۱۳۱۴۹۴
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

معرفی برندهای مطرح جهان

لی-نینگ؛ مردی با ۱۰۶ مدال طلا!

اگرچه لوگو لی-نینگ بی شباهت به لوگو شرکت نایکی نیست اما طراحی آن بر اساس حروف ال و ان در نام این شرکت انجام شده است. در سال ۲۰۰۶، لی-نینگ درآمد ۴۱۸ میلیون دلاری و سود ۳۹ میلیون دلاری را ثبت کرد.

پول نیوز: اگرچه لوگو لی-نینگ بی شباهت به لوگو شرکت نایکی نیست اما طراحی آن بر اساس حروف ال و ان در نام این شرکت انجام شده است. در سال ۲۰۰۶، لی-نینگ درآمد ۴۱۸ میلیون دلاری و سود ۳۹ میلیون دلاری را ثبت کرد.

لی-نینگ یکی از برترین شرکت های تولیدکننده محصولات ورزشی در چین است که به طور عمده عرضه کفش، پوشاک، تجهیزات و متعلقات برای مقاصد حرفه ای و عادی را تحت برند لی-نینگ انجام می دهد. ساختمان مرکزی لی-نینگ در شهر پکن قرار داشته و این گروه دارای بخش های مختلف شامل بازاریابی برند، پژوهش و توسعه، طراحی، تولید، توزیع و خرده فروشی است. اگرچه لوگو لی-نینگ بی شباهت به لوگو شرکت نایکی نیست اما طراحی آن بر اساس حروف ال و ان در نام این شرکت انجام شده است.

لی-نینگ؛ مردی با 106 مدال طلا!

افزون بر برند لی-نینگ، این گروه ورزشی تولید، توسعه، بازاریابی، توزیع و فروش محصولات ورزشی تحت برندهای دیگری را نیز انجام می دهد که از آن جمله می توان به دابل هپینس، AIGLE و لوتو اشاره کرد که این برندها یا تحت مالکیت خود لی-نینگ قرار داشته و یا سرمایه گذاری های مشترک را شامل می شوند.

لی-نینگ؛ مردی با 106 مدال طلا!

شرکت لی-نینگ در سال ۱۹۹۰ توسط "لی نینگ"، قهرمان سابق المپیک در رشته ژیمناستیک، تاسیس شد که تا سال ۲۰۰۷ نیز ریاست هیئت مدیره این شرکت را بر عهده داشت. لی نینگ در تالار افتخارات خود کسب ۱۰۶ مدال طلا و دو قهرمانی مسابقات جام جهانی را ثبت کرده است. لی نینگ در رقابت های جام جهانی ژیمناستیک ۱۹۸۲، شش مدال طلا از هفت مدال ممکن را کسب کرد که لقب "شاهزاده ژیمناستیک" را برای او به همراه داشت. محصولات برند لی-نینگ رشته های ورزشی مختلف مانند دومیدانی، بسکتبال، بدمینتون، فوتبال، تنیس و آمادگی جسمانی را در بر می گیرد.

لی-نینگ؛ مردی با 106 مدال طلا!

در سال ۲۰۰۵، لی-نینگ سرمایه گذاری مشترکی را با شرکت فرانسوی AIGLE، تولیدکننده پوشاک ورزشی، آغاز کرد که حقوق انحصاری به عنوان توزیع کننده محصولات این شرکت فرانسوی در چین به مدت ۵۰ سال را در اختیار لی-نینگ قرار داد. در سال ۲۰۰۶، لی-نینگ درآمد ۴۱۸ میلیون دلاری و سود ۳۹ میلیون دلاری را ثبت کرد. تا سال ۲۰۰۷، تعداد فروشگاه های خرده فروشی این شرکت به ۴ هزار و ۲۹۷ عدد رسیده بود.

در ژانویه ۲۰۱۰، لی-نینگ ساختمان مرکزی و فروشگاه پرچمدار خود در آمریکا را در پورتلند، اورگان افتتاح کرد. در همان سال، این شرکت لوگو و شعار جدید خود را به عنوان بخشی از تجدید حیات برند ورزشی لی-نینگ معرفی کرد. در ژانویه ۲۰۱۱، لی-نینگ مشارکت خود با شرکت آمریکایی Aquity Group در راستای توسعه، توزیع و معرفی هرچه بیشتر برند خود در آمریکا را آغاز کرد.

لی-نینگ؛ مردی با 106 مدال طلا!

بخش کفش های ورزشی لی-نینگ طی چند سال گذشته رشد چشمگیری داشته و از خطوط تولید اصلی این شرکت می توان به کفش های بسکتبال "فلاینگ آرمور" و کفش های دومیدانی "فلاینگ فذر" اشاره کرد. در مارس ۲۰۰۶، کفش لی-نینگ ۰۰۱ لیمیتد ادیشن معرفی شد. این برای نخستین بار بود که یک برند ورزشی چینی کفشی با تولید محدود را برای فروش روانه بازار می کرد.

راهبرد لی-نینگ بر قراردادهای حمایت مالی به ویژه با ورزشکاران و تیم های ورزشی در چین و دیگر کشورهای جهان به منظور آشنایی هرچه بیشتر با این برند متکی است. لی-نینگ در سال ۲۰۰۶ قرارداد همکاری راهبردی با اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا یا به اختصار "ان بی ای"، اتحادیه تنیسورهای حرفه ای، اتحادیه بسکتبال دانشگاهی چین و لیگ فوتبال دانشگاهی چین را امضا کرد. تامین لباس های ورزشی تیم ملی بسکتبال آرژانتین در رویدادهای بین المللی از جمله المپیک تابستانی ۲۰۰۸ و المپیک تابستانی ۲۰۱۲ بر عهده این شرکت بوده است. قراردادی مشابه با کمیته المپیک سوئد نیز به امضا رسید. از سال ۲۰۰۴، تیم های ملی بسکتبال مردان و بانوان اسپانیا نیز از پشتیبانی لی-نینگ برخوردار بوده اند.

لی-نینگ؛ مردی با 106 مدال طلا!

لی-نینگ با برخی از چهره های سرشناس بسکتبال آمریکا مانند "بارون دیویس"، "شکیل اُنیل"، "دیمن جونز"، "خوزه کالدرون" و "ایوان ترنر" قرارداد همکاری داشته است. شکیل اونیل در سال ۲۰۰۶ قراردادی چهار ساله را به ارزش ۱.۲۵ میلیون دلار با لی-نینگ امضا کرد که بزرگترین معامله این شرکت محسوب می شد. از سال ۲۰۱۲ نیز "دوین وید" که سابقه همکاری با برند جوردن را دارد همکاری خود با لی-نینگ را آغاز کرده است.

لی-نینگ؛ مردی با 106 مدال طلا!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج