      من خودم طعم تلخ فقر و بدبختی رو به بدترین شکلی که فکر کنید کشیده ام دوست دارم به همه در زمینه کار خودم مشورت بدم,این کار سن سال نمیشناسه از پانزده ساله تا شصت ساله میتونه با گوشی مدل پایین مجهز به اندروید کار بدون سرمایه شروع کنه...
      اینجا مجال توضیح بیشتر نیست

      پاسخ ها

      • aflaton

        خوب جناب میلیونر عزیز نگفتی کجا باید باهات حرف زد!!!! نه تلفنی نه ایمیلی

      • بدون نام

        توهم زدی احتمالا بابای میلیونر داری ولی به زودی کارتون خواب میشی

    • محمد

      باسلام خدمت تمام ایده پردازان باپنج میلیون میشه دو تن خرماخرید وبسته بندی کرد وتو دوماه پولتون دوبرابر یاشاید بیشتر بشه خواستن توانستنه

    • حمید

      در کل قوانین ریاضی را فراموش نکنید دوستان که هرگز تغییر نمیکند با سرمایه کم سود بدرد بخوری عاید نمیشود.

    • علی افضلی

      سلام الان 5ساله تو کار تولید و پخش زغالم. یه کالای مصرفی بدون تاریخ انقضا و ریسک سود بالای 20% بم زنگ بزنید راهنماییتون کنم

      پاسخ ها

      • بهار

        میشه بیشتر توضیح بدید

      • سهند

        .سلام ممنون میشم بیشتر توضیح بدید حتما برام توضیح
        بدید
        sahandkaya@yahoo.com

      • جواد

        به یخچال تو خونتون زنگ بزنیم؟یا به تلوزیونتون.خوب یه شماره تماس میذاشتی.

    • رضا

      سلام چند ماه پیش با شریکم درب ضد سرقت تولید میکردیم قرار بود کار با ده تومن استارت بخوره اما پنجاه تومن خرج کردیم تازه استارت خورده الانم پولمو تموم شده شریکمم گزاشت رفت من موندم و یه کارگاه اجاره ای چیکار کنم

    • سعید

      سلام من دو هزار متر زمین دارم توش درخت کاشتم و دورشم فنس کشیدم . میخام توش یک کار اقتصادی راه بندازم . با 10 میلیون تومن چکاری میتونم بکنم؟؟

    • منصوری

      با احترام کارشناس فرشهای دستبافتم کهنه و نوع بافت کل ایران و ابریشم قبلا بدلیل مشکلاتی برام پیش آمده تمام سرمایه ام از دست دادم در کار نقره جان هم واردم راننده حرفه ای هم هستم الان از نداشتن سرمایه و شغل خانه نشینم از طرفی دارای همسر و چهار فرزند دانشجو دانش آموز پیش دبستانی هستم وام هم بدهکارم از عزیزانی که میتونند سرمایه در اختیارم بگذارند هر طور که صلاح میدانند من دعا گو میشم چک جواز کسب به باعنوان تضمین میدم اگر هم برای رضای حق باشد که اجرش آن میده و بنده را از درد بیکاری و از فلاکت نجات بده خداوند متعال از هر مشکل نجات بده در ضمن بنده خود خانواده ام خادم مسجد حضرت ابوالفضل (ع) هستیم بخدا ماهیانه یکصد هزار تومان به ما میدن اشتباء نیست صد هزار تومان بخدا یک خانواده شش نفره با بیدرآمدی احساس کنید چگونه زنده ایم ای مسلمانان برای رضای خداوند تبارک برسید فریادمان از بیکاری از فقر بیچارگی در لرستان دعای ما فقیران بدرقه راه مومنان مسلمین باد

    • احمد غلامي

      تشكرفراوان ازدوستان
      نظرات دوستان بدنبودازبعضي هش ميشه باتغييراتي استفاده كرد منم مثل شمادنبال كارآزادم البته الان مشغول به كارم عسلويه ولي خيلي آينده اينداره كاري كه خودم ميخوام انجامش بدم البته هرجايي شرايط خودش رادارد
      درحال حاضربازاركساداست وخيلي بايداحتياط كرد اينوديدم كه ميگم ولي بزرگترين ثروت اميد وخلاقيت است اماكاري كه خودم ميخوام انجامش بدم كه بعضي ازدوستان هم اشاره كردن يكي ازچيزايي كه تقريباتضميني فروش ميره گندم است حتماازدوستان كساني هستن كه زمين داخل منطقه شون گيربياد باگرفتن بيست هكتارزمين ميتونين گندم آبي راه بيندازيد اجاره بيست هكتار تقريباميشه (سي تومن البته جاهامتفاوته)حدودپنج تن تخمش ميشه كه باخريدوكرايه آن ميشه ده تومان حدودسه توماني كودحيواني وشيميايي ميشه وميماندآبياري آن كه اگربتواني قطره اي كني هم كارگركمتري ميخواي هم برداشت بيشتري داري البته نوارتيپ هاميتوني براي دوسه سال استفادش كني يا دست دوم بخري حدودسي تومان قطره اي كردن آن (البته اگرزمين داراي چشمه باشد ميتونين آب داخل يه حوض بزرگي ذخيره وبعداون روپمپ كني)ويك كارگرباماهي يك ودويست كه هميشه دراختيارتون باشه ياچون زمين قطره اي است نيازي به كارگرندارين براي راحتي گفتم وحالاهرهكتارشماحدودچهارتن برداشت گندم داريدشايدم بيشتربستگي به زمينتون داره كه بيست هكتارش ميشه هشتادتن وباتوجه به خريدتضميني گندم هزاروچهارصد هشتدتنش ميشه بالاي صدوده ميليون وباحساب كاهش ميشه صدوبيست ميليون (كه البته اگرسال پربارشي باشه ازاينام بيشترميشه)حالاهزينه هاراكم ميكنيم(به اضافه كاشت هرهكتارپنجاتومان كه بيست هكتارش ميشه يه تومان وبرداشتش حدوددوتومان وكارگرشش ماه نيازش داري كه ميشه حدود هفت تومان)كه روي هم رفته كل خرجمون ميشه هشتادتومان كه حدودچهل تومان خالصيش برات درميادبدون اينكه دست به چيزي بزني ياريسك زيادي بكني البته لوله هاي قطره اي هم اگه ازش درست استفاده كني براي سه سال ميمونه وهمين جوري ادامه بدي تابعدچندسال بتوني صدهكتاربگيري كه درآن صورت ميتوني حداقل سالي دويست تومان دربياري البته اينم اضافه بكنم كه گندم بركت آن داخل برداشتن هكتارزياداست وباچندهكتارسودچنداني نميكني

    • Mohamad

      سلام دوستان با 50 میلیون سرمابه چیکار میتونم انجام بدم .
      سود و باز دهی خوبی داشته باشع ‌
      هیچ تخصصی هم ندارم .
      ممنون میشم راهتمایی کنید دوستان.

    • س.چ

      من میخوام یه کاری باخواهرم بزنم ولی چی نمیدونم سرمایه هم ۲۰میلیون داریم لطفا راهنمایی کنید

    • مریم

      سلام به نظر من با 10میلیون بزنید تو کار پروزش شترمرغ تو9ماه 12میلیون سود داره

      پاسخ ها

      • نادر

        خخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • sasan

      شغل دوم را با كف بوش 3 بعدى شروع كنيد

    • هدایت

      درود بر همگی،
      دوستان من یه 20تومنی پول دارم،هر کی بلده با 20میلیون کار پرسود راه بندازه بیاد با من شریک بشه،
      دست در دست هم دهیم به مهر میهن خویش کنیم اباد

    • بهار

      سلام دوستان عزیز خوبید
      میخاستم بپرسم کارفروشندگی تومترو خوبه عایا خانم هستم

    • بدون نام

      سلام فروش بذر قارچ اما یه مدتی طول میکشه که راه بیوفتید چون باید یه مدتی برین دنبال تجربش اول هر کاری سخته اما اولش به بعدش که فک کنی خوبه اما باید بری جلو بمونی باختی دادا

    • حدیث فعلی

      من فوق دیپلم دارم کار واسم پیدا نمیشه سرمایه ام ندارم واقعا به کار احتیاج دارم من چیکار کنم خیلی بدبختم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خواهرانه میگم اگه با این دید و افکار پیش بری واقعا ب جاای نمیرسی شاید بدت بیاد از حرفم ولی گفتم ک بدت بیاد و راجب ب خودت افکاراتتو تعقیر بدی

      • بدون نام

        فقط مشاور املاک تو این دوره زمونه جاهای دیگه بهت پووول نمیدن . کار املاک به غیر از اینکه پوول داره گرگتم میکنه که کسی نتونه ازت سو استفاده کنه

      • علیرضا

        باسلام
        اگه ساکن مشهد یا خراسان رضوی هستید با من تماس بگیریذ تا با هم یک کسب وکار خوب راه بندازیم09394535039

    • فرهاد

      با سلام

      هرکس بیکاره بره سازمان فنی حرفه ای شهرش بخش بسیج سازندگی
      اونجا. اموزش میدن رایگان هم هستش
      هم برا اقايان هم خانم ها
      وام ميدن
      پرورش قارچ. ماهی. گل های اپارتمانی دارو های گیاهی زالو. و غيره
      البته صنعتي داره
      اموزش كابنت سازي ميكانيكي برق. و غيره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ماال ما فنی حرفه ایمون نداره این بخشی که شما زدین

    • حسن

      سلام به نظرم با پولتون اگه میخوایید تجارت کنید بهترین راهش دلالیه به نظرم الان پول تو دلالیه هر چیزی را بتونید بز بخرید بعدم یه تومن بزارید روش و قیمت خودش بدید فقط باید سر و زبون داشته باشید دست فروشی هم داشتم روزی سی تومن تا پونصد تومن برام سود داشته با سرمایه سیصد تومن الان استخدام داره هر کی خواست بره نون و پول میخوره

    • امیر

      ..

    • علی

      والا اکثر نظرات دوستانو خوندم اینا تا بخواد به واقعیت بپیونده نیازمنده خیلی چیزاس مثل ثبات تلاش پشتکار و درک معنی این ۳ برای هر کسی یه جوره پذیرش اون شغل برای شخصیت اون فرد و مسائل روحی روانیش خیلی مهمه . اینا رعایت بشه باز الان شرایط اقتصادی مملکت ما ساقط شده و سر همینه که دلالی رواج پیدا کرده همه شدن دلال در صورتی که کار نیست دلالی درباره گندم زعفرون گوسفند اینا در حرفه دیگه این مسائل وگرنه زعفرون با گل سرو کار داری یا گندم زمین زیاد میخواد یا گوسفند طرف زده بابام دامداره من بابای خودم برقی بود در حد کارای داخل پست برق خودمم مدرک برق صنعتی گرفتم ولی نرفتم تو برق شرایط برام جوری رقم خورد رفتم تو بنگاه املاک که اونم مشتریا رو میبرد ادم فقط بازدید و میومدن نمیخریدن . پول از اینترنتو اینام برنامه نویس حرفه ای میشناختم پراید زیر پاش بود الان خودم با توجه به موقعیت منطقمون میخوام برم تو کار مبل سازی و کابینت سازی باز یه شغله نزدیک ۷ میلیونم پول دارم که تو بانک گذاشتم و خیلی هم علاقه دارم به منابع طبیعی و مراتع و محیط زیست ولی خوب تجربه ندارم تحقیقات نداشتم راجب گندم تا دو سه ماه اینده هم ۱۰ میلیون سرمایه دستم میاد که دوست دارم تو زمینه همین گندم یا کشت پیاز یا زعفرون محصولات گلخونه ای سرمایه گزاری کنم اگر کسی اطلاعاتی داره از گرفتن زمین از منابع طبیعی یا شرایطشو داره واسه شراکتو قرارداد به من تو تلگرام پیام بدهi

    • حاجیپطروس

      صد تومن سرمایه دارم ایده ی خوبی داشته باشید حاضر به شراکت هستم

    • amin

      تولیدی چی عزیزدل بیشتر توضیح بده

    • داریوش

      با سلام خدمت دوستان بنده داریوش از شهر اردبیل هستم
      تو کار فروش عسل و حلوای سیاه هستم که سوغاتهای ادبیل هستن
      و این رو خدمتتون عرض کنم که روزانه حدود یک تن عسل از استان اردبیل برای فروش به شهرهای دیگه و حتی کشورهای خارج صادر می شه. اگه شما بتونید تو شهر خودتون بازاریابی کنید و به هر طریقی مشتری براش پیدا کنید می تونید سود خوبی به جیب بزنید. بنده عسل رو به قیمت کمتر از بازار براتون فراهم می کنم و کیفیتش هم قابل توجهه. برای توضیحات بیشتر می تونید تماس بگیرید تا در موردش بحث کنیم.
      09149871131

    • حسین صالحی

      سلام
      بنده تهران کارمند هستم و مدتی هست در حال تحقیق هستم برای ایجاد شغل
      به حوزه پرورش هم علاقه دارم
      اگر کسی از دوستان باشه حاضرم شراکت هم بکنم
      ولی با تحقیق و توجیه اقتصادی
      09213209619

    • صفورا

      سلام دوستان... من9میلیون پول دارم میخام یه کارراه بندازم نظرتون چیه.؟ ساکن فسا هستم

    • پیمان تمنایی

      باسلام به همه دوستان گلم بنده ۲۳سالمه و ۸سال سابقه کار گچ کاری ساختمون دارم که ۴ماه میشه به دلیل پارگی دیسک کمر بیکارم و دیگه نمیتونم کار سنگین انجام بدم و از بچه گی از کار خرید و فروش و... اینا خوشم میومد ومیاد و بنده ۴۰میلیوندسرمایه دارم وساکن یزد هستم و ایده من برای خودم اینه که اگه بشه یا از شمال از کشاورز برنج بخرم ببرم یزد یا از کرمانشاه نخود از خود کشاورز بخرم ولی متاسفانه هیچ تجربه ای ندارم و نیاز به راهنمایی دارم با تشکر از دوستان ۰۹۳۶۸۵۲۴۱۵۴تلگرام پیام بدین دوستان بزرگوارم

    • کوروش

      سلام دوستان
      من هم مثل شما با سرمایه کم 15 میلیونی که الان به نظرم هیچی نیست !! شروع کردم ، چون از مازندران هستم رفتم دنبال کار خرید و فروش برنج که متاسفانه خیلی اشباه شده بود و نتونستم سود انچنانی کنم و بیخیال این کار شدم
      تحقیق کردم دیدم بهترین کاری که میتونم انجام بدم با این سرمایه خرید دستگاه حکاکی روی سنگ قبر ( مزار ) ( البته با کلی تحقیق و رفتن چنجا پرسیدن که قیمت چجوریه و و و ) بعد از خرید دستاه حکاکی روی سنگ قبر تونستم در عرض یک ماه به درامد نسبتا بالایی نسبت به سرمایه کمی که داشتم برسم و خدارو شکر هر روزم بهتر از دیروز داره پیش میره ( با هذینه کم بهترین درآمد و دارم حتی به ماهی 3 میلیون و بیشتر هم رسیدم !! ) من با یه شرکتی در مورد دستگاه ها صحبت کردم و مشاوره بسیار خوب و کاملی بهم داد اگه دوست داشتید میتونید بهشون زنگ بزنید راجبش صحبت کنید حتی برای گرفتن اطلاعات هم بسیار خوب و کامل و با صبوری جوابتونو میدن
      شماره تماس 09119111228 بود ارزش یک بار زنگ زدن گرفتن اطلاعات داره به نظرم .

    • فهیمه

      من خانم هستم پونزده میلیون سرمایه دارم مجازی درامدزایی میکنم یکی ازرشته های ارایشگری بنظر شما چکارکنم پولمو توچه راهی بزارم که سود کنه

    • مهدیه

      من یه خانم مغازه دار هستم اما به دلیل نوسانات بازار یکم پول در آوردن سخت شده والان به فکر راه اندازی یک خط تولید خیارشور و ترشیجات هستم اما هیچ تجربه ای ندارم اگه کسی هست بتونه کمک کنه و از گرفتن مجوز وکار هایی که باید انجام بدم توضیح بده ممنون میشم

    • مهدیه

      من یه خانم مغازه دار هستم اما به دلیل نوسانات بازار یکم پول در آوردن سخت شده والان به فکر راه اندازی یک خط تولید خیارشور و ترشیجات هستم اما هیچ تجربه ای ندارم اگه کسی هست بتونه کمک کنه و از گرفتن مجوز وکار هایی که باید انجام بدم توضیح بده ممنون میشم

      پاسخ ها

      • علیرضا

        سلام بابت فروش وخیار شور من راحت میتونم محصولتون رو تو بازار به قیمت خوب بفروشم09394535039

    • احمدی

      سلام من یه 50 میلیون پول دارم نمیدونم باهاش چیکار کنم بزارم تو بانک سود بگیرم یا تو یه کار چه تولیدی و یا خرید و فروش استفاده کنم نمیدونم اگه کسی در این زمینه اطلاعات داره لطفا کمکم کنه ممنون میشم
      من ساکن اسلام شهر تهرانم
      ایمیلم idimansor138@gmail.com

    • علی

      سلام سرمایه من فقط ده تومان نمیدونم چکار لط منومنو راهراهنما کنید از بیکاری دیونه میشم لطفا

    • امیر از همدان

      سلام دوستان با 10 میلیون سرمایه چه کاری میشه. کرد که. سود خوبی. هم داشته باشه تو فکر خودم. مغازه مرغ. فروشی. یا. دخانیاتی؟ نظر دوستان. چیه

    • علیرضا

      باسلام.من جوانی28ساله هستم وتقریبا یک ماهه بیکار شدم وسکن مشهد هستم.تقریبا50میلیون سرمایه دارم اگه کسی ایده خوبی داره خوشحال میشم بیاد باهم کسب وکار راه بندازیماین شماره تمااس منه09394535039لطفا اگه کسی ایده خوبی هم داره بهم کمک کنه ممنون

    • عرفان

      ۲۰۰میلیون دارم با بدبختی و کارگری جمع کردم اهل ریسک نیستم چون عمرمو گذاشتم روش یک روزی منو میدیدی عین ارنولد بودم ولی اینقدر کارگری کردم پدرم در آمد گذاشتم بانک سودشو میگیرم ولی با این وضع جواب نمیده فقط ارزش پولم میاد پایین کسی هست راهنمایی کنه ممنونم شهر تهران هستم خود تهران

      پاسخ ها

      • کورش

        سلام
        تماس بگیرید

    • کریم

      با سلام من جوانی ۳۶ ساله هستم متاهل دارای یه فرزند اجاره نشین که با هزار بدبختی یه سال پیش مغازه عکاسی در تبریز رو زدم دیگه مشتری نداشتیم مغازه رو جمع کردم و حدود ۱۰ میلیون هم متضرر شدم الان هم بیکارم دنبال کسب وکار ترو خدا جون هر کسی دوست دارین اگه کسب و کاری سراغ دارین منو راهنمایی کنین .

    • نگار

      سلام من 5 میلیون دارم یه کاری بهم معرفی کنین سال دیگه همین موقع 20 داشته باشم

      پاسخ ها

      • کورش

        بهترین راه زود بازده که در عرض یکسال ۲۰ میلیون داشته باسی فقط دلالی هستش
        تولید نیاز به زمان داره و تخصص و البته استراتژی

    • بدون نام

      فرزادمهرپور

    • sajad

      با سلام ،من میگم آدمی که بدبخته یعنی بدبخته ،هیچکاری نمیتونی بکنی اینو رو پیشونیمون نوشتن ،من که 32 سالمه همش دور یه مریض سرطانی بودم الانم که از دست رفت تو ای چند سال بیکار بودم تا بیام پول جمع کنم سنم میشه پنجاه آخه دردمو به کی بگم جزء خدا اونم که گوش نمیگیره حالا شما صحبت درآمد با 5میلیون میکنید(امید کجاش میمونه)خود کشی کنیم بهتره تا زندگی

      پاسخ ها

      • فرشاد

        این مطلب مال سال نود هست اون مو قع پولی بود واسه خودش

    • احسان جووون خخخ

      سلام وقت بخیر من گچ کار هستم و روزی صدهزار میانگین درآمدم هست, میخوام تغییر شغل بدم و بزنم تو خط لوازم جانبی. موبایل, به نظرتون خوبه یا نه

    • یعقوب

      سلام دوستان عزیز من حدودا 10میلیون سرمایه دارم و خیلی دوست دارم ی کاری برا خودم انجام بدم که برام کسب درآمد داشته باشه لطفا راهنمایی کنید استان هرمزگان

      پاسخ ها

      • کورش

        بهتره این مبلغ را هزینه یادگیری تخصصی یک کار فنی بکنی
        مثلا تعمیرکار اتومبیل . دیاگ تخصصی . برق خودرو
        ماشین های اداری
        تعمیر تخصصی موبایل . لپ تاپ . کامپیوتر و یا هر چه که خودت بهش علاقه داری
        بعد از یادگیری حتما پیش کسی شاگردی کن تا تجربه کسب کنی و کم کم موازی سازی کن و خودت شروع کن

    • ابوالفضل پرده باف

      سلام میخواهم تولیدی لیوان کاغذی در یزد سرمایه کذاری کنم کسی میداند چه قدر سرمایه میخاهد نباز به مشارکت و سرمایه دارم

      پاسخ ها

      • کورش

        این کار خیلی خوبه البته بهتر با تولید کارهای مکمل باشه مثل پیش دستی و ...
        بخصوص از کاغذهای جدید و قابل برگشت به طبیعت استفاده کنی
        البته این کار مشکلاتی هم داره
        تحریم و کمبود کاغذ مورد نیاز
        و مشکل اصلی گردش مالی زیادش هست

    • محمد

      دوستان عزیز کسی کارواش بخار نانو سیار راه انداخته سودش خوبه
      ممنون میشم راهنماییم کنید

    • حسین

      فقط بورس

      پاسخ ها

      • کورش

        باید خیلی بلد باشی وگرنه باید در صندوق ها که ریسکش کمتر هست سرمایه گذاری کنی

    • ابوالفضل

      من ۱۰۰میلیون پول دارم درمنطقه استان اصفهان شهرستان کاشان چه شغلی بزنم که سود خوبی داشته باشه

    • صبا

      سلام
      من حدود 30تومن سرمایه دارم خوشحال میشم نظرتونو بدونم چه کاری باش انجام بدم برام بهتره؟

    • محسن

      سلام.....من ساکن شهرستان هستم..میخواستم تو تهران...تو منطقه ۷ یا ۸...تو محلاتی مثل ...نارمک...یا مجیدیه یا خیابان گرگان یا همون اطراف مغازه زیتون و روغن زیتون ارگانیک و همچنین زیتون پرورده و چای محلی و ترشیجات بزنم..البته سرمایه زیادی ندارم ولی خب تو سایت دیوار دیدم میشه تو خیابونای فرعی با سرمایه ای که دارم مغازه بگیرم....خواستم نظرتون رو درباره اینکار و این محله ها بدونم...ممنون

    • سمیرا

      ۱۰میلیون پول دارم دوست دارم که ی کاری باهاش انجام بدم که سود داشته باشه...کسی خداییش اگه میتونه راهنماییم کنه...قزوین هم هستم...کسی باشه از قزوین میتونم باهاش شریک بشم ی کاری راه بندازیم

      پاسخ ها

      • Reza

        دولاربخر

    • حسین

      کرج همایون ویلا .دوتا سالن 80متری و110 متری دارم مقدار کمی هم سرمایه دارم .دنبال یه شغل خوب میگردم .ممنون میشم راهنمایی کنید

    • ابوالفضل جعفری

      سلام برا شهرستانی ها(صد تا جوجه مرغ ۷۰۰۰۰۰هزارتومان)خوراک برا دوماه۷۰۰۰۰۰هزار تومان.
      دم عید هر دونه مرغ۶۰۰۰۰بفروش ببین چه سودی داره دوستام پشت بام خونه شوند اینکار کردن والان هم راضین

    • امید

      با ۵ ملیون چیزم بهت نمیدن
      چه برسه به چیزهای دیگه

    • سبحان

      فقط توهرکاری تلاش ،خداروازیادنبردن،روزی حلال کسب کردن روفراموش نکنی صددرصدموفقی من با پدر وبردارم سال ۷۷ یه مغازه خریدیم با ده میلیون باسرمایه یک میلیون تومان سوپری زدیم الان شکر خدا هرسه تامون خونه داریم ودوتا ماشین وسرمایه به حدکافی فقط باقلبت توکارت کوشش کنی صددرصد موفقی شک نکن پس بزن به بازارنترس

    • مصطفی

      سلام و درود ب همه هم وطنیای عزیزم.دوستان ب ۳۲ملیون چکاری میتونم بکنم ؟؟؟؟؟؟؟؟لطفا کمک کنید مرسی

    • Reza

      دوستان من ۵۰۰ ملیون وام گرفتم با هزار تا بدبختی دادم دلار تقریبا ۷ تومن خریدم دادم ۱۵ تومن واقعا من خودمو با دولار دنیا مو ساختم سه بار اینچوری تجارت کردم ۱۳ میلیارد سرمایه جم کردم الانم که شیش تا شاسی بلند خریدم تو انبار گذاشتم ۵۰۰ خریدم هر کدومشو یه میلیارد میخوان نمیدن در عرض ۴ ماه سه میلیارد سود میکنم تجارت خیلی خوبه خودم تو شهرک تو دوتا هم صاحب شرکت شدم من از صفر شروع کردم تقریبا میتونم بگم ۵۰ میلیاردی رسیده سرمایم شکر میکنم

    • مصطفی

      سلام دوستان من 12میلیون سرمایه دارم میخوام یه مغازه لوازم آرایشی کوچیک بزنم به نظر شما خوبه یه وانتم دارم ممنون میشم کمکم کنید.

    • بدون نام

      بیتکوین بخر والسلام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج